Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Taxa activare digi mobil ?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#37
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
La el nu e de bani, e de abuz ;)

#38
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Raspuns Digi Helper .

"Cererea de reziliere a fost depusa in data de 03.03.2020, insa rezilierea se va realiza pe data de 31.03.2020."

Pe ei nu-i intereseaza ca portarea nu a avut loc ci doar sa te taxeze. Ca au activat sim-urile ce le-am primit, chiar daca nici macar nu le-am desigilat.

Edited by pacopaco1967, 26 March 2020 - 16:29.


#39
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Suna la Relatii Clienti ;)
A mai fost unul incapatinat pe aici, pina la urma a sunat, prima oara a renuntat repede, a doua oara nu stiu ce.....
Apoi a fost sunat de agentul tehnic si MINUNE MINUNE problema era de la RDS, s-a rezolvat.
Ia suna si tu la Relatii Clienti :)

#40
Mihai_Steaua78

Mihai_Steaua78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,103
  • Înscris: 30.09.2012
Ce va certati ca la piata , contractul intra in vigoare din clipa care ai semnat .
   Așa că prima luna oricum o plătești .
   Numărul care ți-l dă ei intră pe rețea imediat ,durează 3 zile până se face portarea propriu zisa de la celălalt operator la care ai fost.
  Nu este vina la Digi Mobil.
   Așa că plătește și taci ,sa nu fie mai rău.

#41
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,990
  • Înscris: 18.12.2007
Dragi colegi si tovarasi de forum, v-as ruga sa pastrati un ton civilizat in discutiile cu colegii. Daca va deranjeaza ceva aveti oricand la dispozitie butonul de report.

#42
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

View PostMihai_Steaua78, on 27 martie 2020 - 13:55, said:

Ce va certati ca la piata , contractul intra in vigoare din clipa care ai semnat .
   Așa că prima luna oricum o plătești .
   Numărul care ți-l dă ei intră pe rețea imediat ,durează 3 zile până se face portarea propriu zisa de la celălalt operator la care ai fost.
  Nu este vina la Digi Mobil.
   Așa că plătește și taci ,sa nu fie mai rău.
Bun, intra in vigoare pana la inchiderea contractului. De la initierea contractului pana la desfacerea lui au trecut 2 zile lucratoare, portarea nu a avut loc, plus ca au spus sa nu folosesc simurile pana la intreruperea legaturii cu Telekom. Eu nu am cerut alte numere ci doar cele pe care le portam, de altele nu aveam nevoie. Deci pentru doua zile in care portarea nu a existat eu trebuie sa le suport magaria, de fapt e taxa pe razgandeala sanctionand astfel pe cei ce le calca pragul si renunta sa le foloseasca serviciile.

Mai rau ? In ce sens ? O sa vina la poarta mea si imi da foc ?

Edited by pacopaco1967, 27 March 2020 - 16:33.


#43
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,871
  • Înscris: 16.04.2007
Degeaba insisti cu ce ti-a spus acel angajat, tot ce conteaza d.p.d.v. legal este contractul pe care tu l-ai semnat.
Citeste-l si vezi ce scrie despre renuntarea la portare. Daca acolo zice ca ai de platit o penalizare / taxa, degeaba te agiti.

Evident ca nu o sa vina sa-ti dea foc, dar daca isi pun ambitia te pot da in judecata. Crede-ma, cheltuielile, nervii si timpul pierdut nu merita.

#44
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View Postpacopaco1967, on 27 martie 2020 - 16:31, said:

de fapt e taxa pe razgandeala sanctionand astfel pe cei ce le calca pragul si renunta sa le foloseasca serviciile.
Asta ti-au spus la Relatii clienti, ca se numeste "taxa pe razgindeala" ?!

#45
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,451
  • Înscris: 03.04.2007

View Postpacopaco1967, on 27 martie 2020 - 16:31, said:


Bun, intra in vigoare pana la inchiderea contractului. De la initierea contractului pana la desfacerea lui au trecut 2 zile lucratoare, portarea nu a avut loc, plus ca au spus sa nu folosesc simurile pana la intreruperea legaturii cu Telekom. Eu nu am cerut alte numere ci doar cele pe care le portam, de altele nu aveam nevoie. Deci pentru doua zile in care portarea nu a existat eu trebuie sa le suport magaria, de fapt e taxa pe razgandeala sanctionand astfel pe cei ce le calca pragul si renunta sa le foloseasca serviciile.

Mai rau ? In ce sens ? O sa vina la poarta mea si imi da foc ?
Poti sa ne spui te rog cate numere vroiai sa portezi si ce abonamente ai ales?

#46
wappy

wappy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 29.12.2004
Clauze și bifa săgeata rosie din cerere portare.

Attached Files



#47
bluelaser

bluelaser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 748
  • Înscris: 02.03.2006
E valabil si in cazul in care clientul renunta  la portare?
Sau
doar  in cazul in care nu este posibila portarea (datorii la operatorul actual, cerere de portare completat gresit, etc)

#48
wappy

wappy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 90
  • Înscris: 29.12.2004

View Postbluelaser, on 27 martie 2020 - 21:39, said:

E valabil si in cazul in care clientul renunta  la portare?
Sau
doar  in cazul in care nu este posibila portarea (datorii la operatorul actual, cerere de portare completat gresit, etc)

E bifat in cerere da unde este săgeata,ai abonament Digi plătibil deja, indiferent ce se întâmplă cu portarea.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate