Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nici hackerii nu mai sunt ce-au f...

Arici in curte

Telefoane achizitionate de pe OLX

Incalzire pardoseala slim (renova...
 Probleme echitatie amatori

Scurgere chiuveta -> teava co...

Trigger Warning (2024)

Pareri cartiere/zone in care ati ...
 Care este culoarea normala de soia?

Comertul cu arcuri si arbalete

Masini pe benzina usor pretabile ...

Am primit facturi dupa ce am renu...
 Camere video, supraveghere curte....

Epilator care nu smulge puful

Realizare comanda pompa submersib...

Covorase scari/trepte
 

Soicitare program logistică/industrie

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006
Vă salut!

Am o problemă pentru a cărei rezolvare am nevoie de voi. Mai precis, am nevoie de un program (doar desktop, nu va fi niciodată folosit pe mobile) pentru un proces logistic, respectiv pentru impachetarea unor produse.

Studiu de caz:

1. Se dau articolele A1, A2, A3...Ax cu versiuni A1-a, A1-b, A1-c ...A2-a; A2-b; A3-a, etc. cu diferite greuți și atribute.
2. Articolele mai sus menționate se împachetează pentru expedierea la clientul final în diferite forme: FORM1, FORM2, FORM3... FORMx
3. Pentru realizarea FORM1 avem nevoie de diverse materiale: MAT1, MAT2, MAT3... MATx
4. FORM1 se realizează în 5, minute. FORM2 se realizează în 14 minute, FORM17 se realizează în 22 minute etc.



Pentru a împacheta articolul A2-a într-o anumită cantitate x avem devoie de FORM1, însă pentru același articol A2-a în altă cantitate y avem nevoie de FORM1+FORM2. În același context, versiunile pot diferi puternic, adică o cantitate x din articolul A2-b nu se va împacheta asemeni A2-a în FORM1, ci în FORM47.

(Eg: avem o ceapă de 0,050kg. (Articolul A1-a) pe care o împachetăm într-o pungă (FORM1) și vom avea greutatea cepei 0,05kg+ greutatea pungii 0,008kg.  10 cepe vor fi împachetate într-o ladă (FORM5) cu greutatea 1kg, pachet de 1,5 kg deci, ÎNSĂ 11 cepe vor fi împachetate într-o ladă + o pungă. (FORM5+FORM1), astfel vom avea la final o greutate de 1,558 kg greutatea cepelor, greutatea lăzii și greutatea pungii.

FORM5 este o constantă construită din mai multe materiale: MAT1+MAT7+MAT20+MAT57 ... (sunt și prețuri  și greutatea pentru fiecare MAT)
FORM1 este o constantă de sine stătătoare, cu atributele sale: dimensiune, greutate, preț, timp de execuție.

Articolul A1-a se împachetează în maxim 1 bucată/pachet ( Eg: 1 ceapă într-o pungă, 2 cepe în 2 pungi, etc. ... 10 sau mai multe bucăți vor fi împachetate într-o ladă cu subdivizinea pungă, astfel încât fiecare 10 cepe = 1 ladă, fiecare subdiviziune va fi o pungă)

Există variații la clientul final, în sensul că sunt clienți care preferă un anumit tip de pachet pentru un anumit tip de produs, acestea sunt însă excepțiile. Ar fi interesat însă de inclus și asta în sistem, într-o formă sau alta.

Deci:
- Constante sunt articolele în diverse versiuni (ceapă roșie, ceapă albă, ceapă de lux, pepene galben, pepene roșu, etc.), formele de împachetare (pungă, ladă, cutie, borcan, etc.) și materialele (cuie, scânduri, șuruburi, etc.) pentru construirea pachetelor. Și costurile: chirie hală/oră, salarii muncitor/oră, etc.
- Variabile sunt cantitățile în care acestea vor fi folosite.

Ce mă interesează:

1. O friendly UI cu un query după următoarele criterii: ARTICOL (A1), VERSIUNE, (a) CLIENT(x, y, z sau general)

- Forma în care cantitatea de articol va fi împachetată. (cum se va împacheta o ceapă, cum se vor împacheta 17 sau 351 de cepe... etc.) La constante se vor da, evident, cantitățile maxime de articol/pachet pentru fiecare articol pentru fiecare formă de pachet cu subdiviziuni.
- Prețul unitar pentru fiecare formă de pachet - FORM1, FORM2, etc ... în funcție de constantele date (costul materialelor+costul de personal+costuri suplimentare).
- Timpii de execuție pentru fiecare dintre aceste procese. (în cât timp se pot împacheta 347 de cepe în funcție de constantele date)
- Greutatea și volumul întregului pachet.

2. Posibilitatea de a adăuga și modifica ulterior articolele (atributele acestora în funcție de diferite criterii), formele de împachetat și materialele, de a dezvolta deci întreg sistemul atunci și acolo unde va fi necesar.

3. Un timp de execuție pentru un astfel de program
4. Prețul și garanția pentru acesta.

Știu că e un pic ciudat ceea ce cer, însă nu am găsit pe nicăieri nimic asemănător și un astfel de program mi-ar ușura extrem de mult viața! :-)

Pentru întrebări și discuții pe tema dată, vă provoc aici la gândire! Și vă doresc succes!
Salutări cordiale

#2
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,416
  • Înscris: 11.08.2003
Uuu, provocare! :)

Vei avea nevoie de nivele de acces sau toata lumea are acces la orice?
Datele legate de cantitatea ramasa vor fi introduse de cineva sau vor fi preluate din alta parte?
Cam cati utilizatori se preconizeaza a o folosi?
Ai un server dedicat sau un calculator care va tine loc de server sau fiecare calculator va fi independent de altul?

#3
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006

View Postsorin147, on 05 ianuarie 2021 - 13:13, said:

Uuu, provocare! Posted Image

Vei avea nevoie de nivele de acces sau toata lumea are acces la orice?
Datele legate de cantitatea ramasa vor fi introduse de cineva sau vor fi preluate din alta parte?
Cam cati utilizatori se preconizeaza a o folosi?
Ai un server dedicat sau un calculator care va tine loc de server sau fiecare calculator va fi independent de altul?

Da, m-am gândit că va fi o provocare, speram asta....

Dacă va fi în forma unui progrămel de sine stătător, atunci va fi o aplicație per PC și instalat pe 5-6 PC-uri, deci totul independent, non-server, non-clouded, non-internet bounded. În principiu un "simplu" calculator. Altă formă încă nu-mi pot imagina. Dacă în timp se poate dezvolta și deveni funcțional în alte ramuri ... susțin evoluția! :-)

Mă tem că nu înțeleg întrebarea ta:  

View Postsorin147, on 05 ianuarie 2021 - 13:13, said:

Datele legate de cantitatea ramasa vor fi introduse de cineva sau vor fi preluate din alta parte?
Care cantitate rămasă?

#4
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,416
  • Înscris: 11.08.2003
Stoc, la el ma refeream. Nu va fi nevoie de a tine un raport de cantitate existenta?

#5
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006

View Postsorin147, on 05 ianuarie 2021 - 13:27, said:

Stoc, la el ma refeream. Nu va fi nevoie de a tine un raport de cantitate existenta?

Nu, partea de stocuri si expeditii e altceva, nu se leaga de "calculatorul" asta. S-ar putea lega, clar, însă ar fi mult prea complex. Si mega dificil, mai ales ca avem WMS un amețit de Microsoft Dynamics AX din omienoosutetoamna.

Pe mine ma interesează strict partea de calcul general, să pot face o estimare a situației, atunci când situația îmi impune: adică zilnic. Am deja o evidență, dar este prea vagă, de asta vreau ceva fest, bătut în cuie, pe care să pot construi. Am încercat eu ceva cu MS Access dar sunt antitalent si clar că nu mi-a ieșit nimic decent.

Edited by euroschneider, 05 January 2021 - 13:33.


#6
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 24.10.2019

View Posteuroschneider, on 05 ianuarie 2021 - 12:53, said:

Vă salut!

Am o problemă pentru a cărei rezolvare am nevoie de voi. Mai precis, am nevoie de un program (doar desktop, nu va fi niciodată folosit pe mobile) pentru un proces logistic, respectiv pentru impachetarea unor produse.

Studiu de caz:

1. Se dau articolele A1, A2, A3...Ax cu versiuni A1-a, A1-b, A1-c ...A2-a; A2-b; A3-a, etc. cu diferite greuți și atribute.
2. Articolele mai sus menționate se împachetează pentru expedierea la clientul final în diferite forme: FORM1, FORM2, FORM3... FORMx
3. Pentru realizarea FORM1 avem nevoie de diverse materiale: MAT1, MAT2, MAT3... MATx
4. FORM1 se realizează în 5, minute. FORM2 se realizează în 14 minute, FORM17 se realizează în 22 minute etc.



Pentru a împacheta articolul A2-a într-o anumită cantitate x avem devoie de FORM1, însă pentru același articol A2-a în altă cantitate y avem nevoie de FORM1+FORM2. În același context, versiunile pot diferi puternic, adică o cantitate x din articolul A2-b nu se va împacheta asemeni A2-a în FORM1, ci în FORM47.

(Eg: avem o ceapă de 0,050kg. (Articolul A1-a) pe care o împachetăm într-o pungă (FORM1) și vom avea greutatea cepei 0,05kg+ greutatea pungii 0,008kg.  10 cepe vor fi împachetate într-o ladă (FORM5) cu greutatea 1kg, pachet de 1,5 kg deci, ÎNSĂ 11 cepe vor fi împachetate într-o ladă + o pungă. (FORM5+FORM1), astfel vom avea la final o greutate de 1,558 kg greutatea cepelor, greutatea lăzii și greutatea pungii.

FORM5 este o constantă construită din mai multe materiale: MAT1+MAT7+MAT20+MAT57 ... (sunt și prețuri  și greutatea pentru fiecare MAT)
FORM1 este o constantă de sine stătătoare, cu atributele sale: dimensiune, greutate, preț, timp de execuție.

Articolul A1-a se împachetează în maxim 1 bucată/pachet ( Eg: 1 ceapă într-o pungă, 2 cepe în 2 pungi, etc. ... 10 sau mai multe bucăți vor fi împachetate într-o ladă cu subdivizinea pungă, astfel încât fiecare 10 cepe = 1 ladă, fiecare subdiviziune va fi o pungă)

Există variații la clientul final, în sensul că sunt clienți care preferă un anumit tip de pachet pentru un anumit tip de produs, acestea sunt însă excepțiile. Ar fi interesat însă de inclus și asta în sistem, într-o formă sau alta.

Deci:
- Constante sunt articolele în diverse versiuni (ceapă roșie, ceapă albă, ceapă de lux, pepene galben, pepene roșu, etc.), formele de împachetare (pungă, ladă, cutie, borcan, etc.) și materialele (cuie, scânduri, șuruburi, etc.) pentru construirea pachetelor. Și costurile: chirie hală/oră, salarii muncitor/oră, etc.
- Variabile sunt cantitățile în care acestea vor fi folosite.

Ce mă interesează:

1. O friendly UI cu un query după următoarele criterii: ARTICOL (A1), VERSIUNE, (a) CLIENT(x, y, z sau general)

- Forma în care cantitatea de articol va fi împachetată. (cum se va împacheta o ceapă, cum se vor împacheta 17 sau 351 de cepe... etc.) La constante se vor da, evident, cantitățile maxime de articol/pachet pentru fiecare articol pentru fiecare formă de pachet cu subdiviziuni.
- Prețul unitar pentru fiecare formă de pachet - FORM1, FORM2, etc ... în funcție de constantele date (costul materialelor+costul de personal+costuri suplimentare).
- Timpii de execuție pentru fiecare dintre aceste procese. (în cât timp se pot împacheta 347 de cepe în funcție de constantele date)
- Greutatea și volumul întregului pachet.

2. Posibilitatea de a adăuga și modifica ulterior articolele (atributele acestora în funcție de diferite criterii), formele de împachetat și materialele, de a dezvolta deci întreg sistemul atunci și acolo unde va fi necesar.

3. Un timp de execuție pentru un astfel de program
4. Prețul și garanția pentru acesta.

Știu că e un pic ciudat ceea ce cer, însă nu am găsit pe nicăieri nimic asemănător și un astfel de program mi-ar ușura extrem de mult viața! :-)

Pentru întrebări și discuții pe tema dată, vă provoc aici la gândire! Și vă doresc succes!
Salutări cordiale

N-am inteles de ce n-ar trebui sa fie niciodata folosit pe mobile. Muncitorul ala trebuie sa se bata pe locul la pc, in loc sa isi introduca timpii direct din telefonul lui?
Merita economia minuscula facuta? Nu vrei sa accesezi usor datele in timp real, chiar si de pe telefonul tau personal?

Ce am inteles ca ai vrea:

1.Sa stii ce muncitor trage matza de coada si ce materiale pentru ambalare se consuma. Pentru a reface stocul in timp util.

2.Nu vrei sa o legi la alte aplicatii.

3.Muncitorul respectiv va face comanda dupa o foaie si se va duce sa isi noteze rezultatele la un pc, aflat cine stie pe unde in hala.


In loc sa ii vina detaliile gata calculate pe baza comenzii preluate de la cei din birouri.
Si el doar sa noteze etapele.
Ex.
form1 inceput. sfarsit.
form2 inceput sfarsit...

Astfel sa isi bifeze produsele ambalate pentru o evidenta mai usoara a comenzii in desfasurare.
Deci umblatura aiurea. Introdus date aiurea.


Dar patronul vrea calcul la costul chiriei/ora a halei, si a salariului muncitorului.

Edited by stevetlangat, 05 January 2021 - 14:00.


#7
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006

View Poststevetlangat, on 05 ianuarie 2021 - 13:52, said:

N-am inteles de ce n-ar trebui sa fie niciodata folosit pe mobile. Muncitorul ala trebuie sa se bata pe locul la pc, in loc sa isi introduca timpii direct din telefonul lui?
Merita economia minuscula facuta? Nu vrei sa accesezi usor datele in timp real, chiar si de pe telefonul tau personal?

Ce am inteles ca ai vrea:

1.Sa stii ce muncitor trage matza de coada si ce materiale pentru ambalare se consuma. Pentru a reface stocul in timp util.

2.Nu vrei sa o legi la alte aplicatii.

3.Muncitorul respectiv va face comanda dupa o foaie si se va duce sa isi noteze rezultatele la un pc, aflat cine stie pe unde in hala.


In loc sa ii vina detaliile gata calculate pe baza comenzii preluate de la cei din birouri.
Si el doar sa noteze etapele.
Ex.
form1 inceput. sfarsit.
form2 inceput sfarsit...

Astfel sa isi bifeze produsele ambalate pentru o evidenta mai usoara a comenzii in desfasurare.
Deci umblatura aiurea. Introdus date aiurea.


Dar patronul vrea calcul la costul chiriei/ora a halei, si a salariului muncitorului.

Nu ai înțeles foarte bine. Posted Image
Nu ma interesează să verific cine trage mâța de coadă, suntem o echipă mică si nu se pune problema astfel. Mă interesează întreaga informație pentru statistică! Vreau o statistică REALĂ a desfășurării de forțe, pe care să o prezint clientului. Și vreau o statistică curată, din două click-uri, nu țâșpe calcule și tabele icsel. Și da, mă interesează să-mi refac din timp stocurile de materiale ajutătoare, mi-este însă mai important să știu CÂT și CUM se consumă, pentru a putea ulterior optimiza procesul, nu CÂND.
Comenzile sunt deja in WMS, nu le duc grija.
Nici un muncitor nu introduce nici o dată nicăieri! :-)

Și nu e nevoie de mobile app pentru că nu e situația atât de amplă încât să impună astfel de necesități.

Hai să fac un pic de lumină, sa nu lăsăm prea mult loc de speculații:

Noi împachetăm utilaje industriale, de dieferite dimensiuni, în anumite feluri, în funcție de mulți factori. Suntem plătiți la fel și dacă împachetăm un utilaj și dacă împachetăm 100, pentru că lucrăm exclusiv pentru un singur client, cu comenzile lui, cu WMS-ul lui, cu tăt. Suntem practic închiriați de ei ....
Interesul meu este să am un overview complet al desfășurării acțiunii, pentru că cifrele mele nu se prea pupă cu cifrele lui și senzația mea e că pot optimiza anumite procese, optimizare care mie mi-ar aduce un plus de valoare echipei și, in egală măsură mie ca leader. Și probabil, dacă optimizările mele se vor fi dovedit atât de eficiente precum le anticipez eu, se va reflecta și în remunerația echipei mele.

Clientul îmi plătește deja toate facturile, deci nu sunt câtuși de puțin stresat de costuri.

Edited by euroschneider, 05 January 2021 - 14:20.


#8
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,105
  • Înscris: 24.02.2006
ce vrei tu e acoperit (sau ar trebui sa fie) de modulul de productie din ERP-ul pe care-l folositi. mai precis, este partea de BOM  ( https://en.wikipedia...ll_of_materials )
daca folositi deja un ERP, discutati cu cei ce vi l-au vandut si vedeti daca au si asa ceva, pentru ca in general chestia asta e legata de altele (ex: daca ai introdus BOM-ul, stocul si comenzile in sistem, e usor sa calculezi comenzile de aprovizionare astfel incat sa minimizezi stocurile fara a afecta livrarea produselor catre clienti).
daca nu folositi si vreti o aplicatie customizata (pentru o echipa mica e o idee destul de buna), aveti vreun buget stabilit?

#9
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 24.10.2019
excel.

#10
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006

View Post_Smiley_, on 05 ianuarie 2021 - 14:32, said:

ce vrei tu e acoperit (sau ar trebui sa fie) de modulul de productie din ERP-ul pe care-l folositi. mai precis, este partea de BOM  ( https://en.wikipedia...ll_of_materials )
daca folositi deja un ERP, discutati cu cei ce vi l-au vandut si vedeti daca au si asa ceva, pentru ca in general chestia asta e legata de altele (ex: daca ai introdus BOM-ul, stocul si comenzile in sistem, e usor sa calculezi comenzile de aprovizionare astfel incat sa minimizezi stocurile fara a afecta livrarea produselor catre clienti).
daca nu folositi si vreti o aplicatie customizata (pentru o echipa mica e o idee destul de buna), aveti vreun buget stabilit?

Din pacate nu este. Domeniul in sine este atat de personalizat încât nu am găsit nicăieri ceea ce căutăm.
E vorba de împachetat, nu de stocuri. Nu se leaga nici de comenzi, nici de marfa în sine, ci de modul de împachetare, cantitățile specifice și felul în care se împachetează produsele, care sunt la rândul lor atât de speciale încât au nevoie de împachetat "non standard".
Nu avem un buget stabilit, dar sunt deschis la propuneri decente.

View Poststevetlangat, on 05 ianuarie 2021 - 14:41, said:

excel.
Foarte elaborat, mulțumesc. ***facepalm***

Edited by euroschneider, 05 January 2021 - 14:52.


#11
lorddarph

lorddarph

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 28.01.2010

View Posteuroschneider, on 05 ianuarie 2021 - 12:53, said:

.. vă provoc aici la gândire! ..

Se poate face
Va trebui sa definesti
fiecare element in parte, ca fiind o entitate cu niste parametrii
relatiile intre elemente
relatiile intre parametrii
o structura a elementelor pentru a defini categorii
relatiile intre categorii
relatiile intre parametrii categoriilor
o structura a...
....si asa mai departe, pana rezulta ansamblul care contabilizeaza absolut tot ceea ce doresti a fi cuantificat, precum si relatiile aferente
abia apoi urmeaza transpunerea intr-un program.

#12
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006

View Postlorddarph, on 05 ianuarie 2021 - 15:47, said:


Se poate face
Va trebui sa definesti
fiecare element in parte, ca fiind o entitate cu niste parametrii
relatiile intre elemente
relatiile intre parametrii
o structura a elementelor pentru a defini categorii
relatiile intre categorii
relatiile intre parametrii categoriilor
o structura a...
....si asa mai departe, pana rezulta ansamblul care contabilizeaza absolut tot ceea ce doresti a fi cuantificat, precum si relatiile aferente
abia apoi urmeaza transpunerea intr-un program.

Nu ma îndoiesc că se poate face.
Dpdv al creării relațiilor despre care vorbești tu însă, am o problemă: nu le știu face! :-)
Sunt logistician cu experiență, dar cunoștințele în programare îmi lipsesc cu desăvârșire.

Pot să fac aceste relații doar explicând pas cu pas despre ce este vorba în procesul logistic, însă în limbaj de lemn, non-IT relevant.

#13
lorddarph

lorddarph

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 28.01.2010

View Posteuroschneider, on 05 ianuarie 2021 - 16:05, said:

...însă în limbaj de lemn, non-IT relevant.

In acelasi limbaj de lemn, explicatia ar putea suna de felul urmator:
doresti un program cu ajutorul caruia sa desenezi un triunghi
elemente oferite = pix, creion, foaie hartie
paramentrii = albastru, negru gri, 80, mg
definesti relatiile
in practica, desenezi un triunghi cu creta pe o tabla = alte elemente, alti parametrii
programul nu va returna nimic !
(sau cel mult un mesaj de eroare)

#14
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 10.05.2008
Din ce descrii s-ar numi un ERP asta daca mergi in extrem insa se poate simplifica functie de nevoile tale.Posted Image

Edited by iulian_1976, 05 January 2021 - 17:15.


#15
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006

View Postlorddarph, on 05 ianuarie 2021 - 16:39, said:


In acelasi limbaj de lemn, explicatia ar putea suna de felul urmator:
doresti un program cu ajutorul caruia sa desenezi un triunghi
elemente oferite = pix, creion, foaie hartie
paramentrii = albastru, negru gri, 80, mg
definesti relatiile
in practica, desenezi un triunghi cu creta pe o tabla = alte elemente, alti parametrii
programul nu va returna nimic !
(sau cel mult un mesaj de eroare)


Am explicat suficient de elocvent ce doresc! Îmi pare însă că exemplul meu cu ceapa nu ajută foarte mult, cum altfel aș putea exemplifica? Ce nu e clar?Posted Image
ˇ@ Iulian, știu ce este un ERP, dar nu mă ajută.Posted Image

#16
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,516
  • Înscris: 10.08.2005

View Posteuroschneider, on 05 ianuarie 2021 - 13:20, said:

Dacă în timp se poate dezvolta și deveni funcțional în alte ramuri ... susțin evoluția! :-)
FInanciar sau doar asa, de amorul artei de a programa ?

#17
euroschneider

euroschneider

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.12.2006

View PostMarianG, on 05 ianuarie 2021 - 18:52, said:

FInanciar sau doar asa, de amorul artei de a programa ?

Amorul artei de/a programa nu e la mine, deci nu-l pot sustine. :-D Dar pot sustine financiar evolutia, daca e cazul!
Ai o solutie magica?

#18
nicsor

nicsor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 17.01.2007
Cu asezare proasta umplii o 'forma' si cu mai putine produse. :)
Deci probabil ai avea nevoie ca aplicatia sa-ti spuna ordinea si cum sa le pui. Asta daca poti combina articole si nu sunt cuburi.  Dar, ce forme au aritcolele?

Si is chiar atat de multe articole incat ai nevoie de o aplicatie? Altfel, din descrierea de mai sus si eu zic ca excel pare ok.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate