Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achiziție auto 8500 euro, minim 2014 - 5 locuri, spațios
Last Updated: Oct 09 2019 18:32, Started by
corcodel10
, Jul 27 2019 11:29
·
0
#1
Posted 27 July 2019 - 11:29
No, bun iacă-tă îmi vine și mie rândul să cer ajutorul vostru pt achiziția unui auto spațios, hatch gen Octavia sau break și, de ce nu, chiar un sedan.
Povestea e în felul următor: de aproape 6 ani (in septembrie) am un Sandero, model 2013, 1.2 - 75 cp, laureate, pilot automat, senzori parcare, volan si schimbător din piele, culoare gri platine, cu îmbunătățiri aduse de mine: navigație originală, cotieră originală, cameră marșarier, folie llumar pe geamurile spate ș.a. Km acum: 42600 reali, service la zi în reprezentanță, în primul an făcând doar 3500 km, după care am crescut numărul lor. Mașină tratată cu ceară (metoda clasică, cu alcool izopropilic etc - adică cum zice "la carte"). Aici e un fel de lobby pt vânzarea mașinii 🏎️ Ideea e în felul următor: mereu, când plec pe undeva, cel puțin un loc din spate îl rabatez sau, de cele mai multe ori, chiar toată bancheta. De, asa pleacă românul, la țară, la munte, la mare. Mereu minim 2 persoane, maxim 5 persoane, când deja bagajele devin imposibil de aranjat și mai renunțăm la ele. Deci, mașina următoare se vrea a fi spațioasă. Aici, am eu câteva modele în cap: Octavia, Focus break, Golf break, Megane break, Elantra, I30 break, Ceed break, Jetta. Bagajele nu sunt voluminoase, de asta am în calcul și sedan. Mașina se va ține cel puțin 3-4 ani, timp în care probabil că va apărea și un puradel, who knows🤔 Acum, partea importantă, motorul: minim 10 000 km pe an (da, am crescut destul de mult), se pretează cel mai bine benzină, dar nu aș zice nu unui diesel (vă rog să nu mă certați, așa văd eu acum situația, având în vedere condițiile de mai sus: bagaje, persoane). Am ceva experiență cu motoare VAG, Renault, Kia, cu dieselul simțind mereu că merg relaxat, poate (cu siguranță) pt că majoritatea benzinarelor erau aspirate. Totuși, nu am condus nici un Ford benzină (1.0 sau 1.6) și nici Vag cu 1.2 și nici cu 1.4 140 cp. La motoarele astea, poate mă ajută cineva de pe forum cu un minitest (plătesc deranj, carburant), doar să mă pot lămuri eu ce vreau de la ele 😀 Știu despre problemele pe care le poatea avea un diesel, totuși, despre motoarele Renault numai de bine am auzit. La fel si la Hyundai. Înclin mai mult spre benzină, dar piața e plină de diesel. Oricum, achiziția nu va fi făcută în grabă, intenționez anul acesta, până la sfârșit de 2019. Minim 1.2 - maxim 2.0. Nu vreau să plătesc taxe inutile. Dotări de bun simț: aer condiționat automat, pilot automat, senzori parcare, comenzi pe volan (nu-s un must have, dar de ce nu) și, dacă găsesc/găsim, cu scaune încălzite. Touchscreen/navigație nu țin neapărat, Waze rulzzzz. Cum am gândit eu lucrurile: preferabil ar fi un buy-back, ca să simplific procedura și ca să nu rămân fără mașină. Dar, evident, nu exclud nici varianta să vând Sandero pe site-uri (încă nu știu un preț, însă știind ingrijirea acordată si având în vedere kilometri și tot istoricul, un 5500-5600 euro ar fi ok, zic eu), rămânând să pun diferența și să mai am 500-700 euro pt schimburi, punerea la punct a viitoarei mașini. Sau, să dau 9000 euro și mașina să nu mai ceară niciun ban în afară de revizia normală (adică așa cum este a mea). Momentan, cam atât am de menționat, dacă imi mai vine ceva, o să postez. Mai sunt topicuri asemănătoare, la mine e problema mașinii pe care o am și pe care vreau să o vând. P.s: vă rog, din suflet, să păstrăm un topic curat, cu "certuri" constructive, accept critici, însă să fie civilizate și la obiect. Iar dacă știți masini care să se încadreze în bugetul menționat, de la oameni de încredere, postați fără jenă. Hai mersi și sorry pt postul detaliat, dar mai bine să fie decât să nu fie😎😀 |
#2
Posted 27 July 2019 - 11:40
Tu vrei o "galeata" terminata, o rabla bulgareasca ce abia se tine in ultimele suruburi.
La sub 10 mii euro, nu gasesti nimic decent in ce descrii tu. mai pune 5 mii - deci minim 15 mii - si discutia poate incepe. |
#3
Posted 27 July 2019 - 11:55
@pinguinul666 haaaaaaa?
Cu 8500 euro iti iei masina in mintile ei, break. Pana in 8000 de euro iei un Megane GrandTour sau cum e cheama alea lungi break, fiabila, faina, dotata. https://www.autovit....html#ed58e1146b Asta e un anunt la nimereala, 2015 cu pret umflat de dealer, sunt multe ca ea. Eu zic ca in 8500 poate gasesti una chiar sub 100.000 km. Eu nu cred ca iei nici 4000 de euro pe un Sandero Laureate din 2013. Edited by SpeedDemon, 27 July 2019 - 11:58. |
#4
Posted 27 July 2019 - 11:58
Ramai cu Sandero si pt cateva situatii pe an iei bare transversale pt plafon si o cutie de bagaje . Macar e o masina pe care o stii si ai ingrijit-o ; garantat te va tine mai mult ca orice junghi sh pe care vrei sa-l cumperi .
Binenteles , daca deja marca Dacia iti pute , atunci te risti sa iei un alt sh . In locul tau , as da Sandero si as lua un Logan nou . |
#5
Posted 27 July 2019 - 12:08
#6
Posted 27 July 2019 - 12:13
#7
Posted 27 July 2019 - 12:25
Mașina nouă e mașină nouă, dacă scot odorizantul, și acum se poate simți mirosul ăla de plastic nou de DACIE😂
Dar, momentan, nu aș mai lua mașină nouă. Simt că pierderea/devalorizarea e prea mare. Dar, pe de altă parte, e posibil să simt mai tare un sh, dar mi-l asum. Plus că va trece printr-o verificare riguroasă, vizuala și tehnică. |
#8
Posted 27 July 2019 - 12:40
Mașina nouă e mașină nouă doar dacă prinzi o castană cum a prins Baxon cu mașina lui, altfel sunt bani aruncați pe fereastră.
Devalorizarea e prea mare în primii 2-3 ani, eu nu aș face pasul ăsta. |
#9
Posted 27 July 2019 - 13:14
Acum cinstit vorbind, tu vrei sa iei cu 8500 Octavia/Golf Variant, dotata decent, dupa 2014? Adica o masina intre 4 si 5 ani. Tu, daca ai da 17 k pe Octavia/Golf, ai vinde-o la juma de pret dupa 4-5 ani? Vorbesc de masina ingrijita, asa cum iti doresti... Pe partea cealalta, tu consideri ca daca iei 5500 pe un Sandero de 6 ani, e ok. Putem fi un pic realisti? Stii ce zic...
Daca tot spui ca ai tinut la masina ta ca la ochii din cap nu inteleg de ce nu o mai tii inca 2-3 ani si te reorientezi catre o masina noua? Chiar tu ai punctat faptul ca "masina noua e masina noua"... Zic asta deoarece tu nu vei lua niciodata banii aia pe a ta + riscul sa-ti iei teapa cu un "recent adus" in suma dorita de tine. https://www.vezicatf...014/3088-100000 Edited by _R_A_D_U, 27 July 2019 - 13:21. |
#11
Posted 27 July 2019 - 13:39
Eu nu prea aș lua dizăl, dar dacă zici că ești dispus să-ți asumi riscul, m-aș uita și la un Logan MCV, cu motor de 1.5 DCI. Suvurile te deranjează? Dacă nu, m-aș uita și la un Duster. Tot ce ai menționat, Octavia, Focus break, Golf break, Megane break, Elantra, I30 break, Ceed break, Jetta par mașini decente în varianta pe benzină, cu condiția să aibă motor aspirat cu injecție multipunct. ALtfel mi se par mai puțin fiabile decât dizălurile.
Cu Kia și Hyundai nu știu cum stă treaba cu piesele, cât costă, cât de ușor le găsești și pe unde le poți repara. Poate ar merge și Toyota Auris sau Corolla sau Avennnsis. Dar iar e de studiat problema cu piesele și cu service-urile. |
#12
Posted 27 July 2019 - 13:42
_R_A_D_U, foarte corect raționamentul. Însă, la a mea mașină kilometri reali sunt mult prea puțini raportați la anul de fabricație. În acei 8500, mașina viitoare vine cu cel puțin 100000 km și, mai uzată decât a mea în cei 6 ani. Iar, referitor la sumă, cu cât e mai mare valoarea de nouă a unei mașini, cu atât e devalorizarea mai mare, la care se adaugă uzura de mai sus.
2-3 ani îmi este imposibil să o mai țin. Și nu din cauză că nu îmi este dragă, din contră, e a mea și o "iubesc" (cum zice un prieten), dar așa-zisele problemele cu care mă confrunt mă fac să trec peste acest sentiment de apropiere. Despre Fiat nu știu nimic, însă 500-le nu îmi place. La Suv-uri nu mă bag pt că nu le văd utilitatea în cazul meu. 99,5% asfalt, 0.5% drum pietruit. Poate doar la borduri, dar mă obișnuiesc repede cu orice mașină și nu mai devin o problemă pt bara față. Duster nu, am mers cu 1.6 și cu 1.5, la peste 110 deja e prea mult. Mai bine logan🙂 Edited by corcodel10, 27 July 2019 - 13:47. |
#13
Posted 27 July 2019 - 14:05
Asa ceva nu te-ar interesa? Nu e 2014 e 2012 dar macar stii ca toate reviziile au fost la reprezentanta si nu iti iei teapa .Eu am modelul din 2006 cu motorul 1.8 benzina aspirat(la care am adaugat gpl) de care sunt multumit.Sa stii ca portbagajul este suficient de mare.Am fost 2 ani la rand la mare 3 adulti +2 copii + bagajele aferente.Ai spatiu suficient.Este o masina de familie. Daca vrei detalii suplimentare despre aceste modele (puncte bune/puncte slabe)te voi informa cu placere. https://www.autovit....tml#xtor=SEC-81
|
#14
Posted 27 July 2019 - 14:13
Mașina nu e rea, în poze pare în regulă (din ce văd pe telefon), e un model de luat în calcul.
|
#15
Posted 27 July 2019 - 14:13
|
#16
Posted 27 July 2019 - 14:14
neur0, on 27 iulie 2019 - 13:39, said:
Eu nu prea aș lua dizăl, dar dacă zici că ești dispus să-ți asumi riscul, m-aș uita și la un Logan MCV, cu motor de 1.5 DCI. Suvurile te deranjează? Dacă nu, m-aș uita și la un Duster. Tot ce ai menționat, Octavia, Focus break, Golf break, Megane break, Elantra, I30 break, Ceed break, Jetta par mașini decente în varianta pe benzină, cu condiția să aibă motor aspirat cu injecție multipunct. ALtfel mi se par mai puțin fiabile decât dizălurile. Cu Kia și Hyundai nu știu cum stă treaba cu piesele, cât costă, cât de ușor le găsești și pe unde le poți repara. Poate ar merge și Toyota Auris sau Corolla sau Avennnsis. Dar iar e de studiat problema cu piesele și cu service-urile. Edited by PiticVerde, 27 July 2019 - 14:22. |
#18
Posted 27 July 2019 - 14:19
PiticVerde, on 27 iulie 2019 - 14:05, said:
Asa ceva nu te-ar interesa? Nu e 2014 e 2012 dar macar stii ca toate reviziile au fost la reprezentanta si nu iti iei teapa .Eu am modelul din 2006 cu motorul 1.8 benzina aspirat(la care am adaugat gpl) de care sunt multumit.Sa stii ca portbagajul este suficient de mare.Am fost 2 ani la rand la mare 3 adulti +2 copii + bagajele aferente.Ai spatiu suficient.Este o masina de familie. Daca vrei detalii suplimentare despre aceste modele (puncte bune/puncte slabe)te voi informa cu placere. https://www.autovit....tml#xtor=SEC-81 edit: am dat reply înainte să văd că ai răspuns PiticVerde, on 27 iulie 2019 - 14:14, said:
Problema cu piesele la Avensis o pot oferii eu: Trebuie sa gasesti un angajat la un magazin de piese auto dornic sa-si satisfaca clientul.Piesele necesare vor venii din Polonia/Ungaria(acolo sunt depozitele piese auto japoneze,ca noi romanii suntem fraieri si nu avem depozite,ii lasam pe latii sa faca bani),piesele respective vor venii intr-o zii ,maxim 2.Gama de producatori aftermarket este una larga,si spre surprinderea mea piesele/consumabilele pt. Avensis sunt mai ieftine decat pe Golf 4 pe acelasi producator,SKF de ex.(asta am vazut-o pe pielea mea).Problema in Romania cu piesele auto este urmatoarea: comerciantii nostri sunt foarte comozi si le e lene sa caute,e mai simplu sa ti-o tranteasca simplu fara a arunca o privire pe la distribuitorii lor :''pe Toyota nu sunt decat piese originale''(asta fiind o gluma cu care se poate castiga I UMOR).Am mai auzit si remarci pe la mecanici de genul "Toyota sunt durabile dar si daca te lasa... sa vezi preturi". Daca-i intrebi ce toyota au reparat iti vor spune ca niciuna dar asa au auzit si ei la Radio Șanț. Deci piese s-ar găsi și nu scump. Dar ce faci dacă te lasă în Constanța și tu ești din Satu Mare sau invers? Cum se pot repara Toyotele, doar la service-uriel Toyota? Edited by neur0, 27 July 2019 - 14:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users