Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Mercedes E320 cdi, Ochiosul

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
436 replies to this topic

#37
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Eu nu am spus ca-i nasol sau inferior ci ca nu m-a convins sa fac trecerea, adica nu-i mare progres pentru mine.

#38
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Azi am fost liber si impreuna cu sotia am vopsit  scaunele din interior si volanul. Maine o sa fac poze, din pacate nu am facut si inainte de lucrare, era destul de zgaraiat. Pielea insa nu-i lasata deloc si nici rupta sau roasa, doar ii lipsea  o vopsea noua ca sa arate cum trebuie.

#39
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Cu ce le ati vopsit?

#40
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Vopsea de piele

#41
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Exact.

Maine vad si o crema buna sa le hidratez. Vreau sa dau o fuga pana la ocean, o sa fim 5 persoane, sper sa nu fie prea devreme pentru vopsea.

#42
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,284
  • Înscris: 13.01.2011
Bună ideea cu hidratatul, cu cremă, puțină lume face asta.

#43
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

View Postpielea, on 23 iulie 2019 - 23:18, said:

Vopsea de piele

Asta mi am dat seama.
Produsul ma interesa, denumire, tip, pret, de unde.....

#44
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postvinciun, on 20 iulie 2019 - 00:44, said:

Eu nu am spus ca-i nasol sau inferior ci ca nu m-a convins sa fac trecerea, adica nu-i mare progres pentru mine.

Un progres important a fost la tablarie, W211 are portbagajul / capota / usile din aliaj cu aluminiu si restul caroseriei + sasiul sunt foarte bine protejate, eu inca nu am puncte de rugina pe nicaieri. W210 au fost foarte reusite, mi-au placut si mie foarte mult si ar fi fost deja aproape un clasic daca majoritatea nu s-ar fi dizolvat pana acum. Tu cum reusesti sa tii rugina sub control? Mai stiu oameni care le curatau pana la tabla cruda, le zincau, le vopseau, le terosonau peste tot cu bitumuri si uleiuri turnate prin usi si prin toate gaurile tehnologice, alea erau singurele care nu rugineau asa tare, doar ca deveneau cam inflamabile si multe luau foc.. au fost si pe forum cateva.

Edited by Mihai_mb, 24 July 2019 - 11:33.


#45
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,721
  • Înscris: 01.12.2018
cat a costat halatul nou nout?? ( la data lansarii??)

#46
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
w210 a facut parte dintre primele modele ce au venit cu politica de reducere a costurilor pentru Mercedes si a stricat imaginea marcii in anii 2000.
Practic ultimul e klasse Mercedes adevarat a fost w124.
w210/w202 au avut de suferit de pe urma vopselei pe baza de apa, instalatiilor electrice biodegradabile si in general calitatii mai proaste a materialelor.
Ca si model este foarte frumos, mai ales in varianta facelift si cu pachetul Amg.
Motoarele in schimb sunt fiabile, nimic de zis.
Pielea de pe scaune ai dat cu primer inainte? Ca altminteri nu o sa tina.

#47
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015

View PostMihai_mb, on 24 iulie 2019 - 11:29, said:



Un progres important a fost la tablarie, W211 are portbagajul / capota / usile din aliaj cu aluminiu si restul caroseriei + sasiul sunt foarte bine protejate, eu inca nu am puncte de rugina pe nicaieri. W210 au fost foarte reusite, mi-au placut si mie foarte mult si ar fi fost deja aproape un clasic daca majoritatea nu s-ar fi dizolvat pana acum. Tu cum reusesti sa tii rugina sub control? Mai stiu oameni care le curatau pana la tabla cruda, le zincau, le vopseau, le terosonau peste tot cu bitumuri si uleiuri turnate prin usi si prin toate gaurile tehnologice, alea erau singurele care nu rugineau asa tare, doar ca deveneau cam inflamabile si multe luau foc.. au fost si pe forum cateva.

Probabil te referi la w211 facelift. Cunosc cateva prefacelift si tot ruginesc. A mea rugineste la aripi. Cu usile, capot si restul nu am nici eu probleme, aripile insa le tratez in fiecare primavara cu un produs antirugina si apoi dau vopsea cu peria, e pe desupt si ramane discret, astfel tabla ramane sanatoasa nu avanseaza rugina deloc.

Inca tot stau la ganduri daca sa dau vreo 1300 de euro pe vopsea integrala sau nu.

View PostLegi, on 24 iulie 2019 - 10:24, said:



Asta mi am dat seama.
Produsul ma interesa, denumire, tip, pret, de unde.....

cand o luasem era foarte foarte zgaraiat scaunul de la sofer desi pielea era sanatoasa. Am incercat un produs de pe amazon dar nu mi-a placut apoi intamplator am gasit vopsea la un magazin fizic si s-a nimerit foarte buna. Prima data am luat un flacon de 250 ml la 22 de euro si am facut doar scaunul soferului, dupa un an de utilizare aproape zilnica nu s-a luat absolut deloc iar eu am 100kg. Asa ca am mai luat 2 flacoane si am vopsit tot interiorul. E 3 in 1. Nu are nevoie de primer si nici de verni. Inainte de a aplica am detasat verniul vechi si o parte din vopsea cu acetona. Culoarea era prea deschisa dar am reusit sa o fac identica cu cea originala prin adaugare de pigment negru.



Foarte zgaraiat si roasa era si bancheta din spate dar acum e fix ca noua.

Cu volanul nu am terminat, vreau sa trec cu hartie abraziva de 600 pe el si sa mai dau cateva straturi apoi cu un verni protector.

Am facut azi un drum pana la ocean, vreo 500km in total dus cu intors. Demult nu am mai calatorit asa, deja uitam cum merge ca in rest drumuri scurte. Motorul pot spune ca trage foarte bine. 5 persoane in masina si acceleraza placut. De la 160 la ora apas pedala si simti cum pleaca. Suspensiile avangard la viteza mare ofera o stabilitate foarte buna, par a te lipesti de asfalt. De la 190 la ora cand revii 90 parca te opresti pe loc. Ce nu chiar imi place e ca mai vibreaza cate ceva. La fix 90km/h vibreaza un pic volanul, nu-i grav dar eu il stiu deja mi s-a pus pe creier. Rotile au fost echilibrate si verificate de un milion de ori. Al doilea tip de vibratie apare lq peste 200km/h si data asta e in caroserie nu volan. Nu-mi dau seama daca e de la motor, cutie, cardan, tren de rulare sau roti. Banuiesc deocamdata suportii motor fiindca am observat ca o vibratie asemanatiare mai apare si cand calc acceleratia la maxim. Suportii i-am cumparat deja fiindca imi vibreaza  si dimineata pana se incalzeste motorul daca stau pe loc cu frana apasata si cutia in D.

Totodata ma mai gandesc ca nici asfaltul nu-i perfect. Sasiul avangard e destul de rigid si probabil la viteza mare iau toate denivelarile rapid. Nu am avut ocazia sa merg cu alte masini cu asa viteza. Precedenta nu vibra deloc la peste 200, era tot e320 cdi dar elegance, adica cu garda la sol mai mare si suspensii foarte confortabile. Minusul la aia era ca nu vibra dar in schimb se legana. Avangarde imi place mult mai mult.

https://www.leroymer...oir-e1500340565

Acesta era produsul,doar ca eu am luat gri.

#48
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,284
  • Înscris: 13.01.2011
Am pozat acum cîteva ore.
Ce model este?
W... ?

Attached Files



#49
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
W211. Next generation.

#50
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
W211 facelift, avangarde.

Edited by vinciun, 25 July 2019 - 10:07.


#51
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Am fost azi si am refacut plinul dupa calatoria de ieri. 450km fix 45 de litri. Ma tot intreb daca e normal, parca e batut in cuie acest 10l/100. Pe loc cand ma invartesc tot atata, ma asteptam la autostrada vreo 8,5. Clima a lucrat tot drumul si mers 150 cu sprinturi pana la 200 dar totusi..

#52
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
La 2.7, la drum întins, mers lejer, îmi afișa pe la 5.8-5.2.

#53
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Nu am mers lejer deloc. Imi arata si mie la mers lejer 7-8 dar real e altceva.

Totusi am mai auzit si eu de la altii cu 2.7 ca le consuma foarte putin.

#54
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Nu mă așteptam să fie diferența așa de mare. Mai ales la drum lung, că pe drumuri scurte se ducea la 10.

Posibil sa fie stilul de condus - cutia îl învață și am impresia că schimba dinamic modul în care este turat/ținut în turații motorul.

Na, că test, caută procedura de reset și mergi și tu mai moșnegește vreo 50-100km sa vezi daca se schimba ceva. Sau încearcă altă stil de condus.

Avantajul motoarelor mari e că livrează putere destulă la turații mici => consum mai mic ,mai mult din inerție. Dar daca'l fugărești... Tre' sa ii dai și sa pape.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate