IONITY rapid-charging network introduces metered pricing
Last Updated: Jan 22 2020 18:46, Started by
vapeClouds
, Jan 18 2020 22:34
·
0
#109
Posted 22 January 2020 - 15:54
SorinGT, on 22 ianuarie 2020 - 13:57, said:
Inca nu am Tesla (va fi in ca. un an jumate), chiar am momentan diesel de fapt |
#110
Posted 22 January 2020 - 15:57
Mr_nobody_, on 22 ianuarie 2020 - 15:54, said:
Ia-ți Model 3 Long Range, e vreo 55.000 euro în Germania, din câte văd, poate reușești să faci 450 km pe autostradă cu el, în condiții ideale (temperatura de vreo 20 grade Celsius, fără AC, mașina goală, chestii d-astea). De banii ăștia eu îmi cumpăr un VW Golf (sau ceva similar) și am bani de combustibil pentru >10 ani, nu știu ce autonomie are, nu mă interesează, fac plinul în 5 minute. Acum e 55 de mii, dar are taxa de import si cost de shipping. Eu zic ca sunt sanse sa se mai ieftineasca si cu 15%, produs aci in batatura. Sau cel cu bateria de 100kWh va fi cam la acelasi pret sau un pic mai mic. In rest, fiecare isi ia ce-i place, viata nu-i asa lunga si nu traim de mai multe ori. Edited by SorinGT, 22 January 2020 - 16:00. |
#111
Posted 22 January 2020 - 16:06
SorinGT, on 22 ianuarie 2020 - 15:57, said:
Acum e 55 de mii, dar are taxa de import si cost de shipping. Eu zic ca sunt sanse sa se mai ieftineasca si cu 15%, produs aci in batatura. Sau cel cu bateria de 100kWh va fi cam la acelasi pret sau un pic mai mic. |
#112
Posted 22 January 2020 - 16:21
Fiecare cu grija sa proprie si cu riscurile lui. Iar daca tu vei fi multumit cu alegerea ta, nu pot decat sa ma bucur pentru tine. Pina la full self driving mai e destul, iar atunci va fi scumpa deblocarea lui.
Edited by SorinGT, 22 January 2020 - 16:22. |
#113
Posted 22 January 2020 - 16:50
Mr_nobody_, on 22 ianuarie 2020 - 15:54, said:
Ia-ți Model 3 Long Range, e vreo 55.000 euro în Germania, din câte văd, poate reușești să faci 450 km pe autostradă cu el, în condiții ideale (temperatura de vreo 20 grade Celsius, fără AC, mașina goală, chestii d-astea). De banii ăștia eu îmi cumpăr un VW Golf (sau ceva similar) și am bani de combustibil pentru >10 ani, nu știu ce autonomie are, nu mă interesează, fac plinul în 5 minute. eu vorbeam de 450 de mile. cam atat e din londra pana in glasgow. mile , nu km. |
#114
Posted 22 January 2020 - 17:08
vapeClouds, on 22 ianuarie 2020 - 16:50, said:
eu vorbeam de 450 de mile. cam atat e din londra pana in glasgow. mile , nu km. Eu aveam senzația că curentul electric e mult mai ieftin de acasă, dar văd că e vreo 0,31 euro/kWh în Germania: kWh.png 59.52K 7 downloads E aproape la fel de mult cât costă kWh la supercharger Tesla în Germania sau la Ionity cu abonament (ambele sunt 0,33 euro/kWh). |
#115
Posted 22 January 2020 - 17:29
Mr_nobody_, on 22 ianuarie 2020 - 15:54, said:
Ia-ți Model 3 Long Range, e vreo 55.000 euro în Germania, din câte văd, poate reușești să faci 450 km pe autostradă cu el, în condiții ideale (temperatura de vreo 20 grade Celsius, fără AC, mașina goală, chestii d-astea). De banii ăștia eu îmi cumpăr un VW Golf (sau ceva similar) și am bani de combustibil pentru >10 ani, nu știu ce autonomie are, nu mă interesează, fac plinul în 5 minute. Mamaaaa ce destept esti tu, chiparosule . Din pacate sunt altii mai deștepți si si-au luat Logan si au bani de combustibil pentru 12 ani. Te doare mintea, nu altceva |
#116
Posted 22 January 2020 - 17:33
Ford4, on 22 ianuarie 2020 - 17:29, said:
Mamaaaa ce destept esti tu, chiparosule . Din pacate sunt altii mai deștepți si si-au luat Logan si au bani de combustibil pentru 12 ani. Te doare mintea, nu altceva |
#117
Posted 22 January 2020 - 17:46
Serios ? Si atunci de ce se vând mai multe BMW-uri ?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users