Se scumpesc abonamentele
Last Updated: Apr 25 2024 07:42, Started by
Remicade
, Sep 27 2019 13:18
·
47
#2701
Posted 14 March 2024 - 20:13
ala nu e fun 11 cu 50% reducere?
daca e asa se reduce la jumate si traficul din roaming. Edited by liberlamare, 14 March 2024 - 20:14. |
#2702
Posted 15 March 2024 - 12:42
pai daca e cu reducere la 50% sa-i zica fun 5,5 ca reducerea nu inseamna injumatatirea serviciilor
|
#2703
Posted 15 March 2024 - 12:51
Pai nu e Fun 5,5 ca dupa 24 de luni se termina reducerea si se face pret intreg, adica 11 euro. In plus daca reziliezi anticipat au de unde sa iti ceara si bani, ca de, ai beneficiat de reducere. Daca era Fun 5,5 la pret intreg, nu le mergea schema asta.
Crezi ca e ceva intamplator? |
#2704
Posted 15 March 2024 - 12:58
Pai dupa 24 de luni daca nu-mi da oferta competitiva (fidelizare) fac rezilierea contractului si eventuala portare
|
#2706
Posted 15 March 2024 - 13:09
Pai ar trebui sa-i zica asa, pentru ca Fun 11 ca nu are resursele alea de fapt...
|
#2707
Posted 15 March 2024 - 13:15
GlCA_Contras, on 14 martie 2024 - 20:08, said:
Observ ca tot modifica traficul de date in roaming si il tot reduc la abonamentele noi. Parca era vorba sa ieftineasca roamingul nu sa reduca traficul inclus... Eu acum la Fun12 am 14Gb roaming inclus si oferta noua o vad la Fun11 6Gb... magarie! Formula pentru cantitatea de date in roaming SEE inclusa in abonament e cat se poate de clara si identica pentru toti operatorii, se bazeaza pe valoarea lunara a abonamentului, dupa reduceri. Platesti 5.5EUR in loc de 11, primesti si cantitatea aferenta, redusa cu 50%. Toti aplica aceeasi formula, nu e nimic de discutat, redus, ieftinit, scumpit. Daca vezi magarii, e problema ta. |
#2708
Posted 15 March 2024 - 14:51
#2709
Posted 16 March 2024 - 11:21
Practic singura variabila la valoarea abonamentului este internetul (mai ales roamingul) si minute internationale... restul e cam nelimitat.
Daca le reduci pe alea practic nu mai ai abonamentul respectiv - nu mai e Fun12 sau Fun15 ci jumadeFun12 sau jumadeFun15. Ei spun (mint) ca iei acelasi abonament, redus la pret (50%) ca e promatie - dar e doar teapa de fapt Edited by GlCA_Contras, 16 March 2024 - 11:24. |
#2710
Posted 16 March 2024 - 12:40
asa e dar e ambalata frumos, nici nu simti varful, adevarul e ca 11 euro/luna este foarte scump in ziua de azi pentru un amarat de abonament mobil
Edited by liberlamare, 16 March 2024 - 12:41. |
|
#2711
Posted 16 March 2024 - 13:30
GlCA_Contras, on 16 martie 2024 - 11:21, said:
Practic singura variabila la valoarea abonamentului este internetul (mai ales roamingul) si minute internationale... restul e cam nelimitat. Daca le reduci pe alea practic nu mai ai abonamentul respectiv - nu mai e Fun12 sau Fun15 ci jumadeFun12 sau jumadeFun15. Ei spun (mint) ca iei acelasi abonament, redus la pret (50%) ca e promatie - dar e doar teapa de fapt Deci, repet, doar internetul in roaming este raportat la prețul final, cel redus. Am avut abonamentul de 15 euro redus la 7 euro și tot 600 de minute internaționale am avut. Numărul de minute internaționale rămâne aceeasi Edited by micutu82, 16 March 2024 - 13:33. |
#2712
Posted 16 March 2024 - 19:03
Astazi a sosit factura pentru abonament mobil pe Martie .Nici o notificare de crestere abonament....
|
#2713
Posted 17 March 2024 - 13:10
micutu82, on 16 martie 2024 - 13:30, said:
Deci, repet, doar internetul in roaming este raportat la prețul final, cel redus. Am avut abonamentul de 15 euro redus la 7 euro și tot 600 de minute internaționale am avut. Numărul de minute internaționale rămâne aceeasi Au scazut la 1,85 Eur/GB roamingul care depaseste resursele alocate...de la 2.4 euro/GB, macar atat au facut anul asta Edited by GlCA_Contras, 17 March 2024 - 13:12. |
#2714
Posted 21 March 2024 - 21:46
am contul de myorange al unei cunostinte in varsta inregistrat pe mailul meu
are toate 3 serviciile si luna asta tocmai ce a iesit din perioada minima de 2 ani am primit notificarea ca fiecare serviciu se majoreaza cu 2euro (ce inseamna 6 euro in plus la factura) plus indexarea anuala cu 8% persoana respectiva a decedat prin luna noiembrie 2023 am luat legatura cu rudele care se ocupa de casa si au depus cererea de reziliere undeva prin februarie pe 1 martie am primit sms ca serviciile se vor rezilia - nr meu de mobil e inregistrat ca nr de contact peste cateva zile am primit sms ca va veni cineva sa ridice echipamentele contra unei taxe de 2 euro/serviciu. avand in vedere ca cel mai apropiat sediu RTC e la 50 km distanta, e un cost ok. peste inca cateva zile m-a sunat cineva sa le ridice. am luat legatura cu persoana respectiva si i-am dat numarul celui care urma sa ridice echipamentele de aici incepe partea interesanta: factura emisa in februarie e deja marita cu cate 2 euro/serviciu si a crescut de la aprox 75 lei la 99 lei cand a depus cererea de reziliere i-au cerut sa plateasca 150 lei sa acopere 2 facturi neplatite, probabil decembrie si ianuarie zielele trecute ma suna cineva de la recuperari ptr factura de 99 lei. le spun ca titularul a decedat si cine se ocupa de casa a depus deja cerere de reziliere acum asteaptam sa vina factura pe luna martie care o sa aiba vreo 3 luni pe minus sa se scada din cea de 99 lei emisa in februarie. nu avea rost sa plateasca 99 lei ca apoi sa vina factura pe minus cu 50-60 lei si sa se chinuie sa recupereze banii aia. asa vine factura pe martie pe minus, se scade din cea scadenta din februarie si plateste doar diferenta oricum toate serviciile au fost oprite, in myorange nu mai exista nici un serviciu activ |
#2715
Posted 22 March 2024 - 00:19
este posibil sa ai mai mult de recuperat decat ai de achitat. nu tu, ci acei mostenitori ai persoanei decedate.
in caz ca au sold creditor, trebuie sa faca cerere de recuperare sume de la orange in cont iban direct in cont bancar sau prin mandat postal in numerar la posta romana. |
|
#2716
Posted 22 March 2024 - 10:24
Am avut aceeasi situatie cu Telekom - persoana decedata emiteau facturi pe banda rulanta desi le-am trimis si certificatul de deces. Dupa ce nu i-am mai bagat in seama s-au potolit si au renuntat si la rahatul de echipament.
Culmea ca ulterior am facut abonament tot la ei, dar pe Orange (ca i-au preluat astia). Nu au comentat nimic si au adus si alte echipamente... |
#2717
Posted 22 March 2024 - 11:50
factura de 99 lei s-a emis pe 26 februarie si serviciile au fost inchise pe 1 martie, am sms-ul ca serviciile se vor inchide
si de vreo 2 sapt nu mai vad nici un serviciu in aplicatia myorange astept sa se emita urmatoarea factura pe minus pe 26 martie, verific daca e corect calculata si daca da, le spun sa plateasca doar ultima factura adica vor trebui sa acopere doar perioada 26 feb - 1 mar plus 6 euro (cate 2 euro de echipament) ptr ridicarea echipamentelor de la locatie. |
#2718
Posted 31 March 2024 - 18:56
rexx, pe 22 martie 2024 - 11:50, a scris:
factura de 99 lei s-a emis pe 26 februarie si serviciile au fost inchise pe 1 martie, am sms-ul ca serviciile se vor inchide si de vreo 2 sapt nu mai vad nici un serviciu in aplicatia myorange astept sa se emita urmatoarea factura pe minus pe 26 martie, verific daca e corect calculata si daca da, le spun sa plateasca doar ultima factura adica vor trebui sa acopere doar perioada 26 feb - 1 mar plus 6 euro (cate 2 euro de echipament) ptr ridicarea echipamentelor de la locatie. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users