Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Suma trebuie declarata la ANAF?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
asdfa34

asdfa34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 14.01.2014
Salutari!

Am 21 de ani, sunt student si am card la Transilvania.
De aproximativ 6 luni folosesc o platforma pentru advertising, mai exact - aceasta.
Ideea este ca in aceste 6 luni am scos undeva la 3.500 de euro doar din reclame, click-uri pe reclame, lucrand doar de acasa.
Ca sa fiu mai explicit, eu promovez ofertele celor de pe platforma, iar fiecare click imi aduce mie o anumita suma.


Nelamurirea mea este urmatoarea.
Trebuie sa declar la ANAF, banii pe care i-am facut? Din ce m-am interesat pe internet, sunt pareri care spun ca nu trebuie declarati, deoarece banii care vin din strainatate, nu se declara.
Pana in data de 7 mai, banii mi-au fost virati in contul de paypal de catre: ADVERTISING SOLUTIONS ONLINE LTD, iar din ce am vazut pe internet, firma era din Londra (sper ca m-am uitat bine).
Doar ca de pe data de 7 mai, s-a schimbat firma, acum fiind DIGITAL MEDIA AGENCY SRL, iar din cate am vazut, aceasta este din Iasi.

Din ce mai citisem pe internet, am inteles ca si youtuberii care primesc donatii pe live-uri sau care primesc bani din youtube, trebuie sa declare banii. Iar pe alte topicuri am aflat ca daca suma nu depaseste 10.000 de euro, cei de la ANAF nu vor sta sa verifice conturile care nu au declarat acei bani sub.


Traseul banilor.