Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Diferente motorizări Dacia Duster
Last Updated: May 21 2019 19:18, Started by
Anonymous1986
, May 11 2019 20:40
·
0
#1
Posted 11 May 2019 - 20:40
Pana ce voi putea achiziția o Dacia Duster vreau sa ma informez mai bine referitor la ce echipare sa aleg, eu oarecum miam făcut o idee dar din păcate sunt afon în alte tehnicii mașinilor, la configurare la secțiunea motorizări nu știu care exact diferențele între diverse motoare, din câte am mai citit știu ca ala cu sce... E motor aspirat și ca ar fi mai fiabil decat ala cu g care e cu turbina , în rest nu prea știu ce sa aleg, singura chestie la care aproape mam decis este ca nu sa iau 4x4
Edited by Anonymous1986, 11 May 2019 - 20:42. |
#2
Posted 11 May 2019 - 20:50
Duster e de luat pentru fix 4x4 !
1,5Dci este bulletproff. Cu probleme era cel de 1,2l benzinar turbo, e de ocolit. Daca vrei benzinar sa`i pui GPL, cauta optiunea din fabrica, daca exista, altfel pierzi garantia motorului la orice service il pui. |
#3
Posted 11 May 2019 - 20:51
Inca o cutie a Pandorei.
Duster se doreste a fi un SUV mic, dar e discutabil. Nu e foarte usoara, iar forma nu e chiar aerodinamica => in ciuda talibanilor care sustin motoarele pe benzina, e recomandat sa cumperi Blue dCi 115. Motorul de 1.5 diesel de la Renault e genial prin fiabilitate si consum extrem de mic. Benzina te va arde la buzunar prin consumul mare si valoare f mica de revanzare. |
#4
Posted 11 May 2019 - 20:56
Adm, on 11 mai 2019 - 20:51, said:
Inca o cutie a Pandorei. Duster se doreste a fi un SUV mic, dar e discutabil. Nu e foarte usoara, iar forma nu e chiar aerodinamica => in ciuda talibanilor care sustin motoarele pe benzina, e recomandat sa cumperi Blue dCi 115. Motorul de 1.5 diesel de la Renault e genial prin fiabilitate si consum extrem de mic. Benzina te va arde la buzunar prin consumul mare si valoare f mica de revanzare. Edited by Anonymous1986, 11 May 2019 - 20:59. |
#5
Posted 11 May 2019 - 21:10
Asta e o utopie, ce pui in loc?
Poate vor interzice EURO <4, dar nu EUR 5-6. |
#6
Posted 11 May 2019 - 23:45
Anonymous1986, on 11 mai 2019 - 20:40, said:
Pana ce voi putea achiziția o Dacia Duster vreau sa ma informez mai bine referitor la ce echipare sa aleg, eu oarecum miam făcut o idee dar din păcate sunt afon în alte tehnicii mașinilor, la configurare la secțiunea motorizări nu știu care exact diferențele între diverse motoare, din câte am mai citit știu ca ala cu sce... E motor aspirat și ca ar fi mai fiabil decat ala cu g care e cu turbina , în rest nu prea știu ce sa aleg, singura chestie la care aproape mam decis este ca nu sa iau 4x4 Pana la urma te-ai hotarat cum o cumperi ? Credit , leasing ? |
#7
Posted 12 May 2019 - 06:20
Daca nu vrei 4x4 de departe cea mai buna alegere eu consider ca este TCe 130. Este motorul rezultat in urma colaborarii dintre Renault si Daimler iar Duster este si va fi si in viitor singurul model de la Dacia care primeste acest motor
Cauta pe Youtube, sunt cateva filmulete facute de Robert Adam cu acest motor pe Qashqai, Kadjar sau Megane. Sunt alte configuratii de putere dar este practic acelasi motor. |
#8
Posted 12 May 2019 - 09:28
#10
Posted 12 May 2019 - 10:43
Nu vad sensul unui suv fara sistem de tractiune integrala, in 2019 nu mai vad sensul motoarelor aspirate, mai ales pe suv-uri.
Daca ai ajuns la concluzia ca nu ai nevoie de o masina cu tractiune integrala cumpara o compacta cu garda mai mare la sol. |
|
#11
Posted 12 May 2019 - 10:55
ionut_ionut, on 12 mai 2019 - 10:43, said:
Nu vad sensul unui suv fara sistem de tractiune integrala, in 2019 nu mai vad sensul motoarelor aspirate, mai ales pe suv-uri. Daca ai ajuns la concluzia ca nu ai nevoie de o masina cu tractiune integrala cumpara o compacta cu garda mai mare la sol. Edited by Anonymous1986, 12 May 2019 - 10:55. |
#13
Posted 12 May 2019 - 11:56
Pana trec lunile alea in care are de decis ce motorizare sa aleaga, are timp sa consulte un abecedar in care sa descopere cum se scriu niste cuvinte banale din limba romana. Initial am crezut ca e greseala, dar este analfabetism...
|
#14
Posted 12 May 2019 - 14:32
corcodel10, on 12 mai 2019 - 11:24, said:
În cazul de față, modul cum arată este un criteriu supraapreciat. Altele contează, cum ar fi siguranța, calitatea materialelor, poziția la volan, ergonomia etc. În banii de Duster, se găsesc variante mult mai bune, nu la fel de înalte, dar fac față drumurilor noastre. Cum sa-ti iei o masina noua si sa nu iti placa aratarea? |
#15
Posted 12 May 2019 - 15:41
LE: si de ce musai 4x4 ?
In majoritatea timpului ai un consum mai mare. |
|
#16
Posted 12 May 2019 - 16:03
Octavian___, on 12 mai 2019 - 14:32, said: Daca nu imi place cum arata, nu o cumpar. Cum sa-ti iei o masina noua si sa nu iti placa aratarea? I se oferă prea multa importanță modului cum arată. Nu am zis că nu contează cum arată, dar altele trebuie luate în considerare. Să fim serioși, Dusterul nu arată wau, e o mașină onestă, care e cam scumpă pt ce oferă în varianta 4*2. |
#17
Posted 13 May 2019 - 08:20
Octavian___, on 12 mai 2019 - 14:32, said:
Daca nu imi place cum arata, nu o cumpar. Cum sa-ti iei o masina noua si sa nu iti placa aratarea? Absolut corect, numai ca Dusterul nu este o frumusete. Si sa fim seriosi, un Duster 2wd dotat nu este ieftin. La 14-16k euro chiar iti iei o compacta frumoasa, compacta care vine la pachet cu o siguranta mult mai buna, tinuta de drum mult mai buna, confort sporit, plastice mai de calitate, antifonare, dotari etc. Octavian___, on 12 mai 2019 - 15:41, said:
LE: si de ce musai 4x4 ? In majoritatea timpului ai un consum mai mare. In majoritatea timpului o lasi in 2wd, adica trage doar fata. Greutatea suplimentara nu cred ca este sesizabila. In schimb este pacat sa pierzi din stabilitate, performante sa ai costuri mai mari (consum, anvelope, pret achizitie) si sa nu ai si tractiune integrala. Sa nu mai zic ca este pebibil sa ai suv si sa nu poti iesi dintr-o parcare sau sa urci o panta acoperita cu gheata/zapda. Edited by ionutMembruAnonimut, 13 May 2019 - 08:21. |
#18
Posted 14 May 2019 - 14:46
Cred ca o sa iau 4x4 benzina, nu știi când va fi de folos tracțiunea integrala
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users