Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Keeway Superlight 125 Limited

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Salut,

Ma bate gandul, in cazul in care legea referitoare la condusul moto pana in 125cc cu carnetul B este promulgata, sa-mi achizitionez moto din titul topicului. Are careva ceva experienta cu aceste marci? Imi place foarte mult design-ul si nu am gasit o alternativa mai buna in acelasi price range care sa arata cat de cat ca un custom (astea imi plac).

https://romania.keew...-125-limited-e4

#2
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 12.04.2007
Salut, Keeway Superlight si Blackster (250) sunt doua modele care arata formidabil, la o capacitate mica si dimensiuni reduse, dar conventia generala worldwide este ca fiabilitatea lasa de dorit, mai ales daca le pui in balanta cu cele 4 japoneze consacrate.
Ca si tine, fan cruisere fiind, am citit sute de pagini de forumuri cu privire la aceste doua modele, si am decis ca cel mai bine e sa nu arunc cu banii pe o loterie. 1.nu stiu mecanica suficienta pentru problemele pe care le.as putea repara singur; 2.piesele ajung greu; 3.mecanicii sunt antrenati pe modele mai uzuale.

Intre timp am mai crescut, am devenit mai realist si pana la urma am ales un scuter - Yamaha NMax. Am categoria A, dar nu ma pasioneaza modelele mari, care sunt greu manevrabile, mai ales prin oras. Iar schimbatul vitezelor permanent anuleaza mare parte din placere.

De ce nu faci un efort sa iei categoria A1 (pt Superlight) sau A2 (pentru Blackster)? Auto General, unde am facut eu scoala, avea pt A1 un Suzuki GN125, o motoreta atat de mica si manevrabila ca imi parea la fel de usor de condus ca o bicicleta. Discutia cu B-ul e de ani de zile si nu se concretizeaza nimic. Deocamdata, cred ca doar in Italia poti sa conduci 125cc cu B-ul.
Sau ar mai fi un compromis - scuterele cu 3 roti din gama Yamaha Tricity sau Piaggio MP3. Arata dubios, dar mergi fluierand pe ele si te strecori la fel. Cu B-ul.

Poate te enerveaza ca tu vrei cruiser si eu insist cu scuterele, la fel au facut si altii cu mine acum niste ani si m.au enervat, dar intr.un final tot la vorba lor am ajuns.
125cc nu este pentru drumuri externe, mai ales un model Keeway (!), deci banuiesc ca vrei tot prin oras sa.l folosesti, si dupa scurt timp o sa regreti maxim ca nu ai ales un scuter, acesta avand cutie automata.

LE: cei 10 cai declarati ai Superlight.ului sunt tare putini pentru greutatea sa. NMax 125 are 12CP la 127kg, NMax 155 are 15! Cu cel de 125 am prins in oras 85kmh, 2 persoane ce insumam vreo 160kg. Ajunge la 60kmh in 6 secunde doar cu mine. Pt Superlight 85 e probabil viteza maxima, dupa ce ai cotrabait prin toate treptele de viteza.

Edited by dimripper, 14 November 2019 - 12:34.


#3
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,844
  • Înscris: 13.07.2011
3 motive de ce sa nu achizitionezi asa ceva:

1) Keeway este o companie chinezeasca care produce scutere si motociclete lowbudget. Calitatea lasa de dorit si motoarele nu sunt cele mai fiabile, in schimb piesele sunt foarte ieftine dar ajung foarte greu deoarece sunt importate mereu din China ca sa nu le tina in depozit (care este in Ungaria). Motoarele in 2 timpi de pe scuterele de 50ccm le cunosc binisor si sunt pur si simplu praf. Nu stiu daca cele in 4 timp sunt mai ok.

2) Cutia de viteze este manuala, la 125ccm o sa schimbi la viteze de faci carcei in picioare. Eu nu recomand motoare manuale decat de la 250ccm in sus. O sa iti blestemi zilele cand o sa stai prin trafic si schimbi vitezele alea in draci.

3) Raportul CP/kg este foarte foarte slab. Ai undeva la 10 cai putere si 140kg fara sofer, deci per total o sa ajungi la 200kg cel putin si ai un motor 4 timpi cu 100km, asa ca la semafor te intrec si cu bicicleta.

 dimripper, on 14 noiembrie 2019 - 12:27, said:

Deocamdata, cred ca doar in Italia poti sa conduci 125cc cu B-ul.


Austria, Italia, Spania, Portugalia, Cehia, Letonia (dar trebuie sa detii codul B111 in carnet, adica 5 ani de permis neintrerupt fara accidente si sa faci 6 ore de practica in poligon fara examen).

Si eu la fel ca si colegul dimripper iti recomand un scuter automat. Tinand cont de faptul ca modelele de 125ccm sunt concepute pentru oras iti recomand ceva cu manevrabilitate ridicata, silueta slaba ca sa te poti baga peste tot si automata ca sa nu stai sa schimbi non stop. Daca doresti ceva calitativ la un buget ok te uiti la modelele Kymco.

Edited by business11, 14 November 2019 - 12:36.


#4
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Legea inainteaza destul de bine si frumos. A fost aprobata de senat in 21.10 iar pana la 26.11 a fost trimisa spre dezbatere in camera deputatilor.

Multumesc pentru sugetiile date...sunt extrem de valide si de folositoare....doar ca vreau ceva care sa arate gen custom si sa ma incadrez la maxim 10,000 Ron....am observat ca cel mai ieftin Kymco la 125cc e cam 11500 ron si arata oribil Posted Image

Si eu sunt ingrijorat referitor la fiabilitate, dar exista totusi dealer aici in Cluj care iti da garantie (2 ani cam putin intradevar) si care ma gandesc ca poate sa ajute daca ai probleme cu ea.

Edited by zoaldan, 14 November 2019 - 12:58.


#5
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,844
  • Înscris: 13.07.2011
Eu i-am cumparat unui verisor un model de la Explorer (marca care apartine tot de Keeway) in 2T si cu 50ccm. Pe vremea aia nu cunosteam foarte multe despre scutere si i-am cumparat de ziua lui la 16 ani un scuter de acest timp (in prezent detin si scuter 125ccm si motocicleta).

Scuterul facea probleme de la bun inceput cu pornirea. Odata stiu ca a ramas cu el in drum la semafor, s-a oprit pur si simplu si nu a mai vrut sa porneasca, nici cu e-starterul nici cu kickerul. A fost nevoit sa parcheze scuterul acolo si sa plece pe jos. La fel avea probleme grave cand scadeau temperaturile. Cei de la service (in garantie) se jucau cu nu stiu ce cablu ca sa circule mai multa benzina parca dar nu era o solutie.

Dupa aproximativ 9 luni l-a vandut si a trecut la un Kymco in 4T care nu face nici cea mai mica problema.

Edited by business11, 14 November 2019 - 13:49.


#6
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 12.04.2007
Fireste ca beneficiezi de garantie. 2 ani cred ca e in general la vehicule pe 2 roti. Stadard, adica, ca la Yamaha DE poti sa cumperi cu 350 eur inca 3 ani garantie in momentul achizitiei. Poti negocia cu dealerul, e posibil sa accepte o prelungire a garantiei pe niste bani frumosi. Probabil 5-10% din valoarea vehiculului.
Gandeste.te totusi cum e daca astepti in mijlocul sezonului trei saptamani o piesa, sau daca vine gresita (de cate ori nu se intampla si la masini de firma) sau dai de o problema cu care te intorci de 5 ori in service, ca mecanicul nu a fost instruit pe modelul respectiv. Sau marca, sa zic. Renault Koleos, de exemplu, avea niste organe interne total pe de-a-ndoaselea fatza de modele mai cunoscute, si se intampla sa plece posesorii cu diverse montate gresit.
Nu vreau sa te sperii, ia la mana forumurile din UK/DE si fa.ti propria statistica, daca merita sau nu.

#7
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

 business11, on 14 noiembrie 2019 - 13:42, said:

Eu i-am cumparat unui verisor un model de la Explorer (marca care apartine tot de Keeway) in 2T si cu 50ccm. Pe vremea aia nu cunosteam foarte multe despre scutere si asa mai departe (in prezent detin si scuter 125ccm si motocicleta). Saracu' avea probleme grave sa porneasca motorul si era nou cumparat in garantie si abea dupa 2-3 luni de la achizitionare. Odata stiu ca a ramas cu el in drum la semafor, s-a oprit pur si simplu si nu a mai vrut sa porneasca, nici cu e-starterul nici cu kickerul. A fost nevoit sa parcheze scuterul acolo si sa plece pe jos. La fel avea probleme grave cand scadeau temperaturile.

Dupa aproximativ 9 luni l-a vandut si a trecut la un Kymco in 4T care nu face nici cea mai mica problema.
Am cititi si eu despre problemele motoarelor in 2T dar Keeway-ul despre care vorbesc e tot in 4T. Oricum nu imi cumpar nimic pana nu e promulgata legea si am destul timp pana atunci sa mai fac ceva cercetari despre keeway sau sa caut ceva alternative...doar ca m-am indragostit de felul in care arata...

#8
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

 dimripper, on 14 noiembrie 2019 - 13:45, said:

Nu vreau sa te sperii, ia la mana forumurile din UK/DE si fa.ti propria statistica, daca merita sau nu.
Ai sa-mi recomanzi vreun forum unde as putea citi despre modelul acesta?

#9
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,844
  • Înscris: 13.07.2011
Daca 2T-ul este praf nu cred ca 4T-ul este foarte superior. Mi se pare incredibil sa vinzi o motocicleta cu motor in 4T si 125ccm care arata cat de cat custom la un pret sub 2000eur. Deci iti dai seama cu ce se lucreaza acolo si calitatea este praf.

Pe langa asta nu doar piesele la motor sunt o problema dar si alte lucruri precum oglinzi, plastice, etc. se deterioreaza foarte rapid. Nu costa mult, dar orice investitie suplimentara este o investitie.

Eu singura marca care o pot lua in considerare la achizitionarea unui vechicul in 2 roti excluzand marciile consacrate japoneze, este Kymco.

#10
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
As avea ceva variante de motociclete marci consacrate (Suzuki sau Honda) dar sunt second hand si aici nu prea am incredere.

Exemple: https://www.olx.ro/o...html#4c812d4cfb sau https://lajumate.ro/...25-8638678.html sau https://www.olx.ro/o...html#6ddee84e74

Edited by zoaldan, 14 November 2019 - 15:03.


#11
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,844
  • Înscris: 13.07.2011
wow, modelul Suzuki are 15 ani de zile si vanzatorul cere 2200eur pe ea.

Motoarele mici (pana in 125ccm) sunt mult mai sensibile, in general nu supravietuiesc atat de mult comparativ cu cele mari. Nu as achizitiona un motor atat de vechi.

Iti recomand ca cel mai mic criteriu sa fie ABS-ul standard care ajuta incredibil la motocicleta. Dupaia raportul CP/KG cu cat mai ridicat cu cat mai comfortabil de condus. Si exclus firmele no name, chinezesti si asa mai departe. Indiferent de garantia pe care o ai, multe lucruri nu ti le repara sau dureaza foarte foarte mult.

#12
Spike250

Spike250

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.03.2017
Eu am  un scuter Keeway TABM de 50cc care se strica mereu cu motoru original, m-am enervat si am pus un motor de yamaha jog-r pe el,duce fara probleme numai ca imi infunda carburatorul rezervorul de benzina care este de tabla.si trebuie curatat des carburatorul.
   Mai bine mai astepti si iti iei ceva marca.cunoscuta parerea mea

Edited by Spike250, 15 November 2019 - 10:48.


#13
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Despre https://www.lexmoto....els/ZS125-79-E4 ce puteti spune? Ceva experienta cu marca aceasta?

#14
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 12.04.2007
Dupa care o sa ne intrebi de Lifan, de Brixton, si ei cu modele slefuite tare frumos si ascutitoare pe dinauntru. Ti.am raspuns detaliat oameni cu experienta, si ti.am aratat ca, cat dai, atata face.
Cel mai sanatos e sa inveti din greselile altora. Daca nici atata nu poti face, iti urez sa fii unul dintre putinii pe deplin multumiti de vehiculul ultra low cost pe care l.au achizitionat.

Nu vrei sa dai banii pe o japoneza, e okay si din Taiwan (Kymco, Sym - decente, zeci de ani de experienta in productie). Vrei neaparat un chopper lucitor la un pret chinezesc, iti urez multa bafta, ca vei avea nevoie.

#15
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

 dimripper, on 15 noiembrie 2019 - 18:03, said:

Dupa care o sa ne intrebi de Lifan, de Brixton, si ei cu modele slefuite tare frumos si ascutitoare pe dinauntru. Ti.am raspuns detaliat oameni cu experienta, si ti.am aratat ca, cat dai, atata face.
Cel mai sanatos e sa inveti din greselile altora. Daca nici atata nu poti face, iti urez sa fii unul dintre putinii pe deplin multumiti de vehiculul ultra low cost pe care l.au achizitionat.

Nu vrei sa dai banii pe o japoneza, e okay si din Taiwan (Kymco, Sym - decente, zeci de ani de experienta in productie). Vrei neaparat un chopper lucitor la un pret chinezesc, iti urez multa bafta, ca vei avea nevoie.
dimripper am scris mai sus ca apreziez sugestiile, dar nu am deschis acest topic sa fiu "certat" doar ca intreb parerea oamenilor cu experienta, cum ai zis si tu, despre anumite marci. Vezi tu pe undeva ca am decis sa ignor sugestiile si sa cumpar marcile despre care cer parerea? Din pacate si forumul acesta sufera de o boala a noastra, a romanilor, si anume de lipsa de rabdare si de a stii cum sa dai un feedback constructiv, fara a ataca persoana de la capatul celalalt. Caut sa iau ceva care sa-mi placa cum arata, sa aiba 125cc, sa fie fiabila si sa se incadreze undeva in jur de 12000 Ron MAXIM. Scuza-ma ca am avut nerusinarea sa intreb si de Lexmoto..

#16
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,844
  • Înscris: 13.07.2011
Lexmoto este aceasi chinezarie dar se distribuie doar in UK din cate stiu. Exista cateva fabrici de scutere chinezesti care produc sub mai multe marci pe diferite pieti. Lexmoto este dedicat UK-ului, dar este chinezesc. Gandeste-te ca este aproape imposibil sa produci ceva de calitate in banii aia, indiferent cat de ieftina este mana de lucru la chinezi. Piesele, dezvoltarea, technologia, sunt la pamant in China.

Orice scuter/motocicleta produsa in China este de evitat, ti-am spus si eu (cu experienta in domeniu), cat si colegul dimripper dar si colegul Spike250. La urma urmei nu noi suntem cei care nu avem rabdare, ci tu esti cel care nu doreste sa inteleaga faptul ca produsele sunt pur si simplu foarte slabe.

La buget scazut primele scutere/motociclete care le recomand sunt cele taiwaneze in special Kymco care este numarul 1 la motoarele 125ccm in lume, pe langa asta produc motoare si pentru marci mai consacrate precum BMW si au experienta foarte mare in domeniu. La buget mai ridicat te uiti catre japoneze, italiene (Ducati) sau austriece (KTM, Husqvarna).

#17
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017

 business11, on 18 noiembrie 2019 - 14:43, said:

La buget scazut primele scutere/motociclete care le recomand sunt cele taiwaneze in special Kymco care este numarul 1 la motoarele 125ccm in lume, pe langa asta produc motoare si pentru marci mai consacrate precum BMW si au experienta foarte mare in domeniu.

Ati tot mentionat Kymco....deci genul de https://www.autoscou...a2afb?cldtidx=1 ar fi o optiune, cu totul ca am observat ca nu s-a mai fabricat modelul de chopper/cruiser in ultimii ani?

#18
zoaldan

zoaldan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 19.10.2017
Am postat mai sus si o motocicleta marca Hyosung...am observat ca sunt coreene si au o istorie destul de lunga....motocicleta din anunt este destul de veche (2005) dar am observat ca pe site-ul producatorului inca se fabrica modelul copper si chair au varianta de anul acesta...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate