Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Schimbare talon dupa schimbare do...
 Atestat ARR- Manager transport ma...

Boala pomi fructiferi?

A murit VANGELIS

Laptop de buget cu luminozitate b...
 problema garantie asus tuf dash 2...

Intrebare valoare pensie urmas

Problema Checkpoint SSL Network E...

Redundanta si scalabilitate orizo...
 Variola maimuței

Autostopul in Anglia

Proxy instalat si dezinstalat, oa...

Denumire componenta baterie baie
 

Kaufland schimba politica de cupoane incarcare masina electrica

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#19
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,775
  • Înscris: 16.05.2012

View Postconnectorxp, on 10 februarie 2021 - 18:15, said:

Cei de la Renovatio si Co. se scuzau de costurile mari din cauza ca legislatia nu le permite sa vanda energie electrica si atunci au facut niste calcule si ei vand timp de incarcare, probabil la capacitatea maxima de livrare a prizei, iar daca ai un PHEV, precum Prius 3.5 sau Outlander PHEV primul model o "sugi" original din cauza ca acele masini nu pot absorbi atat de repede acel curent precum o masina pur electric.

Gresit, la Renovatio nu se factureaza timpul ci kwh. Daca eu bag 2kw intr-o ora platesc 2 kwh.
In tarile dezvoltate ca Norvegia sunt statii care te factureaza si in functie de timp dar nu e cazul la noi.

Bine ca au scos limitarea cu saptamanile...pe mine ma pierdusera.
Asa a fost sotia sa faca niste cumparaturi si m-a anuntat victorioasa ca a depasit dintr-un foc suma de 500 lei deci luna urmatoare servim niste curent la Kaufland.

Edited by raven75, 14 February 2021 - 10:01.


#20
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,683
  • Înscris: 22.12.2005
e trist ca se mai pune botul la "electrica e viitorul ca e moca".
masina e un lux (in general, cu orice motorizare) iar electricele sunt "crema luxului".

testat pe 2 masini dupa 1 an, costurile fiind mari in comparatie cu varianta clasica ( revizii, consumabile, intretinere).
(una era pocnitoarea aia mica de BMW si alta o tesla). daca la prima isi dadea cu Tesla :) ca i-o cumparasei nevestei, la a II a nimic de comentat ca era fitza oricum la cati bani costa ( macar are portbagaj).

cum ziceam dar deh, la noi inca esti "esti ce ai " si nu " ce esti" , masina trebuie vazuta ca un "servici" ( CAAS ) si nu  bun in proprietate.
deja varianta cu inchiriatul a ajuns la niste preturi de numa tont sa fii sa mai cumperi masina ( asta daca nu esti un navetist cu peste 50 km / zi )

uber, bolt si altea alea - da, oamenii aia aia cam mor de foame deci incearca si ei de unde pot deci solutii nu prea sunt ( acum si HORECA moare dar e offtopic asta desi sunt legate covid & stuff)

#21
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,386
  • Înscris: 08.03.2015

View Postconnectorxp, on 09 februarie 2021 - 20:39, said:

Si tot mai vezi cate un sofer de Uber/Bolt cu doua carduri la aceeasi masina. Eu as emite cardul asta pe talonul masinii electrice/PHEV si asa reducem din smecherii astia care incarca pe gratis si presteaza un serviciu comercial.
Pai ce facem?
Ne bucuram ca unul care facea sute de km zilnic, cat 10 utilizatori privati nu mai face km aia cu masina clasica ci cu una electrica sau ne amaram ca o face in scop comercial?
Sa nu mai zic ca pt aceeasi reducere a poluarii, una e sa se plateasca 1 subventie la cumpararea unei masini si alta e sa se plateasca 10 subventii de 10k euro.

Din partea mea toti cei care presteaza servicii publice de transport ar trebui incurajati sa mearga electric si ar trebui sa primeasca incarcare gratis (si) de la primarie.

Nu e vorba de tine, si nu zic asta doar de complezenta, dar ipocrizia e cat casa in randul razboinicilor eco care vor sa salveze EI lumea, nu vreun taximetrist pe care nici nu-l intereseaza prea mult aspectul asta dar care face ce nu fac 10 baieti din astia.

Edited by underb, 14 February 2021 - 10:22.


#22
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,775
  • Înscris: 16.05.2012
Aici iti dau dreptate...interesul primariilor este sa reduca poluarea in orase.
De aceea cand Primaria Brasov a anuntat primele statii gratuite a specificat clar: "De această infrastructură vor putea beneficia și proprietarii de taxiuri electrice, mai ales că anul viitor vom ajunge ca 30% din aceste mașini să fie ecologice. Noi ne-am stabilit un parcurs, prevăzut în Planul de Mobilitate, în cel privind calitatea aerului și prin harta de zgomot, prin care vom reforma tot ceea ce înseamnă circulație în Brașov, astfel încât să avem un oraș cât mai puțin poluat, cu energie verde, și foarte dotat din acest punct de vedere".

Edited by raven75, 14 February 2021 - 13:13.


#23
ice cube

ice cube

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 02.12.2005

View Postxmanyacs77, on 09 februarie 2021 - 20:41, said:

Era mult mai bine daca nu se trecea brusc la automobile electrice.Posted Image
Automobilele hibride pe benzina trebuiau sa fie prioritare, pana se inmulteau statiile de incarcare pentru electrice.
Pai de ce era mai bine? E responsabilitatea si decizia fiecarui posesor. daca isi ia electrica si n=are unde s-o incarce, e treaba lui. Trebuia reglementat de cineva, ca tampitul sa nu-si ia electrica?

#24
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
“Tampitii” sunt convinsi cu eco-bonusul se 10.000 euro.
Statul încurajează intr-adevăr trecerea la BEV, mai puțin la hibride (care altfel sunt o frecție, reduc un pic consumul de benzina).
O sa apara și stații de încărcare, tot încurajate de stat prin politici de facilitare ...

Edited by Fujitsu, 04 March 2021 - 20:58.


#25
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 01.08.2007

 underb, on 14 februarie 2021 - 10:18, said:

Pai ce facem?
Ne bucuram ca unul care facea sute de km zilnic, cat 10 utilizatori privati nu mai face km aia cu masina clasica ci cu una electrica sau ne amaram ca o face in scop comercial?
de acord cu tine. aia ar trebui ajutati , dar si clientii ajutati sa ii foloseasca. adica pretul la km facut cu uber/bolt electric sa fie mai mic..pt ca EI NU PLATESC COMBUSTIBIL.
asa...ca si client pot alege sa sustin si eu la randul meu electrificarea.
ideal ar fi ca primariile sa sustina cu statii pt taxirui, fie speciale, fie in numar mare sa acopere cererea de taxi + privat.

#26
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,386
  • Înscris: 08.03.2015
Nu platesc combustibil dar masina e mai scumpa. Daca rentabilitatea ar ajunge la nivel de Logan sau de Tipo, nu ar mai bloca nimeni o suma dubla sau tripla in masina pt a avea acelasi venit net.

Legat de client, el plateste un serviciu. Nu imparte nimeni nici pierderile si castigutile cu nimeni. Doar nu-i zici clientului azi te costa dublu ca luna asta trebuie sa schimb articulatiile la masina. Fiecare cu treaba lui.

In rest, da, primariile sau consiliile judetene ar trebui sa asigure atat statie pt masinile care fac transport public dar si statii pt masinile aflate in tranzit (impreuna cu aia care iau bani pe rovignete).
Pana la urma tine de infrastructura rutiera.

Edited by underb, 05 March 2021 - 07:53.


#27
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,095
  • Înscris: 22.10.2006
Stai sa se inmulteasca masinile cu 80-100kwh bateria, si probabil programul va fi inchis.
Cand vad o Tesla la statiile Renovatio (50 kw), stiu ca va sta acolo 2 ore.

#28
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006

View PostAhasverus, on 27 mai 2021 - 08:20, said:

Stai sa se inmulteasca masinile cu 80-100kwh bateria, si probabil programul va fi inchis.
Haterii sperau sa se inchida de anul trecutPosted Image
Dimpotriva, apar magazine noi Kaufland care ofera complet gratuit incarcare EV, fara cupoane.
Nu ies in pierdere, castiga clienti care poate altfel nu ar cumpara de la ei.

#29
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 20,818
  • Înscris: 22.05.2003
Gratuit si fara cupoane insemna in practica o coada mare de masini Uber & Co, iar cand statia se strica, nu exista interes in rezolvarea problemei.

Vezi Rompetrol Chitila ai Kaufland de la CB spre Mogosoaia.

#30
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 22.04.2013
da, interesanta decizia kaufland de a face noile magazine cu incarcare la liber ( si sunt destul de multe...botosani, roman focsani parca)
si nici nu pare ca intr un viitor apropiat-mediu vor implementa ceva
cardul lor fizic nu e legat la aplicatie ceea ce e destul de nasol

Edited by megastorm, 04 June 2021 - 01:59.


#31
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006
Mai multe centre comerciale si-au instalat incarcatorare gratuite (Lidl, Penny, Ikea, Dedeman, Coresi BV).
Cred ca in viitor se va extinde si la altele. Chiar daca nu va fi gratuit, ideea e sa fie la pretul pietii curentului electric, nu dublu sau triplu.

#32
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,289
  • Înscris: 01.08.2007
tocmai m-am intors din alte tari (destul apropiate de noi) , unde fiecare supermaket, hypermarket, mall si cam orice benzinarie are statii CCS. si cam 20% din masini sunt electrice in orasele mari...

#33
revenco_andrei

revenco_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 26.04.2005

 wrc2007, on 04 iunie 2021 - 13:41, said:

tocmai m-am intors din alte tari (destul apropiate de noi) , unde fiecare supermaket, hypermarket, mall si cam orice benzinarie are statii CCS. si cam 20% din masini sunt electrice in orasele mari...

20% exectrice in orasele mari? Imposibil.

#34
megastorm

megastorm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 22.04.2013
asa ca o parere neavizata, cred ca Romania sta decent la incarcatoare (rapide). practic, cu o baterie de 40kw, poti face toata Romania
Eu am fost jumatate de an intr un oras mediu din Polonia. Acolo cred ca, in timpul asta, am vazut 1-2 masini electrice. In rest, totul era ca in vest (autostrazi, infrastructura etc), dar masini electrice nu prea aveau (si nici incarcatoare care sa mi sara in ochi)
In varsovia am vazut ceva mai multe,dar comparativ cu cat de evoluati sunt ei, trebuia sa fi vazut mai multe electrice... (tichetul rabla si a spus cuvantul pt Ro)

Edited by megastorm, 06 June 2021 - 00:04.


#35
standingstar

standingstar

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 26.11.2019
O intrebare .. despre statiile Renovatio/Kaufland... am observat ca in perioada finala a cupoanelor se cam strica incarcarea rapida. Luna de luna apar probleme in aceasta perioada. Poate gresesc, dar de aceea intreb aici daca a mai observat cineva acest lucru.

#36
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 06.08.2006

 standingstar, on 06 iunie 2021 - 15:35, said:

O intrebare .. despre statiile Renovatio/Kaufland... am observat ca in perioada finala a cupoanelor se cam strica incarcarea rapida. Luna de luna apar probleme in aceasta perioada. Poate gresesc, dar de aceea intreb aici daca a mai observat cineva acest lucru.
Mi s-a intamplat sa se opreasca din senin DC sau chiar sa nu porneasca, dar nu stiu daca e legat de perioada sfarsitului de luna.
Au telefon de suport si de regula rezolva problema.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate