Situatie imposibila la Telekom
Last Updated: Feb 20 2020 20:55, Started by
[ady]
, Feb 11 2020 15:31
·
0

#19
Posted 11 February 2020 - 16:03

Presupun ca ati intrebat de preluarea abonamentului. As recomanda varianta 2 (contract pe doi ani) si reziliere pe motiv de nefunctionare (atentie, mai intai reziliere, si apoi portare).
PS: daca mai ai acces la contract (fiind de peste 20 de ani, s-ar putea sa fie ratacit), arunca un ochi. |
#21
Posted 11 February 2020 - 16:05

Quote (atentie, mai intai reziliere, si apoi portare |
#22
Posted 11 February 2020 - 16:18

in momentul in care se porteaza numarul, rds intreaba telekomul daca poate face portarea, daca sunt de acord. fiind cererea de reziliere activaa, o sa refuze.
Nu e chiar asa,in sensul ca o companie intreaba alta companie, dar cam asta e procedura, telekom poate accepta sau refuza portarea. se pune o bifa de acceptare/refuz Edited by kopilu_198, 11 February 2020 - 16:22. |
#23
Posted 11 February 2020 - 16:41

nu poti porta un numar reziliat
Pai nu are cum. Odata reziliat nu mai poate fi portat. La Telekom inchiderea serviciilor se face imediat ce se inregistreaza rezilierea contractului? Ar fi o noutate. Standardul e de 30 de zile calendaristice si de aici timpul necesar de portare. |
#24
Posted 11 February 2020 - 16:45

teoretic se poate face direct, dar mai amana deoarece suna de la retentie, poate te agata cu o noua oferta
|
#25
Posted 11 February 2020 - 16:48

#26
Posted 11 February 2020 - 17:11

#27
Posted 11 February 2020 - 17:37

Am patit si eu ceva de genul, cu fixul fostului proprietar.
Le-am zis ca-l fac telefon public afara si cand or vrea plata facturii sa-l caute pe titular, eventual pe lumea cealalta...pe roaming ![]() Pana la urma ne-am inteles cu schimbare de titular pentru o luna si dupa aia l-am inchis, dar numai dupa ce am vorbit cu un superior caci cu prima persoana nu era de inteles. |
#28
Posted 11 February 2020 - 17:43

Am înțeles bine? 60 de lei abonament lunar la telefonie fixa? Allahu akbar! Ce vaca de muls au fost si mai sunt astia abonati la telekom de pe vremea lui Ceausescu! Probabil ca are si vreo 100 de minute "naționale". Când ai fost un abonat credul atâția ani mai stai si la mana lor? Faci imediat rezilierea si te duci la Digi. Anunti "milioanele" de prieteni (probabil 2 surori, un cumnat si 2 copii) ca ti-ai schimbat numarul SI GATA!
|
#29
Posted 11 February 2020 - 18:56

Se poate, insa cei de la digi au zis ca nu il pot porta in conditiile astea. Trebuie sa fie pe numele ei. Deci sa inteleg ca am fost si mintit de angajatul telekom? Pai, asa am crezut si eu. De aia am luat-o pe bunica de mana, cu certificatul de deces si am mers direct la Digi. De acolo ni s-a spus ca NU se poate, si asa am ajuns la telekom... ![]() Oricum nu exista contract obligatoriu pe 2 ani...fara beneficii Edited by MembruAnonim, 11 February 2020 - 18:57. |
|
#30
Posted 11 February 2020 - 18:56

Se poate trece telefonul de pe un titular pe altul. n-are treaba cu succesiunea, ca doar nu a lasat bunicul mostenire numarul de telefon. Trec prin aceeasi situație, am intrebat si la un magazin, am sunat si la informatii, in ambele situații mi-au confirmat ca se poate.
Mi-au spus si de un abonament pentru client nou, 25 de lei pe luna, dar acest lucru nu pot sa-l confirm. In general insa Romtelekom e varza la relatii cu clientii. Cel mai tare mi se pare site-ul, nu are o sectiune pentru telefonia fixa. doar pentru asta, deși si fix-ul le genereaza clienti la greu. Sunt unele pagini care pretinta pachete de telefonie fixa pe site, dar nu e clar daca mai sunt valabile sau nu. |
#31
Posted 11 February 2020 - 20:17

Update
Am sunat (iar) la ei. Am vorbit cu o operatoare care, pe acelasi film, imi explica ca nu pot face o preluare de contract, decat cu prelungire pe 24 de luni. Folosind informatia de la @Flavius87, dupa ce m-am certat 10 minute cu ea si dupa ce s-a consultat si ea cu superiorul ei mi-a confirmat ca o astfel de preluare TREBUIE si SE POATE face fara nici o problema si fara nici un contract. Doar sa ma duc in magazin. Ii explic ca ea sustinea sus si tare ca nu se poate, a trebuit sa ii confirme un superior acest lucru. Angajatii din magazin sunt si mai "vai de capul lor", aia nici macar nu au pe cine sa intrebe. Deci... degeaba ma duc. M-a indrumat atunci sa depunem o cere de reziliere. In momentul ala, un superior ne va contacta si cu el vom putea "rezolva problema". Multumesc frumos de ajutor. Daca mai rezolv si cu Digi, am mai scapat de una. |
#32
Posted 11 February 2020 - 20:23

NU sunt deloc vai de capul lor. Asa sunt instruiti sa fenteze clientii, sa-i agate la 2 an de contract cu orice chip...
|
#33
Posted 11 February 2020 - 21:00

Bunicii mei aveau un contract facut acu vreo tspe ani la romtelecom pentru telefonie fixa, contract semnat de bunicu'. Timpu' a trecut, lumea se schimba si bunicu' s-a dus. De ceva timp nu mai functioneaza linia la Telekom, fiind cazuta infrastructura in satul bunicii. Am sunat la ei, au zis ca lucreaza, dar probabil mai dureaza o vreme. Fiind contractul si asa prea scump, am vobit cu cei de la Digi pentru o portare in reteaua lor fixa la 1/3 din pretul actual. Toate bune si frumoase, insa cei de la Digi au zis ca nu pot porta numarul, acesta fiind pe numele lu' bunicu' care e mort de cativa ani. Ne-au recomandat sa il trecem pe numele bunicii si apoi portarea se face simplu. Bun, pana aici totul in regula. O iau pe bunica si merg la Telekom. Explic situatia, ca bunicu' nu mai e si ca vrem sa fie facuta trecerea pe numele bunicii. IMPOSIBIL, ni s-a spus. Dupa o cearta de 2 ore in magazin, am ramas cu 2 optiuni
Repet conditiile: infrastructura, fibra si toate cele, sunt picate in satu' bunicii, nu ii merge in momentul de fata telefonu' si nu va merge prea curand. Si nu ne putem porta in alta retea ptr ca 2 ani avem obligatii contractuale WTF TELEKOM? Sunt eu nebun sau ei absurzi? Soluția este foarte simplă și merge fara complicații. Treci numărul de telefon pe numele bunicii facand contract cu tarif de lista. Apoi după o lună reziliezi și faci portarea. Tariful de lista e cu vreo 3-4 lei mai scump și este fara perioada contractuala. |
#34
Posted 11 February 2020 - 21:13

M-a indrumat atunci sa depunem o cere de reziliere. In momentul ala, un superior ne va contacta si cu el vom putea "rezolva problema". Asa faceai in 10min contract nou, apoi mergeai direct la digi pentru portare. Arma portarii mi se pare de departe cea mai bună variantă pentru client. Dar in fine, nervii tai, timpul tau, oricum cred ca deja te-ai convins că nu-i mare diferență intre a vorbi cu cineva de la cc si un gard... Edited by MembruAnonim, 11 February 2020 - 21:16. |
|
#35
Posted 12 February 2020 - 09:46

Quote NU sunt deloc vai de capul lor. Asa sunt instruiti sa fenteze clientii, sa-i agate la 2 an de contract cu orice chip... Sunt in stare sa falsifiice si acte. 42 de dosare penale pe rol anul trecut... |
#36
Posted 20 February 2020 - 20:55

ai rezolvat pana la urma ? te-ai portat sau au primit oferta ?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users