Volga Veche
Last Updated: Sep 30 2018 20:50, Started by
olteanul
, Mar 26 2006 22:35
·
0
#73
Posted 05 March 2009 - 02:27
#74
Posted 05 March 2009 - 13:57
Fara suparare, dar in primul set de poze se vede clar ca e prelucrata poza. In schimb astea noi, se vede clar ca-s reale.
Nu sunt genul "daca nu vad eu nu exista" Frumoasa asta, ultima + felicitarile de rigoare celor care au depus suflet pentru asa ceva Edited by paul_kelso, 05 March 2009 - 13:58. |
#75
Posted 05 March 2009 - 15:28
E clar alta masina. Asta e un M6 imbracat in coaja de Volga.
|
#76
Posted 29 March 2009 - 23:25
Heh, heh, azi am mers cu o M21 Volga. Te simți tare ciudat în mașina asta. În primul rând suspensiile te fac să crezi că ești pe un vapor. Apoi e botul mare al mașinii, din cauza căruia nu prea vezi bine în fața mașinii. Când stai ca pasager pe bancheta din față te simți cam ciudat, din cauză că nu ai pe ce să te sprijini. Pe bancheta din spate e bine. Nu are deloc centuri de siguranță. Nu am apucat să merg cu mai mult de 40 la oră cu ea, din cauză că mai era o mașină care trebuia să meargă cu noi, și mașina aia era cam înceată. Cu Volga cu care am mers eu azi cică s-a mers și cu 140 la oră! Mașina nu demarează așa de greu, precum se crede. Și nici nu am văzut să se sforțeze șoferul când învârte de volan. Vitezele par a se schimba greu.
Mirosul de benzină și schimbătorul la volan mi-au adus aminte de vremurile când mergeam cu bunicul meu, cu Trabiul lui |
#77
Posted 08 April 2009 - 13:04
#78
Posted 21 April 2009 - 15:51
Eu și Volga... am să pun pe viitor poze cu ea fără mine
Attached FilesEdited by djl, 21 April 2009 - 15:52. |
#79
Posted 29 May 2009 - 01:53
Eu am invatat sa conduc pe Warszawa 201(Pobeda montata in Polonia).
Ce pot sa va spun de aceste masini - Volga si Pobeda? - motor in patru cilindri si patru timpi, racire clasica cu apa; - cutie de viteze 3 + 1 nesincronizata, cu schimbatorul la volan; - pornirea se facea in felul urmator: se punea contactul si se actiona cu piciorul un starter (demaror) aflat pe podea, dar cel mai des la manivela; - ambreiajul uscat cu disc, placa de presiune avea trei "catei" reglabili care erau actionati de rulmentul de presiune prin intermediul unei furci; - tractiunea era pe spate si se facea prin intermediul unui cardan si grup diferential; - suspensia spate era asigurata de arcuri lamelare si amortizoare tip broasca; - suspensia fata era pe arcuri spirale; - franele fata si spate erau pe tamburi; - incarcarea bateriei era asigurata de un dinam (nu alternator); - aparatura de bord: vitezometru, indicator analog pentru temperatura apei a uleiului si a incarcarii bateriei. La modelele descrise in dotarea bordului se afla si un ceas mecanic care se intorcea la maxim 8 zile; - bancheta din fata era intreaga (puteau sta trei persoane). Cam atat imi amintesc acum despre aceste masini. Volga era o masina mult mai scumpa decat Pobeda sau Warszawa. Toate somitatile vremii mergeau cu Volga. Am vazut-o odata si pe Maria Ciobanu cu o astfel de masina, cu sofer binenteles. |
#80
Posted 30 October 2009 - 10:07
2 poze cu Volga cu care am mers... dar fără mine în ea
Attached Files |
#81
Posted 31 October 2009 - 23:44
#83
Posted 04 November 2009 - 01:08
Partea proastă cu ea e că din cauza bancteor neseparabile nu poți să montezi centuri de siguranță.
Poveste de la un amic: un coleg de-al lui (băiat de bani gata) erau cu "vaporu' " cu prietena lui și a traversa intersecția Bd. Schitu Măgureanu cu Bd. Regina Elisabeta (la Colegiul Naț. "Gh. Lazăr"), venind dinspre Izvor spre Cișmgiu; nu s-a asigurat la traversarea intersecției. Pe Regina Elisabeta cobora dinspre Univeristate o Volga M21, plină cu saci de ciment. Rezultaul: pe prietena ăluia au trebuit s-o scoată cu descarcerarea, Volga a pățit mai nimic, șoferul Volgăi fiind scund, dar gras nu a pățit nimic (avea cap tare, a îndoit volanul când a dat cu capul de el... și după ce a îndoit volanul s-a dat jos bine mersi din mașină și îndreptat cu mâinile tabla ). |
#84
Posted 05 November 2009 - 00:38
#86
Posted 10 January 2010 - 12:35
#87
Posted 14 August 2011 - 16:13
Din cartea "Îndrumătorul automobilistului" (autotori Ing. Paul Teodorescu, Ing. Virgil Dumitescu) apărută la Ed. Tehnică, București (1963), câte ceva despre M21 <<Volga>> (paginili 85-90, 193, 194, 195, 390-401).
Attached FilesEdited by djl, 14 August 2011 - 16:13. |
|
#88
Posted 15 August 2011 - 16:59
god_father, on 4th June 2007, 22:11, said: '67 Warszawa 223 Iti pun si eu cateva intrebari de curiozitate nu sunt pasionat al masinilor de epoca cu toate ca unele imi plac dar: Cat o sa te coste reconditionarea? Motor caroserie interior etc. Si iti dai seama cat te costa inmatriculare???? Raspuns: ENORM banuiesc Nu ma luati in seama pentru ca daca nu sunt pasionat nu pot intelege aceasta pasiune asa ca scuze dak am gresit pe undeva dar nu m-am putut abtine. |
#89
Posted 21 August 2011 - 15:22
Ieri undeva pe langa targul de masini de la suceava. Am vazuto si mergand, nu scoatea fum, mergea excelent.
Attached Files |
#90
Posted 30 August 2011 - 09:52
Uau! Mai avea căprioara! Dar motorul era original sau îi fusese montat un motor diesel?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users