Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Zbor anulat - compensatii?

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
wasssu

wasssu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 17.09.2004
Salutare,

La intoarcerea din Asia in Europa, unul dintre zboruri (al 2lea segment din UE in UE) a fost anulat. Ar trebui sa cer compensatii pentru intregul zbor Asia-Europa sau doar pentru segmentul UE-UE? Biletul dus-intors (toate segmentele) a fost la aceeasi companie (companie din UE).

Multumesc

#2
borhot

borhot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 16.05.2015
Doar daca anularea zborului nu a fost provocata de o greva a angajatilor.

#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Cred că doar pentru segmentul anulat.

#4
pisty16

pisty16

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 01.02.2008
Doar pentru ultimul segment, logic. Primul segment a fost ok pana la urma, ai ajuns din A in B.

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Compensatii se pot cere pentru intregul zbor numai daca intarzierea la sosire este de cel putin 3 ore.
Daca intarzierea este mai putin de 3 ore, cererea este cam degeaba.
Inca ceva, daca intarzierea a fost cauzata de circumstante extraordinare (greva, furtuna, etc.) din nou, ceri degeaba.
Pentru segmentul UE-UE compensatia este de obicei mica (undeva la 100-200EUR) iar solutionarea dureaza de la cateva saptamani pana la 1 an.

#6
ursuletul68

ursuletul68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 06.09.2011
Motivul anularii?

#7
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004
https://www.captain-...love-your-delay
Seteaza limba engleza.
O singura data era s-o "patesc", ceea ce ar fi fost extrem de enervant. In fine, pentru distante sub 1500km se discuta despre vreo 250Euro

#8
yesyesyesyo

yesyesyesyo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,369
  • Înscris: 11.10.2007
Doar pentru segmentul anulat, logic. Dar acum depinde care a fost motivul anularii. Daca a fost din cauza vremii sau din cauza unei greve, nu. Daca s-a intamplat cu Turkish Airlines, din orice motiv, poti renunta de acum.

#9
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010

 Naijax, on 10 iunie 2019 - 10:11, said:

[...]
Pentru segmentul UE-UE compensatia este de obicei mica (undeva la 100-200EUR) iar solutionarea dureaza de la cateva saptamani pana la 1 an.
Compensatia este in functie de distanta.
Anul asta am cerut compensatie pt un zbor intern cu Ryanair(Bucuresti-Timisoara) pt o intirziere de 3 ore. Solutionarea la Ryanair a durat 10 zile+2 zile pana am primit banii in cont.  Suma primita a fost 250 EUR. Cererea l-am facut direct pe site-ul lor.
Valoarea compensatiilor :
250 EUR pt zboruri pana la 1500 km
400 EUR pt zboruri intre 1500 si 3500 km
600 EUR pt zboruri peste 3500 km

#10
gear

gear

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,567
  • Înscris: 12.09.2005
incearca aici

https://www.airclaim...tm_medium=email

#11
ovydiks

ovydiks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 31.07.2018
sau aici www.intarziere.ro

#12
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,929
  • Înscris: 25.06.2007
Reprogramarea zborului fata de de cum era prevazut in biletul initial, cu emiterea unui nou bilet pt o zi mai tarziu (toate astea au fost facute cu mai mult de o luna inainte de calatorie) ar da dreptul la oarece compensatii? Pe noi ne-a costat in plus o noapte de cazare la hotel. dar dupa cum ziceam, am fost anuntati cu mult timp inainte.

#13
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,533
  • Înscris: 30.08.2017
Daca ai asigurare de calatorie, ia legatura cu asiguratorul sa te despagubeasca el....va merge mult mai repede.Dar citeste inainte conditiile de asigurare.

#14
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009

 Karhu, on 10 iunie 2019 - 11:55, said:

Reprogramarea zborului fata de de cum era prevazut in biletul initial, cu emiterea unui nou bilet pt o zi mai tarziu (toate astea au fost facute cu mai mult de o luna inainte de calatorie) ar da dreptul la oarece compensatii? Pe noi ne-a costat in plus o noapte de cazare la hotel. dar dupa cum ziceam, am fost anuntati cu mult timp inainte.

Daca esti anuntat cu minim 2 saptamani in avans sunt acoperiti.


OP, motivul anularii? Greva, Furtuna? Pentru restul primesti atat bilet retur reprogramat, cazare hotel si 600 EUR.

In unele cazuri, gen Korean, JAL, ANA dau imediat 600 EUR nu trebuie sa te certi cu ei. In altele ai nevoie de firma proxy.

 yesyesyesyo, on 10 iunie 2019 - 11:02, said:

Doar pentru segmentul anulat, logic. Dar acum depinde care a fost motivul anularii. Daca a fost din cauza vremii sau din cauza unei greve, nu. Daca s-a intamplat cu Turkish Airlines, din orice motiv, poti renunta de acum.

THY mi-a facut refund pe toata valoarea unui bilet la un retur anulat/ reprogramat dupa o zi. Deci care-i baiul?Posted Image

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Naijax, on 10 iunie 2019 - 10:11, said:

Pentru segmentul UE-UE compensatia este de obicei mica (undeva la 100-200EUR) iar solutionarea dureaza de la cateva saptamani pana la 1 an.

400 euro. Am caz concret.
Motivul: vanzare de bilete peste numarul maxim de locuri (overbooking).

Edited by MembruAnonim, 10 June 2019 - 22:47.


#16
wasssu

wasssu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 17.09.2004

 ursuletul68, on 10 iunie 2019 - 10:25, said:

Motivul anularii?

Motivul anularii: au anulat zborul din motive operationale

 pisty16, on 10 iunie 2019 - 10:10, said:

Doar pentru ultimul segment, logic. Primul segment a fost ok pana la urma, ai ajuns din A in B.

Pai B poate fi interpretat ca destinatia finala (unde nu am ajuns cand trebuia, ci abia a doua zi) si nu ca punct intermediar de unde au anulat zborul. Asta voiam sa lamuresc cu acest thread, daca cer doar pe ultimul segment sau pe tot zborul.

Compania este LOT Airways.

Mersi

Edited by wasssu, 12 June 2019 - 13:16.


#17
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Pe tot zborul dacă este în același PNR.
Calculele se fac la timpul ajuns la destinația finala din PNR  

Dacă tu ai A-B-C, B fiind tranzit C este destinația finala la care se calculează timpul.

#18
OanaSq

OanaSq

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.06.2019
Compensaztia se ofera pentru intreaga distanta de zbor, daca intarzierea depaseste 3 ore si zborurile au fost rezervate de la aceeasi companie (cu acelasi nr de rezervare). Poti afla mai multe informatii utile aici:

https://claimflights...zbor-intarziat/

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate