Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Fiat Crysler porpunere de fuziune Renault
Last Updated: May 30 2019 16:09, Started by
ldpe
, May 27 2019 10:21
·
0
#19
Posted 27 May 2019 - 17:25
#20
Posted 27 May 2019 - 18:09
alexandrinabob, on 27 mai 2019 - 14:14, said:
Ambitia lor este sa bata Toyota. Trebuie atunci sa vina cu competitor pentru Camry, Corolla si Rav-4; acel competitor trebuie sa fie mai bun, cel putin la fel de fiabil si mai ieftin. Fara sa aiba o alternativa mai ieftina, la fel de fiabila si mai buna nu cred ca poti schimba un posesor de Toyota sa nu-si mai cumpere urmatoarea masina tot Camry. Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare. Au dealeri si imagine construita de 30-40 de ani. Chiar si ceilalti producatori japonezi gen Honda care au imagine buna sunt cam la jumatate fata de Toyota in SUA ca marketshare. Din punctul meu de vedere e bine ca au ambitia asta sa se bata cu Toyota: sa faca si Renault masini bune, competitive si fiabile ca sa creasca putin competitia. Edited by MembruAnonim, 27 May 2019 - 18:14. |
#21
Posted 27 May 2019 - 21:16
Problema cu autoturismele in SUA e ca piata e in restrangere. Ford au anuntat ca taie tot (Fusion, Focus, Fiesta), ramanand doar cu Mustang. Cei de la GM taie si ei modele. Singurii care stau pe pozitii sunt japonezii (pe partea autoturisme "de masa") si germanii (pe segmentul lux). Asa ca nu cred ca-i vorba de o incercare a Renault de a intra pe piata americana cu modele standard de masa. N-au loc. Ce cred eu mai degraba e ca FCA vor tehnologia electrica a Renault (deoarece ei sunt ceva mai in urma la acest capitol).
|
#22
Posted 29 May 2019 - 18:29
#23
Posted 30 May 2019 - 14:07
MembruAnonim, on 27 mai 2019 - 18:09, said:
Trebuie atunci sa vina cu competitor pentru Camry, Corolla si Rav-4; acel competitor trebuie sa fie mai bun, cel putin la fel de fiabil si mai ieftin. Fara sa aiba o alternativa mai ieftina, la fel de fiabila si mai buna nu cred ca poti schimba un posesor de Toyota sa nu-si mai cumpere urmatoarea masina tot Camry. Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare. Au dealeri si imagine construita de 30-40 de ani. Chiar si ceilalti producatori japonezi gen Honda care au imagine buna sunt cam la jumatate fata de Toyota in SUA ca marketshare. Din punctul meu de vedere e bine ca au ambitia asta sa se bata cu Toyota: sa faca si Renault masini bune, competitive si fiabile ca sa creasca putin competitia. Si daca tot au investit in baterii si cercetari pe electrica(vezi ZOE) nu ar fi rau sa se bage si pe piata de hybride, unde Toyota nu prea are competitie. Pe piata americana nu au intrat pentru ca nu au vrut sa faca concurenta Nissan-ului. |
#24
Posted 30 May 2019 - 14:22
MicroEdge, on 27 mai 2019 - 17:25, said:
Interesant, lucrezi la Renault Technologie Roumanie? Clio hidrid, non-plug este primul. Au lucrat mult la el, cu deadline-uri de cosmar. Dap si eu am info din interior. L-am vazut la salonul de la Geneva anul asta, are interior frumos. Nu stiu cand se va pune in vanzare in RO sau daca vor forta pe vanzari cu el. Mie mi-a placut foarte mult interiorul. Este facut sa concureze Volksvagen, la interior ma refer. S-a inceput proiectul pe Sandero? Ca am innebunit cu zvonacii din presa care sunt din 3 in 3 luni cu Loganul electric, buhuhuuu, se fac si precomenzi la el.... Edited by alexandrinabob, 30 May 2019 - 14:23. |
#25
Posted 30 May 2019 - 16:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users