Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia logan 1 facelift este o dezamagire de masina
Last Updated: Feb 02 2021 16:23, Started by
on64
, Jan 24 2021 08:15
·
0
#1
Posted 24 January 2021 - 08:15
Asta este parerea mea de neavizat
Personal am avut din copilarie in familie un Ford focus 1 din 2000, pe urma un Mercedes a class din 2005 de a doua generatie Acestea au fost masinile parintilor mei, pe care am crescut in adolescenta, si pe care am invatat sa conduc Dupa mai bine de 8 ani fiind obisnuit sa conduc a clasul mamei, care e o masina pe care mereu am considerat-o banala, nu imi vine sa cred cat de enorma e diferenta intre masina aia si loganul actual La Logan am urmatoarele probleme, si astea eu personal cred ca sunt probleme de fabrica, nu specifice masinii mele particulare, ci a tuturor modelelor respective: -inca de cum deschid usa se deschide greoi, m-am lovit cu ea cand am tras de ea. Tot la usa cand o deschid pe aia din dreapta face un scartait stereoripic de dacie -scaunul soferului, oricat si oricum l-as regla nu pot sta pe el comod, este foarte rigid si prost - ambreajul e foarte sus, foarte prost, din nou, obisnuit dupa mercedes, nu puteam porni in rampa la cat de diferit era - timoneria, nu merge usor, intra greoi, iar cateodata cand schimb pe marsalier sau a 4-a parca nu imi intra si mai trebuie sa schimb o data Acum ii inteleg pe cei care au buget de 5k euro si isi cumpara BMW de 10 ani in loc de logan |
#3
Posted 24 January 2021 - 08:25
#4
Posted 24 January 2021 - 08:26
#6
Posted 24 January 2021 - 08:29
on64, on 24 ianuarie 2021 - 08:15, said:
Asta este parerea mea de neavizat Personal am avut din copilarie in familie un Ford focus 1 din 2000, pe urma un Mercedes a class din 2005 de a doua generatie Acestea au fost masinile parintilor mei, pe care am crescut in adolescenta, si pe care am invatat sa conduc Dupa mai bine de 8 ani fiind obisnuit sa conduc a clasul mamei, care e o masina pe care mereu am considerat-o banala, nu imi vine sa cred cat de enorma e diferenta intre masina aia si loganul actual La Logan am urmatoarele probleme, si astea eu personal cred ca sunt probleme de fabrica, nu specifice masinii mele particulare, ci a tuturor modelelor respective: -inca de cum deschid usa se deschide greoi, m-am lovit cu ea cand am tras de ea. Tot la usa cand o deschid pe aia din dreapta face un scartait stereoripic de dacie -scaunul soferului, oricat si oricum l-as regla nu pot sta pe el comod, este foarte rigid si prost - ambreajul e foarte sus, foarte prost, din nou, obisnuit dupa mercedes, nu puteam porni in rampa la cat de diferit era - timoneria, nu merge usor, intra greoi, iar cateodata cand schimb pe marsalier sau a 4-a parca nu imi intra si mai trebuie sa schimb o data Acum ii inteleg pe cei care au buget de 5k euro si isi cumpara BMW de 10 ani in loc de logan o sa te rog sa ai in minte cand faci comparatii de noob- cat costa timonieria de care faci vorbire la cele doua masini si sa nu uiti in ce tara esti, la prima groapa faci credit pentru reparatiile de la mercedes. logan1 a fost o masina foarte ok la vremea ei- perfecta pentru "drumurile " noastre. si pentru porcul din portbagaj. nu mai zic de fiabilitate ca e de bine. |
#7
Posted 24 January 2021 - 08:29
logan.jpg 61.47K 5 downloads on64, on 24 ianuarie 2021 - 08:15, said: Acum ii inteleg pe cei care au buget de 5k euro si isi cumpara BMW de 10 ani in loc de logan Adm, on 24 ianuarie 2021 - 08:26, said:
Unde gasesti tu BMW de 10 ani cu 5000 eur? Logan trimis la export, parca nu e asa prost; am prieteni care au venit cu Logan-uri de afara si au zis ca se simte o dif. clara la motor, caroserie si constructie Edited by STARTREK1, 24 January 2021 - 08:40. |
#8
Posted 24 January 2021 - 08:30
#10
Posted 24 January 2021 - 08:45
Bună dimineața on64, bine ai venit in lumea reală.
Pt început cumpără un spray cu vaselina si dă pe toate balamalele pe care le vezi, usi, capotă, portbagaj. Apoi meditează la faptul ca desi clasa A de la Mercedes e jucăria lor pt care nu s au obosit nici măcar să proiecteze un motor, totuși e Mercedes, își respectă obrazul... |
|
#11
Posted 24 January 2021 - 08:50
on64, on 24 ianuarie 2021 - 08:15, said:
- ambreajul e foarte sus, foarte prost, din nou, obisnuit dupa Mercedes, nu puteam porni in rampa la cat de diferit era Edited by diahim, 24 January 2021 - 08:51. |
#12
Posted 24 January 2021 - 08:51
#13
Posted 24 January 2021 - 08:52
#14
Posted 24 January 2021 - 08:53
0." Personal am avut din copilarie", trotineta, bicicleta si autobuz cu bilete..
1. deschis usa +scartait astea se pot rezolva 2 scaunul soferului= vezi ca sunt "pa pisti tat" perne pernute fund/spate pentru comoditate 3. ambreiaj= asta se poate regla( chiar io am reusit..!) 4. timoneria= aci ai dreptate, da eu am mana formata si nimeresc din prima(probleme la viteza 1 =aci trebe o anumita turatie pentru a doua, a patra chestie de "finete") Mercedes vs Dacie.. tot spre Logan, prefer sa nu bag bani in tabla(masina) sau lemne( mobila), o mancare buna si concedii sunt de preferat |
#15
Posted 24 January 2021 - 08:56
Mercedesul mamei e o masina foarte fiabila, nu a bagat bani in ea decat o data cand a schimbat maneta de comenzi
|
|
#16
Posted 24 January 2021 - 08:58
#18
Posted 24 January 2021 - 09:01
Mai degraba ai tu pretentii ridicate, mare parte din asa zisele probleme au solutionare imediata:
1. Usile - se rezolva cu un pic de degripant pe balamale, gasesti spreiw40 la pana in 10 lei bucata, super suficient ptr toar balamalele madinii; 2. Scaun incomod ... confirm ca asa este ... solutie ori schimbat ori obisnuit; 3. Ambreiaj sus, inseamna ca este derehleat sau uzat .. se regleaza, si foarte probabil trebui schimbat kitul de ambreiaj; 4. Timoneroe - clar masina are ceva kpmetrii parcursi, deci uzura, solutia similar ca la ambreiaj, reglaj sau schimbare. Am avut timp de 8 ani ( 2005 - 2013) un Logan din aceasta generatie ... a fost cea mai "avantajoasa" masina ... a costat 2500 euro avans plus apoi rate de cate cca 300 lei / luna timp de 7 ani ... am vanduto cu 2500 euro ..., practic am avut masina noua la cost de bani ptr tigari, ultimul an ... gratis . In acedt timp am facut aproape 180.000 km timp in care am schimbat o data ambreiajul si mai toate bucsele, articulatiile si rulmentii de la roto (au inceput sa cada de pe la 70.000 km) la costuri relativ scazute (nu am depasit 1000 euro). Din 2012 am un Pejo308sw, am depasit 150.000 km, si pana acum nu a necesitat schimbare de ambreiaj/bucse/articulatii, dar a trebuit schimbat un injector (pe la 130.000) si pentru ca dpdv constructiv nu se putea altfel am schimbat discurile cu tot cu rulmenti (constructiv nu pot fi schimbate doar discurile)... costuri peste 1000 euro. Cand compari cu alte masini nu strica sa iei in considerare si costurile .... un Logan generatia respectiva costa intre 5700 - 8000 euro .... un Focus era minim dublu, iar mertul A minim triplu ... , iar la cheltuielite de intretinete se cam pastreaza raportul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users