Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

WIZZ AIR (stare de urgenta) - recuperare bani

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020
La începutul lunii Martie am achiziționat 2 bilete (dus-întors) - Olanda. Scopul călătoriei fără a se încadra în urgențele aflate în OM 3/2020 am încercat remedierea problemei cu Wizz Air, la telefon nu răspundeau și, formularul de contact de pe site era inaccesibil. La dată de 14.04.2020 i-am contactat și, mi sa transmis că nu există (nicio sumă de rambursat).

Am făcut reclamație la ANPC și, cms.L. Jimborean a concluzuinat reclamația că fiind neîntemeiată. - Într-o perioada în care se anulau zborurile de la o zi la alta

Ce alternative îmi recomandați?

#2
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,917
  • Înscris: 25.06.2007

 raustel, on 15 iulie 2020 - 17:27, said:

...

Dacă biletul a fost luat cu card de credit vei fi despăgubit de banca emitentă.
Dacă a fost luat cu card de debit, cash, etc, e mai complicat, ar trebui să ceri părerea unui avocat.

#3
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,141
  • Înscris: 09.08.2006
Ai achizitionat direct de la Wizz, sau prin agentie?
Eu am luat prin agentie si mi-au returnat banii integral.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Pe ce data era programat zborul? S-a efectuat?

#5
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

 Karhu, on 15 iulie 2020 - 18:01, said:

Dacă biletul a fost luat cu card de credit vei fi despăgubit de banca emitentă.
Dacă a fost luat cu card de debit, cash, etc, e mai complicat, ar trebui să ceri părerea unui avocat.

A fost achizitionat cu card de debit

 yo9hrb, on 15 iulie 2020 - 18:06, said:

Ai achizitionat direct de la Wizz, sau prin agentie?
Eu am luat prin agentie si mi-au returnat banii integral.

Direct de la WIZZ

 dorin_2k, on 15 iulie 2020 - 18:19, said:

Pe ce data era programat zborul? S-a efectuat?

S-au efectuat ambele

 cspot, on 15 iulie 2020 - 19:01, said:

  Daaa ! În cazul în care îți cumperi un bilet la Wizz Air si nu te prezinti la poarta de imbarcare, vin ăștia de la Wizz air,  te scoală din pat, te schimba de Pampers, te urca în avion...
  Sau invers ! Cumperi bilet la teatru si nu începe reprezentația pentru că nu a venit Vasile. Vasile ala care cumpărase bilet !!!

Ești aici doar să faci PR pentru WIZZ? Probabil ti se pare admirabil din partea lor să se retragă dintr-o înțelegere fără acordul ambelor părți (pentru că-covid) dar, eu să nu am dreptul asta cu riscul de a rămâne într-o țară străină!

#6
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014

 raustel, on 15 iulie 2020 - 17:27, said:

La începutul lunii Martie am achiziționat 2 bilete (dus-întors) - Olanda. Scopul călătoriei fără a se încadra în urgențele aflate în OM 3/2020 am încercat remedierea problemei cu Wizz Air, la telefon nu răspundeau și, formularul de contact de pe site era inaccesibil. La dată de 14.04.2020 i-am contactat și, mi sa transmis că nu există (nicio sumă de rambursat).

Am făcut reclamație la ANPC și, cms.L. Jimborean a concluzuinat reclamația că fiind neîntemeiată. - Într-o perioada în care se anulau zborurile de la o zi la alta

Ce alternative îmi recomandați?
pai s-a anulat zborul sau nu ai mers tu si zborul a fost ?Ca daca ai renuntat tu, nu vezi nimic inapoi.

#7
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009

 fqx, on 15 iulie 2020 - 20:07, said:

pai s-a anulat zborul sau nu ai mers tu si zborul a fost ?Ca daca ai renuntat tu, nu vezi nimic inapoi.
Nu amers el.

Si acum viseaza banii inapoi...

#8
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014

 Lex404, on 15 iulie 2020 - 20:35, said:

Nu amers el.

Si acum viseaza banii inapoi...
apoi vise placute:)

#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
Daca zborurile s-au efectuat dar tu nu te-ai prezentat la terminal, nu ai anunțat că reprogramezi plecarea, nu vei primi nimic înapoi.

#10
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

 dorin_2k, on 15 iulie 2020 - 21:04, said:

Daca zborurile s-au efectuat dar tu nu te-ai prezentat la terminal, nu ai anunțat că reprogramezi plecarea, nu vei primi nimic înapoi.

La telefon răspundeau și formularul de contact de pe site era inaccesibil din dată de 18.03.2020 până la 14.04.2020, biletele mele pentru plecare fiind în 29.03.2020 respectiv întoarcere 04.04.2020!

Edited by Barboso, 15 July 2020 - 23:46.
Offtopic inflamant.


#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001

 raustel, on 15 iulie 2020 - 21:23, said:



La telefon răspundeau
Și ce ai discutat?

De unde ai achiziționat biletele? Direct Wizz?

Un mail ai trimis înainte de zbor?

#12
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

 dorin_2k, on 15 iulie 2020 - 21:43, said:

Și ce ai discutat?

De unde ai achiziționat biletele? Direct Wizz?

Un mail ai trimis înainte de zbor?

*La telefon nu răspundeau și formularul de contact de pe site era inaccesibil din dată de 18.03.2020 până la 14.04.2020, biletele mele pentru plecare fiind în 29.03.2020 respectiv întoarcere 04.04.2020!

Adresele lor de mail nu sunt publice și așa arăta pagina pentru contactarea lor:

[ https://i.imgur.com/Zp4fAbY.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#13
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017
Daca zborurile au fost efectuate, nu e problema Wizz-ului ca nu ai ajuns sau ca nu te-ai putut prezenta.
Practic, ai fi in aceeasi situatie cu cel care nu e lasat sa treaca de vamesi. Nu e treaba/vina Wizz-ului.

#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,371
  • Înscris: 01.12.2001
"modificare rezervare" nu mergea?

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu vei primi banii inapoi. Din perspectiva Wizz tu nu te-ai prezentat la poarta de imbarcare si astfel sunt acoperiti.

In Sua sau in oricare alt stat: poti avea viza de intrare dar asta nu iti garanteaza ca si intri. Daca cei de la vama nu iti dau ok-ul, nu intri. Nu este vina nimanui. Dar eu nu inteleg de ce ti-ai luat bilet cand era toata nebunia ??



#16
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

 dorin_2k, on 16 iulie 2020 - 05:42, said:

"modificare rezervare" nu mergea?

Din pacate nu.

 MembruAnonim, on 16 iulie 2020 - 06:00, said:

Nu vei primi banii inapoi. Din perspectiva Wizz tu nu te-ai prezentat la poarta de imbarcare si astfel sunt acoperiti.

In Sua sau in oricare alt stat: poti avea viza de intrare dar asta nu iti garanteaza ca si intri. Daca cei de la vama nu iti dau ok-ul, nu intri. Nu este vina nimanui. Dar eu nu inteleg de ce ti-ai luat bilet cand era toata nebunia ??

La începutul lunii Martie nu existau probleme în România/Olanda! ORDONANȚA MILITARĂ nr. 3 a fost dată în 24.03.2020 și, zborul meu era în 29.03.2020.

#17
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Deci avem doua zboruri la care tu nu te-ai prezentat. Avionul a zburat de fiecare data, alti oameni au mers in Olanda si s-au intors in Romania. Daca doreai sa obtii ceva cred ca trebuia sa faci ceva inainte, acum e tarziu.

#18
raustel

raustel

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.07.2020

 giuliani, on 16 iulie 2020 - 11:49, said:

Deci avem doua zboruri la care tu nu te-ai prezentat. Avionul a zburat de fiecare data, alti oameni au mers in Olanda si s-au intors in Romania. Daca doreai sa obtii ceva cred ca trebuia sa faci ceva inainte, acum e tarziu.

Te referi la 14 zile de izolare în Olanda sau o carantină instituționalizată pentru o perioadă de 14 zile când mă întorceam în România?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate