Zbor pierdut!
#1
Posted 30 July 2020 - 11:18
Buna ziua colegi, ieri aveam zbor de la cluj la nuremberg cu wizz air, am calculat sa ajung cu o ora inainte de inchiderea portii, eu stand la 2 ore jumatate de cluj, am mers spre cluj si ghici ce? drumul in lucru s-a circulat greu si pe langa asta s a intamplat sa facem si pana, am ajuns cu 3 minute mai tarziu, s a inchis poarta si mi au spus ca le pare rau, am zis ok, dar aveam cumparat cand am venit acasa si travel insurance care acopera mai multe lucruri, printre care si "acoperire pentru pierderea zborului". am sa atasez si niste poze mai jos.
Intrebarea mea este urmatoarea, as putea beneficia de ceva compensatii? din moment ce am platit pentru insurance? pana acum am peste 30 de zboruri in total cu mai multe companii aeriene dar asa ceva nu am mai patit, deja mi am luat alt bilet, dar vreau doar sa nu mor prost si sa stiu daca e bun travel insurance-ul la ceva sau doar iti iau banii. Multumesc anticipat!! Attached Files |
#2
Posted 30 July 2020 - 11:26
In general asigurarile nu acopera situatiile in care pierzi zborul din vina ta.
Vezi ce iti scrie acolo ca este inclus in asigurare. |
#3
Posted 30 July 2020 - 11:30
acolo scrie ca esti acoperit si pentru pierderea zborului ....
"acoperire pentru pierderea zborului" .... randul 5 poti sa le ceri returnarea banilor pe bilet ... Edited by techuser, 30 July 2020 - 11:30. |
#4
Posted 30 July 2020 - 11:32
Nu stiu cum e la Wizz Air dar, de regula, este vorba despre zbor de conexiune pierdut NU despre faptul ca ai fost neatent si nu ai ajuns la timp in aeroport.
Consulta contractul de asigurare care trebuie sa contina astfel de detalii Edited by Barboso, 30 July 2020 - 20:01. |
#5
Posted 30 July 2020 - 11:32
Hailztorm, on 30 iulie 2020 - 11:18, said: Intrebarea mea este urmatoarea, as putea beneficia de ceva compensatii? din moment ce am platit pentru insurance? pana acum am peste 30 de zboruri in total cu mai multe companii aeriene dar asa ceva nu am mai patit, deja mi am luat alt bilet, dar vreau doar sa nu mor prost si sa stiu daca e bun travel insurance-ul la ceva sau doar iti iau banii. Multumesc anticipat!! Compensatii?Ce fel de compensatii doresti cand este in totalitate vina ta? Am impresia ca sintagma european cu drepturi incepe sa se extinda.Da-ti jos frate ochelarii de cal cu care va indoctrineaza si incearca sa intelegi ca ai si obligatii.Tot european find. Tu n-ai respectat nimic si tot tu ai pretentii de compensatii? Ai fost cu doua ore inainte de decolare la aeroport?Ai ajuns macar inaintea inchiderii imbarcarii?Nu si nu. Si atunci?Mi-ar fi rusine sa deschid asemenea subiecte.Cat despre pretentii,astea tin deja de educatie si bun-simt. |
#6
Posted 30 July 2020 - 11:36
Daca ai citi conditiile de asigurare in loc sa intrebi pe forum ai afla ca esti asigurat in cazul
Quote : 1. Unei defecţiuni la maşina sau taxi-ul cu care călătoriţi, sau ca urmare a implicării acestuia într-un accident; Quote În cazul unei defecţiuni auto să ne furnizaţi: i) Raportul scris de la un service autorizat sau atelier auto care v-a furnizat asistenţă în cadrul acestui incident Asa ca daca nu ai chemat AA sa iti repare pana, se numeste teapa. Ghinion |
#7
Posted 30 July 2020 - 11:37
Relații WIZZ Air
Selectați țara: România 090 031 0020 Tarif pe minut 1.19 EUR |
#8
Posted 30 July 2020 - 11:41
techuser, on 30 iulie 2020 - 11:30, said:
acolo scrie ca esti acoperit si pentru pierderea zborului .... "acoperire pentru pierderea zborului" .... randul 5 poti sa le ceri returnarea banilor pe bilet ... El poate sa ceara, nu inseamna ca va si primi. Nenea Zap, on 30 iulie 2020 - 11:36, said:
Asa ca daca nu ai chemat AA sa iti repare pana, se numeste teapa. Ghinion Pe langa asta ar trebui sa demonstreze si ca nu a ajuns la imbarcare exclusiv din cauza aceasta. Daca tu oricum mai aveai 10 minute pana la imbarcare dar mai aveai de facut 15 min pana la aeroport tot aia e. |
#9
Posted 30 July 2020 - 11:44
waterman, on 30 iulie 2020 - 11:37, said:
Relații WIZZ Air Selectați țara: România 090 031 0020 Tarif pe minut 1.19 EUR te tin 10 min pe linie prezentandu-ti tot felul de reclame, dupa care alte 5 in asteptare pentru preluarea apelului 1.19E + TVA = 1,42E x 15min = 22E = costul biletului sau o parte din el )) asta inseamna sa fii mafiot ... Edited by techuser, 30 July 2020 - 11:57. |
#10
Posted 30 July 2020 - 11:47
|
#11
Posted 30 July 2020 - 11:47
AlexEn, on 30 iulie 2020 - 11:41, said:
Daca tu oricum mai aveai 10 minute pana la imbarcare dar mai aveai de facut 15 min pana la aeroport tot aia e. daca avea check-inul facut online si fara bagaje de cala putea sa se imbarce fara probleme ...... chiar daca incepuse imbarcarea sau chiar daca se terminase! de asta ce mai zici? Edited by techuser, 30 July 2020 - 11:50. |
#12
Posted 30 July 2020 - 11:57
Imi pare rau pentru intamplare, dar din pacare e 100% vina ta si putin probabil sa recuperezi ceva.
Eu de obicei cand zbor extern, tot timpul ajung cu cel putin 3 ore inainte in aeroport sa fiu sigur. Am avut zbor din Bucuresti (eu stau in Timisoara) si mi-am luat in calcul sa ajung cu 6 ore inainte la aeroport sa fiu sigur ca orice s-ar intampla pe drum (gen mi se strica masina, chem platforma si tot ajung cu ea in timp util) nu pierd zborul... Pune acei 100 Euro la pierderi si asta e... In cazul tau mai bine ajungeai cu 2-3 mai devreme in Cluj si stateai la un suc decat sa risti sa pierzi zborul. Bafta! |
#13
Posted 30 July 2020 - 12:03
#14
Posted 30 July 2020 - 12:06
Avand in vedere situatia, nu cred ca primesti nimic. A fost strict alegerea ta ca nu ai ajuns la timp, nu a fost nimic grav ce nu tine de tine care sa te opreasca din a ajunge la timp.
Dar cand ai zboruri/trenuri, adica mijloace de transport care pleaca la ora fixa, nu taxi si Uber pe care-l poti comanda oricand, iti calculezi sa ajungi mai devreme luand in calcul posibilul trafic, aglomeratie la bilete/checkin/pandemii/distantari sociale/verificari suplimentare/pana, asadar nu e un capat de pamant sa pleci cu 1-2h mai devreme. Mereu cand am fost cu avionul am preferat sa stau la o cafea in aeroport decat sa ma intorc acasa. |
#15
Posted 30 July 2020 - 12:14
eu in general prefer sa ajung mai devreme si sa petrec timpul ramas stand la coada si injurandu-i pe aia care se baga in fata ca mai au un sfert de ora pana decoleaza avionul si ei de-abia au ajuns la aeroport...
|
|
#16
Posted 30 July 2020 - 13:10
Nenea Zap, on 30 iulie 2020 - 11:36, said:
Asa ca daca nu ai chemat AA sa iti repare pana, se numeste teapa. mai nou alcoolicii anonimi si-au deschis atelier ?!? @initiator: leaga-te de faptul ca drumul era in lucru, poate obtii ceva pe tema asta, e echivalentul unui eveniment neprevazut, cum ar fi defectiunea masinii. Nu poti sa treci cu rabla prin service in fiecare dimineata sa vezi daca pica in zia respectiva sau nu. Asa si aici, nu poti sti cum blocheaza astia drumu. Daca s-a surpat ceva taman atunci? andreic, on 30 iulie 2020 - 11:47, said:
Trebuie sa fii cu 2 ore inainte tocmai pentru siguranta. Edited by odastramosilor, 30 July 2020 - 13:08. |
#17
Posted 30 July 2020 - 14:08
AlexEn, on 30 iulie 2020 - 12:03, said:
Ca o data ce s-a inchis poarta au tot dreptul sa iti refuze imbarcarea. odata ce s-a inchis poarta de la check-in si il ai deja facut online, detii bilet de imbarcare si automat nu iti pot refuza imbarcarea daca nu stii nu vb ... personal am facut asta de vreo 4x Edited by techuser, 30 July 2020 - 14:09. |
#18
Posted 30 July 2020 - 14:18
Daca ai checkin facut deja, da, pot sa te lase. Si daca nu ai bagaj de dat. Atunci nici nu mai treci pe la poarta de checkin.
De vreme ce omul a zis ca s-a dus la poarta inseamna ca nu cadea in categoria asta, nu? odastramosilor, on 30 iulie 2020 - 13:10, said:
toata lumea stie asta, problema e sa ai si fir intins, sau masina de-a lu Geims Bond care-si da rotile lateral si apar propulsoarele, sa depaseasca blocajul rutier. Ba deloc. Daca stii ca trebuie sa ajungi la aeroport nu faci calculul cu fir intins pe drum ci cel mai rau scenariu. Acum google maps sau alte aplicatii cu harti deja iti pot da predictii despre aglomeratie la anumite ore (statistic) si iti pot spune unde sunt lucrari deci te poti pregati din timp. Eu iau o marja de eroare de 2h pentru drumul spre aeroport. Daca stiu ca drumul ar fi de 1h in conditii normale de trafic pe traseul respectiv o sa plec de acasa cu 3h inainte. E atat de simplu. Cum zice cineva mai sus, prefer sa stau sa asteot in aeroport decat sa pierd avionul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users