Dacia Spring - prima electrica Dacia
Last Updated: Apr 19 2024 16:18, Started by
spinname
, Mar 03 2020 10:56
·
138
#14402
Posted 04 July 2022 - 12:16
despre aplicaţii:
1. cea mai mare aiureală posibilă este că nu s-a gîndit cineva din stăpînirea ţării să unifice sau să impună o cerinţă ca utilizarea staţiilor de încărcare să se facă cu o singură aplicaţie, cu posibilitatea de plată cu cardul, fără să ţii blocată o anumită sumă, fără abonamente şi "rezervări", în respectiva aplicaţie să se afişeze automat starea staţiei, liberă / ocupată/ defectă, nivelul de încărcare curent sau durata estimată a încărcării în curs- dacă este ocupată. De parcă n-am avea softişti să poată face o chestie unitară. 2.există aplicaţia "need to charge" aia mi se pare mai de bun simţ. Oricum, pînă acum nu am încărcat decît de acasă dar nu-mi surîde ideea să mă oblige un oarecare să folosesc o aplicaţie sau alta, mai ales dacă e una care bagă zîzanie între oameni! iar ideea cu "rezervarea" e o prostie! singura rezervare reală e aia cînd eşti cu maşina la staţie şi aştepţi s-o pui la încărcat:. primul venit primul servit... că unii dintre noi nu ştiu să stea la rînd asta e chestie de lipsă de civilizaţie (fără să ofensez pe nimeni). Doar atît am avut de spus pe tema asta, puteţi da cu bolovani. Drumuri cît mai plăcute tuturor! Edited by AydenCJ, 04 July 2022 - 12:17. |
#14403
Posted 04 July 2022 - 13:17
manuale, on 04 iulie 2022 - 09:44, said:
E de bun simt sa pui in aplicatie ca incarci. In felul asta stiu si ceilati care vor sa vina la statie ca este ocupata sau ca cineva sta la rand si asteapta. Considera ca esta este "pretul" pe care il platesti suplimentar cand iti incarci masina electrica. Cateva secunde din timpul tau ca sa apesi de 5 ori pe ecranul telefonului. Eu am pus tot timpul in aplicatie cand astept sau cand incarc. De acord cu tine pana la un punct. Asta, statia/ile sunt puse acolo gratis pentru a exista un avantaj pentru clientii retelei. Nu pentru cei care vin sa incarce gratis. Eu nu ma duc sa incarc; eu ma duc sa-mi fac cumparaturile si incarc cat stau in magazin, de obicei 15-20 minute! La un Lidl in Domnesti am intalnit chiar un ZOE tras pe ambele locuri; tinea locul pentru un prieten. De altfel imi place sistemul IKEA, acolo pot pierde si 2 ore si sigur cumpar ceva in timpul asta. Ba chiar si la Dedeman unde pentru vreo 18% am platit 10lei. Promit ca prima oara cand o sa incarc la eX sau RenV o sa dau chek-in, rezervare, coada si ce mai e nevoie. |
#14404
Posted 04 July 2022 - 13:18
Se vorbea de oglinzi încălzite acum câteva luni când Dacia a schimbat câteva (probabil cele cu plângere la ANPC) dar de atunci, cei care au întrebat la Vocea Clientului au primit informația ca sunt deja pe o listă de așteptare. Nu cred ca știe nimeni cat o sa dureze...
Despre sunet pietoni: Daca este ceva nou, poate face cineva o filmare. Deși eu cred ca este sunetul de pietoni pus si pe marșarier. Ps. Modelele noi nu mai au sunetul de marșarier activat din soft.
Edited by calinkgb, 05 July 2022 - 11:23.
|
#14406
Posted 04 July 2022 - 13:50
ups88, on 04 iulie 2022 - 13:18, said:
TERMINAȚI BÃ CU DISCUȚIILE ASTEA DE CÃCAT DESPRE PLUGSHARE! Mergeți bã pe alte topicuri, urlați într-o pungã, dar nu mai spamati topicul de Dacia Spring cu pãrerile voastre despre Plugshare cã nu intereseazã pe nimeni subiectul asta aici. Nu sunteți deștepți nici aia care nu folosiți dar nici aia care folosiți și va pierdeți timpul încercând sã convingeți persoanele fãrã bun simț care se cred Daci liberi. SUBIECTUL ASTA NU ARE ROST AICI! E un forum public si se poate discuta orice are legatura cu subiectul. Daca nu iti place poti sa sari peste 5 pagini. On: Eu astept de 3 luni sa ma programeze pt montaj oglinzi, i,am amenințat si cu ANPC dar inca tot neprogramat sunt. Daca vine toamna si nu ma suna chiar fac o reclamatie la anpc. Edited by clase74, 04 July 2022 - 13:51. |
#14407
Posted 04 July 2022 - 13:52
ups88, on 04 iulie 2022 - 13:18, said:
Mergeți bă pe alte topicuri, urlați într-o pungă, dar nu mai spamati topicul de Dacia Spring cu părerile voastre despre Plugshare că nu interesează pe nimeni subiectul asta aici. ups88, on 04 iulie 2022 - 13:18, said:
Nu sunteți deștepți nici aia care nu folosiți dar nici aia care folosiți și va pierdeți timpul încercând să convingeți persoanele fără bun simț care se cred Daci liberi. |
#14408
Posted 04 July 2022 - 22:43
#14409
Posted 05 July 2022 - 05:16
Freeps, on 04 iulie 2022 - 22:43, said: Era identic M-ai facut curios. Sper sa am ocazia sa verific cu ddt4all una noua sa vad daca sunt alte modificari. Asta cu sunetul de R identic cu D am facut deja demult. Ce-au mai sarit pe aici colegii cand am facut asta 😄. Se pare ca Dacia s-a uitat la filmuletele mele 🤣 |
#14410
Posted 05 July 2022 - 06:09
Daca era dupa colegi, si acum cantai sorcova in marsarier, vezi-ti de treaba ca nu esti deloc un pericol public. Pe mine ma retine pierderea garantiei prin violare soft, altfel as fi sugrumat demult ambele sunete.
|
|
#14411
Posted 05 July 2022 - 11:07
salutare,
azi am pus şi eu un magnet pe ştecherul încărcătorului- cuplat la o priză cu contor (ORNO) introdusă în priza casnică de 220 V din perete, în garaj sunt 25.. 26 grade. după circa o oră de funcţionare, tensiunea de 214V!!! acum încărcarea e la 70% iar puterea absorbită indicată de contor e 3510-3480W... cablurile de la priză la încărcător şi de la acesta la maşină sunt mai calde (la fel, şi aparatul e cald) la 10 A totul era la temperatura ambiantă. dar e super că timpul de încărcare scade cam cu 40% (probabil şi pierderile).. Etapa următoare va fi să fac un cablu adaptor de la încărcător la priza trifazată de pe perete, (chiar dacă iau doar o fază) ca să fiu sigur că nu apar evenimente nedorite, parcă nu îmi vine să dau 100 euro pe o priză legrand...concluzie: nu-mi pare rău că am presat dealerul să-mi dea încărcătoarele flexi care ni se cuveneau. (avansul plătit la 9 iul anul trecut) |
#14413
Posted 05 July 2022 - 12:09
eu aşa ştiu că randamentul încărcării e mai bun la curenţi mai mari, că apar pierderi ceva mai mari pe cablu şi în încărcător e altceva, probabil că în general pierderile pe cablu sunt mai mici decît se cîştigă din randamentul mai bun al încărcării. temperatura aparatului este 31 grade, să nu îţi imaginezi că fierbe ceva pe acolo, o diferenţă de max 8-9 grade..faşă de încărcarea la 10A.. oricum sunt curios cîţi kWh va arăta că a absorbit de la 29% la 100%
|
#14414
Posted 05 July 2022 - 15:51
Tot vad pe grupurile de EV / Spring o chestie si nu reusesc sa inteleg cum functioneaza (daca functioneaza). Dar, inainte de orice, tin sa spun ca mi se pare o idee proasta, periculoasa si, chiar daca ar fi reala, cred ca n-ar trebui folosita (pentru ca riscul de accident e prea mare, in maini nepricepute). Nu faceti asta cu masinile voastre!
Teoria e asa: Quote In coborare, daca tragi frana de mana primii doi dinti, Dacia Spring regenereaza mai agresiv. Intrebarile mele pentru posesorii de Spring cu ceva mai multe informatii (in special cu aplicatii de monitorizare / adaptoare OBD2) ar fi asa: * ati confirmat experimental ca, intr-adevar, pe aceeasi panta, la o tragere subtila a franei de mana, regenerarea devine mai puternica? * daca da, cu cat? Care-s valorile cu / fara frana de mana? * cum se explica? E ceva bug de soft?! Nu imi pot imagina cum ar putea fi ceva intentionat, deci e musai sa fie o scapare, nu? (presupunand ca e real) Personal nu gasesc nici o explicatie logica si in continuare sunt circumspect, pare a fi un mit urban. Insa, daca exista o explicatie inginereasca / stiintifica si niste masuratori care s-o dovedeasca, sunt curios sa le vad si eu. Si sa inteleg. Thanks. |
#14415
Posted 05 July 2022 - 16:04
Nu mi s-ar parea normal ca asa ceva sa fie facut intentionat. Dar din butonul acela de bord poti selecta sa iti afiseze consumul instantaneu si poti trage concluziile de rigoare. Cand regenerezi iti arata puterea instantanee regenerata cu -. Eu nu am incercat sa verific ideea asta.
|
|
#14416
Posted 05 July 2022 - 16:22
costini, on 05 iulie 2022 - 15:51, said:
Tot vad pe grupurile de EV / Spring o chestie si nu reusesc sa inteleg cum functioneaza (daca functioneaza). Dar, inainte de orice, tin sa spun ca mi se pare o idee proasta, periculoasa si, chiar daca ar fi reala, cred ca n-ar trebui folosita (pentru ca riscul de accident e prea mare, in maini nepricepute). Nu faceti asta cu masinile voastre! Teoria e asa: Intrebarile mele pentru posesorii de Spring cu ceva mai multe informatii (in special cu aplicatii de monitorizare / adaptoare OBD2) ar fi asa: * ati confirmat experimental ca, intr-adevar, pe aceeasi panta, la o tragere subtila a franei de mana, regenerarea devine mai puternica? * daca da, cu cat? Care-s valorile cu / fara frana de mana? * cum se explica? E ceva bug de soft?! Nu imi pot imagina cum ar putea fi ceva intentionat, deci e musai sa fie o scapare, nu? (presupunand ca e real) Personal nu gasesc nici o explicatie logica si in continuare sunt circumspect, pare a fi un mit urban. Insa, daca exista o explicatie inginereasca / stiintifica si niste masuratori care s-o dovedeasca, sunt curios sa le vad si eu. Si sa inteleg. Thanks. Valorile in de regenerare inertiala (doar cu ridicarea piciorului de pe pedala) sunt de minus 4-5-6 kw, iar cu actionarea franei se duc la minus 10-12kw. |
#14417
Posted 05 July 2022 - 17:00
o fi greu cand stai la semafor sa pui masina in N ? cred ca e foarte greu deoarece 99% prefera sa apese frana...
|
#14418
Posted 05 July 2022 - 18:13
CLAU03, on 05 iulie 2022 - 16:22, said:
Da, asa este. (...) E acelasi lucru ca si cum ai actiona pedala de frana usor, care in prima parte a cursei actioneaza doar franarea regenerativa prin motorul electric. CLAU03, on 05 iulie 2022 - 16:22, said:
Asta se explica, cred eu, ca masina sesizeaza actionarea franei (atat cea de serviciu cat si cea de parcare) si intra in franare regenerativa. Conditia e ca pedala de acceleratie sa nu fie apasata. Acest lucru se mai observa si la stationarea la semnafor, stationarea in trafic... daca se actioneaza maneta franei de mana atat cat sa se aprinda martorul in bord, masina intra intr-un asa numit auto-hold, deci nu mai trebuie sa stai cu piciorul pe frana de serviciu dar la apasarea acceleratiei masina pleaca. CLAU03, on 05 iulie 2022 - 16:22, said:
Valorile in de regenerare inertiala (doar cu ridicarea piciorului de pe pedala) sunt de minus 4-5-6 kw, iar cu actionarea franei se duc la minus 10-12kw. Apropo de valorile astea, 10-12 e maximul de regenerare, indiferent de viteza si cat de tare se apasa frana? Merci! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users