BMW opreste productia de i3
Last Updated: Oct 09 2019 11:59, Started by
business11
, Sep 16 2019 14:27
·
0
#91
Posted 18 September 2019 - 15:37
figo1988, on 18 septembrie 2019 - 11:03, said:
Asa se intampla intotdeauna. Interesant e cand faci reciproca. Pui pe un A4 toate dotarile de pe un Model 3. Dupa aia inversezi referintele si pui pe Model 3 si restul dotarilor pe care le ai pe Audi si iese ceva perfect comparabil dpdv al dotarilor dar e posibil sa se schimbe f mult situatia dpdv al pretului. Ca de obicei, treaba cu dotarile e simpla. Platesti pt ce ai nevoie. Ca mai sunt chestii gratis in plus, sa fie primit. Nu da nimeni bani in plus pe chestii de care nu are nevoie. Daca sunt standard si ridica pretul masinii, cumparatorul se reorienteaza spre alta masina mai configurabila care chiar daca configurata la fel ca prima costa la fel, configurata dupa nevoile lui, iese mai ieftin. E ca pirateria. Nu toti care se uita moka la filme, ar da bani pe ele daca nu ar avea posibilitatea sa le vada moka. Edited by underb, 18 September 2019 - 15:38. |
#92
Posted 18 September 2019 - 17:50
business11, on 16 septembrie 2019 - 14:43, said:
....... Acest i3 si i8 sunt soricei de laborator, una de oras si una de performanta, full electric, doar ca sa testeze .... ...... |
#93
Posted 18 September 2019 - 20:30
#94
Posted 18 September 2019 - 20:45
#95
Posted 19 September 2019 - 07:39
https://www.noen.at/...o-140-106994697
The tempo measurements take into account so-called gauge tolerances - and this is handled differently according to media reports in the two federal states. For radar devices at speeds over 100 km / h five percent and below five km / h are deducted, confirmed Willy Konrath, deputy head of the regional transport department of Lower Austria. This corresponds to 140 km / h then speed 147th Measurements with a laser gun, the tolerance is lower, it is three percent or three km / h - which results in speed 144.2 and a penalty from 145 km / h. |
#96
Posted 19 September 2019 - 07:47
underb, on 18 septembrie 2019 - 15:37, said: Asa se intampla intotdeauna. Interesant e cand faci reciproca. Pui pe un A4 toate dotarile de pe un Model 3. Dupa aia inversezi referintele si pui pe Model 3 si restul dotarilor pe care le ai pe Audi si iese ceva perfect comparabil dpdv al dotarilor dar e posibil sa se schimbe f mult situatia dpdv al pretului. Ca de obicei, treaba cu dotarile e simpla. Platesti pt ce ai nevoie. Ca mai sunt chestii gratis in plus, sa fie primit. Nu da nimeni bani in plus pe chestii de care nu are nevoie. Daca sunt standard si ridica pretul masinii, cumparatorul se reorienteaza spre alta masina mai configurabila care chiar daca configurata la fel ca prima costa la fel, configurata dupa nevoile lui, iese mai ieftin. Absolut. Dar cred că știe toată lumea cam ce înseamnă un VAG de entry level cu dotările de baza. E un fel de purtător de siglă și cam atât |
#97
Posted 19 September 2019 - 08:07
ericmario, on 18 septembrie 2019 - 20:45, said:
Chiar nu ai știut că în Austria toleranța e 0? În Germania e 3 kmh, doar la noi e 10kmh. Edited by underb, 19 September 2019 - 08:10. |
#98
Posted 19 September 2019 - 09:42
ericmario, on 18 septembrie 2019 - 20:45, said:
Chiar nu ai știut că în Austria toleranța e 0? În Germania e 3 kmh, doar la noi e 10kmh. Pai faza este ca toleranta NU este 0. Doar aparatele astea noi sunt setate la 0 mai ales cand sunt puse la santiere. Aproximativ 5-6% este toleranta, unele aparate au si 10% toleranta. Edited by business11, 19 September 2019 - 09:43. |
#99
Posted 19 September 2019 - 19:52
i3 mai avea loc pe piata, a doua generatie sa fie realizata din materiale conventionale, in loc de CFRP si altele.
Este pacat, imi place masinuta cum sta pe drum si interiorul este comod, estetica este ultima grija la ea. |
#100
Posted 20 September 2019 - 08:15
Daca esti cat de cat fixat sa fie un BMW, te multumesti cu autonomie de oras si pentru iesiri la max 50-60km de casa, poate ca-ti merita ca sh
https://www.autoscou...dc533?cldtidx=4 |
|
#101
Posted 20 September 2019 - 11:20
business11, on 19 septembrie 2019 - 09:42, said:
Pai faza este ca toleranta NU este 0. Doar aparatele astea noi sunt setate la 0 mai ales cand sunt puse la santiere. Aproximativ 5-6% este toleranta, unele aparate au si 10% toleranta. im 30er Bereich te ard mai repede deoarece si amenzile sunt mai drastice. altfel am trecut si cu vreo 68-73km/h pe langa radar in zona de 60. pe autostrazi unde e limitarea de 120km/h te ard daca esti nesimtit doar. oricum dupa ce se trece de panoul cu radar se merge din nou tare pana la urmatorul panou si tot asa. la 133 nu prea patesti mare lucru. nici amenzile nu-s cine stie ce mari pt. depasiri cu max 10-15km/h. concluzia: toti merg ca nebunii. 50€ o amenda nu e mare paguba. Edited by mannes, 20 September 2019 - 11:23. |
#102
Posted 20 September 2019 - 12:24
MicroEdge, on 18 septembrie 2019 - 20:30, said:
Nu ai voie cu ele în parcări subterane. La cng am văzut o singura stație de încărcare (engie pe bvd preciziei) CNG se gasese si fata-in fata cu Sellgros Pantelimon. |
#104
Posted 23 September 2019 - 14:42
Se pare ca BMW nu e decisa sa opreasca productia lui I3. Cel putin nu in viitorul apropiat.
https://0-100.ro/201...amane-pe-piata/ |
#106
Posted 24 September 2019 - 12:56
nu gasesc nici o alta sursa in legatura cu aceasta informatie.
|
#107
Posted 24 September 2019 - 15:05
Nu e neaparat vorba ca opreste productia ci ca nu mai dezvolta i3 din ce inteleg eu (deci nu o sa mai fie un facelift sau alte imbunatatiri) ...
https://www.electriv...t-renew-the-i3/ |
#108
Posted 29 September 2019 - 17:32
Asta am citit si eu prin presa straina, ca nu vor mai dezvolta un succesor si ca modelul se va mai fabrica, nu se stie cat timp, iar imbunatatiri tehnice nu va mai primi. O soarta similara a avut Laguna3 pana in lansarea lui Talisman, proiectul era inchis la dezvoltare si cercetare, se asamblau cat sa aibe ceva ce vinde pe acel segment pana era gata Talisman.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users