Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Kuga 2.5 2019 - Blue Chrome Metalic
Last Updated: Mar 08 2024 09:38, Started by
dzamars
, Apr 29 2020 17:08
·
7
#91
Posted 01 April 2021 - 19:45
Am varianta cu 13 pini. M-ai facut curios asa ca am aruncat un ochi la carlig.
Intre timp am mai facut niste km. Doar azi: 700. Consum mediu pe 700km 7.1l. Surprinzator de bun, mai ales ca nu am mers incet. |
#92
Posted 27 April 2021 - 11:15
Intre timp s-au mai adunat ceva km: 18705 si zero probleme.
Asta pana vineri seara, cand o soferita incepatoare (permis luat de 5 luni) s-a gandit sa dea cu spatele cu o Fabia fix pana in spoileru spate. Si avea spatiu sa intoarca un camion .. Rezultatul: Constatare Amiabila si programare la Reprezentanta Ford pentru constatare daune si deviz reparatie. Cum are asigurare la Euroins, , voi repara masina pe Casco cu regres pe RCAul ei. Avarie-Spoiler4.jpg 12.36MB 108 downloads |
#93
Posted 03 May 2021 - 12:55
dzamars, on 01 aprilie 2021 - 19:45, said:
Am varianta cu 13 pini. M-ai facut curios asa ca am aruncat un ochi la carlig. Intre timp am mai facut niste km. Doar azi: 700. Consum mediu pe 700km 7.1l. Surprinzator de bun, mai ales ca nu am mers incet. Multumesc pentru informatie. Eu vreau sa-mi pun carlig si priza (masina n-a avut din fabrica) si vreau ceva cat mai "oficial" - sa nu spuna cineva ca am facut improvizatii. |
#94
Posted 03 May 2021 - 13:00
dzamars, on 27 aprilie 2021 - 11:15, said:
Intre timp s-au mai adunat ceva km: 18705 si zero probleme. Asta pana vineri seara, cand o soferita incepatoare (permis luat de 5 luni) s-a gandit sa dea cu spatele cu o Fabia fix pana in spoileru spate. Si avea spatiu sa intoarca un camion .. Rezultatul: Constatare Amiabila si programare la Reprezentanta Ford pentru constatare daune si deviz reparatie. Cum are asigurare la Euroins, , voi repara masina pe Casco cu regres pe RCAul ei. Avarie-Spoiler4.jpg Mașina se repară, bine că nu e nimeni rănit. Ca idee - cam peste cat timp te-au chemat la service pentru reparatie? |
#95
Posted 05 May 2021 - 10:06
negociator1, on 03 mai 2021 - 13:00, said: Mașina se repară, bine că nu e nimeni rănit. Ca idee - cam peste cat timp te-au chemat la service pentru reparatie? Initial cei de la Service m-au chemat ieri la constatare. Dar cum nu era gata Dosarul de dauna la Casco, nu am putut merge in Service; sunt legate una de alta). Asa ca urmatoarea programare in Service e pe 13 Mai. Cand va fi efectiv reparata, nu stiu. Bine ca nu e dauna prea mare si pot circula cu masina. |
#96
Posted 19 June 2021 - 10:26
Saptamana aceasta am condus pe ceva drumuri,de era sa raman impotmolit de 2 ori. Masina s-a comportat exemplar si m-a scos. Poze dupa isprava: nu se vede dar aveam 2 maini bune de iarba pe la contra-aripi. Plus noroiul aferent, de am stat 20 de min la spalatorie.
20210614_093535.jpg 945.67K
119 downloads
20210614_093511.jpg 730.78K
112 downloads
20210614_171459.jpg 345.93K
110 downloads
negociator1, on 03 mai 2021 - 13:00, said: Mașina se repară, bine că nu e nimeni rănit. Ca idee - cam peste cat timp te-au chemat la service pentru reparatie? M-au chemat in service pe 16 iunie, la 1 luna dupa constatare. Ieri am luat masina din service, si arata ok. Nu se vede vre-o diferenta intre elementele revopsite si cele cu vopseaua din fabrica. Edited by dzamars, 19 June 2021 - 10:26. |
#97
Posted 20 February 2022 - 19:54
Nu am mai scris de mult pe aici.
In mare si din motive de lipsa de timp. Masina a mai adunat ceva km: 28763km si ma pregatesc de a treia reparatie pe casco in 12 luni. De data asta sunt mai multe, revin cu poze zilele urmatoare. Avem asa: - deflector pietre ( sau cum se cheama protectia care tine si numaru) crapata. Cel mai probabil am luat o piatra candva. In mod normal nu as face dosar de dauna doar pt un element, mai ales ca nu e chiar vizibil. Dar daca tot am de stat cu masina la vopsit il trec la dosar. - un element de la barele longitudinale (dreapta spate)- rupt de un cretin - se vede urma cum a fortat sa il scoata. - aripa dreapta fata+protectie aripa+un senzor zgariate de un necunoscut. Dar zgariate de a ramas vopseaua lui pe masina. Acum am masina albastra cu o pata rosie la roata din dreapta. Asa ca voi pierde inca 3 zile si 3-4 drumuri pana la Iasi pt constatare si reparatii. Numai bine ca vine si revizia de 1 an acu si am sa incerc sa le programez pe ambele odata. Partea buna: zero intrari in service neprogramate, zero defectiuni. Am prieten cu Mazda si e la a treia intrare in service in 12 luni pt inlocuit diverse pe garantie (far fata, senzor, motoras oglina). Consum pe ultimii 2000km, 8,8l. |
#98
Posted 21 March 2022 - 15:21
Dupa 2 drumuri si 3 zile fara masina, in sfarsit e reparata - cumva. Mai avem de inlocuit o protectie de la sina longitudinala dreapta spate ( pentru care trebuie dosar casco separat).
Daca tot am ajuns cu ea la reprezentanta am facut si revizia de 1 an, ca oricum aveam 2 saptamani de cand ma tot anunta ca trebui sa schimb uleiul. Halatu: 1142 lei (ulei, filtru ulei, 1/2l de antigel, filtru aer, filtru polen)Mai scump fata de anul trecut cand a fost 983 lei. Oricum urmeaza cat de curand schimbul de placute: Conform lor sunt undeva pe la 75% uzura, deci clar nu ma tin pana la urmatoarea revizie. In schimb masina a iesit ok la vopsit. Poze cu inainte si dupa: Imagine_Aripa_Dr_Fata_zgariata_3.jpg 281.65K 68 downloads Imagine_Aripa_Dr_Fata_zgariata_4.jpg 365.53K 65 downloads 20220317_175559.jpg 578.28K 61 downloads Edited by dzamars, 21 March 2022 - 15:25. |
#99
Posted 21 March 2022 - 20:39
Sunt curios cu cât va creste casco pentru atâtea reparații.
|
#100
Posted 22 March 2022 - 08:14
Salut,
Aflu in Aprilie cand trebuie reinoit Casco. Reparatia nu a fost exagerat de mult: aproximativ 1340 lei revopsitul + 287 lei protectia lipsa. |
|
#101
Posted 12 July 2022 - 07:18
Scurt update:
1. Casco a ramas, in mod surprinzator, la fel: cam 5100/an. 430/luna ca sa fiu mai exact. 2. Am mai adunat o zgarietura in parcare, de la un vecin care nu stie sa aproximeze dinstantele - urmeaza inca un dosar casco, dar mai tarziu ca sunt prins cu treburi. 3. Am facut 2300 Km in ultimele 10 zile Botosani - Thassos - Kavala - Bucuresti - Botosani, cu drumurile obisnuite local. Consumul pe 2300km 7.6l in medie. Not great, not terrible. Eu imi facusem planurile cu un consum mediu de 8l/100 deci a iesit bine. In rest nici o problema cu masina, totul merge fix asa cum trebuie. |
#102
Posted 09 October 2022 - 18:31
36876 km si zero intrari neprogramate in Service.
A trebuit sa schimb placutele de frana - pe stanga fata una era dusa complet. 720 placutele de frana OE Ford( fata + spate), 300 manopera. In ultimele luni, am condus mult mai putin, decat in mod normal. Urmeaza un dosar Casco pentru zgarietura de acu ceva luni + inca unul pentru o protectie de pe bara fata care e crapata destul de tare - probabil am luat ceva piatra pe undeva. |
#103
Posted 30 December 2022 - 10:22
Ma apropii cu pasi siguri de pragul de 40K. 39863
Am dus masina in service pt revopsit + inlocuit fusta spoiler fata care, desi nu se vedea in poze, de fapt era rupta undeva la mijloc. Intre timp, la cererea familiei, am montat incalzire in scaunele din spate. Kit: 370 lei, Papuci conectare tablou sigurante+sigurante mini: 40 lei, Burgiu conic: 72lei. Cablu 1x1.5mm litat, 22lei,Total:504 lei si 1 zi de munca. Daca ma documentam un pic mai bine, mai dadeam 30-40 lei pe un set special de scule pentru tapiterii din piele. Asa am pierdut mult timp sa scot husa de la bancheta 2/3. Dar a iesit chiar bine iar familia e multumita. |
#104
Posted 15 March 2023 - 09:35
Am facut si revizia numarul 3: Ulei + filtre la un service local, unde am dus si vechea masina ani la rand pt diverse probleme.
Cost: 750, cu filtre/ulei originale. |
#105
Posted 17 April 2023 - 09:13
Dupa iarna venita din senin prin nordul Moldovei, am facut trecut zilele acestea la cauciucurile de vara. Si am observat ca anvelopepe Continentat de pe fata sunt sensibil mai uzate decat cele de pe spate. E o diferenta de aproape 2mm - 5-5.5 pe spate si aproximativ 3.5 pe fata. Mutat cele uzate pe spate si sper sa tina anul acesta in conditii de siguranta. Oricum anul viitor vor trebui inlocuite toate 4..
|
|
#106
Posted 17 April 2023 - 09:33
In mod normal pentru siguranța trebuie montate pe spate cele cu mai multă carne. Tu acum doar ai micșorat siguranța pentru economie.
|
#107
Posted 17 April 2023 - 15:25
Hmm, nu stiam asta. Le voi muta inapoi pe fata...
Anvelopele au 25-28K km facuti si deja sunt la limita. |
#108
Posted 17 April 2023 - 21:03
Mers agresiv probabil mai ales daca e diferența mare intre axe.
Uite și un articol : https://www.oponeo.c...ck-test-results |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users