Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
IONITY rapid-charging network introduces metered pricing
Last Updated: Jan 22 2020 18:46, Started by
vapeClouds
, Jan 18 2020 22:34
·
0
#1
Posted 18 January 2020 - 22:34
https://www.drivinge...-network-begins
Partea buna... firma asta nu e in Romania.... insa arata un trend care o sa continue... cu cat mai multe masini pe baterii , cu atat curentul o sa se scumpeasca... Pt ca nu exista legi... wild west... fiecare face ce vrea. 0,79 euro per kw/h este enorm. inimaginabil. |
#3
Posted 18 January 2020 - 22:42
Ionity face abonament de 18 euro/lună, cei cu abonament vor încărca cu 0,33 euro/kWh. Singurii care vor putea face abonament sunt cei care au mașini de la firmele care contribuie la rețeaua Ionity: VW, BMW, Mercedes, nemții. Se bănuiește că intenția lor e să convingă și alți producători să investească în Ionity.
https://insideevs.co...-ionity-prices/ Edited by Mr_nobody_, 18 January 2020 - 22:44. |
#4
Posted 18 January 2020 - 22:45
mihaicozac, on 18 ianuarie 2020 - 22:37, said:
La 15kWh/100km e mai scump ca dieselul. e enorm pretul. nici cu subscriptie lunara nu iesi mai ieftin... adica pretul e undeva la 30 40 euro centi per kw/h... insa platesti o taxa lunara. cred ca vor aparea multe statii de incarcare independente. si toti or sa profite. gen... daca nu ai abonament la mine... platesti triplu... cea mai simpla lege care se poate da ar stipula ca plata se poate face doar la kw/h , nu la minut si contractele sau subsriptiile trebuie eliminate prin lege. apoi vor fi obligati sa scada la pret. pt ca fiecare incarca unde vrea fara sa fie membru... cum e la statia de petrol... Mr_nobody_, on 18 ianuarie 2020 - 22:42, said:
Ionity face abonament de 18 euro/lună, cei cu abonament vor încărca cu 0,33 euro/kWh. Singurii care vor putea face abonament sunt cei care au mașini de la firmele care contribuie la rețeaua Ionity: VW, BMW, Mercedes, nemții. Se bănuiește că intenția lor e să convingă și alți producători să investească în Ionity. e incercare de monopol pe piata europeana. cum ar fi ca daca ai Dacia sa ai voie sa alimentezi doar la omv? si daca ai Audi doar la shell? ASTA fac ei acum cu incarcarea electrica... |
#5
Posted 18 January 2020 - 22:46
Cu ocazia asta vedem câți posesori de electrice sunt pe forum, se pare că.s fff multi😁.
|
#6
Posted 18 January 2020 - 22:50
#7
Posted 18 January 2020 - 22:56
Mr_nobody_, on 18 ianuarie 2020 - 22:50, said:
Ce mașini electrice poți încărca la superchargere Tesla? habar nu am si nici nu conteaza. UE tre sa aiba legi: 1. TOATE masinile electrice de pe teritoriul UE tre sa aiba 1 singura mufa. 2. pretul sa fie DOAR la kw/h si NICI o alta metoda de masurare. cat folosesti , atat platesti. 3. scoaterea in afara legii a oricarei forme de subscriptie pt orice serviciu de incarcare. 4. toate statiile de incarcare sunt obligate prin lege sa incarce orice masina. 5. sa fie ilegal o conexiune de date intre incarcator si masina. doar conexiune electrica. STRICT. |
#8
Posted 18 January 2020 - 23:00
#9
Posted 19 January 2020 - 00:32
Nu pricep care e problema. E ca si cum ati spune ca Petrom a triplat pretul benzinei la pompa. Foarte bine, nu mai incarcati de la Ionity.
|
#10
Posted 19 January 2020 - 00:42
vapeClouds, on 18 ianuarie 2020 - 22:56, said: habar nu am si nici nu conteaza. UE tre sa aiba legi: 1. TOATE masinile electrice de pe teritoriul UE tre sa aiba 1 singura mufa. 2. pretul sa fie DOAR la kw/h si NICI o alta metoda de masurare. cat folosesti , atat platesti. 3. scoaterea in afara legii a oricarei forme de subscriptie pt orice serviciu de incarcare. 4. toate statiile de incarcare sunt obligate prin lege sa incarce orice masina. 5. sa fie ilegal o conexiune de date intre incarcator si masina. doar conexiune electrica. STRICT. Incarcatorul Porsche e la 800 V. Tesla e la 400V. Altele sunt la 230V. Ce crezi ca se intampla daca bagi 800V la sute de amperi in unele care nu suporta asa ceva ? Ca sa suporte are nevoie de comunicare si detectie, plus multitensiune din partea incarcatorului, tehnologie mai scumpa si incarcare care dureaza mult mai mult, in care tine locul blocat pt masini care ar putea sa se incarce atat la 800V cat si la acele sute de amperi pe care deocamdata multe masini nu-i suporta nici pe ei. Incarcatoarele noi, atat Tesla cat si Porsche sunt de sute de KW, 250+ KW la Tesla in timp ce la alte branduri multe nu suporta nici pe foarte departe asa ceva. Nici macar Tesla nu suporta asa ceva la modele aparute inainte de model 3, trag mai putin curent in amperi si se incarca mai lent. Poate in viitor apar masini si incarcatoate de 8KV @ 1125 A, 9MW. Nu au cum sa fie complet compatibile. Nici cu multitensiune si amperaj limitat nu ar fi OK, pt ca ar putea bloca ore sau zile un incarcator la care o masina cu tehnologie dedicata se incarca in 30 de secunde cand acumulatorii vor suporta asta. La punctul 3 nu e nicio ratiune. Tesla a incarcat gratis anumite modele si inca o mai face la cele cumparate pana la o anumita data. Si in alte domenii exista discounturi, reduceri si oferte. Daca vrei o formulare rationala si rezonabila, poti cere ca pretul maxim sa nu fie mai mare decat e media locala plus 10%, insa si asta e discutabil pt ca tehnologia de incarcare trebuie amortizata si sunt costuri enorme. Insa reduceri si discounturi nu si cum ss opresti, fie ele si preferentiale. Pana scum dosr Tesla s svut ceva real, chiar gratuitate. Edited by loock, 19 January 2020 - 00:49. |
|
#11
Posted 19 January 2020 - 08:34
mufa, on 19 ianuarie 2020 - 00:32, said:
Nu pricep care e problema. E ca si cum ati spune ca Petrom a triplat pretul benzinei la pompa. Foarte bine, nu mai incarcati de la Ionity. pai NU , ca nu e doar asa... tre legi pt ca te ard oricum astia... in norvergia , sua, etc... mergi la statie si platesti la minut. indiferent ca incarci repede sau super lent... is mai multe magarii aici... loock, on 19 ianuarie 2020 - 00:42, said:
Incarcatorul Porsche e la 800 V. Tesla e la 400V. Altele sunt la 230V. Ce crezi ca se intampla daca bagi 800V la sute de amperi in unele care nu suporta asa ceva ? Ca sa suporte are nevoie de comunicare si detectie, plus multitensiune din partea incarcatorului, tehnologie mai scumpa si incarcare care dureaza mult mai mult, in care tine locul blocat pt masini care ar putea sa se incarce atat la 800V cat si la acele sute de amperi pe care deocamdata multe masini nu-i suporta nici pe ei. Incarcatoarele noi, atat Tesla cat si Porsche sunt de sute de KW, 250+ KW la Tesla in timp ce la alte branduri multe nu suporta nici pe foarte departe asa ceva. Nici macar Tesla nu suporta asa ceva la modele aparute inainte de model 3, trag mai putin curent in amperi si se incarca mai lent. Poate in viitor apar masini si incarcatoate de 8KV @ 1125 A, 9MW. Nu au cum sa fie complet compatibile. Nici cu multitensiune si amperaj limitat nu ar fi OK, pt ca ar putea bloca ore sau zile un incarcator la care o masina cu tehnologie dedicata se incarca in 30 de secunde cand acumulatorii vor suporta asta. La punctul 3 nu e nicio ratiune. Tesla a incarcat gratis anumite modele si inca o mai face la cele cumparate pana la o anumita data. Si in alte domenii exista discounturi, reduceri si oferte. Daca vrei o formulare rationala si rezonabila, poti cere ca pretul maxim sa nu fie mai mare decat e media locala plus 10%, insa si asta e discutabil pt ca tehnologia de incarcare trebuie amortizata si sunt costuri enorme. Insa reduceri si discounturi nu si cum ss opresti, fie ele si preferentiale. Pana scum dosr Tesla s svut ceva real, chiar gratuitate. unde au vazut tu abonament de la VW sau porsche care iti da benzina la un anumit pret? |
#12
Posted 19 January 2020 - 11:42
Poanta e că au primit vreo 40 de milioane subvenții de la UE...
|
#13
Posted 19 January 2020 - 12:47
#14
Posted 19 January 2020 - 13:13
#15
Posted 19 January 2020 - 13:28
cata, on 19 ianuarie 2020 - 13:13, said:
Daca planeta nu mai este, mai contează ce ai tu in buzunar ? electricity_source.png 25.33K 25 downloads Deci, majoritatea energiei electrice de pe glob vine din arderea de cărbuni și gaze naturale. Ce planetă salvăm cu mașinile electrice? Edited by Mr_nobody_, 19 January 2020 - 13:36. |
|
#16
Posted 19 January 2020 - 14:12
Mr_nobody_, on 19 ianuarie 2020 - 13:28, said:
Curentul electric vine tot din arderea de hidrocarburi: electricity_source.png Deci, majoritatea energiei electrice de pe glob vine din arderea de cărbuni și gaze naturale. Ce planetă salvăm cu mașinile electrice? uiti ca aici is die hard fans... dupa cum am spus... globul se invarte pe diesel. fie ca le place sau nu. cata, on 19 ianuarie 2020 - 13:13, said:
Daca planeta nu mai este, mai contează ce ai tu in buzunar ? tu crezi ca aia de la ionity sau BMW sau VW sau Tesla is interesati de unde vine curentu? astea is firme. scopul lor e sa faca bani. welcome to capitalism. |
#17
Posted 19 January 2020 - 14:15
vapeClouds, on 18 ianuarie 2020 - 22:56, said: habar nu am si nici nu conteaza. UE tre sa aiba legi: 1. TOATE masinile electrice de pe teritoriul UE tre sa aiba 1 singura mufa. 2. pretul sa fie DOAR la kw/h si NICI o alta metoda de masurare. cat folosesti , atat platesti. 3. scoaterea in afara legii a oricarei forme de subscriptie pt orice serviciu de incarcare. 4. toate statiile de incarcare sunt obligate prin lege sa incarce orice masina. 5. sa fie ilegal o conexiune de date intre incarcator si masina. doar conexiune electrica. STRICT. |
#18
Posted 19 January 2020 - 14:29
mufa, on 19 ianuarie 2020 - 14:15, said:
Niste legi foarte bune pentru Coreea de Nord sau orice alt stat in care concurenta nu exista. pai de ce nu exista? cu ce impedimenteaza legile de mai sus? ce ti se pare extrem la ele? 1. o mufa se potriveste la toate , costuri mai mici , scoti nevoie de adaptoare. vezi usb... 2. mi se pare normal sa platesti DOAR ce consumi... cum e la benzina... platesti per litru... nu platesti statia peco , etc... 3. la statia de petrol nu ai abonament. ar fi chiar culmea sa platesti lunar cat si pe litru... pt ce ai nev de abonament? doar pt a discrimina intre clienti. 4. la fel cum poti sa mergi la orice peco sa mergi si la incarcator. ce e rau in asta? 5. daca ai conexiune de date , securitatea e compromisa. daca ai conexiune de curent , computerul masinii stie cat curent intra si singur. am oprit sa incarc masina. nu tre sa stie ionity sau Tesla ce serie am la sasiu etc.. aia e tracking device... asa ca? ce e comunist in asta? mi se bar niste legi de baza PENTRU client. daca eu vand curent la 1 euro si vii tu mare bos cu energia ta eoliana si il vinzi la 80 de centi...? cum nu e competitie? tocmai.. e imensa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users