Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Peugeot 208 2020 - Active 75
Last Updated: Jan 18 2022 09:16, Started by
Stefi_R
, Nov 04 2020 08:37
·
0
#1
Posted 04 November 2020 - 08:37
Buna ziua, dragi colegi de forum. Desi am cumparat masina aceasta in Iulie, mai greu m-am hotarat (recunosc) sa incep un jurnal de bord. La inceputul verii am fost nevoit sa ma uit dupa o masina, pentru ca cea veche bagase "divort". Vechea era un Renault Kangoo 1.5 dCi de 80CP din 2002, pe care am indragit-o si care mi-a fost de mare folos la casuta de vacanta si in meseria de gradinar amator de sfarsit de saptamana. Cate am carat cu ea, ohoo! Sincer (asa sunt eu) o consideram ca pe un membru de familie, mergea perfect, motorul tragea, nu consuma ulei, etc. Dar, s-a hotarat sa aiba o minte a ei si sa bage divort. Anul trecut, subit n-a mai vrut sa porneasca - si cate nu i-am facut, am schimbat senzori, i-am facut diagnoza, nimic. Dintr-o data, tot subit - a pornit. Anul acesta m-a lasat intr-o intersectie in Brasov, dupa care (tot subit) a pornit si m-a adus acasa, ca sa moara (tot subit) in parcare. Familia si cu mine am decis ca trebuie sa facem ceva, asa ca am facut balanta: cam cat ar costa o eventuala reparatie + distributie + frane + etc. versus cat am putea lua (daca?) pe ea daca am reusi sa o vindem in starea in care se gasea, versus cat am lua pe a in "rabla"? Asa ca, cu greu, ne-am decis sa divortam, sa o dam la "rabla" si cu tichetul sa luam prima masina noua, cat de cat convenabila, care avea sa ne iasa in cale. A, si daca era galbena, era un plus - e un fix al meu, care in timp a devenit acceptat si imbratisat de familie. Asa ca am inceput sa cer oferte in stanga si-n dreapta (daca reprezentanta era in localitate era inca un plus), si primul care a raspuns a fost Novotech, concesionarul local Peugeot-Citroen. Aveau pe stoc Peugeot 208 galben!
Am fost oarecum reticenti in legatura cu a lua o masina mica, avand in vedere "nevoile" de la tara, dar ne-am gandit ca fiind numai noi doi (sotia si cu mine), si rabatand bancheta din spate, ar fi loc suficient. Asa ca am luat-o - am primit pe "ex-a" parca 1600 euro (tichetul rabla + ceva eco-bonus emisii scazute), suma pe care nu cred ca as fi obtinut-o altfel. Fiind si de o varsta, ne-am decis ca e timpul pentru o masina noua (poate ultima). Este varianta de baza Active de 75CP. Deocamdata suntem foarte multumiti de ea, si inca n-am nimic a-i reprosa - de-abia am depasit 1000km. Si in varianta de baza e mult prea dotata pentru mine - spre exemplu, nu stiu daca limitatorul de viteza il voi folosi vreodata, iar "line-assist"-ul l-am dezactivat, pentru ca drumul pe care il fac nu are marcaje intodeauna vizibile pentru camera. Iata si cateva poze |
#2
Posted 04 November 2020 - 08:53
si din iulie deja ai probleme la cheder?
urmeaza distractia: de ce doar 75 CP sper sa nu se porneasca o polemica pe aspectul asta si sa se respecte alegerea initiatorului |
#4
Posted 04 November 2020 - 08:59
Pozele au fost facute in prima saptamana. N-am observat sa fie ceva probleme la chedere. Posibil (daca la usa din spate sus te referi) ca portiunea aceea de cheder sa fie oarecum catifelata si sa fie ceva picaturi de apa
|
#5
Posted 04 November 2020 - 09:58
din aceleasi motive trag si eu de un partner,inca isi face treaba
de buieceala am un touran nu stiu cum iti vei face toate nevoile cu ea dar e faina Edited by ceanu1980, 04 November 2020 - 09:59. |
#6
Posted 04 November 2020 - 10:10
foarte frumoasa. Vad deja multe in trafic. Nu stiu cum e ca masina, dar din punct de vedere estetic, eu zic ca e cea mai frumoasa din clasa ei.
|
#7
Posted 04 November 2020 - 10:14
Sa o folositi cu placere, fara evenimente neplacute ! Frumoasa masina ! In functie de nevoi pot fi suficienti si 75 de cai, desi sunt convins ca va lipseste cuplul de pe dCi...
|
#8
Posted 04 November 2020 - 10:19
Are cuplu foarte jos si se simte mai vioaie , daca cineva zice de cei 75 cai.
|
#9
Posted 04 November 2020 - 10:22
Multumesc frumos pentru laude si urari. Intr-adevar e ceva diferenta la cuplu, si niciodata n-o sa pot incarca in ea ce-am incarcat in Kangoo, dar cred ca o sa fie suficient. De exemplu, doar in portbagaj am pus in picioare trei bidoane de lapte de 30 de litri in care adunasem strugurii din curte si au incaput la fix fara sa scot tableta, deci se poate.La stilul meu de condus 75 CP zic ca sunt suficienti. Nici la batrana "martoaga" aia 80 CP nu cred ca mai erau 80, plus ca nu era prea aerodinamica si cred ca o idee mai grea. Da, avea turbo si motor "adevarat" in 4 cilindri, dar cred ca ma pot obisnui si cu motorasul asta si cu particularitatile sale - in plus imi place tare sunetul sau. La dCi se simtea un "lag" (o intarziere) la acelerare mai brusca - poate numai a mea facea asa; si la asta la turatii prea mici se simte mai lenta, dar de la o anumita turatie se infige suficent, parca ar avea turbo. M-am gandit si la varianta de 100CP turbo, dar mi s-a parut prea scumpa pentru ce imi trebuia mie. Si in plus, alte complicari cu mai multe sanse de defectiune.
Edited by Stefi_R, 04 November 2020 - 10:27. |
#11
Posted 04 November 2020 - 10:54
Foarte misto si parca culoarea o prinde bine
O chestie care mi se pare anapoda, dar banuiesc ca te obisnuiesti in timp, este turometrul care e in sens invers - anti orar. Ideea a fost de a avea cluster "in oglinda" dar neah, parca e aiurea. |
#12
Posted 04 November 2020 - 10:57
@TruculMagic - mersi pentru comentariu. Cum ziceam mai pe la inceput, nu cred ca puteam sa o vand in starea de imprevizibilitate in care se afla. Reparatiile cred ca adaugau o suma pe care nu o mai scoteam nicicum. Cred ca e o perioada dificila pentru a vinde o masina din 2002 in stare de pseudo-functionalitate. In rest, nu sunt prea norocos la cumparaturi SH. Cand am luat-o in 2008 am dat 6800 euro pe ea, era in stare ok, cu kilometrajul ("strategic") la 117500km, desi cred ca avea mai multi. Incepand cu 2010, sau pe-a colo nu cred ca mai luam pe ea nici jumatate. Sincer, mi-a fost frica sa ma bag intr-o alta masina veche, chiar de era s-o vada mama mecanicilor (a, si nici in majoritatea mecanicilor n-am incredere). In plus, am aproape 60 de ani, si daca ma tine asta macar cat cealalta, sau macar 10 ani, ma declar multumit. Initial ne uitam si la Skoda Kamiq, dar Radacini Brasov au estimat livrarea in vreo 8 luni, si eu ce faceam fara masina? Plus ca era mai scumpa. Kangoo-ul pe partea de motorizare era foarte in regula, consum foarte mic - in jur de 4 si ceva la suta; de asemenea, partea de capacitate incarcare foarte in regula - am dus la aeroport 4 persoane cu 8 valize mari si 4 bagaje mici de cabina, fara problema - avea si cutiile acelea laterale, trapa, etc.... insa nu avea AC :-(. No, pai in asta, n-o sa mai incarc atata, dar e ok, nici nu mai am nevoie.
@tehnics - multumesc; da, inteleg ce zici si da, m-am obisnuit; inca nu m-am obisnuit cu gabaritul sa zic asa si cum se vede in oglinzi si prin gemuletul din haion; de obicei intru cu spatele in curte, trag cu spatele in fata portii, si din oglinzi si geam mi se pare ca ma opresc la 10 cm; cand ma dau jos sa deschid poarta, vad ca mai e mai bine de juma' de metru, si nu, n-are senzori. Edited by Stefi_R, 04 November 2020 - 11:01. |
#13
Posted 04 November 2020 - 11:24
tehnics, on 04 noiembrie 2020 - 10:54, said:
Foarte misto si parca culoarea o prinde bine O chestie care mi se pare anapoda, dar banuiesc ca te obisnuiesti in timp, este turometrul care e in sens invers - anti orar. Ideea a fost de a avea cluster "in oglinda" dar neah, parca e aiurea. Avand in vedere ca se poate trai chiar lejer fara turometru n-are nici o importanta daca-i pe invers sau lipseste cu desavarsire. Masina nu se conduce cu ochii pe turometru.Doar soferii fac asta,conducatorii auto stiu e ce. ps. Oricum nu poti tura motorul mult timp in zona critica pentru ca calculatorul este vigilent. |
#14
Posted 04 November 2020 - 11:29
A, si ce mi se mai pare: parca imi sugereaza sa schimb viteza intr-o treapta superioara prea devreme, mi se pare motorul subturat - probabil ca sa aiba consum mai mic, daca ma iau dupa sugestie, nu prea ajung la 3000rpm, asa ca de regula ignor sugestia.
|
#15
Posted 04 November 2020 - 11:32
Imi place mai mult 208-ul mai vechi, versiunea anterioara, mi se pare aproape la fel de frumos ca 207.
|
|
#16
Posted 04 November 2020 - 11:37
spooky51, on 04 noiembrie 2020 - 11:32, said:
Imi place mai mult 208-ul mai vechi, versiunea anterioara, mi se pare aproape la fel de frumos ca 207. probabil nu l-ai vezut pe asta in realitate. Primul vazut de mine a fost exact culoarea asta, dar daca bine stiu era un e-208. Oricum, mi-a luat ochii, si interior si exterior, iar culoarea ii vine manusa. |
#17
Posted 04 November 2020 - 11:52
@MixMaster, mersi! Daca (cum ar spune unii) te poti indragosti de un fier, apoi la mine asta a fost, dragoste la prima vedere - boala mi se puse mai de mult pe un Chevy Camaro galben, da' ie acrii strugurii, asta-i varianta light (rau) mai de saraci, asa. Ca n-am zis parca, a fost aproape 11000 de euro cu rabla, faruri led, aer conditionat automat, stergatoare automate si alte brizbrizuri din echiparea de baza. Am mai luat 4 jante de aliaj si un set de anvelope de iarna; covorasele si un tricou Peugeot 208 au fost moca.
|
#18
Posted 04 November 2020 - 12:00
MixMaster, on 04 noiembrie 2020 - 11:37, said:
probabil nu l-ai vezut pe asta in realitate. Primul vazut de mine a fost exact culoarea asta, dar daca bine stiu era un e-208. Oricum, mi-a luat ochii, si interior si exterior, iar culoarea ii vine manusa. Edited by spooky51, 04 November 2020 - 12:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users