Zbor anulat - compensatii?
Last Updated: Mar 08 2023 22:44, Started by
wasssu
, Jun 10 2019 09:56
·
1

#19
Posted 15 July 2019 - 15:45

UPDATE: Mi-a raspuns LOT-ul, sunt de acord sa-mi plateasca compensatii 600 EUR
|
#20
Posted 31 October 2019 - 11:49

Daca Qatar a anulat un zbor, Phuket - Bucuresti, i-au cazat la hotel si au plecat a 2-a zi, au dreptul la compensatii?
|
#21
Posted 20 April 2020 - 16:13

#22
Posted 23 April 2020 - 18:15

@initiator:
Asta e ce am "patit" eu, nu din auzite: Zboruri UE-UE: am plecat cu intarziere din Bruxelles si am pierdut zborul de legatura din Munchen catre Bucuresti. Am primit cazare gratuita cu mic dejun, un voucher de 20 euro pentru cina si transfer gratuit. Am ajuns sambata in Bucuresti, duminica am depus claim on-line direct pe site la Lufthansa (care a operat ambele segmente), luni am fost sunat, vineri am avut 400 de euro in cont. Voila! |
#23
Posted 25 December 2022 - 21:26

Buna seara. Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea de a da in judecata compania de zbor pentru anularea acestuia fara info in prealabil ci doar dupa o intarziere de peste 3 ore se anuntase in difuzoarele aeroportului ca aceasta cursa a fost anulata? Ulterior nu a venit absolut nimeni nici din personalul aeroportului nici de la compania de zbor sa ofere explicatii / indicatii pur si simplu ne-au lasat acolo ca pe niste saci in depozit. Tin sa mentionez ca am achizitionat bilet dus/intors cu 4 luni inainte de aceasta cursa tocmai pentru a ajunge de ziua fiului meu acasa care a implinit 3 anisori, nu gasisem zbor direct nici cu o zi inainte de data respectiva si timp de o saptamana am tot cautat zboruri cat sa nu imi afecteze programul de munca cat sa si ajung in ziua respectiva acasa. Ulterior am primit mesaje de la terti cu pareri de rau pentru anularea zborului cu sugestia de a ma ajuta sa recuperez o suma de bani de la ei....Cei de la compania de zbor mi-au dat mesaj ca imi pot rambursa suma integrala achitarii biletelor....cred ca glumiti naibi, dupa ce am stat peste 20h treaz, nemancat si fara bani la mine pe drumuri, bani cheltuiti pe tren si autocar pana la aeroport si nervi, stres etc. Spun ca as opta pentru a ii da in judecata pentru daune morale cat si (fizice), am ramas traumatizat si depresiv din aceasta cauza....nici acum nu mi-am revenit, iar cand ma gandesc ma bufneste plansul....si sotia cat si baietelul meu au fost afectati stiind ca tati vine acasa cu cadouri si nu numai, un parinte cred ca intelege mult mai bine problema. Astept orice fel de raspuns PLAUZIBIL si strict la intrebarea mea; iar daca cunoasteti vreun avocat in RO sau UK care se ocupa de astfel de cazuri, va rog sa lasati detalii de contact, multumsc anticipat si VA UREZ SARBATORI FERICITE ALATURI DE CEI DRAGI VOUA.
Edited by Dany_Darke, 25 December 2022 - 22:48. |
#24
Posted 26 December 2022 - 11:14

De dat, poti sa dai in judecata pe cine vrei.
De castigat, mai putin. Din ce cauza au anulat zborul? Sunt zeci/ sute de zboruri anulate saptamanal din varii motive (de la unele ce tin de companie, gen tehnic, program, etc pana la unele ce nu tin de ei, gen vreme rea, greve controlori, etc). Poti primi cel mult despagubiri conform directivei EU, daca se aplica. |
#25
Posted 26 December 2022 - 11:41

Nu contează pe ce motiv s-a anulat, compania aeriană a acceptat să îi ramburseze suma totală.
Mai departe, ce vrea el e acționare in civil pentru daune morale etc. Dar probabil au in termeni și condiții ceva care sa îi acopere exact pentru cazuri de genul ăsta. După ce îi trec nervii o să își revină. Inițiator, le-ai dat mail să le explici că vrei compensare în plus? Înainte să mergi la avocați și să îți consumi timp și bani. |
#26
Posted 14 February 2023 - 15:24

Am patit o cu British Airways saptamana trecuta cand au anuntat o intarziere de 3 ore pe panou cand am ajus la aeroport, in ralitate intarziera a fost de 4 ore la decolare, aproape 5 ore la aterizare
Unde s emai fac aceste claim uri? unde pot cere depagubire, mai ales ca am pierdut si o alta legatura catre Portsmouth 9autobuz platit la rezervare) , a trebuit sa iau un tren la o ora foarte tarzie pe o alta cheltuiala. |
#27
Posted 15 February 2023 - 17:23

#28
Posted 15 February 2023 - 18:50

Am completat spanacul ala de claim de la ei , imdiat a 2-a zi , cand am ajus acasa. AM primit un mail automat ca s -a inregistrat cererea si cam atat. Nimic mai mult. Am incercat sa ii iau si pe chat ul lor, o imbecilitate de chatbot mai mare ca a astora nu am intalnit. Dupa ce fac toti pasii si la un moment dat ajung la contact human agent...ma duce iar la HOW CAN I HELP TODAY, deci ma intoarce la chatbot. o mizerie. Voiam un site a unei autoritati internationale eventual , in care pot sa pun toate datele si sa ii ia aia la intrebari. Ma astept ca sa nu dea curs acelei solicitari de pe site ul lor. |
|
#29
Posted 15 February 2023 - 19:24

De la Citizens Advice, link spre Civil Aviation Authority
![]() https://caaportal.ic...IetImA6TSVw==~! Attached Files |
#30
Posted 15 February 2023 - 22:24

De la BA o sa primesti.
Eu am primit de la ei un voucher pentru un zbor pe care l-am anulat eu in tranzit ca nu avea rost sa mai merg cu ei ![]() ![]() |
#31
Posted 16 February 2023 - 07:26

Da...asta e, merc imult, o sa il studiez mai atent si o sa fac o plangere acolo.....multumesc
De la BA o sa primesti. Eu am primit de la ei un voucher pentru un zbor pe care l-am anulat eu in tranzit ca nu avea rost sa mai merg cu ei ![]() ![]() Foarte cald, si cand zic cald, aveam tricoul ud in spate. Le zicea lumea...faceti ceva ca murim sufocati..aaa..pai nu stim ce are sitemul de ventilatie. O gramada de copii care plangeau si urlau....DOAMNE...deci au fost 3 ore de cosmar...cosmar. Colac peste pupaza, a aterizat, si ne-au mai tinut jumatate de ora in avion ca nu stiu ce rahat nu puteau sa cupleze la minunatul avion....deci, toata lumea cu nervii la maxim Si la iesirea din avion...stuardesele alea , toate zambitoare si pline de viata, cum ne ziceau ele...multumim ca ati zburat cu noi si va dormi o zi buna...am trecut prin dreptul lor, le-am bagat scurt un...cel mai rau zbor pe care l-am avut ...le-a pierit orice zambet de pe fata...ce pana mea atata zambet pe ele, de parca ziceai ca a fost zborul visurilo mele. Am pierdut si autobuz si tot...am fugit repede la metrou si apoi la Euston , am acu to ora si cu metroul pana la Euston, am prins ultimul tren catre Portsmouth , la mustata l-am prins si pe ala , daca il pierdeam, trebuia sa raman o noapte in Londra. Problema e ca eu zbor extrem de rar spre deloc cu BA. Un voucher nu ma incanta , vreau despagubiri. Sper sa se intoarca cu un raspuns . Edited by cuculea, 16 February 2023 - 07:29. |
#32
Posted 02 March 2023 - 09:13

Update la problema cu British...au refuzat (anuntat printr un email) sa ma recompenseze pentru zborul mult intarziat...am zis, ok, nicio problema, trecem la planul B.
Am luat legatura cu o casa de avocatura din UK , le-am preznetat situatia si mi-au spus ca, din experienta lor, british sigur vor trebui sa plateasca o compensatie intre 270-600 de euro. Am semnat un acord cu aceasta casa de avocatura , ei au promis ca vor scoate banii de la British, au cerut 20% din suma pe care o voi incasa. Am zis...ok, nicio problema, numai vreau sa ii vad pe nasoii astia de la british ca platesc, nu ma intereseaza ca le dau avocatilor cat le dau, dar vreau ca british sa respecte regulile. Am primit mail ieri de la casa de avocatura ca au inceput s apuna presiune pe British , dar cei de la British o taraganeaza, cer tot felul de declaratii si de doveti, le-am dat tot ce au cerut. Acum, cica trebuie sa ii lasam intre 4 si 6 sapatamani pentru un raspuns. |
#33
Posted 02 March 2023 - 09:20

Am patit o cu British Airways saptamana trecuta cand au anuntat o intarziere de 3 ore pe panou cand am ajus la aeroport, in ralitate intarziera a fost de 4 ore la decolare, aproape 5 ore la aterizare Unde s emai fac aceste claim uri? unde pot cere depagubire, mai ales ca am pierdut si o alta legatura catre Portsmouth 9autobuz platit la rezervare) , a trebuit sa iau un tren la o ora foarte tarzie pe o alta cheltuiala. N-ai zis care a fost cauza intarzierii. Daca nu tine direct de BA (meteo, ceva amenintari teroriste, etc..) nu sunt obligati sa dea compensatii. |
|
#34
Posted 05 March 2023 - 10:36

N-ai zis care a fost cauza intarzierii. Daca nu tine direct de BA (meteo, ceva amenintari teroriste, etc..) nu sunt obligati sa dea compensatii. |
#35
Posted 06 March 2023 - 08:03

cauza a fost ca nu au avut suficiente avioane, iar pe cel de la Bucuresti l-au trimis de la alta cursa , ma rog, treaba de logistica interna. Presupun ca asta ai dedus tu! Nu cred ca BA a scris asta in scrisoarea de refuz de plata! Nu stiu situatia dar ipotetic daca BA dovedeste ca avionul alocat zborului tau a fost blocat pe undeva din cauza meteo atunci nu platesc nimic! Daca au avut o problema tehnica cu avionul atunci sunt obligati sa plateasca! Edited by cucur, 06 March 2023 - 08:10. |
#36
Posted 08 March 2023 - 22:44

Presupun ca asta ai dedus tu! Nu cred ca BA a scris asta in scrisoarea de refuz de plata! Nu stiu situatia dar ipotetic daca BA dovedeste ca avionul alocat zborului tau a fost blocat pe undeva din cauza meteo atunci nu platesc nimic! Daca au avut o problema tehnica cu avionul atunci sunt obligati sa plateasca! La demersul facut de mine direct pe site ul BA, ei s-au intors cu un email refuzand palata, nu au invocat niciun motiv. Doar au zis ca nu sunt eligibil pentru a fi despagubit , dupa o cercetare amanuntita a situatiei. Atat si nimic mai mult. Edited by cuculea, 08 March 2023 - 22:46. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users