Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mercedes E320 cdi, Ochiosul
Last Updated: Dec 09 2022 09:57, Started by
vinciun
, Jul 19 2019 17:20
·
0
#1
Posted 19 July 2019 - 17:20
Demult ma gandeam sa-mi prezint si eu ochiosul aici si abia acum m-a lovit indrazneala. Am mai scris multe despre el in info area sau service area. Il detin de trei ani, inaintea lui avusem alt ochios tot e320 cdi.
A avut vreo 3 proprietari inaintea mea dar asta nu-i neaparat rau, vine si cu un avantaj. Am tot istoricul de intretinere si se observa cum de fiecare data cand avea proprietar nou era intretinut la reprezentanta o vreme . Conform facturilor, pana a veni pe mainile mele, avea schimbul de ulei facut o data in 25000 km aproximativ si majoritatea schimburilor erau cu shell helix ultra 5w40 sau ulei Mercedes. L-am luat cu 300.000 si acum are 360.000 km. Voi continua mai tarziu. Scriu cand gasesc timp liber. |
#2
Posted 19 July 2019 - 17:29
Pooooozeeeeeee, like după
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0vVpsJnbq3A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 19 July 2019 - 17:30
Va spun din start ca nu l-am luat cu gandul " uite Mercedes la 3000 de euro! Il cumperi si n-ai treaba, astea tin pe viata." Recunosc ca nu am un venit foarte mare dar fac tot posibilul sa-l intretin cum trebuie, imi place foarte mult modelul si cat va fi la mine vreau sa fie demn de sigla pe care o poarta.
Acus vin si pozele, cand o sa fiu la calculator |
#5
Posted 19 July 2019 - 17:47
Intre timp mai scriu ce i-am facut. In general, conform facturilor nu prea a avut reparatii costisitoare sau serioase. A fost schimbata pompa de injectie plus tiate furtunasele de motorina pe la 180.000 in reprezentanta apoi bujii incandescente, baterie, arcuri pe fata, ceva pe la suspensii, cd changer-ul din portbagaj si cam atat.
Eu i-am renovat trenul de rulare si suspensiile ( arcurile fata-spate, amortizoare fata, bucse, biele etc nici nu stiu cum se numesc in romana. I-am demontat galeria de admisie, intercooler-ul si turbina si le-am curatat oglinda. Admisia avea depuneri grave, namol era acolo. Dupa interventie i-am anulat din soft egr-ul si sper sa ramana curata. Turbina i-am schimbat-o preventiv, pompa de injectie si injectoarele toate reconditionate, catalizatorul primar e gol (altii au lucrat inaintea mea) alea principale sunt la locul lor. Primele 4 schimburi de ulei le-am facut pe la 5000km si pot soune ca am spalat motorul destul de bine, la inceput iesea negrol, acum cand fac schimbul pe la 8000 iese maro inchis. TruculMagic, on 19 iulie 2019 - 17:34, said:
Ce model de E , este ? Ce an ? w210 facelift, anul 2000. o poza de zilele trecute din telefon. |
#7
Posted 19 July 2019 - 17:58
Are destul de multe dotari pentru vremea aia: xenon, echipare avantgarde cu suspensii sport si garda la sol micsorata, limitator de viteza si tempomat, radare de parcare fata si spate, 3 memorii ale pozitiei scaunelor,la sofer memorizeaza inclusiv si pozitia volanului si a oglinzilor, reglajul scaunelor e full electric chiar si tetiera, unitate multimedia cu cd changer 6 cd-uri, telefon nokia pe care l-am demontat desi era functionabil, sunetul muzica desi nu-i puternic e de o calitate foarte buna, are si 2 difuzoare de bass pe torpedoul din spate, interiorul e piele gri, are si trapa dar e blocata inchisa. Climatizorul desi e cu 2 zone e manual, nu ma deranjeaza deloc,am avut automat pe precedenta si nu vedeam niciun avantaj functional, estetic da, acela automat parca arata nu chiar atat de antic.
|
#8
Posted 19 July 2019 - 18:02
Dacă îți merg toate și nu ai erori, e de bine. Pe mine m-au chinuit un pic, la fostul, ESPul și PCMul/ECUul control motor.
|
#9
Posted 19 July 2019 - 18:06
Cutia de viteze e automata cu 5 trepte plus 2 pentru marsarier. Din punct de vedere functional pot spune ca nu prea am motive sa ma plang. Accelereaza foarte bine, sunetul imi place enorm, accelereaza bine chiar si la viteze mari gen 180 km/h apesi pedala si pleaca. Abia pe la 220 incepe sa reactioneze destul de putin iar dupa 230 deja depinde de inclinarea drumului, vant etc.
Cand am luat-o, am ales-o de pe la 300km distanta de Paris, de la om cu casa si ograda ca in jurul Parisului e catastrofa, toate sunt lovite. Arata foarte bine fara nicio zgaraietura sau lovitura. Acum are f multe infundaturi mici care se vad doar dintr-o parte in lumina soarelui si i-am zgaraiat usa din fata dreapta. Planuiesc sa-i fac o vopsea integrala vara asta, sper sa nu raman doar cu planul. dexterash, on 19 iulie 2019 - 18:02, said:
Dacă îți merg toate și nu ai erori, e de bine. Pe mine m-au chinuit un pic, la fostul, ESPul și PCMul/ECUul control motor. Nu am asa probleme. Pe diagnoza imi arata doar incalzirea auxiliara care nici nu ma intereseaza. |
#11
Posted 19 July 2019 - 18:12
Inca ceva, spunea unul pe mbclub ca-si taie o mana cand va vedea w210 sa nu scoata fum negru, uite ca al meu nu scoate desi a scos in trecut. Acum poate sa pufneasca foarte putin doar in zile foarte calduroase si cand stau mult in ambuteiaj cu clima pornita, foarte rar. In general nu scoate deloc chiar daca accelerez pana la fund. Noaptea se vede un fum gri in farurile masinilor din spate daca accelerez la maxim ceea ce cred ca-i normal, doar nu iese aer curat pe esapament.
xmanyacs77, on 19 iulie 2019 - 18:10, said:
Sa o folosesti cu mare placere boss! Merci. |
#12
Posted 19 July 2019 - 18:12
Aia auxiliara e mișto iarna in Romania, că se încălzește repede. Altfel, fiind diesel, durează ceva până o apucă încălzitul.
Nu știu în Franța cum sunt iernile, așa că... P.S. Uleiul in cutie l-ai schimbat? Și filtrele/conectorii? Parcă tot 722.6 e cutia. |
#14
Posted 19 July 2019 - 18:18
Cum ai simtit masina inainte si dupa curatarea admisiei + egr ?
|
#15
Posted 19 July 2019 - 18:18
Vazand poza mi-a adus aminte ce masina isi cumparase nicolas mora din betty cea urata cand s-a ajuns cu banii uitasem cum arata nu pot sa cred ca a trecut atata timp.
|
|
#16
Posted 19 July 2019 - 18:22
Imediat ce o luasem am lovit-o in bot usurel. In urma impactului i-am schimbat un far cu unul sh original, grila din fata, viscocoupleur-ul de la ventilatir si vopsit bara fata. La scurt timp dupa am gasit-o lovita in parcare in bara din fata si era plecat numarul, iar vopsire bara fata si suport numar nou.
TruculMagic, on 19 iulie 2019 - 18:18, said:
Cum ai simtit masina inainte si dupa curatarea admisiei + egr ? Nicio schimbare. Chiar nicio schimbare sincer. Egr-ul l-am anulat dupa ce am vazut ce glod se formeaza din cauza fumului plus vapori de ulei. Am cumparat chiar si o cutiuta cu un filtru pentru scoate furtunasul care baga vapori de ulei in admisie si sa-l conectez la rezervorul acela dar inca ma mai gandesc daca sa-l folosesc. Nu vreau sa-mi puta a gaze de carter de sub capot. |
#17
Posted 19 July 2019 - 18:23
Puteai sa-l lasi activ, oricum vreo 3 ani nu mai trebuia sa-l cureti
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users