![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Returnare Range Extender Altex

#19
Posted 23 December 2019 - 23:51

#20
Posted 23 December 2019 - 23:55

Dat fiind ca nu suntem la Biserica si nu discutam de credinte pe aici, indica legea pe care ai citit-o, pe care ai inteles-o si care iti da dreptul sa returnezi produse cumparate din magazinele fizice.
|
#21
Posted 24 December 2019 - 00:11

La cumpărarea oricărui produs electronic, fac pe prostul...
De unde se pornește...cum se aprind ledurile și de ce...hai sa probam telefonul meu dacă se înțeleg....și nu prea am avut necazuri...chiar cu ieftineli! Unele au rezistat mai bine că branduri consacrate... |
#22
Posted 24 December 2019 - 00:17

Dat fiind ca nu suntem la Biserica si nu discutam de credinte pe aici, indica legea pe care ai citit-o, pe care ai inteles-o si care iti da dreptul sa returnezi produse cumparate din magazinele fizice. Ce tot o tragi cu returul obiectului ridicat/cumparat din magazin?? Este clar ca obiectele cumparate din magazin nu benefiziaca de legea de 14 zile drept retur. Returul de 14 zile se aplica la obiectele comandate online/primite prin curier etc. Edited by MembruAnonim, 24 December 2019 - 00:22. |
#25
Posted 24 December 2019 - 00:46

Fix așa am pățit și eu acum vreo 4-5 ani tot cu un router, se bloca tot timpul de nou ,n-au acceptat retur deși era comandat on-line, l-au trimis în service și m-au contactat după o lună când se împlinea termenul sa le fac reclamație la ANPC , au constatat că routerul era defect și mi-au dat banii, de atunci nu am mai cumpărat nimic de la ei până anul asta că aveau o promoție prea tare la Motorola.
Deci au rămas la fel din pacate, in caz de garanție sau retur Dumnezeu cu mila. In cazul asta voi tine distanta fata de ei ![]()
Iar romani cu drepturi inchipuite, bazate pe ce-au visat acum 2 zile. Sau pe legi pe care le-au citit, dar nu le-au inteles. Nu cred are sens sa mai explicam de ce nu-s unii in stare sa inteleaga ceea ce citesc... Pe scurt: Unde scrie in lege ca exista 48 de ore drept de retur la produsele achizitionate direct din magazine? Unde scrie in lege ca exista 30 de zile drept de retur la produsele achizitionate - indiferent ca achizitia s-a facut online sau direct din magazin? Unde scrie in lege ca produsele se schimba, nu se repara? Și chiar este o reglementare europeană care susține acest drept, nu-și închipuie nimeni drepturi. Tu cum ai proceda daca ai fi in locul inițiatorului? |
#26
Posted 24 December 2019 - 00:57

conform legislatiei europeene privind returul de produse, daca produsul a fost achizitionat in magazin si se constata ulterior ca are defecte ascunse sau se defecteaza total, atunci acel produs intra in service.
|
#27
Posted 24 December 2019 - 01:13

Fiecare zice ceva din auzite ....
Ce tot o tragi cu returul obiectului ridicat/cumparat din magazin?? Este clar ca obiectele cumparate din magazin nu benefiziaca de legea de 14 zile drept retur. Returul de 14 zile se aplica la obiectele comandate online/primite prin curier etc.
Man pe o piata Ă®n care majoritatea magazinelor online oferă dreptul la retur gratuit in 30 de zile indiferent de motiv tu mai vrei articole de lege care să-ți demonstreze? Pierzi clienți la greu daca faci găinarii de astea, te lauzi cu retur gratuit și după o "dai pe după copaci". Și chiar este o reglementare europeană care susține acest drept, nu-și Ă®nchipuie nimeni drepturi. Tu cum ai proceda daca ai fi in locul inițiatorului? Iar eu, in locul inițiatorului, citeam naibii legislația și încercam să o înțeleg, ca sa nu par a fi un alt analfabet (funcțional) care îngroașă randurile ălora care pica diverse teste, care înjură aiurea, care visează drepturi, etc etc. |
#28
Posted 24 December 2019 - 01:26

ca fapt general, cand cumperi din magazinul fizic nu pleci cu produsul fara il inspectezi si sa-i faci proba.
nu beneficiezi de dreptul la retur ca in cazul in care il comandai de pe net sau telefonic. produsul se duce in service si astepti constatarea. |
|
#29
Posted 24 December 2019 - 01:42

#30
Posted 24 December 2019 - 07:45

doua pagini de "drepturi" si "legi", si nici macar un singur numar de lege
![]() referitor la cumparaturile online, exista mai multe acte normative cunoscute colectiv sub denumirea "legea contractelor la distanta" (primul a fost ordonanta 130/2000, daca tin eu bine minte, dar au tot aparut modificari de atunci). in principiu, ai 14 zile in care poti renunta la contract (cumparare). in cazul achizitiilor fizice (din magazin), nu stiu sa existe vreun drept legal de returnare a produselor. in principiu odata iesit din magazin singurul tau drept e sa ti se repare produsul, nu sa ti se schimbe. magazinele isi pot stabili reguli proprii, daca vor. |
#31
Posted 24 December 2019 - 07:54

Până nu vor fi amendați si/sau sanctionati de instanțe pentru reclamații nesustinute/defăimare/etc, analfabeții și reclamagii-analfabeti-pomanagii vor avea o viață ușoară... Da' și când vor fi înghesuiți...... Or sa tipe ca din gura de sarpe că e dreptul lor sa fie analfabeți/dobitoci cu diploma.
Edited by dexterash, 24 December 2019 - 07:56. |
#32
Posted 24 December 2019 - 08:10

Bănuiesc că legea care se invoca pe aici este Directiva 1999/44/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 mai 1999 privind anumite aspecte ale vânzării de bunuri de consum și garanțiile conexe, cu modificările ulterioare.
Quote In cazul contractelor de vânzare, perioada de retragere ar trebui să expire în termen de 14 zile din ziua în care consumatorul sau un terț indicat de acesta, altul decât transportatorul, intră în posesia fizică a bunurilor, în timp ce consumatorul ar trebui să aibă posibilitatea de a-și exercita dreptul de retragere înainte de dobândirea posesiei fizice asupra bunurilor. Quote 2) În cazul unei neconformități, consumatorul are dreptul ca bunurile să fie repuse în conformitate, gratuit, prin reparare sau înlocuire, în conformitate cu alineatul (3), sau la o reducere de preț corespunzătoare sau la rezoluțiunea contractului pentru acele bunuri, în conformitate cu alineatele (5) ș i (6). (3) În primul rând, consumatorul poate cere vânzătorului să repare bunurile sau poate cere vânzătorului să le înlocuiască, în ambele cazuri gratuit, cu excepția cazurilor în care aceasta este imposibilă sau disproporționată. Edited by Ann0nyym0us, 24 December 2019 - 08:15. |
#33
Posted 24 December 2019 - 09:18

Ia indică tu legea si reglementarea de care vorbești mai sus. Iar eu, in locul inițiatorului, citeam naibii legislația și Ă®ncercam să o Ă®nțeleg, ca sa nu par a fi un alt analfabet (funcțional) care Ă®ngroașă randurile ălora care pica diverse teste, care Ă®njură aiurea, care visează drepturi, etc etc. Te simți mai deștept acum după ce l-ai insultat? PS: nici tu nu ai citit atent ce am scris mai sus dar nu cred că pot spune că ești analfabet funcțional ![]() Edited by maladetz, 24 December 2019 - 09:29. |
|
#34
Posted 24 December 2019 - 09:36

https://europa.eu/yo...ns/index_ro.htm
n baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, comerciantul trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi. Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu on-line ori fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor), aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare. Dacă nu știți exact ce situație vi se aplică, puteți utiliza instrumentul privind drepturile consumatorilor, care vă ajută să înțelegeți ce drepturi aveți când faceți cumpărături în UE(În acest caz, cele 28 de state membre ale UE + Islanda, Liechtenstein și Norvegia). Perioada de reflecție de 14 zile În UE(În acest caz, cele 28 de state membre ale UE + Islanda, Liechtenstein și Norvegia) aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți. Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții: bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade sau la date determinate produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar) produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă) înregistrări audio-video sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire conținutul digital on-line, dacă ați început deja descărcarea sau vizionarea on-line și dacă ați acceptat faptul că vă pierdeți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție odată începută descărcarea sau vizualizarea bunuri cumpărate de la persoane fizice, mai degrabă decât de la companii/comercianți contractele urgente de reparații și întreținere – dacă sunați un instalator pentru a-l ruga să vă repare un duș, nu puteți anula lucrarea, odată ce ați convenit asupra prețului serviciului. Menționăm că această listă nu este exhaustivă. Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Pentru contractele de servicii, perioada de reflecție expiră la 14 zile de la data încheierii contractului. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare. Dacă achiziționați produse dintr-un magazin, legislația UE nu prevede posibilitatea de a le returna (pentru a le schimba sau pentru a primi banii înapoi) decât dacă au un defect. Cu toate acestea, numeroase magazine le permit clienților în mod voluntar să returneze sau să își schimbe produsele într-un anumit interval de timp, cu condiția să prezinte bonul. Pentru informații suplimentare, verificați bonul sau citiți cu atenție politica magazinului privind returnarea produselor. Dacă achiziționați produse dintr-un magazin, legislația UE nu prevede posibilitatea de a le returna (pentru a le schimba sau pentru a primi banii înapoi) decât dacă au un defect. Deci se poate returna, dar, decizia de defect nu o poate lua nici clientul, nici vanzatorul, ci service-ul autorizat pt acel produs. |
#35
Posted 24 December 2019 - 09:45

De fapt este legea 449/2003 cu actualizarile sale.
Art.11, al.3 si 4 cu modificare in OU 174/2008 si completare in OU 9/2016 (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luânduse în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Asa cum spune si @dexteras , e bine mai intai sa cititi si sa intelegeti legile, inainte de se umfla muschii de cetatean european cu drepturi @initiator, ce scrie in certificatul de garantie al produsului ? L-ai citit inainte sa postezi pe aici ? Garanţia trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalităţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service Edited by ndor, 24 December 2019 - 09:47. |
#36
Posted 24 December 2019 - 10:03

Unde scrie asta ? Asta poate fi o politica a pravaliei respective, dar nu o obligatie legala. Nu pot sa nu remarc parerea ta de rau, abia mascata, ca unele magazine accepta retur la produsele cumparate fizic din magazin (Media Galaxy, Lidl, BricoDepot, Hornbach, C & A etc. - sunt doar cateva exemple unde personal am returnat produsele cumparate "in persona", fara explicatii) De unde frate atata ura pentru patania altei persoane? Se numesc bune practici si atitudinea generala ar trebui sa fie una de incurajare a acestor politici ale magazinelor. Cum se face ca afara poti returna nestingherit in majoritatea magazinelor? De ce sa nu fie la fel si aici? @initiator - incearca la alt Media Galaxy / Altex. Imposibil sa nu il poti returna sau sa nu-ti dea altul. Edited by cattavencu, 24 December 2019 - 10:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users