Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Recomandare achizitie autoturism nou cu tractiune intergrala

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
Salutare tuturor,
Caut o masina cu tractiune integrala, cu garda la sol peste 140cm, benzina, consum decent, volum portbagaj minim 500l, buget aprox. 20.000 euro.
De prin 2007 folosesc un combi, volum portbagaj 580l, robusta, consum bun, exemplul unui traseu parcurs frecvent: Bucuresti - Bran BV si retur aprox 5l/100km, intretinere relativ ieftina, dezavantaj: tractiune fata.
Rog utilizatorii modelelor cu tractiune integrala, produse dupa 2017, sa ma ajute cu recomandari.
Multumesc!

#2
foreverbanned

foreverbanned

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,965
  • Înscris: 06.05.2020

View PostDanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 08:36, said:

Salutare tuturor,
cu garda la sol peste 140cm
Multumesc!
Nici cele mai mari tractoare nu au garda asta. Poate ai vrut sa scrii mm ?
Recomand Mazda gama CX, eventual 30 sau 3.

#3
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
Duster are 210mm, Loganul 135mm

Edited by ldpe, 04 February 2021 - 08:58.


#4
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Ca masina noua, te incadrezi la Duster Prestige (singura versiune cu 4x4 pe benzina). Pretul ar fi 20.400E (la care mai adaugi inca 100E pentru presuri si trusa medicala). Mai iefetine au doar pe diesel cu 4x4.

Pentru SH va trebui sa astepti recomandarile colegilor.

#5
rim80

rim80

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,172
  • Înscris: 06.04.2020

View PostDanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 08:36, said:

Salutare tuturor,
Caut o masina cu tractiune integrala, cu garda la sol peste 140cm, benzina, consum decent, volum portbagaj minim 500l, buget aprox. 20.000 euro.
De prin 2007 folosesc un combi, volum portbagaj 580l, robusta, consum bun, exemplul unui traseu parcurs frecvent: Bucuresti - Bran BV si retur aprox 5l/100km, intretinere relativ ieftina, dezavantaj: tractiune fata.
Rog utilizatorii modelelor cu tractiune integrala, produse dupa 2017, sa ma ajute cu recomandari.
Multumesc!
Duster, cel mai ieftin si bun.

#6
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Are minim 500 L portbagajul ?

#7
VladDcn

VladDcn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 13.05.2020
Sunt cateva chestii neclare:
- vrei masina noua sau dupa 2017?
- ce inseamna consum decent si unde (urban sau extraurban)? minim 11-12 in oras (~7 in exterior) e ok sau mult?

Daca vrei consum mai mic decat ce am scris mai sus, cred ca iti va fi foarte greu (sa nu spun imposibil) sa gasesti un model nou care sa bifeze toate cerintele.

Singurele modele de care stiu ca au tractiune integrala + garda + portbagaj decent si sunt, ori sub, ori in jur de 20k euro: Vitara, Sx4-Cross, Duster, Korando.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostSagacious, on 04 februarie 2021 - 09:17, said:

Are minim 500 L portbagajul ?

Daca scoti polita/rulou porbagaj cred ca are.

Edited by bumpocbum, 04 February 2021 - 09:39.


#9
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Mai mareste bugetul daca vrei altceva in afara de un Duster cu portbagaj pe plafon si te vei apropia de Tucson sau Sportage.

View Postbumpocbum, on 04 februarie 2021 - 09:39, said:



Daca scoti polita/rulou porbagaj cred ca are.
Avand break inainte, cel mai probabil s-a referi la 500L sub linia geamurilor iar ce e deasupra sa fie bonus :)

Din pacate la Duster caroseria, ignorand evazarile mari ale aripilor, e destul de ingusta.

Edited by underb, 04 February 2021 - 10:12.


#10
DDooGG

DDooGG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 29.11.2020
Ori cresti bugetul ori renunti la volumul portbagajului ori renunti la anul minim ( 2017 )

#11
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 26.06.2009

View PostDanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 08:36, said:

Bucuresti - Bran BV si retur aprox 5l/100km, intretinere relativ ieftina, dezavantaj: tractiune fata.
Dar pentru drumul ala de ce ai avea nevoie de tractiune integrala?

Daca esti multumit de combi de ce nu cauti una cu tractiune integrala (Octavia Scout, Passat Alltrack, etc)?

#12
cata31lin

cata31lin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 09.05.2005
Volumul la Duster pentru portbagaj.

Attached Files



#13
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,049
  • Înscris: 02.03.2003
Am intrat pe topicul grupului religios Martorii lui Duster ?? Posted Image

#14
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
foreverbanned, da, scuze, e vorba de mm. CX5 e printre preferate insa mai trebuie sa suplimentez putin bugetul iar asta inseamna sa mai astept ceva timp. Si CX3 sauCX30 sunt mai scumpe fata de cat ma gandeam sa aloc pentru problema asta insa au dezavantajul spatiului interior si mai ales al celui din portbagaj. Ar fi interesanta o discutie cu un utilizator al acestor 2 modele. Au motoare de 2l si asta ma bucura. Nu stiu eu prea multe despre mecanica dar nu prea am incredere in motoarele de generatie noua cu cilindree mica si cai mult, as prefera invers.
Daca cineva de pe aici conduce asa ceva, as vrea sa mai aflu una-alta.
ldpe, rim80 si Pololica, am stabilit un contact cu un consultant Dacia, incerc saptamanile viitoare sa ajung la showroom si sa vad masina, sa fac un test cu ea. Inteleg ca acum au motorizare de 1.3l pe benzina iar cea mai accesorizata ar fi echiparea Orange cu un pret f putin peste buget. Daca cineva are un model cu acest tip de motor, as dori sa-i adresez cateva intrebari.
Sagacius, da, preferabil apropiat de 500l. Trec de la 580l, un combi la care de multe ori folosesc si barele de portbagaj, la ceva mai mic dar nici nu vreau portbagaj foarte mic pentru ca in cazul asta, ma salveaza numai remorca.
VladDcn, nu prea ma incanta masina rulata, daca am ajuns la bugetul asta, prefer una noua, sper sa nu se supere cei care au alta opinie. Intr-adevar am observat si eu pe site-uri din vest, masini foarte putin rulate sau cu cativa km, probabil masini de prezentare, stocuri vechi.. la care pretul scadea cu cateva mii sau mai mult. Am vazut si Hilux extracomunitare la pret mic dar ma gandesc ca e bataie de cap, habar nu am ce taxe trebuie platite. Eu caut un vanzator parte dintr-o retea locala.
Consum decent, cum sa zic.. adica sa nu dublez banutii pt un drum dus intors, ex. ruta mai sus mentionata. Acum, cu masinuta pe care o folosesc, daca nu s-a aprins becul, bag de 100lei motorina si-mi ajunge dus-intors adica vreo 400km. Sunt convins ca nu voi mai avea acest consum cu o masina cu tractiune integrala si benzinar dar nici nu vreau sa consume dublu. Nu o prea folosesc in oras, pt asta am una mica, ma intereseaza cat ies din Bucuresti apoi drum intins, daca stii DN7, pe acolo merg de regula. 7-8 in afara, e rezonabil dar daca sare de 10 afara, nu ma prea incanta.
Vitara imi place la exterior, nu m-am urcat intr-una, pare cam mica bancheta spate si portbagajul, dar sigur voi merge sa o testez, am o prietena la una din reprezentante. De obicei calatorim 2 adulti si 2 copii dar se mai intampla uneori sa mai adaugam un pasager si un catel maricel. Adunate si bagajele, iti dai seama ce iese. Despre Korando nu stiu nimic, mi-ar face placere sa aflu despre ea de la un utilizator.
bumpocbum, crede-ma ca o scot la combi-ul asta pe care-l folosesc in prezeny si tot nu e suficient spatiu, de aceea mai folosesc si plafonul.
underb, le-am luat in calcul pe ambele, Tucsonu asta noua rata belea, la Sportage parca au revenit cu partea frontala la un model mai vechi dar am auzit numai de bine, au castigat piata cu cei 7 ani ai lor. Tare mult mi-ar place sa aflu cate ceva de la un utilizator al acestor modele, chiar si modele mai vechi. Am auzit de curand ca reprezentanta a unei marci nu a acordat garantia pt probleme la o masina noua, sub 50.000km. Oricum am retineri fata de marca respectiva si de importatorul acesteia. Ai punctat bine utilizarea intregului portbagaj, daca se poate mai las un pic de spatiu sa vad si prin oglinda retrovizoare interioara, dar de cele mai multe ori nu-mi iese.
DDooGG, il cresc eu dar nici nu vreau sa-l dublez, e totusi o masina care ma duce de la punctul A la punctul B. Asta e si motivul pentru care iau in calcul si pe cele mai accesibile. Poate mai fac un compromis, mai renunt la ceva dar la tractiune si garda nu prea pot renunta. Nu sunt fan SUV, mai intru in depasiri, mai accelerez in viraje pe serpentine atunci cand ma grabesc dar sunt putine masini cu o astfel de caroserie cu garda inalta iar astea sar mult de bugetul meu.
Xman_ghio, Scout si Alltrack sunt perfecte insa asa cum am zis mai sus, sar din buget. Ma uit la masini noi.

#15
VladDcn

VladDcn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 13.05.2020
Ptr partea de Korando este un grup pe Facebook: Ssangyong Korando Fan Romania. Acolo sunt multe informatii de la utilizatori: pret, consum, situatie financiara a brand-ului etc.

#16
DanielStaicu

DanielStaicu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 02.11.2018
Xman_ghio, am dat ca reper Bran pentru ca e mai cunoscut. Aproape de destinatie am o panta de vreo 300m care ma cam sacaie. In perioada asta nu prea urc fara lanturi. E undeva la vreo 1300m altitudine. Daca pun greutate in portbagaj, e firesc, ridica fata si pierde aderenta.
cata31lin, multumesc :). de la 580 la 376 e ceva diferenta. Nu stiu cat m-ar ajuta un Duster cu motor de 1.3l, incarcat cu 5 pasageri si cu lada de plafon incarcata si aceea cu 70-80kg.
terratec, nu e cazul sa arunci cu pietre, asa cum am scris mai sus, voi lua in calcul orice model. Duster vad ca e bine privit de utilizatori mai ales de catre pasionatii de putin offroad. Poate renunt la portbagaj. Voi lua o decizie dupa ce testez cat mai multe masini.

VladDcn, multumesc, am sa caut grupul de care zici.

#17
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Cauta altceva, nu Duster.

#18
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

View PostDanielStaicu, on 04 februarie 2021 - 12:35, said:

Xman_ghio, am dat ca reper Bran pentru ca e mai cunoscut. Aproape de destinatie am o panta de vreo 300m care ma cam sacaie. In perioada asta nu prea urc fara lanturi. E undeva la vreo 1300m altitudine. Daca pun greutate in portbagaj, e firesc, ridica fata si pierde aderenta.
cata31lin, multumesc Posted Image. de la 580 la 376 e ceva diferenta. Nu stiu cat m-ar ajuta un Duster cu motor de 1.3l, incarcat cu 5 pasageri si cu lada de plafon incarcata si aceea cu 70-80kg.
terratec, nu e cazul sa arunci cu pietre, asa cum am scris mai sus, voi lua in calcul orice model. Duster vad ca e bine privit de utilizatori mai ales de catre pasionatii de putin offroad. Poate renunt la portbagaj. Voi lua o decizie dupa ce testez cat mai multe masini.

VladDcn, multumesc, am sa caut grupul de care zici.
dai jos pasagerii si urci doar cu bagajele ca pasagerii pot sa mearga si ei 300-400 metri. daca tot au venit la munte sa faca un pic de miscare.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate