Probleme ciudate - numărul ocupat cu cartela activă
Last Updated: Jul 27 2020 04:02, Started by
benis
, Jul 17 2020 13:10
·
0

#1
Posted 17 July 2020 - 13:10

De câteva zile întâmpin cea mai ciudată problemă de 18 ani de când am telefon mobil: de multe ori când mă sună cineva primește mesajul:numărul format este momentan ocupat, deși am redirecționarea activă pentru situația în care nu am semnal. Dacă dezactivez cartela, atunci e ok, intră redirecționarea. Merge și pus airplane mode, activat wifi pentru volte, telefonul nu sună dar barem intră redirecționarea și nu pierd apeluri.
Am deschis sesizare la ei dar poate mai are și altcineva problema. Este frustrant deoarece nu pot primi nici SMS în acest fel. Nu știu ce să mă fac până rezolvă Digi problema.. |
#2
Posted 17 July 2020 - 14:00

Deși poate pare stupidă intrebarea, când ai dat ultima oară un restart la telefon?
![]() Eu am avut probleme de genul acesta și au fost rezolvate cu un restart. Dacă dupa un restart problema persistă, *777, rabdare și tutun... ![]() |
#4
Posted 17 July 2020 - 14:23

Revenire la setările din fabrica și dacă tot sunt probleme vb cu Digi .
|
#5
Posted 17 July 2020 - 14:26

Sa schimbi rețeaua ai încercat? Poate nu-i problema la Digi.
|
#6
Posted 17 July 2020 - 14:30

Poate sa bușit telefonul și asta e , așa a pățit frate-meu cu un samsung s4 sa încins mai tare la 2 săptămâni după ce a ieșit din garanție , și de atunci era bun de tableta ca modemul lui era cu toane .
|
#7
Posted 17 July 2020 - 14:56

Pune SIM-ul in alt telefon și determini care e problema. Telefonul sau setările pt redirecționare.
|
#8
Posted 17 July 2020 - 15:17

Pentru cei care nu cred aceste ciudatenii.....sau invinuiesc telefonul/utilizatorul!
Se ia una bucata terminal Digi cu VOLTE si se face astfel incat sa rateze pagingul(adica sa nu aibe semnal, dar evident sa nu fie oprit/mod avion....poate mai greu pentru unii...sau se pune cartela SIM intr-un terminal dual sim care nu poate primi apeluri in acelasi timp pe ambele cartele).Asadar cu terminalul in fata se suna de pe alte 2 numere spre el:primul apel care ajunge la Digi in core va intra in procedura de paging, iar pentru al doilea....surpriza(exact ca si englezii care cica pun pesmet in carnati) va primi o notificare de numar ocupat! La final, in caz de redirectionare spre notifcare apeluri pierdute, vine SMS doar cu primul numar(cel care a intrat in procedura de paging).De la celalalt....nimic. Atentie:blocarea terminalui digi in 2g/3g nu va elimina problema pentru ca nu este de acolo(nu este o problema de pe reteaua mobila ci din core...IMS). Nu stiu daca benis are 100% aceasta problema....dar merge adaugata la acest topic de ciudatenii! Cam atat....sunt altii pe forum care pot spune mai multe despre aceasta parte asa ca ii las pe ei! PS:cei care sunteti gelosi/geloase sa tineti cont si de asta....celalalt saracul(saraca) s-ar putea sa nu vorbeasca la telefon! Edited by yblu, 17 July 2020 - 15:22. |
#9
Posted 17 July 2020 - 18:29

Cam așa se întâmplă și la mine. Cu voice over wifi activat dar în airplane mode nu intră apelurile dar se face redirecționarea cu succes.
Oare sunt șanse să rezolve Digi problema sau mai bine portez numărul? |
#10
Posted 17 July 2020 - 21:02

În mod uzual pățesc una din trei la apel Digi-Digi:
- nu apelează (există și varianta când nu am semnal suficient, dar de cele mai multe ori cel pe care-l apelez nu este într-o zonă cu acoperire suficientă) - apelează dar primesc ton de ocupat (de obicei, aproape instantaneu, deși cel pe care-l apelez rar folosește telefonul) - apelează dar primesc după aproape 10 secunde de la apelare mesajul audio că abonatul nu poate fi contactat. Știind că cealaltă persoană este într-o zonă fără semnal bun, încerc din nou și aproape de fiecare dată apelul se conectează și sună. Altă problemă Digi este când vorbesc pe WoWiFi, închid și încerc să sun pe altcineva în 1-2 secunde după ce am închis primul apel. Nu doar că nu apelează, dar nici măcar nu dă vreo eroare și nici apelul nu se închide singur. Trebuie să-l închid eu și să încerc din nou. Evident, a doua oară apelul se conectează normal, aproape instantaneu. M-am obișnuit să accept aceste probleme, la fel cum accept că trebuie să fac câțiva pași mai încolo sau mai încoace când apelez de pe stradă sau din curte ca să aibă telefonul un semnal mai bun ca să apeleze (uneori, semnalul are aceeași valoare dar probabil nu și aceeași calitate a comunicației pe VoLTE/3G cât să-i fie conectat apelul). |
|
#11
Posted 18 July 2020 - 19:54

haha!
asta-i problema? dar cand iti suni sotia pe numarul de telefon pe care-l are de 15 ani si iti zice fetita-robot: "numarul format nu este alocat!" mai incerci de fo 2x, apoi primesti apel de la sotie: "de ce nu ma suni, dom`ne? ca asa mi-ai promis!" ps: ambii suntem la digi |
#12
Posted 18 July 2020 - 20:13

Aceste probleme au mai fost prin vara lui 2014 când au umblat pe la “ butoane “ sa crească capacitatea core- lui sau oricum ceva modificări importante .
Presupun ca și acum se întâmpla ceva de genul acesta de aceea sunt întâlnite aceste anomalii de zici ca ești in zona crepusculara . |
#13
Posted 19 July 2020 - 15:58

Am fost sunat de ei. Mi-au spus pe față că nu vor rezolva problema. Peste un an de zile vor instala un site nou. Dar problema în sine va rămâna, deci chiar și atunci când voi merge într-o zonă cu semnal slab (sunt destule la Digi), voi pierde apeluri fără să știu.
Va trebui să schimb operatorul, probabil voi trece pe Orange, am promisiuni că îmi pot oferi un abonament business cu redirecționare fără suprataxă. Păcat de Digi. Va rămâne întotdeauna "second hand". Edited by benis, 19 July 2020 - 16:00. |
#14
Posted 19 July 2020 - 16:28

Ce treaba are semnalul slab si siteul nou daca tu ai aceleasi probleme si cu wificalling activ?
Edited by w21, 19 July 2020 - 16:29. |
#15
Posted 19 July 2020 - 19:55

E clar că Digi nu vrea să rezolve problema și basta. Au băgat un text ca să scape de mine. Au reușit.
Am mai avut o problemă de genul acum vreo 6 ani la Digi. 2 zile nu a sunat deloc telefonul. Tot așa, aveam redirecționări active. Mă gândeam că s-a schimbat ceva. Nimic. Aceeași praștie de rețea, același core praf, nesimțire și mai mare ca la vremea respectivă. Am zis că le mai dau o șansă. Este ultima. Edited by benis, 19 July 2020 - 20:00. |
|
#16
Posted 19 July 2020 - 21:44

Eficacitate - cost, e valabil in orice bussines, daca numar de pers afectate este mic si efortul este mare pentru solutinarea problemei, se amana pana se v-a putea rezolva. Este general valabil in orice alt domeniu.
|
#17
Posted 20 July 2020 - 12:02

Dacă 'centrala' în sine are probleme sau e congestionată, de la decizia de upgrade până la investiția în sine pot trece ani, timp în care își asumă apeluri neconectate și reclamații pe care le închid cu textul 'se face trafic pe zona respectivă, nu sunt probleme pe rețea'.
|
#18
Posted 23 July 2020 - 11:09

Am găsit rezolvarea. Orange îmi oferă abonament (în sfârșit) cu redirecționare gratuită deci voi porta la ei numărul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users