Situatie imposibila la Telekom

#1
Posted 11 February 2020 - 15:31

Bunicii mei aveau un contract facut acu vreo tspe ani la romtelecom pentru telefonie fixa, contract semnat de bunicu'. Timpu' a trecut, lumea se schimba si bunicu' s-a dus.
De ceva timp nu mai functioneaza linia la Telekom, fiind cazuta infrastructura in satul bunicii. Am sunat la ei, au zis ca lucreaza, dar probabil mai dureaza o vreme. Fiind contractul si asa prea scump, am vobit cu cei de la Digi pentru o portare in reteaua lor fixa la 1/3 din pretul actual. Toate bune si frumoase, insa cei de la Digi au zis ca nu pot porta numarul, acesta fiind pe numele lu' bunicu' care e mort de cativa ani. Ne-au recomandat sa il trecem pe numele bunicii si apoi portarea se face simplu. Bun, pana aici totul in regula. O iau pe bunica si merg la Telekom. Explic situatia, ca bunicu' nu mai e si ca vrem sa fie facuta trecerea pe numele bunicii. IMPOSIBIL, ni s-a spus. Dupa o cearta de 2 ore in magazin, am ramas cu 2 optiuni
Repet conditiile: infrastructura, fibra si toate cele, sunt picate in satu' bunicii, nu ii merge in momentul de fata telefonu' si nu va merge prea curand. Si nu ne putem porta in alta retea ptr ca 2 ani avem obligatii contractuale WTF TELEKOM? Sunt eu nebun sau ei absurzi? Edited by [ady], 11 February 2020 - 15:36. |
#2
Posted 11 February 2020 - 15:36

Faci contractul pe doi ani apoi portezi la digi. Daca nu ai reduceri (ceea ce oricum nu ar trebui sa ai) atunci chestia cu despagubirile pe care probabil ti le vor factura le rezolvi foarte usor cu o sesizare la anpc.
Din pacate astea sunt practicile in telekom, dar cu puținã rabdare o rezolvi. |
#3
Posted 11 February 2020 - 15:39

Nu prea este nici o legatura, in acest moment, intre situatia ta si faptul ca e cazut semnalul fix.
Poate, daca depaseste perioadele contractuale de nefunctionare / reparatie (daca se specifica asa ceva in contract) ai niste drepturi (despagubiri, reziliere.....) Preseaza pe chestia asta. Si pe ce a zis colegul mai sus. Ai grija, prelungirea sa fie fara beneficii / reduceri / achizitie de echipamente. Si intrebi aia cu taxa de reziliere, inainte de a semna noul contract. |
#4
Posted 11 February 2020 - 15:43

Nu mai exista taxe de reziliere (conform legii). Insa probabil ca la trecere pe aditionalul nou vor baga o taxa de remontare, de activare, sau alte tipuri de taxe care se ofera gratuit, insa care se achita in cazul portarii. Trebuie sa stii absolut tot ce ti se va oferi gratuit.
Edited by 2Unlimited, 11 February 2020 - 15:43. |
#5
Posted 11 February 2020 - 15:45

Faci succesiunea, cei ce beneficiaza de ea merg la digi si solicita portarea. nu mai mergi deloc la Telekom.
Edited by dorin_2k, 11 February 2020 - 15:45. |
#6
Posted 11 February 2020 - 15:45

Renunți, îi iei bunicii un mobil din ăla pentru vârstnici, sau iei abonament de telefonie fixă de la alt operator, și anunți rudele că are alt număr. N-or fi 1000 de persoane. |
#7
Posted 11 February 2020 - 15:47

#8
Posted 11 February 2020 - 15:50

Nu vrea mobil.
Nu vrea nici alt număr ? Atunci rămâne succesiune + restul - cum a zis colegul Dorin. Edited by waterman, 11 February 2020 - 15:51. |
#9
Posted 11 February 2020 - 15:50

sunt telefoane fixe in care poti introduce cartela de mobil. nu trebuie sa foloseasca telefon mobil
|
#10
Posted 11 February 2020 - 15:51

Nu sint absurzi deloc, n`au cum sa faca operatiunea pe un abonament care din punct de vedere legal este terminat deoarece titularul a decedat.
In mod normal se trece pe numele mostenitorului si se face un abonament nou. Dupa asta asa cum a spus un coleg, @MembruAnonim, mergeti direct la Digi si`l portati. Edited by Ion_Bumbu, 11 February 2020 - 15:56. |
#11
Posted 11 February 2020 - 15:51

In mod normal trecerea de pe un nume pe altul se face prin contract nou ( ar fi trebuit facut imediat dupa deces, nu stiu de ce ati mers asa in continuare... )
Dat fiind ca nu functioneaza nimic de la Telekom in zona si nu exista un termen de rezolvare, e un caz mai special - singura solutie ar fi o reclamatie la ANCOM: sesizare at ancom.org.ro |
|
#12
Posted 11 February 2020 - 15:52

#13
Posted 11 February 2020 - 15:53

aia nu fac portarea. titularul e decedat si nu au cum. chiar daca vii cu certificat de deces, succesiune facuta
|
#14
Posted 11 February 2020 - 15:54

Se merge la telekom cu certificatul de deces si se face un contract de cesiune a abonamentului. Acest contract contine urmatorul pargraf " 2.4.De la Data Cesiunii, Clientul Nou devine parte in Contract, inlocuind, astfel, actualul Client in toate drepturile si obligatiile Clientului din Contract. " Asta inseamna, ca nu se face nici o prelungire a serviciilor pe perioada minima contractuala mai mare de o luna, in cazul in care abonamentul este iesit din perioada minima contractuala! Dupa ce se face acest lucru, se pot face demersurile pentru portare. In cazul in care nu sunt de acord sa faca, ANPC-ul poate rezolva destul de usor situatia. Si oricum, din cate stiu, in cazul decesului unuia dintre soti, celalalt are calitatea de imputernicit asupra contractelor..
http://telekomro.cus...np0ZUlRJTIxJTIx Edited by Flavius87, 11 February 2020 - 15:59. |
#15
Posted 11 February 2020 - 15:58

#16
Posted 11 February 2020 - 15:59

Inca nu la noi.
Totusi de pe numar de fix se poate face divert pe un mobil deci aproape jumatate din probleme rezolvabila si la noi. Edited by Ion_Bumbu, 11 February 2020 - 16:00. |
#17
Posted 11 February 2020 - 16:00

se poate porta numarul in digi de pe bunic pe bunica
@DigiHelper |
|
#18
Posted 11 February 2020 - 16:00

In cazul in care nu sunt de acord sa faca, ANPC-ul poate rezolva destul de usor situatia. Si oricum, din cate stiu, in cazul decesului unuia dintre soti, celalalt are calitatea de imputernicit asupra contractelor..
2.4.De la Data Cesiunii, Clientul Nou devine parte in Contract, inlocuind, astfel, actualul Client in toate drepturile si obligatiile Clientului din Contract. " Asta inseamna, ca nu se face nici o prelungire a serviciilor pe perioada minima contractuala mai mare de o luna, in cazul in care abonamentul este iesit din perioada minima contractuala
se poate porta numarul in digi de pe bunic pe bunica @DigiHelper Edited by [ady], 11 February 2020 - 16:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users