Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Spring - prima electrica Dacia
#14329
Posted 29 June 2022 - 13:35
ro_explorer, on 29 iunie 2022 - 12:59, said:
Care ar fi valoarea sa fac checkin? Pentru mine valoarea e ca, daca vad un check-in, macar am o certitudine. Daca vad "charging, 1h" macar stiu sigur ca am sanse zero sa incarc la statia aia in urmatoarea ora, si prefer sa ma duc direct la alta statie din apropiere, unde am sanse > 0 sa gasesc liber. Cu alte cuvinte, cresc sansele sa nu ma invart degeaba 30 de minute printr-un oras necunoscut, pentru o incarcare de 15-20-30 de minute. Asa ca apreciez cand dau altii check-in, si fac si eu la fel. Nu ma astept sa dea toata lumea chek-in, nu ma supar si nu ma frustrez daca gasesc pe cineva la incarcat fara check-in, asta e, mai sunt si de-astia, din diverse motive. Daca vad ca omul e "educabil", ii arat ce si cum cu PlugShare. Daca nu, asta e, e cetatean european si are drepturi. Deocamdata mie mi se pare mai bine asa, pana cand s-or transforma toate benzinariile in statii de incarcare, si vom avea cu totii masini care se incarca suficient in 5-10 minute. |
#14330
Posted 29 June 2022 - 13:42
relu11051, on 29 iunie 2022 - 13:33, said:
3-4 ore dupa unul "uitat" la incarcat Ce faceti voi aici este de a discuta despre drobul de sare. Nu mai bine eviti situatia drobului de sare de la bun inceput? atw, on 29 iunie 2022 - 13:35, said:
Pentru mine valoarea e ca, daca vad un check-in, macar am o certitudine. |
#14331
Posted 29 June 2022 - 13:42
ro_explorer, on 29 iunie 2022 - 13:31, said:
Cand am sa trec pe acolo am sa stau sa astept sa se elibereze daca o sa fie cazul. Cum spuneam, asteptatul la statiile de incarcare nu se compara cu asteptatul la benzinarie. Daca tie iti place sa astepti ..... Cei mai buni pe partea de integrare retele/statii si trip planning par sa fie deocamdata carge.co, dar recunosc ca nu am folosit inca |
#14332
Posted 29 June 2022 - 13:44
#14333
Posted 29 June 2022 - 13:45
Nu vorbesc de drobul de sare. Eu iti vorbesc de Romania si de ce m-am lovit in 3 saptamani si 2300 km facuti pe drumurile astea, tu imi povestesti din bula ta.
Ti-am mai spus poate la tine se aplica, nu contest, in Romania e civilizat sa dai ca sa stie omul ca esti acolo sa nu treaca pe acolo daca e de stat 2-3 ore dupa altul care vrea full. |
#14334
Posted 29 June 2022 - 13:48
ro_explorer, on 29 iunie 2022 - 13:42, said:
Eu nu ma astept sa am certitudini cand vine vorba de incarcare. In felul asta evit stresul. Imi cunosc masina, stiu ce poate, am mereu un plan B si un plan C la indemana. |
#14335
Posted 29 June 2022 - 14:05
relu11051, on 29 iunie 2022 - 13:45, said:
Eu iti vorbesc de Romania si de ce m-am lovit in 3 saptamani si 2300 km facuti pe drumurile astea, tu imi povestesti din bula ta. atw, on 29 iunie 2022 - 13:48, said:
M-ai inteles gresit, certitudinea nu e ca gasesc liber; certitudinea e ca gasesc ocupat. In felul asta evit si mai mult stresul Hai sa va 3 sfaturi gratuite ca sa scapati de stres: 1. Mereu presupuneti ca sunt cel putin 2 masini inaintea voastra la statia spre care va indreptati. Daca e numai una sau statia e libera e bonus. 2. La drum lung ignorati complet statiile AC. Nici macar nu le luati in considerare. Strict DC, minim 50KW (de preferat 250-300Kw). 3. Daca statia DC spre care va indreptati nu face parte dintr-un conglomerat (adica sa fie macar 8 porturi la locatie) mereu planificati sa aveti baterie ca sa ajungeti cel putin la inca o statie. 4. Statiile AC se iau in considerare doar in locatiile unde masina va stationa cel putin jumatate de zi, caz in care va planificati timpul ca atare. In felul asta o sa aveti o viata linistita. |
#14336
Posted 29 June 2022 - 14:27
Lucrurile astea mi se par destul de evidente, le stie oricine care a mers cu o masina electrica mai mult de 100km.
Asa gandesc si eu, pentru mine nu e niciun stres. Doar ca in Romania nu cred ca exista undeva mai mult de 2-3 porturi CCS intr-o locatie (de obicei e unul singur), cu exceptia Tesla SC, asa ca trebuie sa-ti planifici cu ceva mai multa atentie alternativele, in comparatie cu Germania, Olanda, Suedia, etc. Asa ca un check-in pe PlugShare ajuta, deocamdata, la reducerea nivelului de stres pentru toata lumea. E gratis, si dureaza 1 secunda. E ca atunci cand aprinzi avariile pe autostrada daca vezi ca se blocheaza brusc. Nu e obligatoriu, nu toata lumea o face, cei din spate pot sa vada si ei ca e blocaj cum ai vazut si tu. Dar apreciez cand ma atentioneaza cei din fata mea, si fac si eu la fel pentru cei din spate. |
#14337
Posted 29 June 2022 - 14:34
Dar ce parere aveti cand va uitati pe aplicatie si vedeti ca sunt in asteptare 3 si cand va duceti acolo nu e nimeni si o bagati la incarcat si vine unul si zice ca era el la rand ca era trecut in asteptare?
Vorbesc de statii moka. Edited by dorel232004, 29 June 2022 - 14:34. |
#14338
Posted 29 June 2022 - 14:36
@ro_explorer eu ti-am zis ca vorbesti din bula, dar imi dau seama ca vorbesti chiar din globul de cristal.
"Daca statia DC spre care va indreptati nu face parte dintr-un conglomerat (adica sa fie macar 8 porturi la locatie) mereu planificati sa aveti baterie ca sa ajungeti cel putin la inca o statie." DREAM ON in Romania la ce ai zis mai sus )) auzi 8 porturi ))))))). Marea majoritatea a statiilor au 3 porturi combinate (AC(type2), CCS si CHADEMO) si merg doar 2 simultan AC cu unua din cele 2 rapide. Pentru mine daca plec la drum lung vizez doar CCS ca acolo iau de la 10 - 80% in 40 min cu 50kwh cat sunt statiile la noi. In Romania nu exista reteaua IONITY iar Tesla are cateva SC in toata tara... |
|
#14339
Posted 29 June 2022 - 14:44
#14340
Posted 29 June 2022 - 14:48
Asta cu eram trecut in asteptare ... sa astepte in continuare daca vine dupa mine, daca este in asteptare si este prezent la fata locului inteleg altfel drum bun si cale batuta.
Te pui in asteptare de la fata locului nu de cand pleci de acasa.... sa sa stie restul care vor sa vina ca mai este cineva care o sa incarce dupa ce termina cel de la incarcat. |
#14341
Posted 29 June 2022 - 14:50
#14342
Posted 29 June 2022 - 14:57
dorel232004, on 29 iunie 2022 - 14:34, said:
Dar ce parere aveti cand va uitati pe aplicatie si vedeti ca sunt in asteptare 3 si cand va duceti acolo nu e nimeni si o bagati la incarcat si vine unul si zice ca era el la rand ca era trecut in asteptare? relu11051, on 29 iunie 2022 - 14:36, said:
@ro_explorer eu ti-am zis ca vorbesti din bula, dar imi dau seama ca vorbesti chiar din globul de cristal. "Daca statia DC spre care va indreptati nu face parte dintr-un conglomerat (adica sa fie macar 8 porturi la locatie) mereu planificati sa aveti baterie ca sa ajungeti cel putin la inca o statie." Am spus ca daca nu sunt atunci te asiguri ca poti ajunge la alte statii, simplu. Dar e mai cool sa spargi seminte scuipand pe jos decat sa analizezi un pic textul. Edited by ro_explorer, 29 June 2022 - 15:01. |
#14343
Posted 29 June 2022 - 15:02
ro_explorer, on 29 iunie 2022 - 14:57, said:
Am spus ca daca nu sunt atunci te asiguri ca poti ajunge la alte statii, simplu. |
|
#14344
Posted 29 June 2022 - 15:06
@ro_explorer
Mai omule tu nu intelegi romaneste? nu exista in TOATA Romania locatie cu 8 posturi minim. Dupa logica ta nu ar trebui sa ma indrept spre NICI O STATIE, ar trebui sa stau acasa si sa ma deplasezi strict pe ruta pana unde am sa ma si intorc acasa. Uite exemplu de lasa a 2-a sunt in Focsani si aici sunt 3 statii DC de 50kw in tot orasul, adica la ceva distanta una de alta... le iau in calcul pe toate, merg la prima un spring la incarcat termina dupa 2 ore, la a 2-a DC defect / blocat, a 3-a am avut noroc si era free altfel mi-o luam usor spre Ramnicul Sarat ca mai aveam baterie... inclusiv sa ajung acasa daca mergeam la consum. Dar eu am baterie de 64 kwh nu 26kwh cat are spring. Sper ca te-am scos din glob... |
#14345
Posted 29 June 2022 - 15:15
44_de_cai, on 29 iunie 2022 - 15:02, said:
Uiti ca aici vorbim de Spring Restul e discutie generica pentru calatorii de raza lunga (>200Km). Springul e masina de oras, nu ai ce cauta la drum lung cu ea decat daca esti masochist. relu11051, on 29 iunie 2022 - 15:06, said:
@ro_explorer Mai omule tu nu intelegi romaneste? nu exista in TOATA Romania locatie cu 8 posturi minim. Urmeaza altele. O sa urmeze si statii terte in puncte de incarcare plasate la fel de strategic. Acum 3 ani si aici la mine erau doar superchargere de la Tesla si in rest, cum iti era soarta. Acum insa e plin de statii de 150-300KW plasate mai peste tot, cam in aceleasi zone cu superchargerele. Sa te apuci sa iti planifici viitorul pe baza situatiei prezente si sa pornesti o miscare de genul "cine nu foloseste plugshare e un nesimtit needucat" fara a te uita la evolutia naturala care s-a intamplat deja in alte parti se cheama ignoranta. Si eu am vreo 5 statii in oraselul unde stau, cam cat Focsani-ul .. si totusi nu ma plang si nu am probleme. relu11051, on 29 iunie 2022 - 15:06, said:
Sper ca te-am scos din glob... Edited by ro_explorer, 29 June 2022 - 15:17. |
#14346
Posted 29 June 2022 - 15:17
emilduc, on 29 iunie 2022 - 06:47, said:
Dacă se merge cu 100 eu nu cred că faci 200 de km, chiar nu cred. Nu era vara dar nici nu aveam incalzirea pornita (fiind cel mai mare consumator). Si cand ajungi pe 0% (afisaj baterie pe bord) tot mai faci vreo 40Km cu modul testoasa activat (pe rosu ,cum se zice),cu viteza si consumatori limitati de acest regim. Nu cred ca 200 km este o limita daca rulezi sub 100 Km/h si nu ai de urcat (cum au unele tari autostrazi cu pante ,unde consumi mult cu orice masina urcand la viteza mare) Filmuletul asta zice ca ai la 106Km/h (media) un consum de 18,5KWH (cu aer pornit) deci cam la limta pt obiectivul de 200 Km dar conteaza si cei 6Km/h in + Eu cred ca nu poate sa fie asa mare diferenta de consum de la 90 la 100;a mai contat si clima ,in cazul lui...Zice range de 144 Km la stilul de mers din test ;decat sa mai pui 40 de Km de testoasa mai bine rulezi de la bun inceput cu 90 si daca pleci mai dimineata nu ai nevoie de AC cam jumatate din drum ,posibil : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2-BfQxCddz0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De fapt daca ai doar limitator de viteza max si o lasi sa scada de la 116 la 80 ,90 apoi accelerezi brusc sa ajungi iarasi spre 116 consumi mult mai mult (daca tot faci asta pe drum) decat daca ai incerca sa nu depasesti 100 si sa o pastrezi in zona asta ,fara accelerari fortate ... Dar ce mai conteaza 10Km/h in plus.Mergi cu 90 si sigur ajungi ,fara alimentare ! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users