![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Zbor anulat - compensatii?
Last Updated: Mar 08 2023 22:44, Started by
wasssu
, Jun 10 2019 09:56
·
1

#1
Posted 10 June 2019 - 09:56

Salutare,
La intoarcerea din Asia in Europa, unul dintre zboruri (al 2lea segment din UE in UE) a fost anulat. Ar trebui sa cer compensatii pentru intregul zbor Asia-Europa sau doar pentru segmentul UE-UE? Biletul dus-intors (toate segmentele) a fost la aceeasi companie (companie din UE). Multumesc |
#2
Posted 10 June 2019 - 10:04

Doar daca anularea zborului nu a fost provocata de o greva a angajatilor.
|
#4
Posted 10 June 2019 - 10:10

Doar pentru ultimul segment, logic. Primul segment a fost ok pana la urma, ai ajuns din A in B.
|
#5
Posted 10 June 2019 - 10:11

Compensatii se pot cere pentru intregul zbor numai daca intarzierea la sosire este de cel putin 3 ore.
Daca intarzierea este mai putin de 3 ore, cererea este cam degeaba. Inca ceva, daca intarzierea a fost cauzata de circumstante extraordinare (greva, furtuna, etc.) din nou, ceri degeaba. Pentru segmentul UE-UE compensatia este de obicei mica (undeva la 100-200EUR) iar solutionarea dureaza de la cateva saptamani pana la 1 an. |
#7
Posted 10 June 2019 - 10:53

https://www.captain-...love-your-delay
Seteaza limba engleza. O singura data era s-o "patesc", ceea ce ar fi fost extrem de enervant. In fine, pentru distante sub 1500km se discuta despre vreo 250Euro |
#8
Posted 10 June 2019 - 11:02

Doar pentru segmentul anulat, logic. Dar acum depinde care a fost motivul anularii. Daca a fost din cauza vremii sau din cauza unei greve, nu. Daca s-a intamplat cu Turkish Airlines, din orice motiv, poti renunta de acum.
|
#9
Posted 10 June 2019 - 11:03

Naijax, on 10 iunie 2019 - 10:11, said:
[...] Pentru segmentul UE-UE compensatia este de obicei mica (undeva la 100-200EUR) iar solutionarea dureaza de la cateva saptamani pana la 1 an. Anul asta am cerut compensatie pt un zbor intern cu Ryanair(Bucuresti-Timisoara) pt o intirziere de 3 ore. Solutionarea la Ryanair a durat 10 zile+2 zile pana am primit banii in cont. Suma primita a fost 250 EUR. Cererea l-am facut direct pe site-ul lor. Valoarea compensatiilor : 250 EUR pt zboruri pana la 1500 km 400 EUR pt zboruri intre 1500 si 3500 km 600 EUR pt zboruri peste 3500 km |
#12
Posted 10 June 2019 - 11:55

Reprogramarea zborului fata de de cum era prevazut in biletul initial, cu emiterea unui nou bilet pt o zi mai tarziu (toate astea au fost facute cu mai mult de o luna inainte de calatorie) ar da dreptul la oarece compensatii? Pe noi ne-a costat in plus o noapte de cazare la hotel. dar dupa cum ziceam, am fost anuntati cu mult timp inainte.
|
#13
Posted 10 June 2019 - 12:25

Daca ai asigurare de calatorie, ia legatura cu asiguratorul sa te despagubeasca el....va merge mult mai repede.Dar citeste inainte conditiile de asigurare.
|
#14
Posted 10 June 2019 - 16:57

Karhu, on 10 iunie 2019 - 11:55, said:
Reprogramarea zborului fata de de cum era prevazut in biletul initial, cu emiterea unui nou bilet pt o zi mai tarziu (toate astea au fost facute cu mai mult de o luna inainte de calatorie) ar da dreptul la oarece compensatii? Pe noi ne-a costat in plus o noapte de cazare la hotel. dar dupa cum ziceam, am fost anuntati cu mult timp inainte. Daca esti anuntat cu minim 2 saptamani in avans sunt acoperiti. OP, motivul anularii? Greva, Furtuna? Pentru restul primesti atat bilet retur reprogramat, cazare hotel si 600 EUR. In unele cazuri, gen Korean, JAL, ANA dau imediat 600 EUR nu trebuie sa te certi cu ei. In altele ai nevoie de firma proxy. yesyesyesyo, on 10 iunie 2019 - 11:02, said:
Doar pentru segmentul anulat, logic. Dar acum depinde care a fost motivul anularii. Daca a fost din cauza vremii sau din cauza unei greve, nu. Daca s-a intamplat cu Turkish Airlines, din orice motiv, poti renunta de acum. THY mi-a facut refund pe toata valoarea unui bilet la un retur anulat/ reprogramat dupa o zi. Deci care-i baiul? ![]() |
#15
Posted 10 June 2019 - 22:47

Naijax, on 10 iunie 2019 - 10:11, said:
Pentru segmentul UE-UE compensatia este de obicei mica (undeva la 100-200EUR) iar solutionarea dureaza de la cateva saptamani pana la 1 an. 400 euro. Am caz concret. Motivul: vanzare de bilete peste numarul maxim de locuri (overbooking). Edited by MembruAnonim, 10 June 2019 - 22:47. |
|
#16
Posted 12 June 2019 - 13:07

ursuletul68, on 10 iunie 2019 - 10:25, said:
Motivul anularii? Motivul anularii: au anulat zborul din motive operationale pisty16, on 10 iunie 2019 - 10:10, said:
Doar pentru ultimul segment, logic. Primul segment a fost ok pana la urma, ai ajuns din A in B. Pai B poate fi interpretat ca destinatia finala (unde nu am ajuns cand trebuia, ci abia a doua zi) si nu ca punct intermediar de unde au anulat zborul. Asta voiam sa lamuresc cu acest thread, daca cer doar pe ultimul segment sau pe tot zborul. Compania este LOT Airways. Mersi Edited by wasssu, 12 June 2019 - 13:16. |
#17
Posted 13 June 2019 - 20:40

Pe tot zborul dacă este în același PNR.
Calculele se fac la timpul ajuns la destinația finala din PNR Dacă tu ai A-B-C, B fiind tranzit C este destinația finala la care se calculează timpul. |
#18
Posted 24 June 2019 - 09:24

Compensaztia se ofera pentru intreaga distanta de zbor, daca intarzierea depaseste 3 ore si zborurile au fost rezervate de la aceeasi companie (cu acelasi nr de rezervare). Poti afla mai multe informatii utile aici:
https://claimflights...zbor-intarziat/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users