Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Zbor anulat - compensatii?

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
wasssu

wasssu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 17.09.2004
UPDATE: Mi-a raspuns LOT-ul, sunt de acord sa-mi plateasca compensatii 600 EUR

#20
valentinag

valentinag

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 10.08.2007
Daca Qatar a anulat un zbor, Phuket - Bucuresti, i-au cazat la hotel si au plecat a 2-a zi, au dreptul la compensatii?

#21
wasssu

wasssu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 17.09.2004

View Postvalentinag, on 31 octombrie 2019 - 11:49, said:

Daca Qatar a anulat un zbor, Phuket - Bucuresti, i-au cazat la hotel si au plecat a 2-a zi, au dreptul la compensatii?

Da, au dreptul la 600 eur, pot cere compensatii si acum daca nu au cerut inca.

#22
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
@initiator:
Asta e ce am "patit" eu, nu din auzite:
Zboruri UE-UE: am plecat cu intarziere din Bruxelles si am pierdut zborul de legatura din Munchen catre Bucuresti. Am primit cazare gratuita cu mic dejun, un voucher de 20 euro pentru cina si transfer gratuit. Am ajuns sambata in Bucuresti, duminica am depus claim on-line direct pe site la Lufthansa (care a operat ambele segmente), luni am fost sunat, vineri am avut 400 de euro in cont. Voila!

#23
GioVaNNy3000

GioVaNNy3000

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.12.2022
Buna seara. Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea de a da in judecata compania de zbor pentru anularea acestuia fara info in prealabil ci doar dupa o intarziere de peste 3 ore se anuntase in difuzoarele aeroportului ca aceasta cursa a fost anulata? Ulterior nu a venit absolut nimeni nici din personalul aeroportului nici de la compania de zbor sa ofere explicatii / indicatii pur si simplu ne-au lasat acolo ca pe niste saci in depozit. Tin sa mentionez ca am achizitionat bilet dus/intors cu 4 luni inainte de aceasta cursa tocmai pentru a ajunge de ziua fiului meu acasa care a implinit 3 anisori, nu gasisem zbor direct nici cu o zi inainte de data respectiva si timp de o saptamana am tot cautat zboruri cat sa nu imi afecteze programul de munca cat sa si ajung in ziua respectiva acasa. Ulterior am primit mesaje de la terti cu pareri de rau pentru anularea zborului cu sugestia de a ma ajuta sa recuperez o suma de bani de la ei....Cei de la compania de zbor mi-au dat mesaj ca imi pot rambursa suma integrala achitarii biletelor....cred ca glumiti naibi, dupa ce am stat peste 20h treaz, nemancat si fara bani la mine pe drumuri, bani cheltuiti pe tren si autocar pana la aeroport si nervi, stres etc. Spun ca as opta pentru a ii da in judecata pentru daune morale cat si (fizice), am ramas traumatizat si depresiv din aceasta cauza....nici acum nu mi-am revenit, iar cand ma gandesc ma bufneste plansul....si sotia cat si baietelul meu au fost afectati stiind ca tati vine acasa cu cadouri si nu numai, un parinte cred ca intelege mult mai bine problema. Astept orice fel de raspuns PLAUZIBIL si strict la intrebarea mea; iar daca cunoasteti vreun avocat in RO sau UK care se ocupa de astfel de cazuri, va rog sa lasati detalii de contact, multumsc anticipat si VA UREZ SARBATORI FERICITE ALATURI DE CEI DRAGI VOUA.

Edited by Dany_Darke, 25 December 2022 - 22:48.


#24
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
De dat, poti sa dai in judecata pe cine vrei.
De castigat, mai putin.

Din ce cauza au anulat zborul? Sunt zeci/ sute de zboruri anulate saptamanal din varii motive (de la unele ce tin de companie, gen tehnic, program, etc pana la unele ce nu tin de ei, gen vreme rea, greve controlori, etc).

Poti primi cel mult despagubiri conform directivei EU, daca se aplica.

#25
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,242
  • Înscris: 15.01.2014
Nu contează pe ce motiv s-a anulat, compania aeriană a acceptat să îi ramburseze suma totală.

Mai departe, ce vrea el e acționare in civil pentru daune morale etc. Dar probabil au in termeni și condiții ceva care sa îi acopere exact pentru cazuri de genul ăsta.
După ce îi trec nervii o să își revină.

Inițiator, le-ai dat mail să le explici că vrei compensare în plus? Înainte să mergi la avocați și să îți consumi timp și bani.

#26
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006
Am patit o cu British Airways saptamana trecuta cand au anuntat o intarziere de 3 ore pe panou cand am ajus la aeroport, in ralitate intarziera a fost de 4 ore la decolare, aproape 5 ore la aterizare

Unde s emai fac aceste claim uri? unde pot cere depagubire, mai ales ca am pierdut si o alta legatura catre Portsmouth 9autobuz platit la rezervare) , a trebuit sa iau un tren la o ora foarte tarzie pe o alta cheltuiala.

#27
LHR

LHR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 28.12.2015
@cuculea

Uite aici un link ce poate fi de ajutor
https://www.britisha...ts/compensation


#28
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006

View PostLHR, on 15 februarie 2023 - 17:23, said:

@cuculea

Uite aici un link ce poate fi de ajutor
https://www.britisha...ts/compensation
Am completat spanacul ala de claim de la ei , imdiat a 2-a zi , cand am ajus acasa. AM primit un mail automat ca s -a inregistrat cererea si cam atat. Nimic mai mult. Am incercat sa ii iau si pe chat ul lor, o imbecilitate de chatbot mai mare ca a astora nu am intalnit. Dupa ce fac toti pasii si la un moment dat ajung la contact human agent...ma duce iar la HOW CAN I HELP TODAY, deci ma intoarce la chatbot. o mizerie.

Voiam un site a unei autoritati internationale eventual , in care pot sa pun toate datele si sa ii ia aia la intrebari. Ma astept ca sa nu dea curs acelei solicitari de pe site ul lor.

#29
LHR

LHR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 28.12.2015
De la Citizens Advice, link spre Civil Aviation Authority :)

https://caaportal.ic...IetImA6TSVw==~!

Attached Files



#30
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,482
  • Înscris: 19.04.2009
De la BA o sa primesti.

Eu am primit de la ei un voucher pentru un zbor pe care l-am anulat eu in tranzit ca nu avea rost sa mai merg cu ei :lol: Era New York - Londra - Basel si am anulat Londra - Baasel in aeroport.... am fost uimit sa vad ca am primit voucherul in conditiile in care era anulare last minute pe bilet basic :lol:

#31
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006

View PostLHR, on 15 februarie 2023 - 19:24, said:

De la Citizens Advice, link spre Civil Aviation Authority Posted Image

https://caaportal.ic...IetImA6TSVw==~!
Da...asta e, merc imult, o sa il studiez mai atent si o sa fac o plangere acolo.....multumesc

View PostLex404, on 15 februarie 2023 - 22:24, said:

De la BA o sa primesti.

Eu am primit de la ei un voucher pentru un zbor pe care l-am anulat eu in tranzit ca nu avea rost sa mai merg cu ei Posted Image Era New York - Londra - Basel si am anulat Londra - Baasel in aeroport.... am fost uimit sa vad ca am primit voucherul in conditiile in care era anulare last minute pe bilet basic Posted Image
Fara sa exagerez, dar a fost cel mai oribil zbor pe carel-am avut in viata mea , si am zburat cu zeci de compani ipe zeci de destinatii.  De departe, cursa asta a BA a fost cea mai oribila. Intarziere mare, in avion ne -au dat o sticluta de apa (sticlute, adica am luat o gura din ea si s-a terminat apa), lumea  a mai cerut  apa...aa...nu mai avem. Nic pomenela de un sanvis ceva, erau unii cu copii, vrem sa cumparam ceva de mancare...nu avem.
Foarte cald, si cand zic cald, aveam tricoul ud in spate. Le zicea lumea...faceti ceva ca murim sufocati..aaa..pai nu stim ce are sitemul de ventilatie. O gramada de copii care plangeau si urlau....DOAMNE...deci au fost 3 ore de cosmar...cosmar.
Colac peste pupaza, a aterizat, si ne-au mai tinut jumatate de ora in avion ca nu stiu ce rahat nu puteau sa cupleze la minunatul avion....deci, toata lumea cu nervii la maxim
Si la iesirea din avion...stuardesele alea , toate zambitoare si pline de viata, cum ne ziceau ele...multumim ca ati zburat cu noi si va dormi o zi buna...am trecut prin dreptul lor, le-am bagat scurt un...cel mai rau zbor pe care l-am avut ...le-a pierit orice zambet de pe fata...ce pana mea atata zambet pe ele, de parca ziceai ca a fost zborul visurilo mele.

Am pierdut si autobuz si tot...am fugit repede la metrou si apoi la Euston , am acu to ora si cu metroul pana la Euston, am prins ultimul tren catre Portsmouth , la mustata l-am prins si pe ala , daca il pierdeam, trebuia sa raman o noapte in Londra.

Problema e ca eu zbor extrem de rar spre deloc cu BA. Un voucher nu ma incanta , vreau despagubiri. Sper sa se intoarca cu un raspuns .

Edited by cuculea, 16 February 2023 - 07:29.


#32
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006
Update la problema cu British...au refuzat (anuntat printr un email) sa ma recompenseze pentru zborul mult intarziat...am zis, ok, nicio problema, trecem la planul B.

Am luat legatura cu o casa de avocatura din UK , le-am preznetat situatia si mi-au spus ca, din experienta lor, british sigur vor trebui sa plateasca o compensatie intre 270-600 de euro. Am semnat un acord cu aceasta casa de avocatura , ei au promis ca vor scoate banii de la British, au cerut 20% din suma pe care o voi incasa. Am zis...ok, nicio problema, numai vreau sa ii vad pe nasoii astia de la british ca platesc, nu ma intereseaza ca le dau avocatilor cat le dau, dar vreau ca british sa respecte regulile.

Am primit mail ieri de la casa de avocatura ca au inceput s apuna presiune pe British , dar cei de la British o taraganeaza, cer tot felul de declaratii si de doveti, le-am dat tot ce au cerut. Acum, cica trebuie sa ii lasam intre 4 si 6 sapatamani pentru un raspuns.

#33
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,480
  • Înscris: 15.07.2008

View Postcuculea, on 14 februarie 2023 - 15:24, said:

Am patit o cu British Airways saptamana trecuta cand au anuntat o intarziere de 3 ore pe panou cand am ajus la aeroport, in ralitate intarziera a fost de 4 ore la decolare, aproape 5 ore la aterizare

Unde s emai fac aceste claim uri? unde pot cere depagubire, mai ales ca am pierdut si o alta legatura catre Portsmouth 9autobuz platit la rezervare) , a trebuit sa iau un tren la o ora foarte tarzie pe o alta cheltuiala.

N-ai zis care a fost cauza intarzierii. Daca nu tine direct de BA (meteo, ceva amenintari teroriste, etc..) nu sunt obligati sa dea compensatii.

#34
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006

View Postcucur, on 02 martie 2023 - 09:20, said:

N-ai zis care a fost cauza intarzierii. Daca nu tine direct de BA (meteo, ceva amenintari teroriste, etc..) nu sunt obligati sa dea compensatii.
cauza a fost ca nu au avut suficiente avioane, iar pe cel de la Bucuresti l-au trimis de la alta cursa , ma rog, treaba de logistica interna.

#35
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,480
  • Înscris: 15.07.2008

View Postcuculea, on 05 martie 2023 - 10:36, said:

cauza a fost ca nu au avut suficiente avioane, iar pe cel de la Bucuresti l-au trimis de la alta cursa , ma rog, treaba de logistica interna.

Presupun ca asta ai dedus tu! Nu cred ca BA  a scris asta in scrisoarea de refuz de plata!
Nu stiu situatia dar ipotetic daca BA dovedeste ca avionul alocat zborului tau a fost blocat pe undeva din cauza meteo atunci nu platesc nimic!
Daca au avut o problema tehnica cu avionul atunci sunt obligati sa plateasca!

Edited by cucur, 06 March 2023 - 08:10.


#36
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,197
  • Înscris: 08.12.2006

View Postcucur, on 06 martie 2023 - 08:03, said:

Presupun ca asta ai dedus tu! Nu cred ca BA  a scris asta in scrisoarea de refuz de plata!
Nu stiu situatia dar ipotetic daca BA dovedeste ca avionul alocat zborului tau a fost blocat pe undeva din cauza meteo atunci nu platesc nimic!
Daca au avut o problema tehnica cu avionul atunci sunt obligati sa plateasca!
Nu am dedus, dar dupa ce s -a anuntat intarzierea, a venit o tipa (romanca) sa imparca niste sticle cu apa. Si mai printre dinti, ea a zis ca asta a fost cauza. Nu oficial, binenateles si nu o sursa credibila. DAR...deja avocatul a inaintat demersul pentru obtinerea banilor iar BA a cerut mai multe documente (pasaportul, biletul , sa semnez ca sunt de acord ca sunt reprezentat de casa de avocatura etc). Avocatul a facut ceva cercetari si mi-a transmis (scris pe email) ca sunt sanse maxime sa plateasca. daca era ceva @ne-patibil@ sa zic asa, motive pe care le-ai enumerat si tu, mai mult ca sigur o dadeau din prima si nu ma mai punea sa astept 4-6 saptamani pentru un raspus. Eu astept...daca se poate bine, daca nu...asta e.
La demersul facut de mine direct pe site ul BA, ei s-au intors cu un email refuzand palata, nu au invocat niciun motiv. Doar au zis ca nu sunt eligibil pentru a fi despagubit , dupa o cercetare amanuntita a situatiei. Atat si nimic mai mult.

Edited by cuculea, 08 March 2023 - 22:46.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate