Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
RPL2021: Instructiuni auto-recenzare

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Crossover
 Predator(Prey) 2022

Firmware rollback

Probleme la instalare Windows 10 ...

Windows.old dupa prima instalare ...
 Indiferenta fata de om duce undev...

Cum v-ati resemnat cu pierderea b...

Gazduire gratuita pt. 7 domenii

Rusia va produce masini fara airb...
 Sfat achizitie scanner cu drivere...

Opensea.io si Metamask @ NFT - Su...

Recomandare sistem filtrare apa&#...

Cum fac o retea telefonica intern...
 

Cartiere brasov

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#55
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,999
  • Înscris: 30.11.2017
Trebuie regandite traseele din interiorul cartierelor noua si darste ca sa fie eficiente.
De exemplu sa mearga direct pe strada aia de langa uzina pe unde e si allview si iese la kaufland si poienelor. Pe acolo sa fie dus intors catre noua si se ajunge mult mai repede la zona cu blocuri facute in anii 80 care e si mai aproape de oras. Si apoi traseul sa continue catre zonele mai departate ca zoo brazilor darste si capat de intoarcere undeva langa aurora dar fara sa intre in calea bucuresti si sa se impotmoleasca in traficul ala infernal. Iar ptr a deservi zona din calea bucuresti cu engrosuri se poate infiinta un alt traseu care sa mearga acolo si intoarce la saturn. E aiurea ca locuitor in zona aia din noua din fundul uzinei steagu la 2 km departare de cartierul steagu sa ocolesti cu autobuzul 7 km pe la zoo brazilor aurora selgros carrefour ca sa ajungi greoi undeva in zone de interes. La dus catre Noua e aceeasi problema, dupa ce ca te ocoleste pe calea bucuresti prin trafic infernal apoi aurora brazilor lac si ce mai e, trebuie ori sa cobori si s-o iei pe jos din zona scolii 9, ori sa mergi pe la capat si sa stai in autobuz. Eu zic de o imbunatatire, dar care prefera ce e acum n-are decat sa piarda cateva ore pe zi prin trafic. Acum 20-30 ani calea bucuresti era fara sensgiratoare si fara statii si treceri si se circula pe distanta darste-poienelor si cu 80km/h, dar acum e diferit. Daca pui in calcul si portiunea de la 3 alimentare pana la poienelor pai la ora de varf este oribil. Faci pana in darste 25 de minute

Edited by cipri2bau, 14 June 2021 - 16:51.


#56
AdAn1

AdAn1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 20.10.2014
@cipri2bau, faci multe afirmatii fara acoperire.
Cat faceai cu 17 din noua pana la livada in 95 si cat faci acum? In 95 faceai 3 minute de la aurora pana la prima statie din steagu pe calea bucuresti, acuma vreo 10 minutes doar distanta aia. Daca pui distanta completa e dublu sau triplu timpul ca s-a tot construit si facut diverse.”

Timpul pe care il petreci in trafic, indiferent de mijlocul de transport, este diferit de cel din anii ’90, chiar de la inceputul anilor 2000. Din multe motive, printre care cresterea parcului auto, dorinta multora de a se deplasa cu masinile proprii etc. Indiferent de cartierul in care locuiesti/vei locui, ai timpi de deplasare mai mari in acest moment.

“Mai repede ajungi din izvor de acolo din tarlungeni.”

Ai fost cumva dimineata (intre 07.00 – 9.00) si seara (intre 16.30 – 18.30) sa vezi cum se circula dinspre/inspre cartierul Izvor din Tarlungeni? Pai dimineata, e o coada de cel putin 1 km la sensul giratoriu de pe ocolitoare pe sensul catre Brasov. Seara coada se muta pe sensul opus.
In urma cu 1 saptamana eu am parcurs distanta dintre Darste si Barolomeu zona ANAF/Vama in 20 min cu masina. La ora 07.50 eram in Darste si la 08.10 eram in Bartolomeu. Este exact ora la care multi merg la serviciu, unii isi duc odraslele la scoala si liceu. Traficul in Brasov e mai aglomerat in orele de varf (07.00 – 09.00 / 16.00 – 18.00) in sensurile giratorii de la Judetean, Calea Bucuresti – Zizinului, Faget, Harmanului – Garii.

“In schimb zonele de la Darste Dambul morii si Timisul de jos si de sus nu s-au dezvoltat ca zone de locuit atat din cauza departarii de centrul orasului si zona de interes strategic cat si din cauza frigului. Insa sunt dezvoltate ca zone turistice.”

Zona Darste nu s-a dezvoltat ca alte zone din Brasov pentru ca nu prea exista teren pe care sa construiesti. Terenul este limitat. Nu poti compara Coresi, unde au existat cateva sute de hectare de teren gol, si Darste/Noua, unde ai cateva zeci de hectare. Nu lua in calcul fostele terenuri alte Roman SA. Ca sa construiesti acolo ai nevoie de investitii mari doar sa cureti terenul.
In zona Dambu Morii, Timisul de Jos/Sus nu o sa mearga niciun dezvoltator pentru ca astia urmaresc in primul rand castigul cat mai mare si mai rapid. Ce fel de teren ai in zonele astea, cat de mare este, ce tipuri de constructii poti ridica acolo, cate constructii poti sa faci? Plus ca ai nevoie obligatoriu de masina, transportul in comun este asigurat de RATBv doar cu linia 17barat la intervale orare destul de mari (daca nu ma insel la 30 min.). Si oricum pe valea asta (de la Dambu Morii pana la Timisul de Sus) se construiesc destule case ca proiecte individuale sau proiecte mici. Poti construi doar pe partea stanga de mers catre Predeal.

Edited by AdAn1, 14 June 2021 - 21:48.


#57
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,999
  • Înscris: 30.11.2017
Sunt faine toate zonele, dar am vorbit si de transportul public ptr ca cineva aici tot insista ca el merge cu transportul public in ideea ca e extraordinar de eficient catre noua.
Totusi la noua ar trebui facut ceva ca sa nu se mai ocoleasca inutil prin darste. Trebuie intradevar deserviti si cei din darste si zona aurora dar totusi in prioritatea distantei si nu in alta prioritate. Adica de ce cei care locuiesc in Noua in spatele uzinei sa piarda timpul pe drum ocolind prin Darste desi sunt mai aproape de oras? Traseul este cel de acum ptr ca inainte parca nu exista acel drum pe langa uzina dar acum daca tot e de peste 10 ani ar trebui folosit. Plus ca daca e sa comparam timpul pierdut pe calea bucuresti prin sensgiratoare la carrefour si statii poate fi pretios in parcurgerea drumului de pe langa uzina si apoi debarcarea imediata a celor care locuiesc in spatele uzinei si apoi practic in acelasi timp se ajunge si la darste. Ar trebui pusa problema in consiliul local dar daca cei din zona nu-s interesati treaba lor si argumentul ca se duc aia la selgros si carrefour la cumparaturi cand vin din centru nu cred ca e sustinut.

Ca un rezumat dupa atata polologie, deci ar fi mai eficient ca in darste autobuzul sa ajunga dupa ce a trecut prin noua venind din centru sau steagu ptr ca noua e mai aproape de oras si nu sa piarda timpul parcurgand o zona nelocuita lafel de lunga

#58
popicoo

popicoo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 586
  • Înscris: 07.03.2012
Polologhie...
Pe de altă parte, te înțeleg că nu dorești să se mute lumea în Noua, că te aglomerează...
În altă ordine de idei, 20 de minute din Noua în Livada Poștei sau Gară sunt mai mult decât rezonabile. Și Noua și Dârste sunt cartiere curate, liniștite când nu sunt luate cu asalt de mitici din toată țara (mai ales Noua, în zona lacului și a Zoo), sunt o alternativă sănătoasă la kkturile din celebrele zone Bartolomeu Avantgarden sau Coresi. În condițiile în care poți să faci de cel puțin două ori pe zi minimum 20 de minute de la Patria la Coresi-Isaran, n-aș mai decshide gurița (sau n-aș pune deștele pe tastatură) despre Noua de acum. Fac de cel puțin două ori pe săptămână drumul Bartolomeu-Noua, petrec cel puțin două zile pe săptămână în Noua-Dârste și ce ai scris matale nu are nicio legătură cu realitatea. AM copilărit în Dârste-Noua, știu si ce era pe acolo când refuzau taximetriștii cursele de la/până în cartier, și cum era când făceau legea interlopii care acum sunt mai liniștiți și lucrează pe toată raza orașului municipiu de județ și am trăit multe altele... Dacă mi-ar fi spus cineva acum 12-15 ani că Noua se va transforma atât de mult în bine, îl scuipam între ochișori...Așa că poți să stai liniștit, nu te va aglomera nimeni...

#59
bazildan

bazildan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 06.05.2009
Popicoo, Danpromfx's, nu va mai obosiți să aduceți argumente, omul este clar din altă lume, va mai scrie iar 2, 3, 4, postări, lungi si pline de inepții (linia 36 infiintata in urma cu vreo 19 ani etc, etc). O zi bună... 🤫🤫

#60
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,999
  • Înscris: 30.11.2017
Cand in noua-darste ai abea o singura scoala gimnaziala niciun liceu niciun spital nici o clinica niciun hipermarket decat un profi niciun parc industrial niciun hub de it sau de altceva si esti condamnat sa iei masina proprie sau autobuzul si sa parcurgi distante in trafic mare nu se poate afirma ca noua e ceva nemaipomenit. E doar o zona temporar turistica lac zoo padure zone de agrement ca si dambul morii sau paraul rece. Ganditiva numai cat fast au mai noile coresi avangarden 2 sau de nu mai vechile astra tractorul centrul civic plus zonele centrale grivitei lunga garii vlahuta. Noua e poate echivalent de izvor. Si asta din cauza strategiei proaste de nedezvoltare avuta in ultimii 30 de ani. Degeaba e plin de vile printre blocuri cand cheltui minim 30 minute pana la cel mai apropiat centru sanitar clinica urgente liceu situate cel mai aproape in steagu sau la sacele

#61
popicoo

popicoo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 586
  • Înscris: 07.03.2012
Pe lângă faptul că postul tău este o înșiruire fără cap și coadă, este cât se poate de clar că scrii despre un alt oraș, în niciun caz despre Brașov. Wake up!!!!!

#62
AdAn1

AdAn1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 20.10.2014
Cred ca omul e pe alta planeta, nu in Brasov sau alt oras.
@cipri2bau, eu cred ca e o problema in Noua pentru ca nu avem aeroport, centru NASA, Parlamentul European si Statuia Libertatii. Cred ca trebuie costruit si un campus universitar.

#63
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,999
  • Înscris: 30.11.2017
Pai trebuie, dar vad ca n-ati facut nimic dar va laudati ca ce super e in micul spatiu izolat ramas in anii 80. Si am comparat cu ce e la voi nu cu Cluj Bucuresti Oradea.

Cand cumpara cineva un apartament factorii importanti sunt si la cate minute e scola liceu magazin spital si chiar loc de munca nu ca e lac sau padure ca asa isi poate lua bloc pe malul lacului snagov sau in predeal langa padure direct.

Dezvoltarea nu vine numai cu un pachet de bloace ci vine si cu multe alte lucruri care se pare ca voua va sunt straine

#64
lord hades

lord hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 05.12.2006
Mdap. Mai cunosc eu pe unii care daca nu stau pe cel mai intens circulat bulevard nu se simt bine.

Am colegi care fac naveta 200km pe zi sa vina la muncă. Aia ce sa mai zică?

#65
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,999
  • Înscris: 30.11.2017
Ce sa zica? Ca e naspa soarta ptr el. Si merge de nevoie ptr o paine. Altii lucreaza de acasa.

#66
BigProof

BigProof

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.07.2007
Salut. Mă gândeam cu soția să schimbăm orașul în care locuim, Constanța fiind acesta. Voiam să întreb dacă e chiar atât de intens traficul din cartierul izvor și ce păreri aveți despre el pt ne gândeam să luăm acolo teren sau casă. Ea ar trebui să facă zilnic naveta în oraș, eu muncesc navigator, nu sunt condiționat de o oră anume pt a ieși din casă. O să venim să vedem și la fata locului , probabil peste o lună dar eram curios dacă aveți informații despre acea zona

#67
bv2000

bv2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 03.02.2008

View PostBigProof, on 11 iulie 2021 - 21:08, said:

Salut. Mă gândeam cu soția să schimbăm orașul în care locuim, Constanța fiind acesta. Voiam să întreb dacă e chiar atât de intens traficul din cartierul izvor și ce păreri aveți despre el pt ne gândeam să luăm acolo teren sau casă. Ea ar trebui să facă zilnic naveta în oraș, eu muncesc navigator, nu sunt condiționat de o oră anume pt a ieși din casă. O să venim să vedem și la fata locului , probabil peste o lună dar eram curios dacă aveți informații despre acea zona
Sat construit de la zero pe camp dupa cum avea fiecare parcela de teren, adica fara un plan pus la punct, nu stiu cate strazi au sau nu au asfalt.
Relativ departe de oras, de ceva timp exista transport in comun metropolitan cu autobuze noi pana in Livada Postei (adica centrul istoric) altfel e nevoie de masina sau minim bicicleta (doar in sezonul cald!) desi drumul judetean pana in oras e aglomerat si neprietenos pentru cei pe doua roti.
Blocaje in trafic in zona podului de la Gemenii-giratoriul de pe ocolitoarea mica-gratoriul de pe ocolitoarea mare.

#68
AdAn1

AdAn1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 20.10.2014
@bv2000, sunt 2 strazi asfaltate (cele principale). Strazile secundare sunt doar pietruite. Din cate am inteles, aceste strazi secundare sunt inca in proprietatea privata a celor care au case pe acolo.

@BigProof, cel mai bine este sa mergi la fata locului (dimineata/seara - orele de varf, dupa-amiaza). Iti recomand sa dai o tura si prin Stupini (cartier al Brasovului), Ghimbav (noul cartier al orasului), comunele Harman si Cristian. Pentru Stupini un inconvenient ar fi viitorul aeroport (e la aprox. 2km). Toate au asigurat transport metropolitan cu autobuze RAT Brasov (la intervale destul de mari).

Edited by AdAn1, 14 July 2021 - 21:36.


#69
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,999
  • Înscris: 30.11.2017
Izvor din ce stiu e cartier al comunei Tarlungeni si inainte se numea Stupinii harmanului. Tot asa exista si alte "stupini", de ex ai brasovului sau ai prejmerului.

Zona e de ses si destul de buna, e la ceva distanta in drum aproape drept pana la centrul comercial orizont 3000. Pana acolo insa e mai aproape un lidl si un profi. Aglomeratie este la unele ore ptr ca si drumul e f ingust, si f multi naveteaza neavand de lucru  nimic in zona decat eventual campul si 2-3 firme mici prin tarlungeni.

Mijloace de transport ar fi pe langa 34B si cursele ale aceluiasi operator ratbv care deservesc Tarlungeni Zizin Budila, nu stiu daca opresc acolo si ce preturi au, cu siguranta nu ar fi utile decat in caz ca nu e altceva. Sunt la 30 minute la unele ore cred fiecare cursa, altfel din ora in ora si merg pana la poienelor sau uzina steagu roman s a. Ar mai fi si cursele Codreanu care cred ca opresc acolo ai au un pret diferentiat pe distante. Nu stiu daca Codreanu nu o fi renuntat la traseu.

#70
lord hades

lord hades

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 05.12.2006
Izvor tine administrativ de săcele.
Posibil valea cu flori sa tina de tarlungeni,nu ca ar fi vreo mare diferenta.

#71
AdAn1

AdAn1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 20.10.2014
Cartierul Izvor apartine administrativ de Tarlungeni. Terenul din partea opusa este inclus in zona administrativa a mun. Sacele.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate