Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kaufland schimba politica de cupoane incarcare masina electrica
Last Updated: Aug 12 2023 13:23, Started by
Adm
, Feb 09 2021 20:16
·
14
#55
Posted 23 September 2021 - 21:13
ieri, in urma discuției telefonice (o eroare la încărcare) cu cei de la Renovatio, am aflat ca pe cupoane se încarcă cu maxim contravaloarea banilor aflați în cont.
Adica eu am avut în cont 35 lei rămași și când a pus la încarcat cu cupon gratuit de la Kaufland, după ce sa încărcat de 35lei, sa oprit. Edited by standingstar, 23 September 2021 - 21:13. |
#57
Posted 24 September 2021 - 07:38
Da, asa e. Scrie in conditiile lor, dar probabil lumea nu le citeste.
E bine sa lasi 100 de lei in cont, sa acopere orice incarcare ... |
#58
Posted 24 September 2021 - 11:08
Asta este când tre sa încarci de la mai multi operatori. Cont la fiecare și bani blocați aproape la toți ca sa ai acces.
|
#59
Posted 28 November 2021 - 21:58
S-a deschis un Kaufland nou in Timisoara.
Are si o statie de incarcare CCS 50kW + CHAdeMO + Type2. Incarcarea e GRATIS. Statia nu este in reteaua Renovatio, nici nu seamana cu statiile obisnuite Renovatio. Apar in jur de 20 - 25 checkins pe zi pe PlugShare, dar cam aceiasi utilizatori se tot repeta. |
#60
Posted 28 November 2021 - 22:05
Free insemna abuz, chiar si cu politica de puncte Kaufland/Renovatio
Ma uitam la Barbu Vacarescu ca dar 2 din 3 statii mai meg si aproape tot timpul sunt legate 4 masini, iar una e Spring. Mai nou am vazut ca au aparut masini cu baterii mari (80-100 kwh), care parcheaza acolo si incarca pe Type 2 in timpul noptii. |
#61
Posted 28 November 2021 - 22:14
Eu personal MA BUCUR ca tocmai masinile care fac multi km in oras trec pe EV-uri, ca beneficiaza de stimulare in sensul acesta.
Eu ma bucur ca omul face Uber cu o Skoda Eniaq iV in loc de o Skoda Octavia TDi. Attached Files |
#62
Posted 28 November 2021 - 23:21
Când vor fi majoritatea mașinilor electrice nu va mai free.
Pana atunci, e o mică compensație pentru faptul ca suntem pionieri EV. |
#63
Posted 29 November 2021 - 01:38
E mult mai mare haosul la statiile Kaufland free pur si simplu vs. free "cu cupoane". Barbu Vacarescu pare ok, ca-s mai multe statii, la Basarab e mereu plin (DC + 2x AC).
|
#64
Posted 29 November 2021 - 21:49
Adm, on 28 noiembrie 2021 - 22:05, said:
Free insemna abuz, chiar si cu politica de puncte Kaufland/Renovatio Ma uitam la Barbu Vacarescu ca dar 2 din 3 statii mai meg si aproape tot timpul sunt legate 4 masini, iar una e Spring. Mai nou am vazut ca au aparut masini cu baterii mari (80-100 kwh), care parcheaza acolo si incarca pe Type 2 in timpul noptii. Cred ca cei de la Kaufland isi asuma - simplul fapt ca discutam acum despre ei este o foarte buna miscare de PR. Mai nou chiar daca am cupoane, daca am nevoie sa incarc ma duc pur si simplu la Obor, la Veranda - statia de acolo este mereu libera si pe DC parca este 1.39 pe kw, deci mai mult decat rezonabil. Trist o sa fie in 6 luni, dupa ce se va umple Bucurestiul de Spring-uri, care vor incarca din 3 in 3 zile sau chiar mai des. |
|
#65
Posted 30 November 2021 - 00:06
Cred ca lesini daca vezi factura de la Renovatio catre Kfl
Un calcul sumar, pentru o statie: - 50 kWh - 18 ore/zi - 30 zile - pret/kw, sa zicem 1.2 lei 50 * 18 * 30 * 1.2 = 32400 lei ± 6500 eur Inmultesti la Barbu Vacarescu cu 3 statii si se simte. |
#66
Posted 30 November 2021 - 02:42
Se-aduna banii la factura, insa probabil ies mult mai bine cand trag linia si aduna cati clienti noi au furat de la alte lanturi de magazine. Eu de cand mi-am facut conturile am reusit sa ajung doar o data (si atunci am incarcat 45min la type 2 ) ), dar Kaufland m-a facut sa las la ei in loc de Carrefour vreo 1200RON. Bun business, zic .
Also, nu-s chiar 50kW, cred ca o proportie foarte mica dintre masinile care incarca la Kaufland pot trage cu maximul statiei timp de-o ora. Am vazut mult mai des eUP si Spring decat MS / M3 / ID4, probabil iese pe la jumate media incluzand toti romanii care stau sa incarce pana la 100% la DC cu 10kW . |
#67
Posted 30 November 2021 - 06:53
1. Tu bag seama ca nu vezi ca adesea sunt 2 masini ce sug de la statie. Una pe DC, alta pe AC.
2. Daca ar sta Kfl in clientii EV furati de la concurenta, ar fi inchis se multa vreme. Si eu imi fac adesea "plinul" de 500 lei la ei, dar imi e peste mana sa trec pe la ei pt incarcare si foarte des statiile sunt pline si partial/total nu merg deloc. In ultimele luni am 3-4 cupoane de incarcare nefolosite. Avantajul cand ai ZOE, e ca tragi cu 22kw pe Type 2, deci ma alimentez in zbor de la Lidl. |
#68
Posted 30 November 2021 - 10:52
Se pare ca umbla vorba prin targuri ca ar schimba politica destul de curand.
Prima data am auzit despre asta cu mai mult de o luna in urma in Ploiesti de la un amic, dar in urma cu doua saptamani, undeva aproape de miezul noptii avand nevoie de un quick charge am oprit pe Barbu Vacarescu si un tip avand duba la incarcat spunea acelasi lucru. |
#69
Posted 30 November 2021 - 11:12
Sa vedem. Eu unul sunt pentru orice modificare face mersul la priza mai usor, chiar daca nu ar mai fi 100% gratuit.
@Adm, da, normal, asa e, ma gandeam strict la media unui conector DC. Overall, sunt sigur ca ies pe plus daca iei toata treaba asta ca pe-un efort de marketing . |
|
#70
Posted 30 November 2021 - 11:13
Adm, on 30 noiembrie 2021 - 00:06, said:
Cred ca lesini daca vezi factura de la Renovatio catre Kfl Un calcul sumar, pentru o statie: - 50 kWh - 18 ore/zi - 30 zile - pret/kw, sa zicem 1.2 lei 50 * 18 * 30 * 1.2 = 32400 lei ± 6500 eur Inmultesti la Barbu Vacarescu cu 3 statii si se simte. (eu nu trec la categoria gratuite stațiile de încărcare Renovatio din parcările Kaufland. Info: la Ploiesti Kaufland Nord, parte de Type 2 a fost închisă. A rămas numai încărcarea rapida. |
#71
Posted 30 November 2021 - 11:20
A fost mai usor sa ii dea disable la Type 2 decat sa o repare. Statia aceasta a fost picata de atat de multe ori incat nu stiu daca o mai duce mult.
Legat de Ploiesti,sa vedem ce va face primaria cu fondurile obtinute de la mediu pt statiile de incarcare. |
#72
Posted 30 November 2021 - 14:22
Eu daca as fi primar as face prin oras statii de incarcare gratuite rezervate pentru Taxi / Uber / Bolt / etc.
Cred ca ar fi cel mai mare castig dpdv "ecologic" pentru oras. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users