Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Keeway Superlight 125 Limited
Last Updated: Nov 23 2021 16:53, Started by
zoaldan
, Nov 14 2019 12:09
·
0
#19
Posted 19 November 2019 - 11:53
zoaldan, on 19 noiembrie 2019 - 10:39, said:
Ati tot mentionat Kymco....deci genul de https://www.autoscou...a2afb?cldtidx=1 ar fi o optiune, cu totul ca am observat ca nu s-a mai fabricat modelul de chopper/cruiser in ultimii ani? pentru ca vanzariile au fost extrem de slabe si motivele ti le-am enumerat mai sus, sunt foarte grele comparativ cu puterea motorului si asta nu face deloc atractiv mersul pe ele, pe langa asta schimbi in exces vitezele si nu mai este senzatia de chill pe care o doresti pe un chopper. zoaldan, on 19 noiembrie 2019 - 11:25, said:
Am postat mai sus si o motocicleta marca Hyosung...am observat ca sunt coreene si au o istorie destul de lunga....motocicleta din anunt este destul de veche (2005) dar am observat ca pe site-ul producatorului inca se fabrica modelul copper si chair au varianta de anul acesta... Hyosung este o marca asemanatoare cu Kymco, sunt mult mai dezvoltati si au o traditia mare. Pe langa asta Hyosung produce cu si pentru Suzuki si baga in motociclete de 250ccm si 650ccm din cate stiu eu motoare de Suzuki. Am condus un Hyosung de 250ccm din 2013, este ok ca si motor dar nu se compara cu japonezele. Pe partea technologica stau slab (aprinzi luminiile din buton, inca nu sunt automate) si franele sunt ceva mai slabe decat pe o japoneza si in 2013 nu erau echipate cu ABS spre exemplu. Ca si model de start este ok daca asta iti este bugetul. Eu iti recomand sa nu te intinzi la motociclete vechi, gandeste-te ca o motocicleta de 10 ani este ca si o masina de 15-20 de ani. Pe langa asta technologia avanseaza si iti ofera multe avantaje, un model vechi este foarte chel si multe nu au nici macar ABS care este incredibil de important pe o motocicleta. Edited by business11, 19 November 2019 - 11:54. |
#20
Posted 19 November 2019 - 12:19
business11, on 19 noiembrie 2019 - 11:53, said:
pentru ca vanzariile au fost extrem de slabe si motivele ti le-am enumerat mai sus, sunt foarte grele comparativ cu puterea motorului si asta nu face deloc atractiv mersul pe ele, pe langa asta schimbi in exces vitezele si nu mai este senzatia de chill pe care o doresti pe un chopper. Hyosung este o marca asemanatoare cu Kymco, sunt mult mai dezvoltati si au o traditia mare. Pe langa asta Hyosung produce cu si pentru Suzuki si baga in motociclete de 250ccm si 650ccm din cate stiu eu motoare de Suzuki. Am condus un Hyosung de 250ccm din 2013, este ok ca si motor dar nu se compara cu japonezele. Pe partea technologica stau slab (aprinzi luminiile din buton, inca nu sunt automate) si franele sunt ceva mai slabe decat pe o japoneza si in 2013 nu erau echipate cu ABS spre exemplu. Ca si model de start este ok daca asta iti este bugetul. Eu iti recomand sa nu te intinzi la motociclete vechi, gandeste-te ca o motocicleta de 10 ani este ca si o masina de 15-20 de ani. Pe langa asta technologia avanseaza si iti ofera multe avantaje, un model vechi este foarte chel si multe nu au nici macar ABS care este incredibil de important pe o motocicleta. Modelul de anul acesta... |
#21
Posted 19 November 2019 - 12:45
Arata foarte bine, are ABS, si-au facut treaba cum trebuie. O problema la Hyosung o sa fie cu garantia, nu exista dealeri autorizati in Romania si nu stiu ce vei face in caz de probleme.
In rest bafta! |
#22
Posted 20 November 2019 - 10:06
business11, on 19 noiembrie 2019 - 12:45, said:
Arata foarte bine, are ABS, si-au facut treaba cum trebuie. O problema la Hyosung o sa fie cu garantia, nu exista dealeri autorizati in Romania si nu stiu ce vei face in caz de probleme. In rest bafta! Edited by zoaldan, 20 November 2019 - 10:15. |
#23
Posted 20 November 2019 - 11:15
f5f4971f14.jpg 34.8K
22 downloads
Ca sa iti dai seama de ABS te uiti la roata fata/spate si vezi daca are frana pe disc de acest tip. Dealership cu Hyosung nu este afacere pentru ca vanzariile sunt foarte slabe. Majoritatea le vand in UK, Germania si Spania, restul Europei nu are interes sa cumpere asa ceva. Daca era interesant pe marketul romanesc erau cu siguranta destui deja. |
#24
Posted 26 December 2019 - 15:11
zoaldan, on 14 noiembrie 2019 - 12:09, said:
Salut, Ma bate gandul, in cazul in care legea referitoare la condusul moto pana in 125cc cu carnetul B este promulgata, sa-mi achizitionez moto din titul topicului. Are careva ceva experienta cu aceste marci? Imi place foarte mult design-ul si nu am gasit o alternativa mai buna in acelasi price range care sa arata cat de cat ca un custom (astea imi plac). https://romania.keew...-125-limited-e4 Si eu astept sa iasa legea respectiva de la cuptor .. Nu este de ales Superlight 125 de la Keeway , are motorul 4 timpi dar cu carburator si cu doar 2 supape pe cilindru ( este motorul model vechi de la Benelli 125 ) si racit cu aer . Trebuie ales de la Keeway modelul naked RKF 125 sau RKR 125 , acestea au motoarele Benelli TNT de 125 , racite cu apa , cu 4 supape pe cilindru , INJECTIE DE BENZINA electronica , si trei bujii pe cilindru ( functioneaza in functie de sarcina si turatie ) si mai ales ca si cutia de viteza are 6 trepte , nu doar 5 trepte cum este la Superlight ...si un mare PLUS , faruri FULL LED , bune rau noaptea ..( este un moto perfect la pretul pe care il cere ) Ideea este ca dupa ce va iesi legea , pretul va urca la aceste MOTO 125 care corespund cu conditiile conducerii cu B a unui moto de 125 cmc .. Sunt prin putinele cu doar max 11 KW si cu raportul mai mic de 0,1 KW/kg .. In rest, fabricantii repectabili , depasesc aceste date si nu pot fi conduse cu B , chiar daca iese legea . Cei care se respecta la moto de 125 au puteri de la 17 cp in sus si nu se incadreaza .. Asa ca , se cumpara aceste moto acum inainte de a iesi legea , altfel mai pui cel putin 25 % la pret dupa ce legea este gata Edited by stefandinescu70, 26 December 2019 - 15:15. |
#25
Posted 28 February 2020 - 12:04
Update:
http://www.cdep.ro/p...fgl_GlgQ7NTDbSM Deci daca e sa treaca legea o sa treaca cu observatia ca: "Se propune adăugarea sintagmei "cu transmisie automată", necesară ținând cont de factorul de risc privind gradul de siguranță rutieră și de faptul că posesorul acestui permis de conducere nu are o pregătire specială pentru conducerea unei motociclete - manevra ambreiajului și sincronizarea treptelor de viteză" deci numai scooterele o sa intre in aceasta categorie nu? |
#26
Posted 23 November 2021 - 16:53
Salut!
Eu am un Keeway Superlight Limited E4, negru mat, 2020. Folosita in limitele ei este foarte ok. Pentru oras e foarte ok. Are consum de scuter si arata ca un Harley Davidson. Am facut si drumuri lungi cu ea. Se poate merge constant cu 90 km/h si 300 km fara ca motorul sa protesteze in vreun fel. Pana acum am aproape 7000 km facuti si nici-o problema. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users