Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Schimbare ulei motor.
Ultima postare: mar 22 2024 15:19, Inițiat de
EneStelian
, ian 15 2020 16:35
·
0
#20
Publicat: 15 ianuarie 2020 - 21:13
nino852, on 15 ianuarie 2020 - 19:14, said: Vrei sa spui invers, Am diesel 2.0,schimb la 30.000km uleiul,la reprezentanta. Tu ai idee cum functioneaza un motor? Ca nu prea se vede. Fumul in ulei,esti tare... Mai lectureaza sa vezi de ce dizalu produce mai multa funingine decat benzinaru. Si da, o parte ajunge in ulei, alta parte in catalizator. Di ce crezi ca s-a bagat prima data catalizator la dizal? De curat ce e? De la ce se face negru uleiu in dizal dupa nici 1000 km? Schimba uleiu la cat vrea muschiu tau, 30000 km e o valoare buna... Editat de Octavian___, 15 ianuarie 2020 - 21:14. |
#21
Publicat: 15 ianuarie 2020 - 23:30
#22
Publicat: 16 ianuarie 2020 - 00:21
Octavian___, on 15 ianuarie 2020 - 21:13, said:
A zis bine ce a zis. Mai lectureaza sa vezi de ce dizalu produce mai multa funingine decat benzinaru. Si da, o parte ajunge in ulei, alta parte in catalizator. Di ce crezi ca s-a bagat prima data catalizator la dizal? De curat ce e? De la ce se face negru uleiu in dizal dupa nici 1000 km? Schimba uleiu la cat vrea muschiu tau, 30000 km e o valoare buna... Eu schimb uleiul la 30.000 pentru ca asa e in planul de service,daca ai auzit de asa ceva. Cand am spus reprezentanta am crezut ca intelegi ceva,dar se pare ca nu... Ai auzit de Euro 6? Eu nu am zis ca initiatorul trebuie sa schimbe si el la 30.000,asa e la mine,masina de 1 an. Am scris romaneste,dar e mai greu sa inteleaga unii care stiu doar ca dieselul polueaza, benzinarul nu. Depinde anul de fabricatie si norma de poluare, la mine e Euro 6,intelegi acum? Editat de nino852, 16 ianuarie 2020 - 00:22. |
#26
Publicat: 16 ianuarie 2020 - 11:12
nino852, on 16 ianuarie 2020 - 00:21, said: Catalizatorul e una si FILTRUL DE PARTICULE (DPF),alta ,mai citeste.. Eu schimb uleiul la 30.000 pentru ca asa e in planul de service,daca ai auzit de asa ceva. Cand am spus reprezentanta am crezut ca intelegi ceva,dar se pare ca nu... Ai auzit de Euro 6? Eu nu am zis ca initiatorul trebuie sa schimbe si el la 30.000,asa e la mine,masina de 1 an. Am scris romaneste,dar e mai greu sa inteleaga unii care stiu doar ca dieselul polueaza, benzinarul nu. Depinde anul de fabricatie si norma de poluare, la mine e Euro 6,intelegi acum? |
#28
Publicat: 16 ianuarie 2020 - 14:43
Testosteron, on 16 ianuarie 2020 - 11:12, said:
Ulei la 30000? E prima dată când aud așa ceva. Intretinere periodica PEUGEOT TIP VEHICUL ŞI MOTORIZARE CONDIŢII NORMALE CONDITII SEVERE 107 - 1,0 l Benzină 15 000 km sau 1 an 10 000 km sau 1 an 4007 - 2,4 l Benzină 20 000 km sau 1 an 10 000 km sau 1 an 4007 - 2,2 l HDi 20 000 km sau 1 an 15 000 km sau 1 an Boxer* - toate motorizările 40 000 km sau 2 ans 30 000 km sau 1 an Toate vehiculele 1,4 l HDi FAP Toate vehiculele 1,6 l HDi cu exceptia Expert 20 000 km sau 2 ani 15 000 km sau 1 an Toate vehiculele 2,0 l Benzina Alte vehicule, alte motoare inclusiv Expert 1,6 l HDi 30 000 km sau 2 ani 20 000 km sau 1 an Bipper* - 1,3 l HDi 35 000 km sau 2 ani 35 000 km sau 1 an |
|
#29
Publicat: 16 ianuarie 2020 - 16:36
Volkswagen Caddy 2018,2.0 D revizia si uleiul la 30.000 km.
Testosteron, on 16 ianuarie 2020 - 11:12, said:
Ulei la 30000? E prima dată când aud așa ceva. Ca sa vorbim la subiect. Asta nu inseamna ca initiatorul nu are voie sa-l schimbe la 10-15000,el stie ce motor are. Editat de nino852, 16 ianuarie 2020 - 16:40. |
#32
Publicat: 16 ianuarie 2020 - 17:44
Probabil ca asa au fost prevazute, poate au si baia de ulei aproape dubla.
Unele utilitare de drumuri lungi chiar aveau nevoie sa fie prevazite pentru schimburi prelungite. Daca face omul drumuri lungi si aduna cate 2000 de km pe saptamana pai e aiurea sa bage masina in service la fiecare 3 saptamani. Astfel ca producatorii au gasit solutii sa-i satisfaca pe toti. Baie de ulei mai mare, motor castrat din punct de vedere al puterii, astfel ca uzurile sunt mai mici si uleiul rezista mai mult. Asa am vazut ca era la vito si la sprinter, nu stiu la altele. |
#35
Publicat: 16 ianuarie 2020 - 22:26
Testosteron, on 16 ianuarie 2020 - 16:52, said:
Există vreo explicație pt intervalele astea așa mari intre schimburi? Motoarele alea nu au frecari interne sau cum se explica? Daca iei pilula rosie, ramai pe acest topic. Daca iei pilula albastra, vii pe acest topic: https://forum.softpe...2#entry25792188 |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi