Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @Arader!

La mulți ani @gabiroa!

La mulți ani @gerbil!

Recomandare arhitect din zona Buc...
 Relatie 7 ani incheiata. O vreau ...

MTB/Hardtail - 10.000 lei

Casele de batrani - locul unde ne...

Carduri PREMIUM la Bancile din Ro...
 Unde pot descarca Autocad electri...

Accident evitare obstacol- avarii

Erdogan castiga un nou mandat.

Persian Lessons, 2020
 Doctorita si telefonul

Veris Titan

aspirator flexibil

Sistem iluminare obiectiv izolat
 

Probleme ciudate - numărul ocupat cu cartela activă

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019
Nu știu cum ai primit redirecționare gratuită!!!
Vezi sa nu fie doar in rețeaua Orange, in Alte rețele costă 20 de cenți minutul


#20
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,180
  • Înscris: 04.02.2011
În rețea e gratuită de mai multă vreme. La unele din noile abonamente business oferă redirecționarea gratuită în orice rețea.

#21
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019
Păi la business dar la persoane fizice???
Până și la business daca nu ai contract beton (și spun asta în foarte mare cunoștință de cauză)


#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 318,158
  • Înscris: 08.10.2015
O sa se intoarca peste 2 luni, supărat ca a luat țeapă...

#23
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 629
  • Înscris: 01.05.2016
Promit marea cu sarea la telefon, dar daca le ceri scris negru pe alb spun ca nu pot sa-ti arate...si se dau la fund. Sunt destule persoane fripte care s-au plans de astfel de practici la portocala...

#24
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,180
  • Înscris: 04.02.2011

View Postdaniel_vodafone, on 24 iulie 2020 - 11:13, said:

Păi la business dar la persoane fizice???

La business.

View Postmtuchendria, on 24 iulie 2020 - 22:44, said:

Promit marea cu sarea la telefon, dar daca le ceri scris negru pe alb spun ca nu pot sa-ti arate...
Mă duc la semnat și le cer să îmi arate pe contract negru pe alb că redirecționările în România sunt gratuite.

View PostMembruAnonim, on 24 iulie 2020 - 13:41, said:

O sa se intoarca peste 2 luni, supărat ca a luat țeapă...
Care ar fi țeapa? Și dacă presupunem prin absurd că ar fi țeapă, îți dai seama că nu la Digi aș reveni.

Edited by benis, 26 July 2020 - 10:22.


#25
yblu

yblu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,848
  • Înscris: 30.08.2006

View PostBvdan2016, on 18 iulie 2020 - 20:13, said:

Aceste probleme au mai fost prin vara lui  2014 când au umblat pe la “ butoane “ sa crească capacitatea core- lui sau oricum ceva modificări importante .
Presupun ca și acum se întâmpla ceva de genul acesta de aceea sunt întâlnite aceste anomalii de zici ca ești in zona crepusculara .
Problemele de retea ocupata ca urmare a unei capacitati limitatea de switching au fost ....dar spre alte retele(ca na se mai si facea reclama gen luati abonament la digi si cine va suna dati ocupat si sunati voi!). In cazul de fata este vorba despre altceva(ca daca era problema de interconectare intre operatori nu mai ajungea apelul in reteaua Digi si cel care il suna primea retea ocupata/alt mesaj).
Incearca sa iti faci telefonul sa piarda reteaua(la ceva parter/subsol de bloc sau cand mergi la sat....de ex intre Augustin si Racos daca mergi cu trenul e o zona in care moare Digi.Atat ca mor cam toti si va fi greu sa te suni de pe alte retele) si sa faci testul de care vorbeam mai sus! Sa vedem daca zona crepusculara e doar la noi in Banat!

View Postbenis, on 19 iulie 2020 - 19:55, said:

E clar că Digi nu vrea să rezolve problema și basta. Au băgat un text ca să scape de mine. Au reușit.
Am mai avut o problemă de genul acum vreo 6 ani la Digi. 2 zile nu a sunat deloc telefonul. Tot așa, aveam redirecționări active. Mă gândeam că s-a schimbat ceva. Nimic. Aceeași praștie de rețea, același core praf, nesimțire și mai mare ca la vremea respectivă. Am zis că le mai dau o șansă. Este ultima.
Povestea cu situl nou e veche si noua....si merge! Eu nu m-as baza pe ea! Nu zic ca ratarea unui apel/de apeluri nu se poate rezolva cu un site nou! Ba da....daca problema vine clar din radio(dar acea ciudatenie la redirectionare nu are nimic de a face cu partea radio).
Cat priveste sa rezolve problema sunt mai multi factori acolo(cat de grea e/cat costa sa o rezolve/daca s-au prins de unde e etc).
PS:digi trece pe europeni....la nivel de core 4G cu mai multe lucruri! Iti dai seama ca nu mai sta nimeni sa rezolve problemele de pe Huawei, daca se face swap! Acum ramane de vazut in cate luni va fi gata acel swap si daca va fi mai bine!

View Postbenis, on 23 iulie 2020 - 11:09, said:

Am găsit rezolvarea. Orange îmi oferă abonament (în sfârșit) cu redirecționare gratuită deci voi porta la ei numărul.
Sa nu ai si aici surprize! Tu parca ai plecat de la ei pentru ratare de apeluri pe VOLTE si mai aveai si ceva repetor pe GSM! Acum iti dau repetor 3G/4G?

Edited by yblu, 26 July 2020 - 23:00.


#26
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,180
  • Înscris: 04.02.2011

View Postyblu, on 26 iulie 2020 - 22:50, said:

Sa nu ai si aici surprize! Tu parca ai plecat de la ei pentru ratare de apeluri pe VOLTE si mai aveai si ceva repetor pe GSM! Acum iti dau repetor 3G/4G?

Repetorul acela e scos din funcție. Și acum se mai ratează apeluri însă rar. Redirecționările în schimb merg, problema era că până acuma erau taxate urât de tot de tot. Acuma oferă totuși abonamente cu redirecționare gratuită.
Repet, nu mă deranjează că nu intră apelurile, dacă merg redirecționările, este perfect.
Repetoarele nu își mai au sensul când ai voice over wifi.

Edited by benis, 27 July 2020 - 04:04.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate