Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Samsung S21 Ultra
Last Updated: Apr 10 2024 19:51, Started by
Mr_Hara
, Jan 15 2021 01:50
·
77
#6859
Posted 27 December 2022 - 23:14
Bună seara! Rog și eu un sfat: cum garanția expiră în curând, vreau să merg la ESD să îmi schimb bateria pe gratis, cat mai am vreme (undeva în ianuarie). Însă cu ocazia asta vreau să fac și un fresh OS install, ca să fie telefonul ca nou din toate punctele de vedere 😁Cum ziceți ca e mai bine pentru eficienta procesului și maximizarea rezultatelor: să schimb întâi bateria și apoi sa dau full reset sau întâi dau reset și apoi merg la ESD? 🙏
|
#6860
Posted 28 December 2022 - 09:01
Trebuie trimis resetat, deci ai o singura optiune.
|
#6861
Posted 28 December 2022 - 09:28
Nu e chiar singura opțiune. Mai nou, în Samsung Members, există opțiunea Mod mentenanță pentru situațiile de acest gen. Îl poate trimite trimite la ei activând acea opțiune și îi face resetare după ce îl primește cu bateria schimbată. Dacă la service îi vor rescrie softul, va veni resetat, logic.
Attached Files |
#6862
Posted 29 December 2022 - 15:47
De cateva ore primesc eroare can't conect to dns.adguard.com. aveti idee de la ce poate fi?voua va merge?multumesc
|
#6863
Posted 29 December 2022 - 18:31
E picat serviciul lor.
Poti vedea probleme aici https://status.adguard.com/history Edited by octav_sergiu, 29 December 2022 - 18:32. |
#6864
Posted 30 December 2022 - 14:35
Multumesc pentru raspunsuri! Inca ceva: telefonul e cumparat direct de la Orange, cu factura si garantie cu tot. E suficient sa le trimit la ESD pe astea impreuna cu telefonul, nu?
|
#6866
Posted 03 January 2023 - 12:30
La Multi Ani tuturor!
Update nou pe ROM, VL3, Security Patch Level 01.01.2023. |
#6867
Posted 08 January 2023 - 00:16
Tocmai ce am achizitionat si eu unul. Dar are o problema la camera principala, pe care am vazut ca nu sunt singur. Si anume, nu focalizeaza bine decat daca scuturi telefonul. Alte solutii mai stiti?
|
#6868
Posted 08 January 2023 - 12:23
Intreb si aici, deoarece pe topicul general S21 nu am primit raspuns: dupa update-ul la Android 13, ati intampinat problema cu blocarea autorotirii ecranului ?
https://eu.community.../6393286/page/3 |
|
#6871
Posted 11 January 2023 - 18:00
Și al meu face 2 ani în câteva săptămâni și l-aș trimite în service pentru schimbare baterie. Există șanse să mi-l trimită înapoi pe ideea că bateria este inca bună? Eu mai plătesc și asigurarea Samsung Care+.
Katos, on 27 decembrie 2022 - 23:14, said:
Bună seara! Rog și eu un sfat: cum garanția expiră în curând, vreau să merg la ESD să îmi schimb bateria pe gratis, cat mai am vreme (undeva în ianuarie). Însă cu ocazia asta vreau să fac și un fresh OS install, ca să fie telefonul ca nou din toate punctele de vedere 😁Cum ziceți ca e mai bine pentru eficienta procesului și maximizarea rezultatelor: să schimb întâi bateria și apoi sa dau full reset sau întâi dau reset și apoi merg la ESD? 🙏 Edited by dave_vl, 11 January 2023 - 18:01. |
#6872
Posted 12 January 2023 - 13:41
Update la schimbatul bateriei: am fost in Samsung Plaza si in 30 de minute a fost gata Baietii nu au comentat nimic legat de baterie (gen pare inca buna, sunt de vina aplicatiile etc.) si au schimbat-o gratis in baza facturii (nici macar nu au cerut certificatul de garantie). Acum nu stiu cum sa fac cu batreria noua (am uitat sa-i intreb): trebuie sa descarc-incarc telefonul de cateva ori ca sa o formatez sau nu e necesar? Parca la Li-Ion nu e nevoie, dar voi ce stiti?
P.S. Baietii mi-au spus ca telefonul se resofteaza o data cu cu schimbatul bateriei, deci trebuie backup. Insa eu am activat maintenance mode din settings si l-am dat asa in service, iar cand l-am primit, tot in maintenance mode era. Am dezactivat maintenance mode si telefonul era exact asa cum l-am lasat inainte sa activez modul maintenance (aceleasi setari, conturi, date personale, aplicatii etc.). Deci nu cred ca au facut resoftare in sensul de reset general. Dar tot e bine sa aveti backup, just in case. dave_vl, on 11 ianuarie 2023 - 18:00, said:
Și al meu face 2 ani în câteva săptămâni și l-aș trimite în service pentru schimbare baterie. Există șanse să mi-l trimită înapoi pe ideea că bateria este inca bună? Eu mai plătesc și asigurarea Samsung Care+. Edited by Katos, 12 January 2023 - 13:45. |
#6873
Posted 12 January 2023 - 15:08
@Katos: Nu e necesar sa faci nimic deosebit dupa schimbarea bateriei: se calibreaza singura.
|
|
#6874
Posted 12 January 2023 - 17:38
Dupa schimbarea bateriei ai probat etanseitatea?
La mine dupa ce am reparat la ESD un N20U, lua apa la greu, s-au zgarcit baietii la lipici. Nu mai zic ca la o privire mai atenta, compartimentul camerelor era plin de scame pe dinauntru.Mi-au lasat o impresie de amatori desi inainte nu am avut probleme cu reparatiile facute la ei. |
#6875
Posted 12 January 2023 - 17:50
ionut_blue, on 12 ianuarie 2023 - 17:38, said:
Dupa schimbarea bateriei ai probat etanseitatea? La mine dupa ce am reparat la ESD un N20U, lua apa la greu, s-au zgarcit baietii la lipici. Nu mai zic ca la o privire mai atenta, compartimentul camerelor era plin de scame pe dinauntru.Mi-au lasat o impresie de amatori desi inainte nu am avut probleme cu reparatiile facute la ei. Legat de scame, nu sunt, m-am uitat atent in compartiment. |
#6876
Posted 12 January 2023 - 17:55
Pffff...eu obisnuiam sa spal Note-ul la robinet, frecvent.Era si covidul in floare...
S21U il spal mai rar, ca am un skin lipit pe el si imi e ca se desface. ) |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users