Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema Acer Nitro 7
#1
Posted 09 April 2020 - 10:47
Salut.
Azi dimineata am observat ca s-a strambat carcasa. Din ce am vazut pe net, in locul acela e o mica parte din baterie (as vrea sa desfac capacul sa vad exact ce ii). Ce-i de facut ? Mai ales in perioada asta... Daca desfac suruburile de pe capac, pierd garantia ? Laptopul il am din octombrie. Nu il las conectat la priza peste noapte. Attached Files |
#2
Posted 09 April 2020 - 10:52
Garanție repede.
Probabil s-a umflat bateria. Nu umbla tu că pierzi garanția. Poze cât mai multe și mai clare, filmare pe care să o ai ca backup, apoi trimiți la garanție. De unde e luat ? Edited by waterman, 09 April 2020 - 10:54. |
#3
Posted 09 April 2020 - 10:54
Trimite-l la garantie.
Sigur nu l-ai bruscat tu cumva ?! Sint mari sanse sa te trezesti cu "soc mecanic, garantie refuzata". Deci, trimite-l la garantie, macar e gratis. Daca-l desfaci si vezi ce este, te simti mai bine ? Daca-l desfaci, ai sculele / cunostintele / piesele necesare pentru a-l repara ? Daca-l desfaci - 99% pierzi garantia Edited by trollerul_de_serviciu, 09 April 2020 - 10:54. |
#4
Posted 09 April 2020 - 10:54
Normal ca pierzi garantia
Ce-i de facut ? Vezi conditiile de garantie si service si contacteaza vanzatorul |
#5
Posted 09 April 2020 - 10:55
#6
Posted 09 April 2020 - 10:59
trollerul_de_serviciu, on 09 aprilie 2020 - 10:54, said:
Sigur nu l-ai bruscat tu cumva ?! Sint mari sanse sa te trezesti cu "soc mecanic, garantie refuzata". Ești de la garanțiile Altex ? Nu sunt șanse deloc, bateriile nu se umflă de la șoc, dacă ar exista un șoc se rupeau balamalele, se spărgea displayul, eventual crapă hardul. Nu se umflă bateria. Filmare și poze, să se vadă că nu sunt urme de căzături / șocuri / etc. @inițiator Quote
Daca produsul tau se afla in perioada de garantie si prezinta un defect, il poti aduce in orice magazin Altex pentru a fi trimis catre service. Ai grijă să arăți la Altex (dacă poți ajunge într-un magazin) că nu are urme de șoc cum am zis și solicită expres mențiune clară în fișa de service că nu are urme. Quote
Solutionarea garantiei pentru consumatorii persoane fizice se face in maxim 15 zile calendaristice. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (seria produsului), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara solutionarea garantiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Contrar miturilor urbane, nu se țigănesc firmele mari la chestii de genul "hai să-l ardem pe Razvan125 și să nu-i reparăm laptopul că n-avem chef azi. Băgăm aia cu șoc mecanic și gata... " Edited by waterman, 09 April 2020 - 11:04. |
#9
Posted 09 April 2020 - 11:07
Stai că acum mă uit și eu.
La tine nu e umflat în zona bateriei ci în zona opusă, m-am ghidat după mufa de căști și după prima poză. Nu cred că e bateria. De umflat ceva n-are ce să se umfle acolo deci a fost o accelerare bruscă urmată de un mic impact cu ceva... baterielol.jpg 1.11MB 12 downloads Dacă presezi puțin pe acel capac nu se clipsează la loc ? Edited by waterman, 09 April 2020 - 11:07. |
#10
Posted 09 April 2020 - 11:10
waterman, on 09 aprilie 2020 - 11:07, said:
Stai că acum mă uit și eu. La tine nu e umflat în zona bateriei ci în zona opusă, m-am ghidat după mufa de căști și după prima poză. Nu cred că e bateria. De umflat ceva n-are ce să se umfle acolo deci a fost o accelerare bruscă urmată de un mic impact cu ceva... Greseala mea. Scuze A intrat la loc ))))) Multumesc mult de sfaturi ! |
|
#11
Posted 09 April 2020 - 11:11
La cum arată pierzi garanția. Nu am văzut laptop să sară capacul din clipsuri mai ales cu șuruburile pe el.
Ce poți face ATENȚIE POȚI PIERDE GARANȚIA. Pui o cârpă sănătoasă pe șuruburile din partea aia. Zici un Tatăl Nostru și cu o șurubelniță corectă și corespunzătoare le desfaci ușor și cu grijă. Clipsezi la loc capacul. Pui șuruburile înapoi și te rogi din nou să nu rămână urme. |
#12
Posted 09 April 2020 - 11:12
trollerul_de_serviciu, on 09 aprilie 2020 - 11:03, said:
Nu stim daca e bateria umflata. Asa a citit el pe net. tumblr_mitioquCdZ1rdtikio1_250.gif 339.45K 13 downloads Razvan125, on 09 aprilie 2020 - 11:05, said:
M-am uitat acum mai bine la poza... Si acolo e HDD-ul. waterman, on 09 aprilie 2020 - 11:07, said:
Stai că acum mă uit și eu. La tine nu e umflat în zona bateriei ci în zona opusă, m-am ghidat după mufa de căști și după prima poză. Edited by trollerul_de_serviciu, 09 April 2020 - 11:13. |
#13
Posted 09 April 2020 - 11:13
Să nu mai dai pe jos cu el că mi-au zis deja cei de la Altex că pot să vin să ți-l confisc.
|
#15
Posted 09 April 2020 - 11:14
|
#16
Posted 09 April 2020 - 11:15
trollerul_de_serviciu, on 09 aprilie 2020 - 10:54, said:
Deci, trimite-l la garantie, macar e gratis. Quote In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). trollerul_de_serviciu, on 09 aprilie 2020 - 11:14, said:
pur si simplu statea pe masa linistit si BRUSC I-O SĂRIT ȚANDĂRA !!!!!!!!!!!!! S-o niervat leptocu ! |
#17
Posted 09 April 2020 - 11:16
La el nu era produs functional, evident.
Adica se vede cu ochiul liber cum e carcasa aia, numai functional nu e ala. Da, poate ca era functional software, adica pornea si incarca windows si tot corect. Dar pune-l pe masa si sta intr-o parte, nu ?! Sau poate avea noroc si "sarea" la loc in timpul transportului Edited by trollerul_de_serviciu, 09 April 2020 - 11:17. |
#18
Posted 09 April 2020 - 12:33
Altex este recunoscut pt. "bunavointa,intelegere si rezolvare sigura " ..Ce glume bune am astazi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users