![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Returnare Range Extender Altex
Last Updated: Dec 24 2019 19:51, Started by
soleavl
, Dec 23 2019 22:53
·
0

#1
Posted 23 December 2019 - 22:53

Salut, in data de 22.12.2019 ora 20 am achizițonat un Range extender
Am ajuns acasă pe la ora 21, am încercat sa îl configurez, l-am bagat in priza și nu se aprinde nici un led ( nu are buton ) - am schimabt priza, l-am întors, nimic . Astăzi, pe data de 23.12.2019 la ora 20 ( după munca ) am fost sa îl returnez însă era un tip agarici pe acolo care nu a avut chef de mine, spunându mi ca nu are ce sa îmi facă ca poate l am stricat eu, am cerut sa vb cu șeful de magazin, tot așa idiot, spunându mi ca poate l am stricat eu, le am spus ca ma duc la ANPC, și atunci a spus ca îl trimite in service sa vadă ce spun ei. Nu este normal ca un produs stricat sa nu fie returnat in 24h. Însă, pana aștept răspunsul de la service ( de la Cta îl trimit la Bucuresti) ma pot duce la ANPC? Știu ca sunt obligați sa îl accepte înapoi in 30 zile . |
#2
Posted 23 December 2019 - 23:01

Un coleg a avut un caz similar cu un alt device care n-a vrut sa functioneze inca de la bun inceput. Dar nu au fost probleme, altexul i l-a schimbat.
Deci poate ai avut tu noroc mai prost cu agariciul ala. Sau poate i-ai ofensat in vreun fel. |
#3
Posted 23 December 2019 - 23:08

Daca nu a fost comandat online si primit prin curier/posta, nu ai dreptul legal la returnare.
Edited by pasilla, 23 December 2019 - 23:09. |
#5
Posted 23 December 2019 - 23:10

#7
Posted 23 December 2019 - 23:17

Ce tot vorbiti acolo?
Am cumparat un router din Altex si mi-a spus baiatul de pe raion ca daca nu sunt multumit, pot sa il returnez in 15 zile.(poate am retinut eu gresit numarul de zile) In plus asta e defect. Nu se pune problema de retur ci de defect. Cum oare ai putea sa strici un wifi extender pe care il bagi in priza? Nu pentru asta a fost facut? Acum cativa ani am luat tot de la Altex un storcator de fructe Gorenje. Nu reuseam sa il pornesc. M-am dus a doua zi cu el inapoi. Avea o problema la contactul de siguranta (corpul superior se asambla corect si trebuia sa apese un butonas ca sa functioneze). Au verificat. Nu mergea. Mi-au dat altul. Edited by radurus, 23 December 2019 - 23:18. |
#8
Posted 23 December 2019 - 23:23

nu`i adevarat ! 48h ai voie la retur !
Ce tot vorbiti acolo? Am cumparat un router din Altex si mi-a spus baiatul de pe raion ca daca nu sunt multumit, pot sa il returnez in 15 zile.(poate am retinut eu gresit numarul de zile) |
#9
Posted 23 December 2019 - 23:27

#10
Posted 23 December 2019 - 23:30

|
#11
Posted 23 December 2019 - 23:32

.....
Mi s-a spus ca poate i-am facut eu scurt ............ |
#12
Posted 23 December 2019 - 23:35

Iar romani cu drepturi inchipuite, bazate pe ce-au visat acum 2 zile. Sau pe legi pe care le-au citit, dar nu le-au inteles. Nu cred are sens sa mai explicam de ce nu-s unii in stare sa inteleaga ceea ce citesc...
Pe scurt: Unde scrie in lege ca exista 48 de ore drept de retur la produsele achizitionate direct din magazine? Unde scrie in lege ca exista 30 de zile drept de retur la produsele achizitionate - indiferent ca achizitia s-a facut online sau direct din magazin? Unde scrie in lege ca produsele se schimba, nu se repara? Edited by dexterash, 23 December 2019 - 23:36. |
#13
Posted 23 December 2019 - 23:36

Salut, in data de 22.12.2019 ora 20 am achizițonat un Range extender Am ajuns acasă pe la ora 21, am încercat sa îl configurez, l-am bagat in priza și nu se aprinde nici un led ( nu are buton ) - am schimabt priza, l-am întors, nimic . Astăzi, pe data de 23.12.2019 la ora 20 ( după munca ) am fost sa îl returnez însă era un tip agarici pe acolo care nu a avut chef de mine, spunându mi ca nu are ce sa îmi facă ca poate l am stricat eu, am cerut sa vb cu șeful de magazin, tot așa idiot, spunându mi ca poate l am stricat eu, le am spus ca ma duc la ANPC, și atunci a spus ca îl trimite in service sa vadă ce spun ei. Nu este normal ca un produs stricat sa nu fie returnat in 24h. Însă, pana aștept răspunsul de la service ( de la Cta îl trimit la Bucuresti) ma pot duce la ANPC? Știu ca sunt obligați sa îl accepte înapoi in 30 zile . |
#14
Posted 23 December 2019 - 23:37

Ce scurt?
Se vad arsuri pe undeva? Conform legislației produsele DOA dead on arrival se înlocuiesc nu se repara. Dacă ești sigur că e stricat poți apela și la ANPC daca tot nu vor să-l înlocuiască. |
#15
Posted 23 December 2019 - 23:39

o sa ajunga la service intrucat a fost cumparat direct din magazin si nu online..... dupa ce se va constata ca nu se poate repara (pt ca oricum cei de la service sunt total afoni si nu or sa-l repare in veci) o sa fie inlocuit cu altul nou
Edited by hightech-sys, 23 December 2019 - 23:40. |
|
#16
Posted 23 December 2019 - 23:39

Iar romani cu drepturi inchipuite, bazate pe ce-au visat acum 2 zile. Sau pe legi pe care le-au citit, dar nu le-au inteles. Nu cred are sens sa mai explicam de ce nu-s unii in stare sa inteleaga ceea ce citesc... Pe scurt: Unde scrie in lege ca exista 48 de ore drept de retur la produsele achizitionate direct din magazine? Unde scrie in lege ca exista 30 de zile drept de retur la produsele achizitionate - indiferent ca achizitia s-a facut online sau direct din magazin? Unde scrie in lege ca produsele se schimba, nu se repara? Produsele DOA (Dead on arrival) se schimba, in niciun caz nu se repara. |
#17
Posted 23 December 2019 - 23:41

Iar romani cu drepturi inchipuite, bazate pe ce-au visat acum 2 zile. Sau pe legi pe care le-au citit, dar nu le-au inteles. Nu cred are sens sa mai explicam de ce nu-s unii in stare sa inteleaga ceea ce citesc... Pe scurt: Unde scrie in lege ca exista 48 de ore drept de retur la produsele achizitionate direct din magazine? Unde scrie in lege ca exista 30 de zile drept de retur la produsele achizitionate - indiferent ca achizitia s-a facut online sau direct din magazin? Unde scrie in lege ca produsele se schimba, nu se repara? In lege scrie aia cu DOA dead on arrival Adică produs nou care a venit stricat Daca nu mă înșel legea UE specifica că dacă un produs se strica in primele 6 luni înseamnă că a fost defect din fabrica Chiar am avut o hârtie din asta cu garanție de la un importator de IT. |
#18
Posted 23 December 2019 - 23:43

Produsele DOA (Dead on arrival) se schimba, in niciun caz nu se repara. Da' de restul drepturilor închipuite de ce nu zici nimic? Edited by dexterash, 23 December 2019 - 23:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users