Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Diferente motorizări Dacia Duster
Last Updated: May 21 2019 19:18, Started by
Anonymous1986
, May 11 2019 20:40
·
0
#19
Posted 14 May 2019 - 15:50
ionut_ionut, on 13 mai 2019 - 08:20, said: Absolut corect, numai ca Dusterul nu este o frumusete. Si sa fim seriosi, un Duster 2wd dotat nu este ieftin. La 14-16k euro chiar iti iei o compacta frumoasa, compacta care vine la pachet cu o siguranta mult mai buna, tinuta de drum mult mai buna, confort sporit, plastice mai de calitate, antifonare, dotari etc. In majoritatea timpului o lasi in 2wd, adica trage doar fata. Greutatea suplimentara nu cred ca este sesizabila. In schimb este pacat sa pierzi din stabilitate, performante sa ai costuri mai mari (consum, anvelope, pret achizitie) si sa nu ai si tractiune integrala. Sa nu mai zic ca este pebibil sa ai suv si sa nu poti iesi dintr-o parcare sau sa urci o panta acoperita cu gheata/zapda. In Vest preponderent crossover-urile sunt 4×2. La stabilitate si performante pierzi la 4x4 nu la 4x2 La o greutate relativ mica si o putere de asemenea relativ mica, mi se pare cam aiurea sa tragi permanemt suplimentar aprx 100 kg pt 4x4, atata timp ca nu ai nevoie de 4x4. Dar da, la noi e penibil...ca nu e 4x4 sa mergi 99% din rulaj pe drumuri unde te descurci cu 4x2 Anonymous1986, on 14 mai 2019 - 14:46, said:
Cred ca o sa iau 4x4 benzina, nu știi când va fi de folos tracțiunea integrala Oricum te va rupe binisor la consum. Plus aprx 80-100 kg pt sistemul 4x4 , care le tragi permanent dupa tine. |
#20
Posted 14 May 2019 - 15:55
#21
Posted 14 May 2019 - 17:34
Octavian___, on 14 mai 2019 - 15:50, said:
E penibil la noi. In Vest preponderent crossover-urile sunt 4×2. La stabilitate si performante pierzi la 4x4 nu la 4x2 La o greutate relativ mica si o putere de asemenea relativ mica, mi se pare cam aiurea sa tragi permanemt suplimentar aprx 100 kg pt 4x4, atata timp ca nu ai nevoie de 4x4. Dar da, la noi e penibil...ca nu e 4x4 sa mergi 99% din rulaj pe drumuri unde te descurci cu 4x2 Colegule, nu ai inteles, daca tot iti iei suv si daca tot pierzi din stabilitate si performante si daca tot ai costuri mai mari de exploatare (cosnum, pret achizitie, piese), comparativ cu o limuzina, este pacat sa nu te bucuri si de tractiune integrala. Dusterul se cumpara doar pt tractiune integrala, in rest este un Logan mai instabil, mai inghesuit si mai scump de cumparat si intretinut. Este penibil sa ai suv fwd si sa nu poti urca in timp ce o limuzina fwd mai usoara si cu roti mai inguste sa treaca pe langa tine chinuit dar sa treaca. Edited by ionutMembruAnonimut, 14 May 2019 - 17:35. |
#22
Posted 14 May 2019 - 18:12
Am inteles acum.
Dar raman la alegerea mea (daca ar fi ) . UNDE sa ma bucur de 4x4 daca nu am nevoie? Dupa ce ca are performante mai reduse si consum mai mare decat o compacta, atata timp cat nu am nevoie in 99% din timp de 4x4, pt ce sa am consum si mai mare? 4x4 are consumul lui suplimentar absolut peste tot, odata ca e 4x4 si mai o data pt ca e mai greu cu vreo 100 kg, care se simt absolut in comparatie directa. Daca o fi asa ceva pt mine (si ma uit la Duster) il iau pt ca asta nou e mai frumos pe departe la exterior, mai frumos si mai bine lucrat la interior, tinuta de drum e buna, e incomparabil la drum de oras (asa cum avem noi aici in Arad si in multe alte locuri din tara ) linii de tramvai cu asfalt de rahat, gropi si gropite de rahat, pe drum ca in palma daca nu stii, pac! o carie de-ti clantane dintii, giratorii cu asfalt de rahat, in mare parte drum de rahat. E pe departe mai confortabil decat o compacta de buget mic/mediu pe asemena drumuri si e suficient de mic ca sa nu-ti faca probleme de manevre in trafic urban. Vizibilitate mai buna, iti permiti sa o bagi mai bine pe drumuri de "la iarba verde" , unde te descurci si cu o compacta vizavi de tractiune, doar ca te risti sa o agati, lovesti bara, etc. Nu stiu la mine ce va fi pe viitor, cert e ca nu am de gand sa plec din tara, doar ca m-am gretosit de drumurile de proasta calitate. Mai ca as vrea un crossover/suv. Dusterul nou imi place tare cum arata, raman doar cu problema pretului, zic si eu ca e prea scump, dar nu mi-ar fi deloc penibil sa fie 4x2 pt ca nu prea am nevoie de 4x4, nu fac drumuri de munte cu provocari prin zapada, nu merg la pescuit, nu merg pe coclauri nebatute de om, nu am drumuri de santier. Edited by Octavian___, 14 May 2019 - 18:13. |
#23
Posted 14 May 2019 - 18:28
Hmmm, Arad, imi aduc aminte de anii 2000, cred ca prin 2001-2002 a fost, iarna, dezapezire ioc in oras si am tras lozul cistigator, eu aveam 4x4 mare deci toate interventiile in Arad le`am facut eu, cam o saptamina a durat perioada de trafic aproape blocat.
Dupa aia au dezapezit, romaneste! Au intrat cu plugul si au aruncat totul pe linia de tramvai, a venit tramvaiul si a impins inapoi zapada unde trecea peste drum, pe Aurel Vlaicu la staita de alimentare Mol, era blocata circulatia, tocmai trecuse tramvaiul si blocase sensul de iesire spre Nadlac... Noroc cu 4x4, al impins zapada si s`a facut pirtie. Urmarea, alt abonament de 1 saptamina in Arad... Bun, timpurile se schimba, lumea evolueaza insa nu stii ce se poate intimpla, 4x4 este totdeauna bun! |
#24
Posted 14 May 2019 - 18:40
Folclor Softpedia: discutii despre tractiunea integrala pe SUV-uri europene. Muahahaha!
|
#25
Posted 14 May 2019 - 18:44
Ma rog, era japoneza facuta in Spania, 4x4, reductor, sasiu aia din folclor, europene pe vremea lui 2000.
|
#26
Posted 14 May 2019 - 18:59
Ion_Bumbu, on 14 mai 2019 - 18:44, said:
Ma rog, era japoneza facuta in Spania, 4x4, reductor, sasiu aia din folclor, europene pe vremea lui 2000. Dom’ Ion, fara nici cea mai mica urma de ironie, mi-ati lasat impresia unui individ cu cunostinte solide in ale auto. Nu-mi spuneti ca faceti parte din tagma Hex2Fun sau Cavaliere, personaje pentru care o transmisie integrala este transmisie la care, din cand in cand, se invart toate rotile, inclusiv rezerva din portbagaj. Dom’ Ion, singurul SUV cu transmisie integrala, ever, a fost Foresterul STI 2000... |
#29
Posted 14 May 2019 - 20:24
Din pacate asa este totusi motorul este extrem de bun si fiabil.
1,3 Tce este nou, prea nou... |
#30
Posted 15 May 2019 - 07:50
Ridica mult bugetul, cred ca la Dacia/Reno e cea mai mare diferenta procentuala intre dizal vs benzina fata de alte marci.
Sa te gandesti si cati km faci aprx/an . Oricat bat toaca sustinatorii "eco" de motoare moderne benzina turbo, ramane ajantajul consumului la dizal (sunt fan benzina ) . Uite cazul meu, am facut aprx 34000 in primul an cu masina noua, daca luam dizal scurtam lejer vreo 3000 lei de la cheltuiala cu carburantu (desi asa am facut si cu prima masina noua, 30000+ km in primul an , apoi m-am mai linistit ) . Si asta la masina mica, clasa compacta. La un crossover/suv diferentele sunt mai substantiale la consum carburant. PS: dl Ion, stau de vreo 20 de ani in Arad, am prins si ierni unde nu si-au facut treaba drumarii, dar n-am avut probleme reale cu 4x2. |
#31
Posted 15 May 2019 - 09:07
Fiind localnic totdeauna te vei descurca mai bine decit unu venit din alta localitate.
|
#32
Posted 15 May 2019 - 11:10
Strict din punctul meu de vedere un Duster 4x4 nu se justifica decat daca ai pasiunea de a cutreiera coclaurii, adica de a merge pe drumuri forestiere "adevarate", prin sleauri si noroi.
In rest, chiar daca esti pasionat de drumurile montane sau de diverse iesiri in natura, un 4x2 este mai mult decat suficient pe orice fel de drum asfaltat ba chiar si pe cele de pamant si/sau pietruite deschise circulatiei publice. In ceea ce priveste stabilitatea eu nu pot spune decat ca, la Sandero Stepway, nu am avut niciun fel de problema in viraje, pe ploaie torentiala sau la vant. Pana la urma sa nu uitam ca exista si ESP pe masina. De cand am masina acesta nu a intrat decat o singura data, asta iarna, cand am intrat de pe un drum uscat pe o alee inca plina cu zapada. Cat despre preturi, TCe 130 il consider a fi cea mai buna alegere pentru 4x2, este mai ieftin decat un dCi95 iar un TCe 150 ar fi cu vreo 200 euro mai scump fata de acelasi Diesel. De asemenea nu exista varianta 4x4 la TCe. 4x4, din cate stiu eu nu au decat SCe si dCi 115. Aspiratul are un consum mixt de aproape 7 la suta dar in realitate sunt absolut convins ca este cu cel putin 1 litru mai mare iar intr-un oras aglomerat te arde rau la buzunar. Blue dCi 115 consuma relativ putin, numai ca este scump tare la 17800 euro, adica cam cu 2000 euro in plus fata de aspirat. Pana la urma tu esti singurul in masura sa stii daca te duce buzunarul dar la aproape 18000 euro m-as uita la orice alta marca, in mod particular la o Octavia. Edited by gabrieln2016, 15 May 2019 - 11:13. |
#33
Posted 15 May 2019 - 11:16
Ion_Bumbu, on 14 mai 2019 - 18:28, said:
Hmmm, Arad, imi aduc aminte de anii 2000, cred ca prin 2001-2002 a fost, iarna, dezapezire ioc in oras si am tras lozul cistigator, eu aveam 4x4 mare deci toate interventiile in Arad le`am facut eu, cam o saptamina a durat perioada de trafic aproape blocat. Dupa aia au dezapezit, romaneste! Au intrat cu plugul si au aruncat totul pe linia de tramvai, a venit tramvaiul si a impins inapoi zapada unde trecea peste drum, pe Aurel Vlaicu la staita de alimentare Mol, era blocata circulatia, tocmai trecuse tramvaiul si blocase sensul de iesire spre Nadlac... Noroc cu 4x4, al impins zapada si s`a facut pirtie. Urmarea, alt abonament de 1 saptamina in Arad... Bun, timpurile se schimba, lumea evolueaza insa nu stii ce se poate intimpla, 4x4 este totdeauna bun! |
|
#34
Posted 15 May 2019 - 11:45
Da, am fost pe coclauri cu Duster-ul.
Se comporta mai mult decit onorabil. Mergea oriunde mergeam cu pick-up 4x4 H/L. Singurul loc unde evitam sa le bagam era un deal cu drum bolovanos, bolovani de 15-20cm. Acolo mergeam cu 4x4low pentru a proteja masinile. In noroaie se descurca excelent, mai bine decit alea grele la acelas tip de anvelope. Este o masina echilibrata si buna. |
#35
Posted 15 May 2019 - 12:46
Duster 4*2 benzina 1.6 aspirat - 10.1 l/100 km la o viteza de 21 km/h
Duster 4*4 dci 110 cp - 7.1 l/100 km la o viteza de 24 km/h - merge mai mereu cu 4*2 Ambele modele facelift, masini de firma, îngrijite la timp cu filtre, ulei, placute, insa cu care nu se circula tocmai la consum. |
#36
Posted 15 May 2019 - 16:16
Nah...
Sa zici atunci ca un tce ar avea cu 1 litru mai putin decat aspiratul. Daca mai iei si alea 90-100kg de la sist 4x4, asa 2.5-3 litri pe usor diferenta... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users