Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade Ryzen 9 5900X -> Ryze...

Priza aplicata cu intrerupator cu...

Tor cu IP de UK

Sugestii road trip Moldova + Mara...
 Recomandare apartament 3 camere

Casa in constructie la tara, ce s...

Procesor cu pini indoiti, vandut ...

Examene competența lingvisti...
 Probleme vw golf 7

laptop acer nu merge tastatura

De ce ca Freelancer caștigi ...

La mulți ani @hvz!
 La mulți ani @cotzi!

Probleme testosteron

Capac culbutori fisurat

Solutii pentru backup date person...
 

Majorare cu 60% a tarifelor la internet Telekom din Octombrie 2019

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
721 replies to this topic

#1
rralex89

rralex89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 08.08.2006
Va salut,

Platind la Telekom o factura lunara de 5 EUR pentru Internet M cu Voce 0 pe tehnologie ADSL, astazi am primit un mail care suna cam asa:

Dragă Client,
Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate, precum și pentru a asigura viabilitatea economică a serviciilor furnizate, vom modifica prețurile serviciilor de comunicații de care beneficiați în baza contractului.
Așadar, începând cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul XXXXXXX vor fi furnizate în cadrul unui Pachet de servicii fixe cu denumirea NET L_VOCE ZERO al cărui preț va fi majorat la 8 Euro, TVA inclus.
Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri.
Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania.......

Am sunat la relatii cu clienti si am scris pe facebook la Telekom iar raspunsul din ambele surse a fost acelasi, si anume:

Bună ziua,
Scopul acestei inițiative de modificare a tarifelor este de a simplifica implementarea ofertelor comerciale care, în prezent, au prețuri/promoții extrem de variate, care pot îngreuna activitatea companiei și relația cu baza de clienți. Așadar, se dorește obținerea unor oferte simplificate și actualizate care să îmbunătățească experiența clienților cu serviciile companiei și interacțiunea cu întreaga companie.
Vă mulțumim.

In ambele situatii le-am cerut celor de la Telekom orice la schimb, de preferat bineinteles o investitie in infrastructura de access astfel incat sa migrez de la ADSL la o tehnologie superioara (sa zicem VDSL daca nu se poate GPON). Raspunsul a fost ca nu se poate.

In contextul de fata, abonamentul meu lunar pentru astronomica viteza de 4Mbps DL si 1 Mbps UL era de 5 EUR TVA Inclus. Asadar pentru mine majorarea reprezinta o crestere a facturii lunare cu 60% fara sa primesc nimic in schimb ABSOLUT NIMIC.

Ma intreb cum se gandesc ei ca isi pot permite sa isi batjocoreasca in halul asta clientii? Mi se pare o dovada de nesimtire crasa sa pretinzi o majorate atat de mare, fara sa oferi nimic in schimb, in contextul in care in regiunea despre care vorbim nu s-au mai facut investitii in reteaua de access de mai bine de 15 ani. Bineinteles ca am solicitat rezilierea abonamentului si voi cauta o solutie alternativa, chiar si pe suport 4G...

Voi ce parere aveti de asta? Ati mai primit asemenea solicitari?

#2
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006
Am primit și eu, creștere la 17 euro a prețului la pachet TV fibră + Voce fixa Zero, și mi-au scos gratuitatea la HBO care o oferisera la prelungire.

#3
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Cum de ai primit doar tu ? Pune un print cu documentul .

#4
EricJohn

EricJohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,725
  • Înscris: 21.03.2014
Am primit și eu un mail.
O să reziliez serviciile fixe și rămân cu 2 mobile.
Eu mai am și fibră Digi.

#5
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Telekom incearca marea cu sarea. Nu sunt primii, dar probabil sunt cei mai insetati de incasari. Daca crezi ca sunt prea scumpi pentru ce ofera, mai sunt si altii.

#6
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
E asa greu de facut un screen shot ?

#7
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,221
  • Înscris: 27.06.2007

View Postrralex89, on 29 august 2019 - 15:20, said:

Va salut,

Platind la Telekom o factura lunara de 5 EUR pentru Internet M cu Voce 0 pe tehnologie ADSL, astazi am primit un mail care suna cam asa:

Dragă Client,
Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate + tehnologie ADSL = doua notiuni care se bat cap in cap

am citit de doua ori sa nu zica lumea ca am "orbu gainilor"!:
oferte simplificate și actualizate care să îmbunătățească experiența clienților cu serviciile companiei și interacțiunea cu întreaga companie. asta e de pus in rama cand negociezi cu telepom-u!



#8
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Vezi daca nu ai Akta in zona ta. Tin minte ziua glorioasa acum vreo 6 ani cand am scapat de clickmelc 2 mbps la pret stupid.

#9
rralex89

rralex89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 08.08.2006
Uite si screenshotul

Am AKTA in zona, insa stabilitatea retelei lor lasa de dorit fiindca au infrastructura de acces pe cabluri Cat5e ecranate. De aceea cred ca o sa ma indrept spre o soluitie 4G cu antena externa.. care probabil ma va costa peste 250 EUR ca investitie intitiala...

Nu inteleg ce a fost in capul lor cand au gandut-o pe asta... Nu m-ar fi deranjat sa dau si cu 200% mai mult daca veneau cu o investitie serioasa in infrastructura si imi aduceau o retea GPON de exemplu. Dar nu... ei cer 60% si-ti dau UE :D

Attached Files



#10
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,551
  • Înscris: 24.02.2017
Astia isi bat singuri cuie in cosciug.....

#11
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,736
  • Înscris: 16.03.2007
totusi, daca nu-ti convine ceva, te duci la alta taraba.

#12
mfmig200

mfmig200

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2008
Bine  pai este cu dus si intors - nu accepti - mai au contract cu tine? Ambele parti trebuie sa accepte un contract daca nu pa! ANPC - tu ai un contract cu ei, au acceptat sa iti livreze in un anumit pret serviciile respective timp de lunile cuprinse in contract. A expirat contractul nu il mai prelungi si gata!

#13
rralex89

rralex89

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 08.08.2006

View Postmarius_fenchea, on 29 august 2019 - 15:45, said:

Bine  pai este cu dus si intors - nu accepti - mai au contract cu tine? Ambele parti trebuie sa accepte un contract daca nu pa! ANPC - tu ai un contract cu ei, au acceptat sa iti livreze in un anumit pret serviciile respective timp de lunile cuprinse in contract. A expirat contractul nu il mai prelungi si gata!

Nu mai sunt sub perioada minima contractuala de multa vreme, si oricum imi dau si optiunea asta pe care deja am ales-o. Le-am transmis cererea de reziliere.
Dar totusi mi se pare ca ceea ce fac ei e contraintuitiv oricarei logici comerciale...

Edited by rralex89, 29 August 2019 - 15:48.


#14
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,559
  • Înscris: 06.02.2006
Se pregateste de vanzare, portofoliul trebuie simplificat pentru preluare si migrare.

#15
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,161
  • Înscris: 04.02.2011
ADSL :roflmaofast: Nu aveți acolo 3/4G?

#16
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,559
  • Înscris: 06.02.2006
Benis inceteaza cu trolling-ul, este ultimul avertisment verbal pe care il primesti, urmatorul va fi pe puncte.

#17
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,161
  • Înscris: 04.02.2011

View PostRealThing, on 29 august 2019 - 15:48, said:

Se pregateste de vanzare, portofoliul trebuie simplificat pentru preluare si migrare.
Păi abonații sunt baza, dacă ăia fug, mai vând ce, fier vechi? Auzi, cică omul e pe ADSL Posted Image

View PostRealThing, on 29 august 2019 - 15:51, said:

Benis inceteaza cu trolling-ul, este ultimul avertisment verbal pe care il primesti, urmatorul va fi pe puncte.
Care e trollongul, serios acuma, era o întrebare de bun simț. Nu știam că mai există zone unde să fie doar ADSL.

Pe vremuri au renunțat la o groază de abonați pe CDMA..

Edited by benis, 29 August 2019 - 15:53.


#18
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,736
  • Înscris: 16.03.2007

View Postrralex89, on 29 august 2019 - 15:47, said:

Dar totusi mi se pare ca ceea ce fac ei e contraintuitiv oricarei logici comerciale...

Asta e ca si cum ar veni cineva la tine cand iei salariul si ti-ar spune ce sa faci cu banii tai.
Defapt tu esti suparat ca nu mai ai o sa ai parte de serviciile alea la preturi exagerat de mici.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate