Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Taxa activare digi mobil ?
#1
Posted 25 March 2020 - 17:24
In urma cu aproape o luna m-am hotarat sa ma portez de la Telekom spre Digi Mobil, am mers la acestia din urma si am facut o cerere de portare , a doua zi am primit apel de la Telekom si am primit o oferta pe care nu am refuzat-o, si mi s-a spus sa merg la Digi si sa fac cerere de renuntare la portare. Am fost si am facut acea cerere de renuntare la portare chiar inainte sa mi se activeze numerele portate. In toata birocratia din acele momente am fost invitat doar sa semnez toate hartiile inmanate. Insa dupa 3 saptamani Digi Mobil a hotarat sa-mi trimita o factura in valoare de 21,22 lei reprezentand taxa activare digi Mobil.
Daca e cineva sa-mi explice despre ce e vorba, si daca e abuz sau nu aceasta taxa. Sper sa apara si help-erul de la Digi si sa ma ajute. |
#2
Posted 25 March 2020 - 17:35
Cred ca e o taxa de anulare a protarii de 4 euro. Defapt sigur asa e. Portarea e gratuita, dar in caz de anulare e suma respectiva.
|
#3
Posted 25 March 2020 - 17:40
Ce se intampla daca solicit anularea portarii in mai putin de 24 ore de la semnarea cererii de portare
Digi isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de 11 Euro in cazul unui numar mobil si 13 Euro in cazul unui numar fix. https://www.digiroma...e/portabilitate Ai scapat ieftin. Pe de alta parte, nu te-au lamurit la teleofn, la Relati Clienti RDS cind ai sunat si ai intrebat asta ? |
#4
Posted 25 March 2020 - 17:41
Am uitat sa spun. Cand am depus cererea de renuntare la portare am intrebat ce o sa ma coste, si au replicat " nimic" .
Nu spune ca e taxa de renuntare ci taxa de activare. Ce naiba mi-au activat ei ca eu am renuntat inainte de termenul in care se activau numerele. trollerul_de_serviciu, on 25 martie 2020 - 17:40, said:
Ce se intampla daca solicit anularea portarii in mai putin de 24 ore de la semnarea cererii de portare Digi isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de 11 Euro in cazul unui numar mobil si 13 Euro in cazul unui numar fix. https://www.digiroma...e/portabilitate Ai scapat ieftin. Pe de alta parte, nu te-au lamurit la teleofn, la Relati Clienti RDS cind ai sunat si ai intrebat asta ? Dar taxele astea, nu sunt abuzive ? Cum adica isi rezerva acest drept ? Edited by pacopaco1967, 25 March 2020 - 17:42. |
#5
Posted 25 March 2020 - 17:51
pacopaco1967, on 25 martie 2020 - 17:41, said:
Am uitat sa spun. Cand am depus cererea de renuntare la portare am intrebat ce o sa ma coste, si au replicat " nimic" . Nu spune ca e taxa de renuntare ci taxa de activare. Ce naiba mi-au activat ei ca eu am renuntat inainte de termenul in care se activau numerele. Nu, nu am intrebat la relatii clienti findca nu m-am portat la ei. Doar am facut o cerere care nu a mai fost pusa in aplicare. Dar taxele astea, nu sunt abuzive ? Cum adica isi rezerva acest drept ? Doar Digi_Helper poate clarifica situatia ta! |
#6
Posted 25 March 2020 - 18:03
lasa-i in pace sa o ceara. spune-i ca nu le platesti si gata.
doar nu o sa iti taie telefonul din cealalta retea ca n-ai platit. |
#7
Posted 25 March 2020 - 18:19
Eu zic sa punem mana de la mana sa-ti platim aia 21,22 lei, sa nu te complici prea mult.
Sau vinde doua conserve de ton din camara. Edited by MembruAnonim, 25 March 2020 - 18:20. |
#8
Posted 25 March 2020 - 18:23
Eu știu ca portarea nu se va putea realiza daca sunt sume de plata .Sa nu ratezi portarea .Zic .
|
#9
Posted 25 March 2020 - 18:25
Pai nu se mai porteaza, a vrut, dar s-a razgandit in ultimul moment pentru ca i-au facut aia o oferta de nerefuzat aparent.
Meh. Edited by MembruAnonim, 25 March 2020 - 18:25. |
#10
Posted 25 March 2020 - 18:33
Am văzut . Eu pe paco il știu om serios . Nu mă îndoiesc că va proceda cum e mai bine .
|
|
#11
Posted 25 March 2020 - 18:46
pacopaco1967, on 25 martie 2020 - 17:41, said:
Nu, nu am intrebat la relatii clienti findca nu m-am portat la ei. Doar am facut o cerere care nu a mai fost pusa in aplicare. Dar taxele astea, nu sunt abuzive ? Cum adica isi rezerva acest drept ? Deci, poti sa suni oricind si pentru orice. De ce sa fie abuzive ? Avind in vedere ca numarul de portari este nelimitat si companiile au o multile de costuri legate de as aceva, mi se pare normal sa existe taxe de anulare. Poate ca au aparut aceste taxe fix din cauza unor clienti ca tine, care se razgindesc dupa ce au facut pasul. rex, on 25 martie 2020 - 18:03, said:
lasa-i in pace sa o ceara. spune-i ca nu le platesti si gata. doar nu o sa iti taie telefonul din cealalta retea ca n-ai platit. Edited by trollerul_de_serviciu, 25 March 2020 - 18:45. |
#12
Posted 25 March 2020 - 19:00
trollerul_de_serviciu, on 25 martie 2020 - 18:46, said: Poate ca au aparut aceste taxe fix din cauza unor clienti ca tine, care se razgindesc dupa ce au facut pasul. Poate, totusi, vreodata vrea Digi si are tinicheaua de acum.... |
#13
Posted 25 March 2020 - 19:32
Ai avut un SIM de la ei? cu numar de Digi? Asteptand portarea?
|
#14
Posted 25 March 2020 - 19:53
MembruAnonim, on 25 martie 2020 - 19:32, said:
Ai avut un SIM de la ei? cu numar de Digi? Asteptand portarea? Portarea nu s-a realizat nici un moment. Deci nici o secunda nu am fost portat pe Digi Mobil. |
#15
Posted 25 March 2020 - 19:58
Dar pentru un timp ai avut un abonament Digi Mobil, da? ca l-ai folosit sau nu, asta e.
|
|
#16
Posted 25 March 2020 - 20:09
MembruAnonim, on 25 martie 2020 - 19:58, said:
Dar pentru un timp ai avut un abonament Digi Mobil, da? ca l-ai folosit sau nu, asta e. Doar am facut cerere de portare. Si atat. Dupa aceea am facut o cerere de renuntare la portare inainte de a se realiza portarea. Si am primit plata taxa activare digi mobil. Edited by pacopaco1967, 25 March 2020 - 20:09. |
#17
Posted 25 March 2020 - 20:14
Imi amintesti de-un client care tipa la un angajat de la RDS care incerca sa schimbe un amplificator pe-un stalp, ca el de 2 zile nu prea are semnal, ca pentru ce plateste el abonamentul, ca etc, s-a oferit un trecator sa-i plateasca aia 15 lei sau cat era atunci abonamentul pentru analog, si inca 5 bonus, numai sa-l lase pe om sa lucreze.
Scuze. Spor! PS: suna totusi la suport clienti sau la punctul de lucru unde ai facut contractul sa te lamureasca. |
#18
Posted 25 March 2020 - 21:24
MembruAnonim, on 25 martie 2020 - 20:14, said:
Imi amintesti de-un client care tipa la un angajat de la RDS care incerca sa schimbe un amplificator pe-un stalp, ca el de 2 zile nu prea are semnal, ca pentru ce plateste el abonamentul, ca etc, s-a oferit un trecator sa-i plateasca aia 15 lei sau cat era atunci abonamentul pentru analog, si inca 5 bonus, numai sa-l lase pe om sa lucreze. Scuze. Spor! PS: suna totusi la suport clienti sau la punctul de lucru unde ai facut contractul sa te lamureasca. Faptul ca nu mi-a cerut returnarea cartelelor nu mi s-a parut ciudat . Prin zona mea au fost distribuitori de cartele digi gratuit. Totusi, mi se pare cam naspa sa ceri bani din moment ce nu au portat numerele si nu am utilizat serviciul lor. Sa ma trezesc cu o factura pe care scrie "taxa activare Digi Mobil" e un mister pentru mine. Ce au activat si pentru cine ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users