Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Recomandare achizitie autoturism nou cu tractiune intergrala

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Scopul pentru asta fiind?

Si daca nu urca nici asa?

Initiator, poti cauta si o masina in garantie si cu istoric.
Dar fa proba inaunte si cu cele noi (in caz ca sunt mai multe) care se incadreaza sa vezi care e treaba si cu ele si daca sunt sau nu ce trebuie.

#20
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,053
  • Înscris: 02.03.2003

View PostDanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 12:35, said:

terratec, nu e cazul sa arunci cu pietre, asa cum am scris mai sus, voi lua in calcul orice model. Duster vad ca e bine privit de utilizatori mai ales de catre pasionatii de putin offroad. Poate renunt la portbagaj. Voi lua o decizie dupa ce testez cat mai multe masini.

A pornit ca o masina ieftina si a ajuns la oamenii care si-au dorit de mult un sistem 4x4. Pasionatii de off-road au folosit din trecut solutii serioase si nu au facut niciodata parada jucariilor detinute.
Duster a devenit deja o manie populara si incepe sa deranjeze prin comportamentul unui bune parti a detinatorilor.

Edited by terratec, 04 February 2021 - 15:33.


#21
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,067
  • Înscris: 30.07.2006

View PostVladDcn, on 04 februarie 2021 - 09:36, said:

Sunt cateva chestii neclare:
- vrei masina noua sau dupa 2017?
- ce inseamna consum decent si unde (urban sau extraurban)? minim 11-12 in oras (~7 in exterior) e ok sau mult?

Daca vrei consum mai mic decat ce am scris mai sus, cred ca iti va fi foarte greu (sa nu spun imposibil) sa gasesti un model nou care sa bifeze toate cerintele.

Singurele modele de care stiu ca au tractiune integrala + garda + portbagaj decent si sunt, ori sub, ori in jur de 20k euro: Vitara, Sx4-Cross, Duster, Korando.

Ford Kuga.
16.000 plus TVA.
Ptr cine intreaba.

Pentru cine cumpara, probabil si mai putin.

#22
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,113
  • Înscris: 17.01.2012
hyundai Tucson - arată bestial!

#23
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Eu zic, Lamborghini URUS.

#24
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postterratec, on 04 februarie 2021 - 13:52, said:



A pornit ca o masina ieftina si a ajuns la oamenii care si-au dorit de mult un sistem 4x4. Pasionatii de off-road au folosit din trecut solutii serioase si nu au facut niciodata parada jucariilor din detinute.
Duster a devenit deja o manie populara si incepe sa deranjeze prin comportamentul unui bune parti a detinatorilor.
Care-i baiul mai exact in topicul de fata?
Vb de Duster si tinand cont ce cerinte.

View Postmarius.bunu, on 04 februarie 2021 - 14:01, said:



Ford Kuga.
16.000 plus TVA.
Ptr cine intreaba.

Pentru cine cumpara, probabil si mai putin.
Ar fi fost exceptional daca era 4wd la banii aia.

Edited by underb, 04 February 2021 - 14:45.


#25
VladDcn

VladDcn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 13.05.2020
Ford Kuga vine 4x2, Trend, culoare nemetalizata la banii aia (19050 euro cu TVA). Trebuie sa adaugi si tichetul Rabla, daca nu il ai (+/- 2000 lei).
Majoritatea crossover-elor/break-urilor de pe piata incep de la sub 20k. Dar daca vrei 4x4, preturile sar mult de 20k. In special ptr ca majoritatea producatorilor ofera 4x4 doar de la anumite nivele de echipare in sus sau/si anumite motoare.

#26
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
rex, esti simpatic :), asta fac de cele mai multe ori, ba mut si bagajele grele pe scaunul din dreapta. Ex daca urc cu 4 saci de ciment ca mai mult de 5 nu poate in panta aia, 3 ii pun in fata si doi la picioare in spate. Panta e mai lunga, are vreo 700m, cand se formeaza sleauri e mai nasol, ating cu spatele ca e lasat de la greutate iar aia 300m din varf sunt criminali. Cine s-a plimbat prin zona, stie ce vorbesc. Daca esti sofer bun, urci si cu tractiune fata, cu mutat bagaje, incerci cu spatele, gasesti solutii insa asta o faci ocazional, nu-i indicat pentru o masina sa o fortezi asa pe drumurile alea. Cand ai greutate pe ea si te grabesti, miroase ambreiajul si la asfalt cand incepi sa urci de la Rucar spre Bran.
underb, ideal ar fi un test prelungit, am sa caut masini disponibile pt inchiriat, sa le testez acolo dar nu-mi fac griji, daca urc cu batranica asta a mea cu tractiune fata, apoi cu una la care ma ajuta putin spatele si cu ceva cuplu, e mult mai usor. M-am gandit si la ce zici tu cu masina in garantie dar.. nu-i de mine. Daca am ajuns la bugetul asta mai bine ma uit la una noua. Sper sa nu se supere cei care cumpara de regula masini rulate. Sunt foarte bune, practic au rodajul facut. Daca gasesti un chilipir, e o afacere buna insa la cateva mii de euro mai putin fata de una noua, pentru mine nu e o alegere inteleapta. Mai degraba mi-as asuma un risc pentru un model vechi consacrat preluat de la unic proprietar cunoscut. Am pe cineva care a schimbat doua astfel de masini, foarte bine intretinute, pe om il stiu, as cumpara de la el cu ochii inchisi, modelele insa erau cu motorizari de 4.2l si 3l. Ma gandesc si la costuri de intretinere, impozite s.a.
terratec, imi aduci aminte de o discutie mai veche cu un amic. Dacia s-a pozitionat bine in piata, ma refer si la de cea din vest. Nu ma pot pronunta pana nu o testez. Clar nu e cea mai ieftina asa cum s-a promovat.
marius.bunu, voi incerca sa ajung si la Ford, nici despre modelul asta nu am prea multe informatii.
gushpi, am mai scris despre Tucson, imi place, l-am vazut insa numa in poze, e pe lista
Sagacious, daca tu iti permiti, felicitari! Si mie imi plac modele ce se potrivesc perfect insa la de 3x bugetul pe care vreau sa il aloc

#27
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,751
  • Înscris: 12.09.2015

View Postmarius.bunu, on 04 februarie 2021 - 14:01, said:

Ford Kuga.
16.000 plus TVA.
Ptr cine intreaba.

Pentru cine cumpara, probabil si mai putin.

Pe fostul meu sef ce detine un Forg Kuga 2.0 diesel ,la 6 luni dupa ce l-a cumparat(nou) l-a lasat motorul pe autostrada A2.

Edited by PiticVerde, 04 February 2021 - 16:17.


#28
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
VladDcn, nu m-am uitat la preturile de la Kuga dar sunt convins ca ai dreptate, modelul probabil se apropie de 30.000 euro. Cine stie, poate vreo lichidare de stoc. Poate mai imping momentul achizitiei. Sunt perioade din an, ideale pentru alegerea unei masini.

#29
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Cât de des cari peste 300 kg cu mașina pe panta aia? Mai ales materiale de construcție.

E locuință permanentă?

Poate un pickup te rezolva. Dar dublează consumul :)

#30
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
PiticVerde, intr-un concediu, in urma cu mai multi ani, comparand consumul de carburant dintre un Fiesta si batranica mea, Grup VAG, am "convins" un fan al marcii Ford, de profesie inginer, sa schimbe marca. A ramas fidel marcii asteia. De vreo 2 ani si-a schimbat masina cu un alt model tot apartinand marcii. Nu e relevant exemplul daca nu stim mai multe despre incident. Fiecare model are calitatile sale, numa sa le descoperim :)

Quoriah, pe masinuta asta am pus incarcatura si de 650kg, am atins cu burta de asfalt pe A2. Nu la fiecare drum se intampla asta dar daca iei in calcul greutatea pasagerilor si a bagajelor, cam pe acolo ajungi. Masina are si ceva ani, orice greutate pusa pe spate o coboara vizibil iar daca am pasageri nu ingramadesc bagajele peste ei ca doar am portbagaj generos pt asta.
Mi-ar placea un Hilux dar nu ma incadrez ca si buget.
La tara munca nu se termina niciodata iar daca am nevoie de juma de mc de nisip, pietris.. ma costa transportul mult mai mult decat face materialul.

#31
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Nu e Hiluxul singurul pickup.

Mai de buget sunt Mitsubishi L200 (2016 - 2019) si SangYong Musso  (ultimul model). Ambele sunt confortabile; cu L200 meu am facut drum de 1.100 km fara probleme. Problema la Musso este reteaua de service-uri destul de restransa.

Dar asta inseamna SH, tinand cont de bugetul tau de 20k EUR. Mai putin cazul in care ai vrea sa te intinzi spre 30k, unde poti sa iei o masina cu max 20k km. Cu putin noroc poate se poate negocia un Musso nou decent echipat.

Altfel, 2k EUR, iei o remorca, si pastrezi masina actuala.

Daca ai noroc, poti arunca un ochi dupa Fiat Fullback (este fix L200; 2016 - 2019) - e fix ce am luat eu in 2018.

Personal, eu as incerca sa iau L200 / Fullback cu SuperSelect II. Ca sa beneficiezi si de 4x4 pe asfalt.

#32
AlexAnnecy

AlexAnnecy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 06.06.2015
Daca mai poti pune 5000, Tucson 180CP, 4wd, cutie automata dublu ambraiaj, 25.000 (Cu reduceri rabla).

Au si manuala, 150CP, la 24.000 (nu are reducere rabla, probabil peste o limita de emisii...)

#33
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
Quoriah, pentru varianta Invite 2.2 Diesel, 150 CP, 4 WD, vad pe site pret de la 29.262 €
Imi plac, le consider utile pentru ce au fost ele gandite insa nu imi permit.
Eu am nevoie numa de putina tractiune spate sa rezolv problema pantei sacaitoare.

AlexAnnecy, am scris mai sus, e in lista.

#34
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,113
  • Înscris: 17.01.2012
subscriu pt L200, chiar și SH; am la muncă numai așa ceva pt intervenții în câmp!
-fiabile
-comode
-un 4x4 cu blocare de diferențial, la nevoie
-impozit mic, pt că-i utilitară

(când le scot la „pensie” ai mei, iau una! :P )

#35
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
gushpy, am zis, imi plac, sunt perfecte pentru munca si putina distractie.
Vecinu meu de la tara tocmai si-a schimbat Navara cu una mai noua, dar el are nevoie zilnic de masina asta, mie imi trebuie putin ajutor la roata spate.
In urma cu cativa ani m-am urcat intr-un D-Max la un salon auto. Mi-a placut dar nu mai mult decat o masina din clasa compacta sau medie unde stai altfel in scaun, ai alt "panoramic" asupra soselei. Nu vreau sa fiu surprins de ceva ce poate tasni din laterale:animal, om, utilaj...
Cine merge pe DN7 mai ales intre Voinesti si Rucar, stie ce zic.
Tot asa, cu ceva mai multi ani in urma, am mers la o licitatie undeva dupa Brasov, cu un pasionat de Suzuki: Samurai, Jimny, Vitara, alea vechi cu reductor serios.Tipu repara si se dadea cu masinile astea prin toate baltoacele, pe drumuri neumblate. Pe una dintre ele o inaltase de ziceai ca-i monster truck. Pe drum, eu cu combiul asta de-l folosesc si acum, mai intram in depasiri, ma grabeam sa ajung sa vad masinutele scoase la vanzare. La un moment dat nu mai rezista si imi zice: "Daca-ti iei Jimny, nu mai faci ce faci cu asta". Tipu era sofer profesionist . Nu sunt cine stie ce vitezoman numa ca atunci cand ma grabesc si dau peste vreun adormit la volan, mai apas pedala.
Daca s-ar mai organiza saloane veritabile cu prezenta majoritatii marcilor, ala ar fi cel mai bun moment de studiat masini, ca le ai pe toate la un loc.
Un pick up pentru mine ar fi bun ca a treia masina ori momentan nu-mi permit.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate