Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Taxa activare digi mobil ?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
In urma cu aproape o luna m-am hotarat sa ma portez de la Telekom spre Digi Mobil, am mers la acestia din urma si am facut o cerere de portare , a doua zi am primit apel de la Telekom si am primit o oferta pe care nu am refuzat-o, si mi s-a spus sa merg la Digi si sa fac cerere de renuntare la portare. Am fost si am facut acea cerere de renuntare la portare chiar inainte sa mi se activeze numerele portate. In toata birocratia din acele momente am fost invitat doar sa semnez toate hartiile inmanate. Insa dupa  3 saptamani Digi Mobil a hotarat sa-mi trimita o factura in valoare de 21,22 lei reprezentand taxa activare digi Mobil.
Daca e cineva sa-mi explice despre ce e vorba, si daca e abuz sau nu aceasta taxa. Sper sa apara si help-erul de la Digi si sa ma ajute.

#2
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 28.08.2007
Cred ca e o taxa de anulare a protarii de 4 euro. Defapt sigur asa e. Portarea e gratuita, dar in caz de anulare e suma respectiva.

#3
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Ce se intampla daca solicit anularea portarii in mai putin de 24 ore de la semnarea cererii de portare
Digi isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de 11 Euro in cazul unui numar mobil si 13 Euro in cazul unui numar fix.
https://www.digiroma...e/portabilitate

Ai scapat ieftin.

Pe de alta parte, nu te-au lamurit la teleofn, la Relati Clienti RDS cind ai sunat si ai intrebat asta ?

#4
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Am uitat sa spun. Cand am depus cererea de renuntare la portare am intrebat ce o sa ma coste, si au replicat " nimic" .
Nu spune ca e taxa de renuntare ci taxa de activare. Ce naiba mi-au activat ei ca eu am renuntat inainte de termenul in care se activau numerele.

 trollerul_de_serviciu, on 25 martie 2020 - 17:40, said:

Ce se intampla daca solicit anularea portarii in mai putin de 24 ore de la semnarea cererii de portare
Digi isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de 11 Euro in cazul unui numar mobil si 13 Euro in cazul unui numar fix.
https://www.digiroma...e/portabilitate

Ai scapat ieftin.

Pe de alta parte, nu te-au lamurit la teleofn, la Relati Clienti RDS cind ai sunat si ai intrebat asta ?
Nu, nu am intrebat la relatii clienti findca nu m-am portat la ei. Doar am facut o cerere care nu a mai fost pusa in aplicare.

Dar taxele astea, nu sunt abuzive ? Cum adica isi rezerva acest drept ?

Edited by pacopaco1967, 25 March 2020 - 17:42.


#5
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,127
  • Înscris: 10.07.2013

 pacopaco1967, on 25 martie 2020 - 17:41, said:

Am uitat sa spun. Cand am depus cererea de renuntare la portare am intrebat ce o sa ma coste, si au replicat " nimic" .
Nu spune ca e taxa de renuntare ci taxa de activare. Ce naiba mi-au activat ei ca eu am renuntat inainte de termenul in care se activau numerele.



Nu, nu am intrebat la relatii clienti findca nu m-am portat la ei. Doar am facut o cerere care nu a mai fost pusa in aplicare.

Dar taxele astea, nu sunt abuzive ? Cum adica isi rezerva acest drept ?

Doar Digi_Helper poate clarifica situatia ta! Posted Image

#6
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
lasa-i in pace sa o ceara. spune-i ca nu le platesti si gata.
doar nu o sa iti taie telefonul din cealalta retea ca n-ai platit.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu zic sa punem mana de la mana sa-ti platim aia 21,22 lei, sa nu te complici prea mult.
Sau vinde doua conserve de ton din camara.

Edited by MembruAnonim, 25 March 2020 - 18:20.


#8
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Eu știu ca portarea nu se va putea realiza daca sunt sume de plata .Sa nu ratezi portarea .Zic .

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai nu se mai porteaza, a vrut, dar s-a razgandit in ultimul moment pentru ca i-au facut aia o oferta de nerefuzat aparent.
Meh.

Edited by MembruAnonim, 25 March 2020 - 18:25.


#10
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Am văzut . Eu pe paco il știu om serios . Nu mă îndoiesc că va proceda cum e mai bine .

#11
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

 pacopaco1967, on 25 martie 2020 - 17:41, said:

Nu, nu am intrebat la relatii clienti findca nu m-am portat la ei. Doar am facut o cerere care nu a mai fost pusa in aplicare.
Dar taxele astea, nu sunt abuzive ? Cum adica isi rezerva acest drept ?
Relatii CLienti, la orice ocmpanie, sint si pentru ne-clienti / potentiali clienti.
Deci, poti sa suni oricind si pentru orice.
De ce sa fie abuzive ?
Avind in vedere ca numarul de portari este nelimitat si companiile au o multile de costuri legate de as aceva, mi se pare normal sa existe taxe de anulare.
Poate ca au aparut aceste taxe fix din cauza unor clienti ca tine, care se razgindesc dupa ce au facut pasul.

 rex, on 25 martie 2020 - 18:03, said:

lasa-i in pace sa o ceara. spune-i ca nu le platesti si gata.
doar nu o sa iti taie telefonul din cealalta retea ca n-ai platit.
Poate, totusi, vreodata vrea Digi si are tinicheaua de acum....

Edited by trollerul_de_serviciu, 25 March 2020 - 18:45.


#12
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 trollerul_de_serviciu, on 25 martie 2020 - 18:46, said:


Poate ca au aparut aceste taxe fix din cauza unor clienti ca tine, care se razgindesc dupa ce au facut pasul.


Poate, totusi, vreodata vrea Digi si are tinicheaua de acum....
Nu inteleg. Din moment ce nu au activat nici o portare, de ce sa ceara taxa de activare ? Asa scrie pe factura "taxa activare Digi Mobil ".

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ai avut un SIM de la ei? cu numar de Digi? Asteptand portarea?

#14
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 MembruAnonim, on 25 martie 2020 - 19:32, said:

Ai avut un SIM de la ei? cu numar de Digi? Asteptand portarea?
Da. Insa nu le-am desigilat si nici nu le-au cerut inapoi. Mi-au spus sa nu le desigilez pana nu se realizeaza portarea.

Portarea nu s-a realizat nici un moment. Deci nici o secunda nu am fost portat pe Digi Mobil.

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Dar pentru un timp ai avut un abonament Digi Mobil, da? ca l-ai folosit sau nu, asta e.

#16
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 MembruAnonim, on 25 martie 2020 - 19:58, said:

Dar pentru un timp ai avut un abonament Digi Mobil, da? ca l-ai folosit sau nu, asta e.
Nu.
Doar am facut cerere de portare. Si atat. Dupa aceea am facut o cerere de renuntare la portare inainte de a se realiza portarea. Si am primit plata taxa activare digi mobil.

Edited by pacopaco1967, 25 March 2020 - 20:09.


#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Imi amintesti de-un client care tipa la un angajat de la RDS care incerca sa schimbe un amplificator pe-un stalp, ca el de 2 zile nu prea are semnal, ca pentru ce plateste el abonamentul, ca etc, s-a oferit un trecator sa-i plateasca aia 15 lei sau cat era atunci abonamentul pentru analog, si inca 5 bonus, numai sa-l lase pe om sa lucreze.
Scuze.
Spor!
PS: suna totusi la suport clienti sau la punctul de lucru unde ai facut contractul sa te lamureasca. Posted Image

#18
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 MembruAnonim, on 25 martie 2020 - 20:14, said:

Imi amintesti de-un client care tipa la un angajat de la RDS care incerca sa schimbe un amplificator pe-un stalp, ca el de 2 zile nu prea are semnal, ca pentru ce plateste el abonamentul, ca etc, s-a oferit un trecator sa-i plateasca aia 15 lei sau cat era atunci abonamentul pentru analog, si inca 5 bonus, numai sa-l lase pe om sa lucreze.
Scuze.
Spor!
PS: suna totusi la suport clienti sau la punctul de lucru unde ai facut contractul sa te lamureasca. Posted Image
Nu fac gesturi pe care le descrii, insa am intrebat pe acel agent digi dupa terminarea detaliilor ce o sa ma coste. Mi-a spus ca nimic.
Faptul ca nu mi-a cerut returnarea cartelelor nu mi s-a parut ciudat . Prin zona mea au fost distribuitori de cartele digi gratuit.  Totusi, mi se pare cam naspa sa ceri bani din moment ce nu au portat numerele si nu am utilizat serviciul lor. Sa ma trezesc cu o factura pe care scrie "taxa activare Digi Mobil"  e un mister pentru mine. Ce au activat si pentru cine ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate