Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Sfat achizitie Volvo XC60 sau Mitsubishi Outlander PHEV

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
aladeintreabamereu

aladeintreabamereu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.12.2006
Salutare

Intentionez sa fac o achizitie pentru o masina de familie. Oscilez intre cele doua masini din titlu.

Pentru Volvo am gasit o masina din 2014
Prima înregistrare: 2014
Kilometraj: 108.524 km
Tip de combustibil: Diesel
Tip de transmisie: Transmisie automatã (8)
Emisie standard de CO²: EU6
Kw: 100 kW (136 Hp)
Marimea motorului: 1984

Ma sperie ca un monstru de 2,5 tone are doar 100kw. Mi se pare ca puterea este una foarte mica in comparatie cu greutatea care trebuie trasa.


La Mitsubishi am gasit o masina din 2015:
Prima înregistrare: 2015
Kilometraj: 104.687 km
Tip de combustibil : Benzina/Electric (Plug-in)
Tip de transmisie: Transmisie automatã
Emisie standard de CO²: EU6
Emisii CO² (valoare minimã): 42 g/km
Kw: 89 kW (121 Hp) - aici parca se mai adauga kw de la motorul electric
Marimea motorului: 1998


Un coleg care se pricepe ma poate lamuri?
Sfaturi PRO si/sau CONTRA.

Multumesc anticipat.

#2
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,138
  • Înscris: 09.01.2007
Volvo ala l-am condus cu o ocazie, e o masinoaie mare si greoaie intr-adevar.
Eu am pretentii de tinuta de drum de la o masina si aia nu m-a incantat deloc.
Inclusiv cutia automata lenta.
Dar e un Volvo, ca masina de familie e un ideal pentru multi.

#3
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
https://forum.softpe...nder-phev-2019/ jurnal de bord cu phev-ul
Sincer nu pot fi impartial, personal urasc dieselul, deci iti recomand phev-ul, daca ai cum sa-l incarci acasa sau la job. In oras autonomia electrica ar trebuie sa iti aduca niste costuri foarte joase de exploatare.

Edited by robylup, 14 May 2019 - 15:01.


#4
aladeintreabamereu

aladeintreabamereu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.12.2006

 overseas, on 14 mai 2019 - 15:01, said:

Volvo ala l-am condus cu o ocazie, e o masinoaie mare si greoaie intr-adevar.
Eu am pretentii de tinuta de drum de la o masina si aia nu m-a incantat deloc.
Inclusiv cutia automata lenta.
Dar e un Volvo, ca masina de familie e un ideal pentru multi.
Cam ce banuiam, mi-ai confirmat.

 robylup, on 14 mai 2019 - 15:01, said:

https://forum.softpe...nder-phev-2019/ jurnal de bord cu phev-ul
Sincer nu pot fi impartial, personal urasc dieselul, deci iti recomand phev-ul, daca ai cum sa-l incarci acasa sau la job. In oras autonomia electrica ar trebuie sa iti aduca niste costuri foarte joase de exploatare.

Am citit post-ul omului, dar e cam departe de mine...masina 2014 versus masina 2019....deci sunt un pic departe...
Zilnic fac 20 km dus-intors pana la birou si inapoi. M-ar avantaja foarte mult sa merg pe electric cei 10 km dus. Pot sa o incarc cat timp stau la birou.
O necunoscuta, care ma cam sperie, este durata de viata a acumulatorilor. Deja au 5 ani vechime. Daca or avea durata de viata 10 ani, cred ca ar fi ok.

#5
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Masina e aceiasi din punct de vedere a sistemului hibrid. Acumulatorii au o durata medie de viata 8 ani, eu am doua hibride, la una am schimbat dupa 13 ani la una dupa 10. La 20 de km pe zi, daca ai unde sa incarci, dieselul o sa fie minciuna la consum

#6
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,895
  • Înscris: 03.12.2001
roby, 13 ani, dar câți kilometri? făcuți cu mașina?

#7
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 aladeintreabamereu, on 14 mai 2019 - 14:45, said:

Ma sperie ca un monstru de 2,5 tone are doar 100kw. Mi se pare ca puterea este una foarte mica in comparatie cu greutatea care trebuie trasa.
nu uita ca ceea ce conteaza este cuplul si nu caii putere. Compara si cuplul la cele 2 masini si vei avea o surpriza

Cel mai important pt tine este sa faci TU drive test cat mai lung cu acele masini, nu sa te iei dupa ce zice unu altul, ca fiecare compara mere cu pantofi.

Pt tine, se poate intampla sa fie dragoste la prima vedere sau exact opusul

 robylup, on 14 mai 2019 - 15:01, said:

https://forum.softpe...nder-phev-2019/ jurnal de bord cu phev-ul
Sincer nu pot fi impartial, personal urasc dieselul, deci iti recomand phev-ul, daca ai cum sa-l incarci acasa sau la job. In oras autonomia electrica ar trebuie sa iti aduca niste costuri foarte joase de exploatare.
nu prea are relevanta jurnalul de bord cu ultimul model de phev.
Omul se uita la un model mai vechi si cu 100.000 km la bord.

 overseas, on 14 mai 2019 - 15:01, said:

Volvo ala l-am condus cu o ocazie, e o masinoaie mare si greoaie intr-adevar.
comparat cu ce anume... Mitsubishi e renumit pt ca e greoi si tinuta de drum mai asa si-asa...
dac ail compari cu un golf, da, Volvo e "greoaie", daca il compari cu alte SUV uri de calibrul lui, e poate chiar sporty

Edited by unbrutus, 14 May 2019 - 16:55.


#8
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Volvo probabil ca are undeva la 1.8-1.9t, oricum 100kw sunt putini. Si nici nu vad sensul unui suv fwd.

#9
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu ma-ș uita după Mitsu Eclipse Cross.
Nu știu detalii, dar arată trăznet.

#10
aladeintreabamereu

aladeintreabamereu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.12.2006

 unbrutus, on 14 mai 2019 - 16:54, said:

nu uita ca ceea ce conteaza este cuplul si nu caii putere. Compara si cuplul la cele 2 masini si vei avea o surpriza

Cel mai important pt tine este sa faci TU drive test cat mai lung cu acele masini, nu sa te iei dupa ce zice unu altul, ca fiecare compara mere cu pantofi.

Pt tine, se poate intampla sa fie dragoste la prima vedere sau exact opusul

Multumesc pentru raspuns.
Masina pe care o voi achizitiona va fi de pe un site serios de licitatii, unde o sa vad doar niste fotografii si un raport de service.
Drive test, cand imi va fi livrata...

#11
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 aladeintreabamereu, on 14 mai 2019 - 14:45, said:

Ma sperie ca un monstru de 2,5 tone are doar 100kw. Mi se pare ca puterea este una foarte mica in comparatie cu greutatea care trebuie trasa.
initiator, chiar, toti au pornit de la premiza ca te-ai documentat, de unde naiba ai luat cifrele alea... are sub 2 tone
https://www.auto-dat...automatic-18378

mai precis 1826kg. Cu 700 kg mai putin decat credeai tu :)

motorul se poate tuna usor la 185 cai, cuplu 450 Nm !! o valoare impresionanta, cel putin pt mine

 aladeintreabamereu, on 15 mai 2019 - 08:27, said:


Multumesc pentru raspuns.
Masina pe care o voi achizitiona va fi de pe un site serios de licitatii, unde o sa vad doar niste fotografii si un raport de service.
Drive test, cand imi va fi livrata...
cuvantul "test" presupune ca e un test inainte, sa vezi daca iti place o masina

dupa ce o cumperi, se cheama doar ca o conduci.

chiar nu sint la vanzare destule in zona ta sa mergi cu ele? omul nu stie ca tu nu vrei sa cumperi de la el... nu e frumos, dar sanatos.
si cine stie, poate chiar o cumperi de la el daca iti place

Edited by unbrutus, 15 May 2019 - 08:49.


#12
aladeintreabamereu

aladeintreabamereu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.12.2006

 unbrutus, on 15 mai 2019 - 08:51, said:

initiator, chiar, toti au pornit de la premiza ca te-ai documentat, de unde naiba ai luat cifrele alea... are sub 2 tone
https://www.auto-dat...automatic-18378

mai precis 1826kg. Cu 700 kg mai putin decat credeai tu Posted Image

motorul se poate tuna usor la 185 cai, cuplu 450 Nm !! o valoare impresionanta, cel putin pt mine

Uite de aici am luat informatia: [ http://i65.tinypic.com/rje0k7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
http://i65.tinypic.com/rje0k7.jpg


 unbrutus, on 15 mai 2019 - 08:51, said:

cuvantul "test" presupune ca e un test inainte, sa vezi daca iti place o masina
dupa ce o cumperi, se cheama doar ca o conduci.
chiar nu sint la vanzare destule in zona ta sa mergi cu ele? omul nu stie ca tu nu vrei sa cumperi de la el... nu e frumos, dar sanatos.
si cine stie, poate chiar o cumperi de la el daca iti place
Ratiunile achizitiei din extern sunt multe si complexe. Nu are rost sa  dezbatem subiectul. Am considerat ca e mult mai bine sa aflu parerea celor care detin si conduc decat sa merg 10-15 minute cu una care poate fi perfecta pe timpul drive-test-ului.

Edited by aladeintreabamereu, 15 May 2019 - 09:31.


#13
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017
nu merge imaginea, dar eu ti-am dat si link cu greutatea

#14
DMIHNEA

DMIHNEA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 495
  • Înscris: 11.06.2005
vrei automata,esti pregatit sa schimbi o cutie daca pica?Apoi...Ce vrei sa faci cu masina aleasa?

#15
aladeintreabamereu

aladeintreabamereu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.12.2006

 unbrutus, on 15 mai 2019 - 10:12, said:

nu merge imaginea, dar eu ti-am dat si link cu greutatea
[ https://cdn1.imggmi.com/uploads/2019/5/15/8b0de4ab5c81a30827e067fdd34dfb7a-full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Iti pusesem poza cu stick-erul de pe masina unde se regaseste VIN-ul. Iti reproduc mai jos datele care se regasesc acolo.
Volvo car....
e9*2001/116....
VIN
2485 kg
4285 kg
1-1260 kg
2-1310 kg
Made in Belgium

Edited by aladeintreabamereu, 15 May 2019 - 11:05.


#16
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017
nu stiu daca numai la mine e problema, dar nici acum nu vad poza

oricum, greutatea e cea din linkul de mai sus

uite inca unu: https://www.thecarco...volvo_xc60_2015

#17
aladeintreabamereu

aladeintreabamereu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 29.12.2006

 unbrutus, on 15 mai 2019 - 11:14, said:

nu stiu daca numai la mine e problema, dar nici acum nu vad poza

oricum, greutatea e cea din linkul de mai sus

uite inca unu: https://www.thecarco...volvo_xc60_2015

Cred ca de l atine e problema. Urcasem poza pe alt site de hosting.
In fine, cred ca informatia de pe sticker reprezinta masa maxima admisa.

#18
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 vali, on 14 mai 2019 - 16:38, said:

roby, 13 ani, dar câți kilometri? făcuți cu mașina?
250000, cunosc cu 450000 pe taxi la 9 ani schimbata.

 unbrutus, on 14 mai 2019 - 16:54, said:




nu prea are relevanta jurnalul de bord cu ultimul model de phev.
Omul se uita la un model mai vechi si cu 100.000 km la bord.



Are o relevanta anume, sistemul hibrid e unul si acelasi chiar daca e modelul mai vechi.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate