Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

WIZZ AIR (stare de urgenta) - recuperare bani

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 01.05.2006

View Postraustel, on 15 iulie 2020 - 19:46, said:

S-au efectuat ambele

pare admirabil din partea lor să se retragă dintr-o înțelegere fără acordul ambelor părți (pentru că-covid) dar, eu să nu am dreptul asta cu riscul de a rămâne într-o țară străină!

Daca zborurile s-au efectuat atunci in ce fel s-au retras ei din intelegere?

In afara de asta orice firma/serviciu are niste termene si conditii. Mai ales companiile aeriene au si pot sa te asigur ca acolo scrie foarte precis si fara echivoc conditiile in care poti sa anulezi si sa/sau nu primesti banii inapoi.

#20
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

View Postdanaciu, on 16 iulie 2020 - 13:20, said:

Daca zborurile s-au efectuat atunci in ce fel s-au retras ei din intelegere?

In afara de asta orice firma/serviciu are niste termene si conditii. Mai ales companiile aeriene au si pot sa te asigur ca acolo scrie foarte precis si fara echivoc conditiile in care poti sa anulezi si sa/sau nu primesti banii inapoi.

Din păcate nu am timp să vă pun la dispoziție mai multe surse: https://www.zf.ro/au...omania-19424164
Cautati dvs. pe google și spuneți-mi în care din cazurile anulării zborurilor a fost acordul ambelor părți!

#21
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Tu nu ai putut ajunge la aeroport, altii insa au ajuns din moment ce zborul a avut loc. Altii care au fost in orasul in care se afla aeroportul au putut zbura, cei care locuiesc in alt oras si zborul a fost o urgenta (si au putut completa declaratia).. la fel au putut zbura. Deci nu stiu cum anume vrei sa iti recuperezi tu banii.
Compania aeriana este acoperita. Sanse sa iti recuperezi banii.. aproape de zero. Sanse sunt doar daca compania vrea sa iti dea un voucher si sa iti iei bilet alta data.

Dar tarziu.. din martie si pana acum.. Daca ai contactat compania, pune exact raspunsul lor aici sa vedem si noi ce si cum au raspuns.

Edited by MembruAnonim, 16 July 2020 - 15:27.


#22
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017

View Postraustel, on 16 iulie 2020 - 11:19, said:

Din pacate nu.

La începutul lunii Martie nu existau probleme în România/Olanda! ORDONANȚA MILITARĂ nr. 3 a fost dată în 24.03.2020 și, zborul meu era în 29.03.2020.

Eu am plecat in Spania la inceputul lui Martie si crede-ma ca Otopeni era aproape gol. In viata mea nu l-am vazut asa gol.
Ma invarteam ca fraieru in parcare. Aveam asa multe locuri de parcare intre care puteam alege, ca nu stiam unde sa o las "acolo ala a parcat stramb", "acolo e un dud".

Starea de urgenta la noi a fost anuntata inca din 15 Martie, iar Spania si alte state europene erau deja in lockdown in acea zi, asa ca nu o da in balarii.

#23
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

View PostMembruAnonim, on 16 iulie 2020 - 15:17, said:

Tu nu ai putut ajunge la aeroport, altii insa au ajuns din moment ce zborul a avut loc. Altii care au fost in orasul in care se afla aeroportul au putut zbura, cei care locuiesc in alt oras si zborul a fost o urgenta (si au putut completa declaratia).. la fel au putut zbura. Deci nu stiu cum anume vrei sa iti recuperezi tu banii.
Compania aeriana este acoperita. Sanse sa iti recuperezi banii.. aproape de zero. Sanse sunt doar daca compania vrea sa iti dea un voucher si sa iti iei bilet alta data.

Dar tarziu.. din martie si pana acum.. Daca ai contactat compania, pune exact raspunsul lor aici sa vedem si noi ce si cum au raspuns.

Eu nu locuiesc în același oraș cu aeroportul și plecarea mea era un un city break!

(Vă mulțumim pentru contactarea Departamentului de Relații cu Clienții Wizz Air și pentru mesajul dumneavoastră.
În urma sesizării dumneavoastră, am verificat rezervarea cu codul de confirmare xyz. Datorită faptului că zborurile din cadrul rezervării dumneavoastră au fost operate de către Wizz Air, vă putem oferi doar opțiunea anulării voluntare. Așadar, dorim să vă comunicăm faptul că această anulare se poate realiza doar în conformitate cu prevederile Condițiilor Generale de Transport Wizz Air, acceptate de către toți pasagerii curselor noastre în timpul procesului de rezervare:
"6.5.1. Aveţi dreptul să anulaţi rezervarea cu cel puţin paisprezece (14) zile înainte de ora programată pentru plecarea zborului. Aveţi dreptul la rambursarea Preţului Total din care se va deduce Taxa de Anulare.
6.5.2. În cazul în care anulaţi rezervarea cu paisprezece (14) zile înainte de data programată pentru plecarea zborului, vi se va rambursa Preţul Total al biletului din care se deduce Taxa pentru Alte Servicii şi Taxa de Rezervare a Locului.”)

Prețul bileteleor individual fiind sub – 398 RON = nu exista nicio sumă de rambursat

#24
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postraustel, on 16 iulie 2020 - 18:17, said:

Datorită faptului că zborurile din cadrul rezervării dumneavoastră au fost operate de către Wizz Air


Din moment ce zborul a fost operat, nu prea ai de ce te lega. Cei care au facut-o ori au facut-o pe barba lor, ori au avut urgente ce justificau deplasarea.

Pe ce data ai luat biletele efectiv?

Edited by MembruAnonim, 16 July 2020 - 20:05.


#25
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Deci mă miră că unii inca vor banii pe bilete din zboruri operate unde nu s-au dus ei că nu mai aveau chef...

Asta e. Ghinion!

#26
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017

View Postraustel, on 16 iulie 2020 - 18:17, said:

Eu nu locuiesc în același oraș cu aeroportul și plecarea mea era un un city break!

(Vă mulțumim pentru contactarea Departamentului de Relații cu Clienții Wizz Air și pentru mesajul dumneavoastră.
În urma sesizării dumneavoastră, am verificat rezervarea cu codul de confirmare xyz. Datorită faptului că zborurile din cadrul rezervării dumneavoastră au fost operate de către Wizz Air, vă putem oferi doar opțiunea anulării voluntare. Așadar, dorim să vă comunicăm faptul că această anulare se poate realiza doar în conformitate cu prevederile Condițiilor Generale de Transport Wizz Air, acceptate de către toți pasagerii curselor noastre în timpul procesului de rezervare:
"6.5.1. Aveţi dreptul să anulaţi rezervarea cu cel puţin paisprezece (14) zile înainte de ora programată pentru plecarea zborului. Aveţi dreptul la rambursarea Preţului Total din care se va deduce Taxa de Anulare.
6.5.2. În cazul în care anulaţi rezervarea cu paisprezece (14) zile înainte de data programată pentru plecarea zborului, vi se va rambursa Preţul Total al biletului din care se deduce Taxa pentru Alte Servicii şi Taxa de Rezervare a Locului.”)

Prețul bileteleor individual fiind sub – 398 RON = nu exista nicio sumă de rambursat

Si merita sa-ti faci nervi si sa-ti ocupi timpul aiurea pentru 398 lei, in conditiile in care zborul s-a facut, dar tu nu te-ai dus?

#27
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View Postraustel, on 16 iulie 2020 - 12:41, said:

Te referi la 14 zile de izolare în Olanda sau o carantină instituționalizată pentru o perioadă de 14 zile când mă întorceam în România?

Nu. Zborul se desfasoara normal, nu cred ca e treaba lor daca tu te plimbi prin Olanda ori stai in carantina. Daca i-ar fi itneresat ar fi anulat zborurile.
Tu trebuia sa iei masurile astea inainte de efectuarea zborului, eventual dupa instaurarea lockdownului. Poate atunci reuseai macar sa obtii un Voucher.
Acum cred ca e imposibil, zborul s-a efectuat asa cum era planificat si tu nu ai vrut sa mergi. Ma refer la faptul ca asa se vede situatia in opinia Wizz.

Ce ai putea face ar fi sa contactezi un avocat, el poate demonstra clar ca tu nu aveai cum sa ajungi la aeroport in data cutare. Urmareste si topicul cu recuperarea banilor de concediu al altui user, el insa a platit 2000ron pt avocatul respectiv.

Edited by giuliani, 17 July 2020 - 09:12.


#28
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

View PostMembruAnonim, on 16 iulie 2020 - 20:04, said:

Din moment ce zborul a fost operat, nu prea ai de ce te lega. Cei care au facut-o ori au facut-o pe barba lor, ori au avut urgente ce justificau deplasarea.

Pe ce data ai luat biletele efectiv?

01.03.2020

View Postgiuliani, on 17 iulie 2020 - 09:07, said:

Urmareste si topicul cu recuperarea banilor de concediu al altui user, el insa a platit 2000ron pt avocatul respectiv.

Poti sa ma ajuti cu un link?

#29
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View Postraustel, on 17 iulie 2020 - 09:21, said:


Poti sa ma ajuti cu un link?
https://forum.softpe...za-coronavirus/

#30
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View PostThuraya_123, on 16 iulie 2020 - 22:50, said:

Si merita sa-ti faci nervi si sa-ti ocupi timpul aiurea pentru 398 lei, in conditiile in care zborul s-a facut, dar tu nu te-ai dus?

Nu s-a dus că îi era interzis de către autorități. Risca o amenda de 20.000 plus sa nu îl primească nici aia la destinație
Pe de altă parte și Wizz au fost javre, au zburat cu avioanele goale doar că sa nu de-a banii înapoi
Și eu am avut o grămadă de zboruri in starea de urgență, bineînțeles , rezervate dinainte . Toate au fost anulate și am primit ori bani ori vouchere , cu excepția, care credeți, a unuia de la Wizz. Au fost singurii nesimțiți care au zburat cu avionul gol, mai ales că era la Stockholm, nu se ducea nici dracu pe 2 aprilie, SW era considerată ciuma Europei atunci .
Așa că nu mai săriți in capul omului aiurea, are și el dreptatea lui .
Ce sariti asa, de parca v-a cerut voua din buzunarul vostru banii inapoi.

Edited by epetroiu, 31 July 2020 - 07:09.


#31
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017

View Postepetroiu, on 31 iulie 2020 - 06:54, said:

Nu s-a dus că îi era interzis de către autorități. Risca o amenda de 20.000 plus sa nu îl primească nici aia la destinație
Pe de altă parte și Wizz au fost javre, au zburat cu avioanele goale doar că sa nu de-a banii înapoi
Și eu am avut o grămadă de zboruri in starea de urgență, bineînțeles , rezervate dinainte . Toate au fost anulate și am primit ori bani ori vouchere , cu excepția, care credeți, a unuia de la Wizz. Au fost singurii nesimțiți care au zburat cu avionul gol, mai ales că era la Stockholm, nu se ducea nici dracu pe 2 aprilie, SW era considerată ciuma Europei atunci .
Așa că nu mai săriți in capul omului aiurea, are și el dreptatea lui .
Ce sariti asa, de parca v-a cerut voua din buzunarul vostru banii inapoi.

Nu intereseaza pe nimeni ca poate ia pasagerul amenda sau nu. Asta e strict problema pasagerului la el in tara si nu are valoare juridica fata de operatorul aerian. Putea sa-si incheie in prealabil o asigurare de calatorie, dar nu a facut-o.

Nu e vina Wizz-ului ca oamenii sunt multi din ordinul ovinelor si considera o tara drept "ciuma Europei" doar fiindca asa li s-a spus la televizor. Daca au zburat cu avionul gol, desi nu ai nicio proba in acest sens, au facut-o fiindca nimeni nu s-a imbarcat, iar Wizz poate obliga pe nimeni sa se imbarce daca nu vrea. In definitiv, ei si-au respectat contractul, au zburat deci pasagerii se puteau imbarca.

#32
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View PostThuraya_123, on 02 august 2020 - 00:39, said:

Nu intereseaza pe nimeni

bla bla-ul tau de mai sus, in care nu ai spus nimic util sau relevant cuiva.

Edited by epetroiu, 02 August 2020 - 15:00.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate