Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Dacia Spring - prima electrica Dacia

* * * * - 16 votes
  • Please log in to reply
16561 replies to this topic

#14437
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 Hordy, on 09 iulie 2022 - 09:03, said:

Mai este una : prostul nu e prost destul...
Foarte profunda si adevarata ...

#14438
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,896
  • Înscris: 22.12.2005
Dacia este profunda?! wtf.

#14439
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu nu ... "vorba" ... :D

#14440
zetubald

zetubald

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 06.06.2016
Cam asa arata cifrele mele pana acum. Nu am ratat nicio incarcare. Pentru detalii puteti intra pe spritmonitor.de si cautati acolo userul zetubald (aplicatia de android se numeste Spritmonitor)
De mentionat ca incarc mai mult cu plata, iar consumul include si pierderile la incarcare.

Attached Files



#14441
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 808
  • Înscris: 12.02.2008
Ai calculat care este randamentul mediu la incarcare AC ?

#14442
zetubald

zetubald

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 06.06.2016
Nope.
Doar am observat ca asta iarna, la incarcarea de la priza de 230V de acasa aveam pierderi si de 20%. Acum, la ultima incarcare am calculat doar vreo 7% pierdere, la aceeasi priza. Nu stiu de ce sunt diferente asa mari. Poate ne lamureste cineva mai pregatit in domeniu.

Edited by zetubald, 12 July 2022 - 11:51.


#14443
mihaimihai

mihaimihai

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,462
  • Înscris: 09.03.2006

 zetubald, on 12 iulie 2022 - 11:50, said:

Nope.
Doar am observat ca asta iarna, la incarcarea de la priza de 230V de acasa aveam pierderi si de 20%. Acum, la ultima incarcare am calculat doar vreo 7% pierdere, la aceeasi priza. Nu stiu de ce sunt diferente asa mari. Poate ne lamureste cineva mai pregatit in domeniu.
Ai încărcat tot timpul cu același curent / încărcător?

#14444
Scurthea211

Scurthea211

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 11.05.2018

 Ciprian2002, on 29 iunie 2022 - 21:42, said:

Dacă ar fi asa cum zici tu, de ce mi-a spus ca îmi va livra masina cu sigla noua și culoarea noua lichen kaki ?

Eu as mai intreba o data. Am vb ieri la dealerul meu si estimarea de livrare este Octombrie 2022 pentru comanda plasata in Decembrie 2021. Estimarea initiala a fost Mai, dar le-a luat foc nu stiu o fabrica si s-a modificat in August si acum a ajuns Octombrie.

Deci cred ca e imposibil ca tu sa primesti noua culoare si noua identitate vizuala in Octombrie 2022. Ori nu v-ati inteles si primesti o masina la care a renuntat cineva, ori vanzatorul te minte cu o mare nerusinare.

#14445
zetubald

zetubald

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 06.06.2016

 mihaimihai, on 12 iulie 2022 - 22:20, said:

Ai încărcat tot timpul cu același curent / încărcător?

Da, cu acelasi incarcator de 10A livrat cu masina si prin acelasi prelungitor de 30m. Chiar si aceeasi priza. Toate conditiile identice, doar temperatura exterioara diferita.

#14446
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Rezistenta interna a bateriilor cu litiu este minima pe la 45-50 de grade. Cu cât e mai joasa temperatura cu atât creste. Practic pierderile la încărcare/descarcare cresc odată cu scăderea temperaturii packului. De asta la mașinile cu management termic exista preconditionare termica inainte de incarcare (mai ales DC) - ceea ce înseamnă de fapt încălzirea bateriei pana pe la 45-50 de grade. Din același motiv la Tesla performance de exemplu, in track mode, Bateria se aduce și se menține activ la 50 de grade - e punctul de rezistenta interna minima, deci performante maxime.

#14447
44_de_cai

44_de_cai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 30.05.2021
La Spring, la 45-50 de grade incarcarea este deja limitata grav. La 55 nu mai incarca deloc Posted Image)

Attached Files



#14448
mihaimihai

mihaimihai

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,462
  • Înscris: 09.03.2006

 zetubald, on 13 iulie 2022 - 07:53, said:

Da, cu acelasi incarcator de 10A livrat cu masina si prin acelasi prelungitor de 30m. Chiar si aceeasi priza. Toate conditiile identice, doar temperatura exterioara diferita.
Asa cum zicea ro_explorer la temperaturi scazute pierderile cresc de aceea e bine sa incarci la curentul maxim pe care ti-l permite instalatia electrica de acasa.

#14449
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 44_de_cai, on 13 iulie 2022 - 09:19, said:

La Spring, la 45-50 de grade incarcarea este deja limitata grav. La 55 nu mai incarca deloc Posted Image)
Da, depinde de chimia folosita si de particularitatile fiecarui pack. Springul trebuie sa aiba o chimie optimizata pentru temperaturi ambientale obisnuite, in lipsa ununi sistem de control termic activ.

#14450
aridan

aridan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 13.08.2008
Spui multe tâmpenii, și le spui des și insistent... și apoi te corectezi. Tu centrezi, tu dai cu capul. Ce cauți tu pe aici, având în vedere că nu ai mașina... Nu muncești, nu ai familie?

#14451
Ciprian2002

Ciprian2002

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 29.05.2018

 Scurthea211, on 13 iulie 2022 - 07:18, said:



Eu as mai intreba o data. Am vb ieri la dealerul meu si estimarea de livrare este Octombrie 2022 pentru comanda plasata in Decembrie 2021. Estimarea initiala a fost Mai, dar le-a luat foc nu stiu o fabrica si s-a modificat in August si acum a ajuns Octombrie.

Deci cred ca e imposibil ca tu sa primesti noua culoare si noua identitate vizuala in Octombrie 2022. Ori nu v-ati inteles si primesti o masina la care a renuntat cineva, ori vanzatorul te minte cu o mare nerusinare.

Am întrebat de 3 ori...același termen...octombrie-noiembrie 2022

#14452
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 aridan, on 13 iulie 2022 - 18:49, said:

Spui multe tâmpenii, și le spui des și insistent... și apoi te corectezi. Tu centrezi, tu dai cu capul. Ce cauți tu pe aici, având în vedere că nu ai mașina... Nu muncești, nu ai familie?
Spune ce tâmpenii am spus te rog. Am zis cum e în general la bateriile cu litiu. Punctul de funcționare optima însă depinde de implementarea sistemulii. Springul nu are nevoie sa tragă 350kw din baterie... nici măcar 50kw dacă e sa o luam ass. Punctul de echilibru este altul, dar pierderile care se vad la incarcare/descarcare au o explicație clara și o ai mai sus (disiparea interna de putere pe baterie, proporțională cu rezistenta interna, care tine de temperatura ansamblului).

Dar știu, e mai ușor sa încerci sa arunci cu cacat și sa demontezi persoana care decât sa combați argumentat ideile acesteia.

Așadar, te rog, spune ce tâmpenii am spus, corectează-le dacă poti sau Ia-ți cercul.si plimbă-te.

Edited by ro_explorer, 14 July 2022 - 11:00.


#14453
aridan

aridan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 13.08.2008
Ce aberai tu că bateriile sunt încălzite până la 50 grade. Bateria springului e o baterie tipică și nu e în vreun fel optimizată fată de alte baterii pe bază de litiu de la alte automobile electrice, hibride.... Dar tu continuă să te arunci ca broască in beton... :)

#14454
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Dar argumentele unde sunt?
Bateria mea de la masina este incalzita la 45 de grade inainte de orice sesiune de supercharing. Motivul este rezistenta interna minima in acel punct, lucru ce ii permite sa fie incarcata cu 250Kw cu pierderi minime. Eu stau maxim 20-30 de minute ca sa incarc bateria de la 0 la 80% (adica vreo 64KWh).
Tu cat stai ca sa incarci bateria de la spring in conditii DC? Care e puterea maxima de incarcare? De ce?
Unde sunt pierderile alea la cald si la rece? De ce?

Nu iti pui intrebari din astea? Nu te intrebi de ce e asa?

Edited by ro_explorer, 14 July 2022 - 12:16.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate