Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia logan 1 facelift este o dezamagire de masina
Last Updated: Feb 02 2021 16:23, Started by
on64
, Jan 24 2021 08:15
·
0
#37
Posted 24 January 2021 - 10:11
#38
Posted 24 January 2021 - 10:18
on64, on 24 ianuarie 2021 - 08:15, said: A klass din 2005 gen 2 era facuta in Portugalia la standarde foarte ridicate de calitate si un CTC dus la extrem. Chiar daca a trecut testul elanului pierdut de prima generatie, cu artificiul ETS, nu era nici Porsche 911 si nici Aston Martin DB7, ba chiar as zice ca avea o directie greoaie ca de camion care ma oripila si nu as fi ales asa ceva, in ciuda calitatii de fabricatie, in ciuda fiabilitatii bune, si in ciuda dezignului particular cu 5 clase peste media generala tip sapun duru, poate cam feminin dar oricum bine inchegat. Generatia in 3 volume arata ca un cazan prin comparatia cu cea veche... Focus 1 din 2000 a fost facut inca in perioada de glorie a Ford, cand era inca la apogeu brandul cu experienta de 100 de ani, perioada in care Ford a detinut Jaguar si Aston Martin si le-a facut si pe alea masini cu motoare in top la fiabilitate, in top la consum la nivel de Porsche cu 14% la 500 CP, pastrand inca un design decent pt Jaguar si chiar urcand la Aston Martin - de la care a plecat insa cu grila frontala luata si pt Ford .. Ford in general si Focus in particular e una din foarte putinele masini de mare serie care are tren de rulare si directie de masina adevarata, NU e nici Lancia Delta integrale sau Subaru WRX, dar se simte totusi ca o masina adevarata, peste Peugeot si discutabil chiar si peste Saab, nu se compara la directie si tren de rulare cu directia greoaie de pe A klass 2005 sau Golfuri care se simt ridicol de nerafinate. Logan 1 a fost o masina fiabila cu motorul de 1,6L normal ( cel cu 16 supape era praf la fiabilitate - se dereglau), cu design decent - asa cubist cum era era un design legat cu multe capete peste designul general tip sapun duru folosit, diform si lipsit de proportii, chiar arata decent pt. clasa economica, si era si surprinzator de sprintena daca aveai tupeu sa o calci si stiai ce sa faci cu volanul, insa asta nu inseamna ca poti compara cu un Ford Focus de la apogeul marcii. Fordurile din anii 90-2000, inclusiv Fiesta, erau printre foarte putinele masini de serie care aveau tren de rulare si directie apropiata de variantele RS. Edited by loock, 24 January 2021 - 10:20. |
#42
Posted 24 January 2021 - 10:53
Eu am de 10 ani un Logan 1 facelift, motorul 1.6 16V de 105 CP, si sunt multumit de el. La 140.000 km, am schimbat de doua ori discurile de frana, o parte din galeria de evacuare (merg des pe drumuri forestiere si mai frec uneori partea de jos a masinii), de doua ori capetele de bara... Asta in conditiile in care, dupa cum am zis, fac sute de km anual in afara asfaltului. Sunt locuri unde am ajuns cu el iar celelalte masini erau toate numai SUV-uri. Nici o reparatie n-a trecut de cateva sute de lei, e ridicol de ieftina intretinerea.
Cand a aparut scartaitul usilor, l-am rezolvat rapid cu un spray WD40, chiar nu e o problema. Depinde ce vrei de la o masina. Daca vrei ceva care sa te duca de la A la B si sa te coste putin, greu gasesti o optiune mai buna decat un Logan. Daca vrei confort inainte de orice, iti iei o masina dintr-o clasa superioara. Dar, daca e veche, trebuie sa te astepti sa scoti cate 1.000 de euro la reparatii mai serioase. |
#44
Posted 24 January 2021 - 11:01
#45
Posted 24 January 2021 - 11:06
#46
Posted 24 January 2021 - 11:16
Topicul este o constatare și ai nevoie de aprobarea noastră? Sau este un review? Test drive? Nu văd sensul și nu înțeleg ce dorești să ne aduci la cunoștință despre o mașină lansată acum 15 ani.
Dacă cumperi un pc echipat cu un Celeron și HDD sata îți va porni Windows-ul după un minut. După doi ani vei auzi cum râșnește hdd-ul. În schimb dacă cumperi un Intel generația 10 cu un ssd treaba se schimbă, nu? Dar primul îl cumperi cu 1000 lei, la al doilea costă atâta numai procesorul. Dacă îți cumperi un telefon la câteva sute de lei versus unul cap de serie la 1000 de euro, sunt diferențe? Dacă îți cumperi un TV nei, allview sau vortex îl vei compara cu un Sony sau Samsung? Câți bani dai atâta face. Simplu. În rest fiecare cu problemele ei. |
|
#48
Posted 24 January 2021 - 11:19
e un fel de constatare ca am ajuns sa gasesc probleme la masina care nici nu credeam ca pot exista
o uimire dar in sens negativ |
#49
Posted 24 January 2021 - 11:25
Uimește-ne și pe noi, despre ce probleme nemaiîntâlnite vorbești?
|
#50
Posted 24 January 2021 - 11:33
on64, on 24 ianuarie 2021 - 08:52, said:
L-am primit, doar nu credeai ca eu as da bani pe asa ceva Și sărac și frustrat și cu pretenții. Tu nu știi ce cauți în Cluj sau pe planeta asta și te plângi de uși și de faptul că nu apeși cum trebuie pe ambreiaj? Să fim serioși, fii bărbat. Loganul e o mașină ieftină de întreținut. Edited by daddypuff, 24 January 2021 - 11:35. |
#53
Posted 24 January 2021 - 12:10
Incearca si tu o bicicleta acum in primavara.
Cluj e oras cu strazi inguste si aveti ceva piste, chiar fara piste mergi pe strada nu-i problema Mai simti si tu ca traiesti un pic, asa te plangi de toate, de masina de lipsuri, ca o freci la birou... |
#54
Posted 24 January 2021 - 12:27
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users