Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

BMW opreste productia de i3

- - - - -
  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#91
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postfigo1988, on 18 septembrie 2019 - 11:03, said:

BMW i3 e retras pentru ca nu mai are ce face intr-o piata unde Model 3 ii e superior dpdv al performantelor, iar ID.3 e mai ieftin. Pur si simplu nu mai e un model competitiv. In rest, un Audi A4 dotat ca Model 3-ul ala e mult mai scump de 35k de euro.

uk.audi.com/AXEKQCQ8
Asa se intampla intotdeauna. Interesant e cand faci reciproca.
Pui pe un A4 toate dotarile de pe un Model 3. Dupa aia inversezi referintele si pui pe Model 3 si restul dotarilor pe care le ai pe Audi si iese ceva perfect comparabil dpdv al dotarilor dar e posibil sa se schimbe f mult situatia dpdv al pretului.

Ca de obicei, treaba cu dotarile e simpla. Platesti pt ce ai nevoie. Ca mai sunt chestii gratis in plus, sa fie primit. Nu da nimeni bani in plus pe chestii de care nu are nevoie. Daca sunt standard si ridica pretul masinii, cumparatorul se reorienteaza spre alta masina mai configurabila care chiar daca configurata la fel ca prima costa la fel, configurata dupa nevoile lui, iese mai ieftin.

E ca pirateria. Nu toti care se uita moka la filme, ar da bani pe ele daca nu ar avea posibilitatea sa le vada moka.

Edited by underb, 18 September 2019 - 15:38.


#92
3matrix

3matrix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,344
  • Înscris: 21.06.2019

View Postbusiness11, on 16 septembrie 2019 - 14:43, said:

....... Acest i3 si i8 sunt soricei de laborator, una de oras si una de performanta, full electric, doar ca sa testeze .... ......
Sa testeze pe banii fraierilor , sa testeze si daca prosteala psihologica functioneaza ...hai ca au testat . Prosti inca se gasesc .

#93
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016

View Postbobalex18, on 18 septembrie 2019 - 10:23, said:


există gpl, există cng. de ce la scară atât de mică?
Nu ai voie cu ele în parcări subterane. La cng am văzut o singura stație de încărcare (engie pe bvd preciziei)

#94
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postbusiness11, on 18 septembrie 2019 - 10:57, said:

Cel putin pe A1 este ok ca au ridicat viteza pe o portiune la 140kmh, deci cu toleranta etc mergi cu 150kmh.
Chiar nu ai știut că în Austria toleranța e 0?
În Germania e 3 kmh, doar la noi e 10kmh.

#95
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,636
  • Înscris: 30.10.2003
https://www.noen.at/...o-140-106994697

The tempo measurements take into account so-called gauge tolerances - and this is handled differently according to media reports in the two federal states.
For radar devices at speeds over 100 km / h five percent and below five km / h are deducted, confirmed Willy Konrath, deputy head of the regional transport department of Lower Austria. This corresponds to 140 km / h then speed 147th Measurements with a laser gun, the tolerance is lower, it is three percent or three km / h - which results in speed 144.2 and a penalty from 145 km / h.

#96
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postunderb, on 18 septembrie 2019 - 15:37, said:


Asa se intampla intotdeauna. Interesant e cand faci reciproca.
Pui pe un A4 toate dotarile de pe un Model 3. Dupa aia inversezi referintele si pui pe Model 3 si restul dotarilor pe care le ai pe Audi si iese ceva perfect comparabil dpdv al dotarilor dar e posibil sa se schimbe f mult situatia dpdv al pretului.

Ca de obicei, treaba cu dotarile e simpla. Platesti pt ce ai nevoie. Ca mai sunt chestii gratis in plus, sa fie primit. Nu da nimeni bani in plus pe chestii de care nu are nevoie. Daca sunt standard si ridica pretul masinii, cumparatorul se reorienteaza spre alta masina mai configurabila care chiar daca configurata la fel ca prima costa la fel, configurata dupa nevoile lui, iese mai ieftin.

Absolut. Dar cred că știe toată lumea cam ce înseamnă un VAG de entry level cu dotările de baza. E un fel de purtător de siglă și cam atât

#97
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postericmario, on 18 septembrie 2019 - 20:45, said:

Chiar nu ai știut că în Austria toleranța e 0?
În Germania e 3 kmh, doar la noi e 10kmh.
La noi tot zero e toleranta. Daca ai depasit cu 1kmph viteza pt care se da amenda pe un anumit sector de drum, iei amenda daca ai mai avut abateri in ultimele 6 luni. Altfel, agentul are posibilitatea (nu si obligatia) sa iti dea avertisment. Se ia si asta in calcul. Daca mai incalci vreo regula 6 luni dupa aia iei direct amenda.

Edited by underb, 19 September 2019 - 08:10.


#98
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,891
  • Înscris: 13.07.2011

View Postericmario, on 18 septembrie 2019 - 20:45, said:

Chiar nu ai știut că în Austria toleranța e 0?
În Germania e 3 kmh, doar la noi e 10kmh.

Pai faza este ca toleranta NU este 0. Doar aparatele astea noi sunt setate la 0 mai ales cand sunt puse la santiere.
Aproximativ 5-6% este toleranta, unele aparate au si 10% toleranta.

Edited by business11, 19 September 2019 - 09:43.


#99
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
i3 mai avea loc pe piata, a doua generatie sa fie realizata din materiale conventionale, in loc de CFRP si altele.

Este pacat, imi place masinuta cum sta pe drum si interiorul este comod, estetica este ultima grija la ea.

#100
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,358
  • Înscris: 23.07.2014
Daca esti cat de cat fixat sa fie un BMW, te multumesti cu autonomie de oras si pentru iesiri la max 50-60km de casa, poate ca-ti merita ca sh

https://www.autoscou...dc533?cldtidx=4

#101
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,719
  • Înscris: 30.04.2006

View Postbusiness11, on 19 septembrie 2019 - 09:42, said:

Pai faza este ca toleranta NU este 0. Doar aparatele astea noi sunt setate la 0 mai ales cand sunt puse la santiere.
Aproximativ 5-6% este toleranta, unele aparate au si 10% toleranta.
oficial e cam 10% toleranta.
im 30er Bereich te ard mai repede deoarece si amenzile sunt mai drastice. altfel am trecut si cu vreo 68-73km/h pe langa radar in zona de 60. pe autostrazi unde e limitarea de 120km/h te ard daca esti nesimtit doar. oricum dupa ce se trece de panoul cu radar se merge din nou tare pana la urmatorul panou si tot asa. la 133 nu prea patesti mare lucru. nici amenzile nu-s cine stie ce mari pt. depasiri cu max 10-15km/h.
concluzia: toti merg ca nebunii. 50€ o amenda nu e mare paguba.

Edited by mannes, 20 September 2019 - 11:23.


#102
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,401
  • Înscris: 23.04.2007

View PostMicroEdge, on 18 septembrie 2019 - 20:30, said:

Nu ai voie cu ele în parcări subterane. La cng am văzut o singura stație de încărcare (engie pe bvd preciziei)
Nu toate mall-urile au problema asta. Doar alea care nu au vrut sa investeasca bani in sisteme de ventilatie/evacuare/detectare gaz.
CNG se gasese si fata-in fata cu Sellgros Pantelimon.

#103
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Am gasit una si la noi la WeltAuto, cu istoric si echipata destul de bine.

Dar cand ZOE nou cu 40kW costa 18000*, nu-ti vine sa iei un i3 SH.

*oferta limitata prin scaderea ecobonus si discount comerciial, TVA inclus.

#104
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,166
  • Înscris: 13.11.2017
Se pare ca BMW nu e decisa sa opreasca productia lui I3. Cel putin nu in viitorul apropiat.

https://0-100.ro/201...amane-pe-piata/

#105
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,636
  • Înscris: 30.10.2003
Inchideti sandramaua. Se pare ca astia de la BMW s-au rasucit ca fata mare la maritat!
Manevra de marketing.

Edited by Bursul, 24 September 2019 - 12:54.


#106
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,891
  • Înscris: 13.07.2011
nu gasesc nici o alta sursa in legatura cu aceasta informatie.

#107
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu e neaparat vorba ca opreste productia ci ca nu mai dezvolta i3 din ce inteleg eu (deci nu o sa mai fie un facelift sau alte imbunatatiri) ...

https://www.electriv...t-renew-the-i3/

#108
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Asta am citit si eu prin presa straina, ca nu vor mai dezvolta un succesor si ca modelul se va mai fabrica, nu se stie cat timp, iar imbunatatiri tehnice nu va mai primi. O soarta similara a avut Laguna3 pana in lansarea lui Talisman, proiectul era inchis la dezvoltare si cercetare, se asamblau cat sa aibe ceva ce vinde pe acel segment pana era gata Talisman.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate