Majorare cu 60% a tarifelor la internet Telekom din Octombrie 2019
Last Updated: Feb 19 2020 23:23, Started by
rralex89
, Aug 29 2019 15:20
·
0

#1
Posted 29 August 2019 - 15:20

Va salut,
Platind la Telekom o factura lunara de 5 EUR pentru Internet M cu Voce 0 pe tehnologie ADSL, astazi am primit un mail care suna cam asa: Dragă Client, Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate, precum și pentru a asigura viabilitatea economică a serviciilor furnizate, vom modifica prețurile serviciilor de comunicații de care beneficiați în baza contractului. Așadar, începând cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul XXXXXXX vor fi furnizate în cadrul unui Pachet de servicii fixe cu denumirea NET L_VOCE ZERO al cărui preț va fi majorat la 8 Euro, TVA inclus. Dacă nu ești de acord cu modificările de mai sus ai dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata vreunor despăgubiri. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania....... Am sunat la relatii cu clienti si am scris pe facebook la Telekom iar raspunsul din ambele surse a fost acelasi, si anume: Bună ziua, Scopul acestei inițiative de modificare a tarifelor este de a simplifica implementarea ofertelor comerciale care, în prezent, au prețuri/promoții extrem de variate, care pot îngreuna activitatea companiei și relația cu baza de clienți. Așadar, se dorește obținerea unor oferte simplificate și actualizate care să îmbunătățească experiența clienților cu serviciile companiei și interacțiunea cu întreaga companie. Vă mulțumim. In ambele situatii le-am cerut celor de la Telekom orice la schimb, de preferat bineinteles o investitie in infrastructura de access astfel incat sa migrez de la ADSL la o tehnologie superioara (sa zicem VDSL daca nu se poate GPON). Raspunsul a fost ca nu se poate. In contextul de fata, abonamentul meu lunar pentru astronomica viteza de 4Mbps DL si 1 Mbps UL era de 5 EUR TVA Inclus. Asadar pentru mine majorarea reprezinta o crestere a facturii lunare cu 60% fara sa primesc nimic in schimb ABSOLUT NIMIC. Ma intreb cum se gandesc ei ca isi pot permite sa isi batjocoreasca in halul asta clientii? Mi se pare o dovada de nesimtire crasa sa pretinzi o majorate atat de mare, fara sa oferi nimic in schimb, in contextul in care in regiunea despre care vorbim nu s-au mai facut investitii in reteaua de access de mai bine de 15 ani. Bineinteles ca am solicitat rezilierea abonamentului si voi cauta o solutie alternativa, chiar si pe suport 4G... Voi ce parere aveti de asta? Ati mai primit asemenea solicitari? |
#2
Posted 29 August 2019 - 15:22

Am primit și eu, creștere la 17 euro a prețului la pachet TV fibră + Voce fixa Zero, și mi-au scos gratuitatea la HBO care o oferisera la prelungire.
|
#3
Posted 29 August 2019 - 15:25

Cum de ai primit doar tu ? Pune un print cu documentul .
|
#4
Posted 29 August 2019 - 15:29

Am primit și eu un mail.
O să reziliez serviciile fixe și rămân cu 2 mobile. Eu mai am și fibră Digi. |
#5
Posted 29 August 2019 - 15:29

Telekom incearca marea cu sarea. Nu sunt primii, dar probabil sunt cei mai insetati de incasari. Daca crezi ca sunt prea scumpi pentru ce ofera, mai sunt si altii.
|
#7
Posted 29 August 2019 - 15:35

Va salut, Platind la Telekom o factura lunara de 5 EUR pentru Internet M cu Voce 0 pe tehnologie ADSL, astazi am primit un mail care suna cam asa: Dragă Client, Pentru a continua să oferim produse și servicii cât mai simple și de calitate + tehnologie ADSL = doua notiuni care se bat cap in cap am citit de doua ori sa nu zica lumea ca am "orbu gainilor"!: oferte simplificate și actualizate care să îmbunătățească experiența clienților cu serviciile companiei și interacțiunea cu întreaga companie. asta e de pus in rama cand negociezi cu telepom-u! |
#8
Posted 29 August 2019 - 15:37

Vezi daca nu ai Akta in zona ta. Tin minte ziua glorioasa acum vreo 6 ani cand am scapat de clickmelc 2 mbps la pret stupid.
|
#9
Posted 29 August 2019 - 15:42

Uite si screenshotul
Am AKTA in zona, insa stabilitatea retelei lor lasa de dorit fiindca au infrastructura de acces pe cabluri Cat5e ecranate. De aceea cred ca o sa ma indrept spre o soluitie 4G cu antena externa.. care probabil ma va costa peste 250 EUR ca investitie intitiala... Nu inteleg ce a fost in capul lor cand au gandut-o pe asta... Nu m-ar fi deranjat sa dau si cu 200% mai mult daca veneau cu o investitie serioasa in infrastructura si imi aduceau o retea GPON de exemplu. Dar nu... ei cer 60% si-ti dau UE ![]() Attached Files |
#11
Posted 29 August 2019 - 15:44

totusi, daca nu-ti convine ceva, te duci la alta taraba.
|
|
#12
Posted 29 August 2019 - 15:45

Bine pai este cu dus si intors - nu accepti - mai au contract cu tine? Ambele parti trebuie sa accepte un contract daca nu pa! ANPC - tu ai un contract cu ei, au acceptat sa iti livreze in un anumit pret serviciile respective timp de lunile cuprinse in contract. A expirat contractul nu il mai prelungi si gata!
|
#13
Posted 29 August 2019 - 15:47

Bine pai este cu dus si intors - nu accepti - mai au contract cu tine? Ambele parti trebuie sa accepte un contract daca nu pa! ANPC - tu ai un contract cu ei, au acceptat sa iti livreze in un anumit pret serviciile respective timp de lunile cuprinse in contract. A expirat contractul nu il mai prelungi si gata! Nu mai sunt sub perioada minima contractuala de multa vreme, si oricum imi dau si optiunea asta pe care deja am ales-o. Le-am transmis cererea de reziliere. Dar totusi mi se pare ca ceea ce fac ei e contraintuitiv oricarei logici comerciale... Edited by rralex89, 29 August 2019 - 15:48. |
#14
Posted 29 August 2019 - 15:48

Se pregateste de vanzare, portofoliul trebuie simplificat pentru preluare si migrare.
|
#16
Posted 29 August 2019 - 15:51

Benis inceteaza cu trolling-ul, este ultimul avertisment verbal pe care il primesti, urmatorul va fi pe puncte.
|
#17
Posted 29 August 2019 - 15:52

Se pregateste de vanzare, portofoliul trebuie simplificat pentru preluare si migrare. ![]()
Benis inceteaza cu trolling-ul, este ultimul avertisment verbal pe care il primesti, urmatorul va fi pe puncte. Pe vremuri au renunțat la o groază de abonați pe CDMA.. Edited by benis, 29 August 2019 - 15:53. |
|
#18
Posted 29 August 2019 - 15:52

Dar totusi mi se pare ca ceea ce fac ei e contraintuitiv oricarei logici comerciale... Asta e ca si cum ar veni cineva la tine cand iei salariul si ti-ar spune ce sa faci cu banii tai. Defapt tu esti suparat ca nu mai ai o sa ai parte de serviciile alea la preturi exagerat de mici. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users