Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Caut să închiriez un obiectiv pentru astrofoto (Sony FE)

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
neaorin

neaorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,936
  • Înscris: 11.05.2006
Salutare,

Sunt fotograf amator, în principal de peisaje și foto de stradă. De foarte curând a început să mă intereseze și astrofotografia (de tip landscape - Calea Lactee, cu alte cuvinte); am încercat de vreo două ori până acum dar mi-am dat seama că încă nu stăpânesc bine nici tehnica și nu am nici sculele necesare. Încercările le-am făcut cu al meu Sony A7 II + Samyang 35mm f/2.8, care nu este (după mine) suficient de larg pentru astfel de poze. Plus un trepied normal. Nu am star tracker.

Prin urmare, caut să închiriez (contra cost) un obiectiv mai potrivit pentru astrofoto, pe montura Sony E full frame. De ce să împrumut? Pentru că nu sunt încă 100% sigur că interesul meu se va transforma într-o pasiune de lungă durată, și nici nu am un alt use case pentru un obiectiv ultra-wide. Am deja un 24-240 f/3.5-6.3 care mi-e de ajuns pentru peisaje la nivelul meu de amator, plus Samyang-ul mai sus menționat. Prin urmare nu prea pot sa justific acum cumpărarea unui alt obiectiv.

M-am uitat pe acest blog post:  BEST ASTRO-PHOTOGRAPHY LENSES FOR THE SONY A7 SERIES

Aș vrea să închiriez unul din acele obiective, oricare din acea listă ar fi OK dar aș avea o preferință pentru Laowa 15mm 2.0 Zero-D sau Sigma 14mm 1.8 Art.