Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Returnare Range Extender Altex

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1
soleavl

soleavl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 01.03.2010
Salut, in data de 22.12.2019 ora 20 am achizițonat un Range extender
Am ajuns acasă pe la ora 21, am încercat sa îl configurez, l-am bagat in priza și nu se aprinde nici un led ( nu are buton ) - am schimabt priza, l-am întors, nimic .
Astăzi, pe data de 23.12.2019 la ora 20 ( după munca ) am fost sa îl returnez însă era un tip agarici pe acolo care nu a avut chef de mine, spunându mi ca nu are ce sa îmi facă ca poate l am stricat eu, am cerut sa vb cu șeful de magazin, tot așa idiot, spunându mi ca poate l am stricat eu, le am spus ca ma duc la ANPC, și atunci a spus ca îl trimite in service sa vadă ce spun ei.
Nu este normal ca un produs stricat sa nu fie returnat in 24h.
Însă, pana aștept răspunsul de la service ( de la Cta îl trimit la Bucuresti) ma pot duce la ANPC?
Știu ca sunt obligați sa îl accepte înapoi in 30 zile .

#2
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,261
  • Înscris: 06.01.2007
Un coleg a avut un caz similar cu un alt device care n-a vrut sa functioneze inca de la bun inceput. Dar nu au fost probleme, altexul i l-a schimbat.
Deci poate ai avut tu noroc mai prost cu agariciul ala. Sau poate i-ai ofensat in vreun fel.

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Daca nu a fost comandat online si primit prin curier/posta, nu ai dreptul legal  la returnare.

Edited by pasilla, 23 December 2019 - 23:09.


#4
soleavl

soleavl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 01.03.2010
Din magazin a fost cumparat

#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postsoleavl, on 23 decembrie 2019 - 23:10, said:

Din magazin a fost cumparat
Atunci, legal, nu ai drept de returnare, indata ce ai iesit cu el din magazin.. Merge la service.

Edited by pasilla, 23 December 2019 - 23:12.


#6
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
nu`i adevarat ! 48h ai voie la retur !

#7
radurus

radurus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,023
  • Înscris: 16.06.2006
Ce tot vorbiti acolo?
Am cumparat un router din Altex si mi-a spus baiatul de pe raion ca daca nu sunt multumit, pot sa il returnez in 15 zile.(poate am retinut eu gresit numarul de zile)

In plus asta e defect. Nu se pune problema de retur ci de defect.
Cum oare ai putea sa strici un wifi extender pe care il bagi in priza? Nu pentru asta a fost facut?

Acum cativa ani am luat tot de la Altex un storcator de fructe Gorenje. Nu reuseam sa il pornesc.
M-am dus a doua zi cu el inapoi. Avea o problema la contactul de siguranta (corpul superior se asambla corect si trebuia sa apese un butonas ca sa functioneze).
Au verificat. Nu mergea. Mi-au dat altul.

Edited by radurus, 23 December 2019 - 23:18.


#8
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostAl3csutzul, on 23 decembrie 2019 - 23:16, said:

nu`i adevarat ! 48h ai voie la retur !
Unde scrie asta ?

View Postradurus, on 23 decembrie 2019 - 23:17, said:

Ce tot vorbiti acolo?
Am cumparat un router din Altex si mi-a spus baiatul de pe raion ca daca nu sunt multumit, pot sa il returnez in 15 zile.(poate am retinut eu gresit numarul de zile)
Asta poate fi o politica a pravaliei respective, dar nu o obligatie legala.

#9
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

View Postpasilla, on 23 decembrie 2019 - 23:10, said:


Atunci, legal, nu ai drept de returnare, indata ce ai iesit cu el din magazin.. Merge la service.
De produs DOA ai auzit?
Adică produs nou stricat?

Astea se schimba nu se repara conform legii.

Edited by zzhunt, 23 December 2019 - 23:28.


#10
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postzzhunt, on 23 decembrie 2019 - 23:27, said:

De produs DOA ai auzit?
Adică produs nou stricat?

Astea se schimba nu se repara conform legii.
Asta decide service-ul, ....din pacate.

Edited by pasilla, 23 December 2019 - 23:32.


#11
soleavl

soleavl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 01.03.2010
.....
Mi s-a spus ca poate i-am facut eu scurt ............

#12
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Iar romani cu drepturi inchipuite, bazate pe ce-au visat acum 2 zile. Sau pe legi pe care le-au citit, dar nu le-au inteles. Nu cred are sens sa mai explicam de ce nu-s unii in stare sa inteleaga ceea ce citesc...

Pe scurt:
Unde scrie in lege ca exista 48 de ore drept de retur la produsele achizitionate direct din magazine?
Unde scrie in lege ca exista 30 de zile drept de retur la produsele achizitionate - indiferent ca achizitia s-a facut online sau direct din magazin?
Unde scrie in lege ca produsele se schimba, nu se repara?

Edited by dexterash, 23 December 2019 - 23:36.


#13
bdx100

bdx100

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,508
  • Înscris: 03.06.2019

View Postsoleavl, on 23 decembrie 2019 - 22:53, said:

Salut, in data de 22.12.2019 ora 20 am achizițonat un Range extender
Am ajuns acasă pe la ora 21, am încercat sa îl configurez, l-am bagat in priza și nu se aprinde nici un led ( nu are buton ) - am schimabt priza, l-am întors, nimic .
Astăzi, pe data de 23.12.2019 la ora 20 ( după munca ) am fost sa îl returnez însă era un tip agarici pe acolo care nu a avut chef de mine, spunându mi ca nu are ce sa îmi facă ca poate l am stricat eu, am cerut sa vb cu șeful de magazin, tot așa idiot, spunându mi ca poate l am stricat eu, le am spus ca ma duc la ANPC, și atunci a spus ca îl trimite in service sa vadă ce spun ei.
Nu este normal ca un produs stricat sa nu fie returnat in 24h.
Însă, pana aștept răspunsul de la service ( de la Cta îl trimit la Bucuresti) ma pot duce la ANPC?
Știu ca sunt obligați sa îl accepte înapoi in 30 zile .
L-ai cumparat fara garantie ?

#14
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Ce scurt?
Se vad arsuri pe undeva?

Conform legislației produsele DOA dead on arrival se înlocuiesc nu se repara.

Dacă ești sigur că e stricat poți apela și la ANPC daca tot nu vor să-l înlocuiască.

#15
hightech-sys

hightech-sys

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,955
  • Înscris: 23.06.2009
o sa ajunga la service intrucat a fost cumparat direct din magazin si nu online..... dupa ce se va constata ca nu se poate repara (pt ca oricum cei de la service sunt total afoni si nu or sa-l repare in veci) o sa fie inlocuit cu altul nou

Edited by hightech-sys, 23 December 2019 - 23:40.


#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postdexterash, on 23 decembrie 2019 - 23:35, said:

Iar romani cu drepturi inchipuite, bazate pe ce-au visat acum 2 zile. Sau pe legi pe care le-au citit, dar nu le-au inteles. Nu cred are sens sa mai explicam de ce nu-s unii in stare sa inteleaga ceea ce citesc...

Pe scurt:
Unde scrie in lege ca exista 48 de ore drept de retur la produsele achizitionate direct din magazine?
Unde scrie in lege ca exista 30 de zile drept de retur la produsele achizitionate - indiferent ca achizitia s-a facut online sau direct din magazin?
Unde scrie in lege ca produsele se schimba, nu se repara?

Produsele DOA (Dead on arrival) se schimba, in niciun caz nu se repara.

#17
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

View Postdexterash, on 23 decembrie 2019 - 23:35, said:

Iar romani cu drepturi inchipuite, bazate pe ce-au visat acum 2 zile. Sau pe legi pe care le-au citit, dar nu le-au inteles. Nu cred are sens sa mai explicam de ce nu-s unii in stare sa inteleaga ceea ce citesc...

Pe scurt:
Unde scrie in lege ca exista 48 de ore drept de retur la produsele achizitionate direct din magazine?
Unde scrie in lege ca exista 30 de zile drept de retur la produsele achizitionate - indiferent ca achizitia s-a facut online sau direct din magazin?
Unde scrie in lege ca produsele se schimba, nu se repara?

In lege scrie aia cu DOA dead on arrival

Adică produs nou care a venit stricat

Daca nu mă înșel legea UE specifica că dacă un produs se strica in primele 6 luni înseamnă că a fost defect din fabrica

Chiar am avut o hârtie din asta cu garanție de la un importator de IT.



#18
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostMembruAnonim, on 23 decembrie 2019 - 23:39, said:

Produsele DOA (Dead on arrival) se schimba, in niciun caz nu se repara.
Și cine face constatarea că e DOA? Gigel din magazin sau serviceul specializat?

Da' de restul drepturilor închipuite de ce nu zici nimic?

Edited by dexterash, 23 December 2019 - 23:44.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate