Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 

Fiat Crysler porpunere de fuziune Renault

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Noul Clio va avea motorizare hibrida clasica și noul Captur(prezentare la toamna) va avea plug in hibrid. Se lucrează și la Sandero acum.

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postalexandrinabob, on 27 mai 2019 - 14:14, said:

Ambitia lor este sa bata Toyota.

Trebuie atunci sa vina cu competitor pentru Camry, Corolla si Rav-4; acel competitor trebuie sa fie mai bun, cel putin la fel de fiabil si mai ieftin.
Fara sa aiba o alternativa mai ieftina, la fel de fiabila si mai buna nu cred ca poti schimba un posesor de Toyota sa nu-si mai cumpere urmatoarea masina tot Camry.

Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare. Au dealeri si imagine construita de 30-40 de ani. Chiar si ceilalti producatori japonezi gen Honda care au imagine buna sunt cam la jumatate fata de Toyota in SUA ca marketshare.

Din punctul meu de vedere e bine ca au ambitia asta sa se bata cu Toyota: sa faca si Renault masini bune, competitive si fiabile ca sa creasca putin competitia.

Edited by MembruAnonim, 27 May 2019 - 18:14.


#21
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 30.01.2008
Problema cu autoturismele in SUA e ca piata e in restrangere. Ford au anuntat ca taie tot (Fusion, Focus, Fiesta), ramanand doar cu Mustang. Cei de la GM taie si ei modele. Singurii care stau pe pozitii sunt japonezii (pe partea autoturisme "de masa") si germanii (pe segmentul lux). Asa ca nu cred ca-i vorba de o incercare a Renault de a intra pe piata americana cu modele standard de masa. N-au loc. Ce cred eu mai degraba e ca FCA vor tehnologia electrica a Renault (deoarece ei sunt ceva mai in urma la acest capitol).

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMembruAnonim, on 27 mai 2019 - 18:09, said:


Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare.
Nu cred că acolo vor să bată Toyota, ci aici, în Europa.
Adică VW e la ani lumină în urma Toyota, ce ar putea Renault să facă care nici nu vând oficial acolo?

#23
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015

View PostMembruAnonim, on 27 mai 2019 - 18:09, said:

Trebuie atunci sa vina cu competitor pentru Camry, Corolla si Rav-4; acel competitor trebuie sa fie mai bun, cel putin la fel de fiabil si mai ieftin.
Fara sa aiba o alternativa mai ieftina, la fel de fiabila si mai buna nu cred ca poti schimba un posesor de Toyota sa nu-si mai cumpere urmatoarea masina tot Camry.

Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare. Au dealeri si imagine construita de 30-40 de ani. Chiar si ceilalti producatori japonezi gen Honda care au imagine buna sunt cam la jumatate fata de Toyota in SUA ca marketshare.

Din punctul meu de vedere e bine ca au ambitia asta sa se bata cu Toyota: sa faca si Renault masini bune, competitive si fiabile ca sa creasca putin competitia.
Ma refeream ca vor sa bata la performante Toyota la modelele hybrid. Din cauza modelor hydrid Toyota le sufla in ceafa, ca vanzari.

Si daca tot au investit in baterii si cercetari pe electrica(vezi ZOE) nu ar fi rau sa se bage si pe piata de hybride, unde Toyota nu prea are competitie.

Pe piata americana nu au intrat pentru ca nu au vrut sa faca concurenta Nissan-ului.

#24
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015

View PostMicroEdge, on 27 mai 2019 - 17:25, said:

Noul Clio va avea motorizare hibrida clasica și noul Captur(prezentare la toamna) va avea plug in hibrid. Se lucrează și la Sandero acum.
Interesant, lucrezi la Renault Technologie Roumanie? Posted Image

Clio hidrid, non-plug este primul. Au lucrat mult la el, cu deadline-uri de cosmar. Dap si eu am info din interior.

L-am vazut la salonul de la Geneva anul asta, are interior frumos. Nu stiu cand se va pune in vanzare in RO sau daca vor forta pe vanzari cu el. Mie mi-a placut foarte mult interiorul.

Este facut sa concureze Volksvagen, la interior ma refer.


S-a inceput proiectul pe Sandero? Ca am innebunit cu zvonacii din presa care sunt din 3 in 3 luni cu Loganul electric, buhuhuuu, se fac si precomenzi la el.... Posted Image

Edited by alexandrinabob, 30 May 2019 - 14:23.


#25
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
A la început proiectul cu Sandero și Duster :) Sandero o sa apară pe piața la 1-2 ani după Clio.
La Clio o sa promoveze foarte mult hibridul pentru a scădea emisiile totale per producător.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate