Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Fiat Crysler porpunere de fuziune Renault

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
Noul Clio va avea motorizare hibrida clasica și noul Captur(prezentare la toamna) va avea plug in hibrid. Se lucrează și la Sandero acum.

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View Postalexandrinabob, on 27 mai 2019 - 14:14, said:

Ambitia lor este sa bata Toyota.

Trebuie atunci sa vina cu competitor pentru Camry, Corolla si Rav-4; acel competitor trebuie sa fie mai bun, cel putin la fel de fiabil si mai ieftin.
Fara sa aiba o alternativa mai ieftina, la fel de fiabila si mai buna nu cred ca poti schimba un posesor de Toyota sa nu-si mai cumpere urmatoarea masina tot Camry.

Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare. Au dealeri si imagine construita de 30-40 de ani. Chiar si ceilalti producatori japonezi gen Honda care au imagine buna sunt cam la jumatate fata de Toyota in SUA ca marketshare.

Din punctul meu de vedere e bine ca au ambitia asta sa se bata cu Toyota: sa faca si Renault masini bune, competitive si fiabile ca sa creasca putin competitia.

Edited by MembruAnonim, 27 May 2019 - 18:14.


#21
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 30.01.2008
Problema cu autoturismele in SUA e ca piata e in restrangere. Ford au anuntat ca taie tot (Fusion, Focus, Fiesta), ramanand doar cu Mustang. Cei de la GM taie si ei modele. Singurii care stau pe pozitii sunt japonezii (pe partea autoturisme "de masa") si germanii (pe segmentul lux). Asa ca nu cred ca-i vorba de o incercare a Renault de a intra pe piata americana cu modele standard de masa. N-au loc. Ce cred eu mai degraba e ca FCA vor tehnologia electrica a Renault (deoarece ei sunt ceva mai in urma la acest capitol).

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMembruAnonim, on 27 mai 2019 - 18:09, said:


Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare.
Nu cred că acolo vor să bată Toyota, ci aici, în Europa.
Adică VW e la ani lumină în urma Toyota, ce ar putea Renault să facă care nici nu vând oficial acolo?

#23
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015

View PostMembruAnonim, on 27 mai 2019 - 18:09, said:

Trebuie atunci sa vina cu competitor pentru Camry, Corolla si Rav-4; acel competitor trebuie sa fie mai bun, cel putin la fel de fiabil si mai ieftin.
Fara sa aiba o alternativa mai ieftina, la fel de fiabila si mai buna nu cred ca poti schimba un posesor de Toyota sa nu-si mai cumpere urmatoarea masina tot Camry.

Sa te bati in SUA cu Toyota e greu tare. Au dealeri si imagine construita de 30-40 de ani. Chiar si ceilalti producatori japonezi gen Honda care au imagine buna sunt cam la jumatate fata de Toyota in SUA ca marketshare.

Din punctul meu de vedere e bine ca au ambitia asta sa se bata cu Toyota: sa faca si Renault masini bune, competitive si fiabile ca sa creasca putin competitia.
Ma refeream ca vor sa bata la performante Toyota la modelele hybrid. Din cauza modelor hydrid Toyota le sufla in ceafa, ca vanzari.

Si daca tot au investit in baterii si cercetari pe electrica(vezi ZOE) nu ar fi rau sa se bage si pe piata de hybride, unde Toyota nu prea are competitie.

Pe piata americana nu au intrat pentru ca nu au vrut sa faca concurenta Nissan-ului.

#24
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015

View PostMicroEdge, on 27 mai 2019 - 17:25, said:

Noul Clio va avea motorizare hibrida clasica și noul Captur(prezentare la toamna) va avea plug in hibrid. Se lucrează și la Sandero acum.
Interesant, lucrezi la Renault Technologie Roumanie? Posted Image

Clio hidrid, non-plug este primul. Au lucrat mult la el, cu deadline-uri de cosmar. Dap si eu am info din interior.

L-am vazut la salonul de la Geneva anul asta, are interior frumos. Nu stiu cand se va pune in vanzare in RO sau daca vor forta pe vanzari cu el. Mie mi-a placut foarte mult interiorul.

Este facut sa concureze Volksvagen, la interior ma refer.


S-a inceput proiectul pe Sandero? Ca am innebunit cu zvonacii din presa care sunt din 3 in 3 luni cu Loganul electric, buhuhuuu, se fac si precomenzi la el.... Posted Image

Edited by alexandrinabob, 30 May 2019 - 14:23.


#25
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
A la început proiectul cu Sandero și Duster :) Sandero o sa apară pe piața la 1-2 ani după Clio.
La Clio o sa promoveze foarte mult hibridul pentru a scădea emisiile totale per producător.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate