Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Zbor pierdut!
#19
Posted 30 July 2020 - 14:31
#20
Posted 30 July 2020 - 15:50
AlexEn, on 30 iulie 2020 - 14:18, said: Ba deloc. Daca stii ca trebuie sa ajungi la aeroport nu faci calculul cu fir intins pe drum ci cel mai rau scenariu. eu intotdeauna imi iau cu loc si fac check-in-ul printat tur-retur. Tocmai ca sa nu am probleme. Plus ca-s pretentios, nu-mi place sa ma uit pe geam si sa vad numai aripa adisz, on 30 iulie 2020 - 15:08, said:
Jegos este tupeul prin care pretinzi compensatii,stiind bine ca vina este a ta 100000%. |
#21
Posted 30 July 2020 - 15:55
Eu in inteles ca s-a inchis poarta de imbarcare, nu check-in-ul. Odata ce s-a inchis poarta de imbarcare ei trebuie sa pregateasca decolarea, numara pasagerii existenti, fac schimb de hartii cu cei de jos, nu e ca la autobuz ca mai deschide usa si mai urca 2-3 din mers. De-asta se fac n last call-uri, la un moment dat e ultimul si pa!
Plus ca uneori imbarcarea se face cu autobuz, nu la burduf si o data ce s-a inchis poarta de imbarcare autobuzul pleaca spre avion. Sa intarzie plecarea avionului dupa ultimul ametit poate inseamna sa piarda culoarul de zbor si de aici intarzieri pentru toti ceilalti, care s-au prezentat la timp. Edited by mdt, 30 July 2020 - 15:58. |
#22
Posted 30 July 2020 - 16:12
In principiu ai dreptate si asa se procedceaza. dar daca cineva a predat bagaj de cala si nu se prezinta la imbarcare, este de obicei asteptat chiar daca se pierde slotul pentru decolare. Altfel trebuie debarcati pasagerii, descarcate bagajele si scos cel al carui proprietar nu a aparut deoarece prezinta riscuri de securitate! Am avut si intirzieri de 30-45 de minute din acest mostiv!
[...]
Edited by Barboso, 30 July 2020 - 18:12.
|
#23
Posted 30 July 2020 - 16:33
odastramosilor, on 30 iulie 2020 - 15:50, said:
nenea, cand Google maps iti spune de chestii neprevazute pe traseu, rezultatul e acelasi. Spre exemplu daca in presa locala se anunta ca se lucreaza la nush ce drum si se circula greu, e una, neprevazutul e alta. Si nu stam toti pe presa sau google maps (care se foloseste pt trasee necunoscute). A ajuns la aeroport inainte sa decoleze avionul? Care-i problema. Stai ca prostul pe aeroport si in avion cu normele lor. Am patit-o. Daca n-avea check in sau mai avea si bagaj de pus la cala, ghinion. Altfel e de rahat. eu intotdeauna imi iau cu loc si fac check-in-ul printat tur-retur. Tocmai ca sa nu am probleme. Plus ca-s pretentios, nu-mi place sa ma uit pe geam si sa vad numai aripa Nenea, tu ai citit tot ce am scris sau iei doar partile care iti convin? Aeroportul nu e statie de autobuz, nu ii faci cu mana dupa ce a iesit din statie ca sa te ia si pe tine. Daca nu pricepi asta, nu pricepi pe riscul tau. |
#24
Posted 30 July 2020 - 17:17
Well... chestia cu asigurarea e tricky.
Ei pot considera inclusiv ca tu nu ai plecat de acasa in timp util, daca de ex vad pe bonul de reparatii o ora care oricum nu se incadra in cele "2 ore recomandate", cat sa ajungi cu minim 2 ore. Si eu prefer sa ajung cu 3+ ore, just in case. Dupa ce m-am vazut trecut s security si am vazut in ce zona ii poarta, pot explora/ face shopping/ cafea. Am patit si sa ajung cu 4 ore inainte la aeroport si sa apuc sa trec de immigration cu 5 minute inainte de inchiderea portilor. 50 pax au ajuns in zborul ala, restul... erau la coada. Edited by Lex404, 30 July 2020 - 17:17. |
#25
Posted 30 July 2020 - 18:03
AlexEn, on 30 iulie 2020 - 16:33, said:
Nenea, tu ai citit tot ce am scris sau iei doar partile care iti convin? Aeroportul nu e statie de autobuz, nu ii faci cu mana dupa ce a iesit din statie ca sa te ia si pe tine. Daca nu pricepi asta, nu pricepi pe riscul tau. ala de la Amsterda sigur nu e, acolo se face cu autobuze, iti poate lua si 15 minute sa ajungi la avion. Ala de la Cluj, daca te impiedici de pragul usilor de imbarcare, risti sa dai cu capul de avion. Parerea mea e ca sunt protocoale tampite. Am plecat odata si au venit vreo 5 cu cateva minute inainte de decolare. Evident, motive obiective, dar pt aia s-a putut... Toate pe lumea asta se rezolva cu putin tact si intelegere. Cand aplici protocoale tampite si reguli politic-corect se produc numai dezastre! Edited by odastramosilor, 30 July 2020 - 18:04. |
#26
Posted 30 July 2020 - 18:15
Da, asa e. Faptul ca a pierdut o persoana zborul este un dezastru.
Regulile alea sunt acolo pentru un motiv, daca nu ai inteles pana acum nu cred ca vei intelege din discutia de aici. Hai sa o lasam asa. |
#27
Posted 30 July 2020 - 18:20
Eu nu inteleg de ce sariti atat de agresiv, unii parca se excita de placere sa il faca pe initiaotr fraier/neprevzataor etc.
Nu vad ce castigati. Mai ales ca nu e chiar un caz clar de lene, omul a dat peste blocaj plus pana. I se poate intampla oricui. In plus, era aeroportul Cluj, nu era Heathrow...in mod normal cum isi calculase el, o ora inainte de inchiderea imbarcarii era ok. Nu e mai simplu sa nu comentezi daca nu ai nimic util de spus decat sa ii zici omului "ba da prost esti ma, mai si deschizi gura"... Sunt curios atunci ce acopera asigurarea ptr "ratarea zboruluiu", ptr ca o vad des, uneori se propune chiar cand cumperi biletul de avion, pe pagina companiei chiar, printre altele apare si asta. Cand se aplica aia? Cand vine apocalipsa? ) Si sa ne mai lase si aia care ajung cu 6 ore inainte de zbor, ca si de aia putem rade, fiind in categoria disperatilor ) Asa si eu pot spune, mai bine pierd zborul decat sa fiu asa disperat. Edited by epetroiu, 30 July 2020 - 18:25. |
#28
Posted 30 July 2020 - 18:37
epetroiu, on 30 iulie 2020 - 18:20, said:
Eu nu inteleg de ce sariti atat de agresiv, unii parca se excita de placere sa il faca pe initiaotr fraier/neprevzataor etc. vad ca devine o moda pe-aici epetroiu, on 30 iulie 2020 - 18:20, said:
Mai ales ca nu e chiar un caz clar de lene, omul a dat peste blocaj plus pana. I se poate intampla oricui. In plus, era aeroportul Cluj, nu era Heathrow...in mod normal cum isi calculase el, o ora inainte de inchiderea imbarcarii era ok. Nu chiar oricui. Ghinionul nu loveste aleatoriu. Unii arata legitimatia de SP si scapa. epetroiu, on 30 iulie 2020 - 18:20, said:
In plus, era aeroportul Cluj, nu era Heathrow...in mod normal cum isi calculase el, o ora inainte de inchiderea imbarcarii era ok. Care mai e avantajul zborului cu avionul (timp redus) daca petreci pe aeroport de dimineata? AlexEn, on 30 iulie 2020 - 18:15, said:
Da, asa e. Faptul ca a pierdut o persoana zborul este un dezastru. Vb in general. AlexEn, on 30 iulie 2020 - 18:15, said:
Regulile alea sunt acolo pentru un motiv, daca nu ai inteles pana acum nu cred ca vei intelege din discutia de aici. Hai sa o lasam asa. da, hai s-o lasam asa. |
|
#29
Posted 30 July 2020 - 18:50
In plus, acum fiind situatia cu covid, distanta etc...chiar nu are sens sa stai cu orele prin aeroporturi degeaba, la ce ajuta?
Edited by epetroiu, 30 July 2020 - 18:50. |
#30
Posted 30 July 2020 - 19:19
Inițiator, încearcă, sa vezi dacă obții ceva. Dacă nu, asta e.
|
#31
Posted 30 July 2020 - 19:40
mdt, on 30 iulie 2020 - 15:55, said:
Eu in inteles ca s-a inchis poarta de imbarcare, nu check-in-ul. check-inul .... imbarcarea de regula se face destul de tarziu oricat de melc ai fi imbarcarea chiar nu ai cum sa o ratezi ..... mai ales cu wizz care are intodeauna intarzieri de min. 1ora omul nu cred ca a avut check-inul facut ..... sau poate a avut bagaje de cala Edited by techuser, 30 July 2020 - 19:43. |
#32
Posted 31 July 2020 - 11:17
Nici o asigurare nu o sa te acopere pentru ca nu te-ai organizat cum trebuie.
Te acopera pentru instante care sunt in afara controlului tau. Cum ar fi o defectiune la masina. Ma indoiesc insa ca lucrarile la drum au inceput dupa ce initiatorul a plecat de acasa. Iar o pana nu dureaza ore ca sa fie rezolvata. Dar inainte sa comentati inutilitatea asigurarilor, de ce nu cititi termenii contractuluu. Ceea ce ar trebui sa faca de fapt si initiatorul. |
#33
Posted 27 September 2020 - 08:37
odastramosilor, on 30 iulie 2020 - 18:03, said: ala de la Amsterda sigur nu e, acolo se face cu autobuze, iti poate lua si 15 minute sa ajungi la avion. Ala de la Cluj, daca te impiedici de pragul usilor de imbarcare, risti sa dai cu capul de avion. Parerea mea e ca sunt protocoale tampite. Am plecat odata si au venit vreo 5 cu cateva minute inainte de decolare. Evident, motive obiective, dar pt aia s-a putut... Toate pe lumea asta se rezolva cu putin tact si intelegere. Cand aplici protocoale tampite si reguli politic-corect se produc numai dezastre! Sunt protocoale tâmpite din punctul tău de vedere. Te prezinți la ora care trebuie sau stai la sol. Lucrez în aviație , avioanele nu așteaptă nici pasagerii , nici măcar persoanele din echipaj care întârzie (sunt înlocuite imediat). Altfel ar fi un mare haos , drame , întârzieri (toți au un motiv lacrimogen ,etc) |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users