![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme ciudate - numărul ocupat cu cartela activă
Last Updated: Jul 27 2020 04:02, Started by
benis
, Jul 17 2020 13:10
·
0

#19
Posted 23 July 2020 - 12:55

Nu știu cum ai primit redirecționare gratuită!!!
Vezi sa nu fie doar in rețeaua Orange, in Alte rețele costă 20 de cenți minutul |
#20
Posted 23 July 2020 - 19:08

În rețea e gratuită de mai multă vreme. La unele din noile abonamente business oferă redirecționarea gratuită în orice rețea.
|
#21
Posted 24 July 2020 - 11:13

Păi la business dar la persoane fizice???
Până și la business daca nu ai contract beton (și spun asta în foarte mare cunoștință de cauză) |
#22
Posted 24 July 2020 - 13:41

O sa se intoarca peste 2 luni, supărat ca a luat țeapă...
|
#23
Posted 24 July 2020 - 22:44

Promit marea cu sarea la telefon, dar daca le ceri scris negru pe alb spun ca nu pot sa-ti arate...si se dau la fund. Sunt destule persoane fripte care s-au plans de astfel de practici la portocala...
|
#24
Posted 26 July 2020 - 10:22

Păi la business dar la persoane fizice???
Promit marea cu sarea la telefon, dar daca le ceri scris negru pe alb spun ca nu pot sa-ti arate...
O sa se intoarca peste 2 luni, supărat ca a luat țeapă... Edited by benis, 26 July 2020 - 10:22. |
#25
Posted 26 July 2020 - 22:50

Aceste probleme au mai fost prin vara lui 2014 când au umblat pe la “ butoane “ sa crească capacitatea core- lui sau oricum ceva modificări importante . Presupun ca și acum se întâmpla ceva de genul acesta de aceea sunt întâlnite aceste anomalii de zici ca ești in zona crepusculara . Incearca sa iti faci telefonul sa piarda reteaua(la ceva parter/subsol de bloc sau cand mergi la sat....de ex intre Augustin si Racos daca mergi cu trenul e o zona in care moare Digi.Atat ca mor cam toti si va fi greu sa te suni de pe alte retele) si sa faci testul de care vorbeam mai sus! Sa vedem daca zona crepusculara e doar la noi in Banat!
E clar că Digi nu vrea să rezolve problema și basta. Au băgat un text ca să scape de mine. Au reușit. Am mai avut o problemă de genul acum vreo 6 ani la Digi. 2 zile nu a sunat deloc telefonul. Tot așa, aveam redirecționări active. Mă gândeam că s-a schimbat ceva. Nimic. Aceeași praștie de rețea, același core praf, nesimțire și mai mare ca la vremea respectivă. Am zis că le mai dau o șansă. Este ultima. Cat priveste sa rezolve problema sunt mai multi factori acolo(cat de grea e/cat costa sa o rezolve/daca s-au prins de unde e etc). PS:digi trece pe europeni....la nivel de core 4G cu mai multe lucruri! Iti dai seama ca nu mai sta nimeni sa rezolve problemele de pe Huawei, daca se face swap! Acum ramane de vazut in cate luni va fi gata acel swap si daca va fi mai bine!
Am găsit rezolvarea. Orange îmi oferă abonament (în sfârșit) cu redirecționare gratuită deci voi porta la ei numărul. Edited by yblu, 26 July 2020 - 23:00. |
#26
Posted 27 July 2020 - 04:02

Sa nu ai si aici surprize! Tu parca ai plecat de la ei pentru ratare de apeluri pe VOLTE si mai aveai si ceva repetor pe GSM! Acum iti dau repetor 3G/4G? Repetorul acela e scos din funcție. Și acum se mai ratează apeluri însă rar. Redirecționările în schimb merg, problema era că până acuma erau taxate urât de tot de tot. Acuma oferă totuși abonamente cu redirecționare gratuită. Repet, nu mă deranjează că nu intră apelurile, dacă merg redirecționările, este perfect. Repetoarele nu își mai au sensul când ai voice over wifi. Edited by benis, 27 July 2020 - 04:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users