Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Acuzat pe nedrept de furt la inventar
Last Updated: May 18 2019 16:57, Started by
Andrey55
, May 16 2019 11:52
·
0
#73
Posted 16 May 2019 - 15:18
Bai @Goosecat, termină mă cu tâmpeniile si pleacă in poiană cu politica ta.
Inițiator, eu zic ca habar nu ai sa faci un inventar. Cum sa ți iasă mă stocul, să ți iasă banii și apoi sa iesi lipsă ? Păi de unde e lipsa ? Sau tu il crezi pe cuvânt pe manager si nu verifici ? Fii mai cu tupeu, decât sa muncești degeaba mai bine stai degeaba. Basca, inventarul i se face gestionarului, nu unui lucrător comercial, în speță vânzător, cum esti tu. |
#74
Posted 16 May 2019 - 15:21
Auzisem si eu de un "patron" dinasta; era un oras mic, pacalise 2-3 vanzatoare la inventar si apoi nu mai vroia nimeni sa lucreze in chioscul ala.
E clar ca nu e de viitor; fie pleci pe loc, fie astepti pana gasesti in alta parte daca nu te descurci cateva zile/saptamani fara bani. Poti sa incerci cu reclamatii, politie... Ce o sa castigi? O sa te dea ala afara ca l-ai reclamat; poate iti recuperezi banii, dar, trebuie sa ai nervi tari. Nu te complica sa il filmezi sau alte prostii; ai vreo ruda/prieten mai solid asa; chema-l la magazin si vorbeste cu patronul sa iti dea banii furati; teparii astia pot fi violenti; eram la IDM odata si tipa o fata; ne-am lamurit dupaia ca e vanzatoare si a luat un pumn in fata de la patron; chemase astea iubitul, politia, parintii, da, patronul fugise. O varianta care iti poate aduce probleme acum sau pe viitor e sa incerci sa te razbuni pe patron. |
#75
Posted 16 May 2019 - 15:34
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Cam asta ar fi concluzia acestei relatari.
|
#76
Posted 16 May 2019 - 16:18
#77
Posted 16 May 2019 - 19:07
Initiatorul spune ca iesit si pe plus.Cum a facut,a vandut portofelul de doua ori?
|
#79
Posted 16 May 2019 - 22:05
In multe magazine,mai ales cele mici de cartier,e o practica frecventa ca lipsurile de la sfarsit de luna sa fie imputate angajatilor sau omului de la paza. Tot ce fura altii,platesc ei,astfel incat patronul sa nu iasa in pierdere niciodata,e un sistem acceptat tacit de toata lumea de la angajati la patroni,nu e ceva nou.Singura solutie daca vrei sa scapi din acest cerc vicios e sa nu intri in el,fugi cat te tin picioarele si nu te uita in urma! Nimeni nu a reusit sa schimbe pana acum sistemul,cine a incercat,a fost descurajat si povestea merge mai departe,de ce? pentru ca romanii nu sunt uniti!
|
#80
Posted 17 May 2019 - 19:15
De cele mai multe ori acele lipsuri/furturi de care zici tu sunt facute chiar de cei de la paza si angajati, sa nu crezi ca sunt chiar asa cinstiti si clientii sunt aia necinstiti.
Dar angajatii nu sunt prinsi decat foarte rar ca sunt intelesi intre ei sa taca, mai cade cate unul doar cand se cearta intre ei si se denunta reciproc, in rest aranjeaza treaba astfel incat sa arunce vina pe client. Dintre client si angajat, clientul e cel cinstit, nu angajatul. In cazul lui seful pare a fi cel ce face furtul si a gasit tapul ispasitor perfect, care se supune la tot ce spune seful. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users