Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Recomandare achizitie autoturism nou cu tractiune intergrala
Last Updated: Feb 05 2021 10:27, Started by
DanielStaicu
, Feb 04 2021 08:36
·
0
#1
Posted 04 February 2021 - 08:36
Salutare tuturor,
Caut o masina cu tractiune integrala, cu garda la sol peste 140cm, benzina, consum decent, volum portbagaj minim 500l, buget aprox. 20.000 euro. De prin 2007 folosesc un combi, volum portbagaj 580l, robusta, consum bun, exemplul unui traseu parcurs frecvent: Bucuresti - Bran BV si retur aprox 5l/100km, intretinere relativ ieftina, dezavantaj: tractiune fata. Rog utilizatorii modelelor cu tractiune integrala, produse dupa 2017, sa ma ajute cu recomandari. Multumesc! |
#3
Posted 04 February 2021 - 08:58
Duster are 210mm, Loganul 135mm
Edited by ldpe, 04 February 2021 - 08:58. |
#4
Posted 04 February 2021 - 09:02
Ca masina noua, te incadrezi la Duster Prestige (singura versiune cu 4x4 pe benzina). Pretul ar fi 20.400E (la care mai adaugi inca 100E pentru presuri si trusa medicala). Mai iefetine au doar pe diesel cu 4x4.
Pentru SH va trebui sa astepti recomandarile colegilor. |
#5
Posted 04 February 2021 - 09:12
DanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 08:36, said:
Salutare tuturor, Caut o masina cu tractiune integrala, cu garda la sol peste 140cm, benzina, consum decent, volum portbagaj minim 500l, buget aprox. 20.000 euro. De prin 2007 folosesc un combi, volum portbagaj 580l, robusta, consum bun, exemplul unui traseu parcurs frecvent: Bucuresti - Bran BV si retur aprox 5l/100km, intretinere relativ ieftina, dezavantaj: tractiune fata. Rog utilizatorii modelelor cu tractiune integrala, produse dupa 2017, sa ma ajute cu recomandari. Multumesc! |
#7
Posted 04 February 2021 - 09:36
Sunt cateva chestii neclare:
- vrei masina noua sau dupa 2017? - ce inseamna consum decent si unde (urban sau extraurban)? minim 11-12 in oras (~7 in exterior) e ok sau mult? Daca vrei consum mai mic decat ce am scris mai sus, cred ca iti va fi foarte greu (sa nu spun imposibil) sa gasesti un model nou care sa bifeze toate cerintele. Singurele modele de care stiu ca au tractiune integrala + garda + portbagaj decent si sunt, ori sub, ori in jur de 20k euro: Vitara, Sx4-Cross, Duster, Korando. |
#8
Posted 04 February 2021 - 09:39
#9
Posted 04 February 2021 - 10:12
Mai mareste bugetul daca vrei altceva in afara de un Duster cu portbagaj pe plafon si te vei apropia de Tucson sau Sportage.
bumpocbum, on 04 februarie 2021 - 09:39, said: Daca scoti polita/rulou porbagaj cred ca are. Din pacate la Duster caroseria, ignorand evazarile mari ale aripilor, e destul de ingusta. Edited by underb, 04 February 2021 - 10:12. |
#10
Posted 04 February 2021 - 10:24
Ori cresti bugetul ori renunti la volumul portbagajului ori renunti la anul minim ( 2017 )
|
|
#11
Posted 04 February 2021 - 10:48
DanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 08:36, said:
Bucuresti - Bran BV si retur aprox 5l/100km, intretinere relativ ieftina, dezavantaj: tractiune fata. Daca esti multumit de combi de ce nu cauti una cu tractiune integrala (Octavia Scout, Passat Alltrack, etc)? |
#14
Posted 04 February 2021 - 12:19
foreverbanned, da, scuze, e vorba de mm. CX5 e printre preferate insa mai trebuie sa suplimentez putin bugetul iar asta inseamna sa mai astept ceva timp. Si CX3 sauCX30 sunt mai scumpe fata de cat ma gandeam sa aloc pentru problema asta insa au dezavantajul spatiului interior si mai ales al celui din portbagaj. Ar fi interesanta o discutie cu un utilizator al acestor 2 modele. Au motoare de 2l si asta ma bucura. Nu stiu eu prea multe despre mecanica dar nu prea am incredere in motoarele de generatie noua cu cilindree mica si cai mult, as prefera invers.
Daca cineva de pe aici conduce asa ceva, as vrea sa mai aflu una-alta. ldpe, rim80 si Pololica, am stabilit un contact cu un consultant Dacia, incerc saptamanile viitoare sa ajung la showroom si sa vad masina, sa fac un test cu ea. Inteleg ca acum au motorizare de 1.3l pe benzina iar cea mai accesorizata ar fi echiparea Orange cu un pret f putin peste buget. Daca cineva are un model cu acest tip de motor, as dori sa-i adresez cateva intrebari. Sagacius, da, preferabil apropiat de 500l. Trec de la 580l, un combi la care de multe ori folosesc si barele de portbagaj, la ceva mai mic dar nici nu vreau portbagaj foarte mic pentru ca in cazul asta, ma salveaza numai remorca. VladDcn, nu prea ma incanta masina rulata, daca am ajuns la bugetul asta, prefer una noua, sper sa nu se supere cei care au alta opinie. Intr-adevar am observat si eu pe site-uri din vest, masini foarte putin rulate sau cu cativa km, probabil masini de prezentare, stocuri vechi.. la care pretul scadea cu cateva mii sau mai mult. Am vazut si Hilux extracomunitare la pret mic dar ma gandesc ca e bataie de cap, habar nu am ce taxe trebuie platite. Eu caut un vanzator parte dintr-o retea locala. Consum decent, cum sa zic.. adica sa nu dublez banutii pt un drum dus intors, ex. ruta mai sus mentionata. Acum, cu masinuta pe care o folosesc, daca nu s-a aprins becul, bag de 100lei motorina si-mi ajunge dus-intors adica vreo 400km. Sunt convins ca nu voi mai avea acest consum cu o masina cu tractiune integrala si benzinar dar nici nu vreau sa consume dublu. Nu o prea folosesc in oras, pt asta am una mica, ma intereseaza cat ies din Bucuresti apoi drum intins, daca stii DN7, pe acolo merg de regula. 7-8 in afara, e rezonabil dar daca sare de 10 afara, nu ma prea incanta. Vitara imi place la exterior, nu m-am urcat intr-una, pare cam mica bancheta spate si portbagajul, dar sigur voi merge sa o testez, am o prietena la una din reprezentante. De obicei calatorim 2 adulti si 2 copii dar se mai intampla uneori sa mai adaugam un pasager si un catel maricel. Adunate si bagajele, iti dai seama ce iese. Despre Korando nu stiu nimic, mi-ar face placere sa aflu despre ea de la un utilizator. bumpocbum, crede-ma ca o scot la combi-ul asta pe care-l folosesc in prezeny si tot nu e suficient spatiu, de aceea mai folosesc si plafonul. underb, le-am luat in calcul pe ambele, Tucsonu asta noua rata belea, la Sportage parca au revenit cu partea frontala la un model mai vechi dar am auzit numai de bine, au castigat piata cu cei 7 ani ai lor. Tare mult mi-ar place sa aflu cate ceva de la un utilizator al acestor modele, chiar si modele mai vechi. Am auzit de curand ca reprezentanta a unei marci nu a acordat garantia pt probleme la o masina noua, sub 50.000km. Oricum am retineri fata de marca respectiva si de importatorul acesteia. Ai punctat bine utilizarea intregului portbagaj, daca se poate mai las un pic de spatiu sa vad si prin oglinda retrovizoare interioara, dar de cele mai multe ori nu-mi iese. DDooGG, il cresc eu dar nici nu vreau sa-l dublez, e totusi o masina care ma duce de la punctul A la punctul B. Asta e si motivul pentru care iau in calcul si pe cele mai accesibile. Poate mai fac un compromis, mai renunt la ceva dar la tractiune si garda nu prea pot renunta. Nu sunt fan SUV, mai intru in depasiri, mai accelerez in viraje pe serpentine atunci cand ma grabesc dar sunt putine masini cu o astfel de caroserie cu garda inalta iar astea sar mult de bugetul meu. Xman_ghio, Scout si Alltrack sunt perfecte insa asa cum am zis mai sus, sar din buget. Ma uit la masini noi. |
#15
Posted 04 February 2021 - 12:27
Ptr partea de Korando este un grup pe Facebook: Ssangyong Korando Fan Romania. Acolo sunt multe informatii de la utilizatori: pret, consum, situatie financiara a brand-ului etc.
|
|
#16
Posted 04 February 2021 - 12:35
Xman_ghio, am dat ca reper Bran pentru ca e mai cunoscut. Aproape de destinatie am o panta de vreo 300m care ma cam sacaie. In perioada asta nu prea urc fara lanturi. E undeva la vreo 1300m altitudine. Daca pun greutate in portbagaj, e firesc, ridica fata si pierde aderenta.
cata31lin, multumesc . de la 580 la 376 e ceva diferenta. Nu stiu cat m-ar ajuta un Duster cu motor de 1.3l, incarcat cu 5 pasageri si cu lada de plafon incarcata si aceea cu 70-80kg. terratec, nu e cazul sa arunci cu pietre, asa cum am scris mai sus, voi lua in calcul orice model. Duster vad ca e bine privit de utilizatori mai ales de catre pasionatii de putin offroad. Poate renunt la portbagaj. Voi lua o decizie dupa ce testez cat mai multe masini. VladDcn, multumesc, am sa caut grupul de care zici. |
#18
Posted 04 February 2021 - 13:36
DanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 12:35, said:
Xman_ghio, am dat ca reper Bran pentru ca e mai cunoscut. Aproape de destinatie am o panta de vreo 300m care ma cam sacaie. In perioada asta nu prea urc fara lanturi. E undeva la vreo 1300m altitudine. Daca pun greutate in portbagaj, e firesc, ridica fata si pierde aderenta. cata31lin, multumesc . de la 580 la 376 e ceva diferenta. Nu stiu cat m-ar ajuta un Duster cu motor de 1.3l, incarcat cu 5 pasageri si cu lada de plafon incarcata si aceea cu 70-80kg. terratec, nu e cazul sa arunci cu pietre, asa cum am scris mai sus, voi lua in calcul orice model. Duster vad ca e bine privit de utilizatori mai ales de catre pasionatii de putin offroad. Poate renunt la portbagaj. Voi lua o decizie dupa ce testez cat mai multe masini. VladDcn, multumesc, am sa caut grupul de care zici. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users