Reziliere mobil, apoi trecere pe prepay si incarcare fara acordul meu
Last Updated: Jun 03 2019 08:06, Started by
maxie0jazz
, May 08 2019 22:10
·
0

#1
Posted 08 May 2019 - 22:10

Am reziliat doua contracte de telefonie mobila fara perioada contractuala.
1. Facut cerere in magazin; 2. Au spus ca voi fi sunat de catre comercial/retentie; 3. Nu a sunat nimeni, au trecut 30 zile, s-a reziliat contractul; 4. Vine factura ce include si cite o incarcare de 1 euro pentru fiecare din cele doua foste abonamente. Deci oamenii au trecut cele doua numere pe prepay fara ca eu sa solicit acest lucru si au incarcat cu cite 1 euro fara acordul meu.. Am sunat la relatii clienti, am fost purtat pe la diversi operatori si intr-un final am ajuns la Facturari. Am explicat povestea, doamna respectiva a facut sesizare, iar azi primesc urmatorul SMS: 'Stimate Client, va informam ca sesizarea Dvs nu a putut fi analizata si solutionata. Multumim! Echipa Telekom' Sa rid, sa pling?!... ![]() Desigur, nu suma e problema in acest caz, ci maniera in care incearca sa ciupeasca bani se la clienti. Voua cum vi se pare? Edited by maxie0jazz, 08 May 2019 - 22:11. |
#2
Posted 08 May 2019 - 22:17

Zi sarumana ca ai scapat. Altii s-au chinuit mult si bine sa scape.
Io am reziliat pe motiv de deces titular, a venit factura, telefon functional in continuare. ma duc inapoi la ei sa vad ce s-a intamplat de nu l-au inchis, si o tipa de acolo ca nu-mi poate spune nimic, ca sa vina titularul... |
#4
Posted 08 May 2019 - 22:25

Ai specificat ca vrei inchiderea numerelor?
Daca nu, e absolut normal ce au facut, ba chiar pe la concurenta fac invers, iti inchid numarul desi tu il doreai pe prepay, uneori chiar si specificand asta clar in convorbire, dar ei tot il inchid. |
#5
Posted 08 May 2019 - 22:31

Eu am cerut reziliere. Nu a intrebat nimeni daca vreau prepay sau nu. Insa inteleg ca urma sa sune departamentul de ofertare sau cum s-o fi numind si acolo s-ar fi stabilit aceste detalii.
Dar nu a sunat nimeni. Iar eu NU vreau prepay. So... |
#6
Posted 08 May 2019 - 22:34

Daca nu doreai trebuia sa specifici.
Nu urma sa te sune nimeni, aia e ceva optional. Asta e, data viitoare vei sti cum sa scrii o instiintare. Ar trebui sa fie subiect la Bacalaureat asa ceva, sa faci o solicitare de reziliere ![]() |
#7
Posted 08 May 2019 - 22:35

Nu am scris nimic. Am vorbit cu o tipa din magazin si ea a facut demersurile. Ea mi-a spus ca voi fi sunat.
Dar daca tie ti se pare normal.. |
#8
Posted 08 May 2019 - 22:40

Am reziliat doua contracte de telefonie mobila fara perioada contractuala. In contract esti tot timpul. Poate iesit din perioada minima obligatorie. Depinde ce ai semnat in magazin. Daca nu ai citit, sigur era o bifa pe undeva cu: "doresc trecerea numarului pe prepay". |
#9
Posted 08 May 2019 - 22:44

La Telekom exista abonamente fara perioada minima contractuala.
https://www.telekom....new/cat7200411/ Initiator, de ce te deranjeaza ca le-au trecut pe PrePay? E chiar ok, s-a rezolvat solicitarea ta. Nu-ti convine, nu le folosesti. |
#10
Posted 08 May 2019 - 22:47

E vorba de acele contracte de telefonie mobila fara perioada minima obligatorie. Din cite stiu, doar Telekom ofera asa ceva.
Come on, stii cum e in magazin..consultantul are un monitor in fata, iar tu esti dincolo de el. Evident, nu ai acces vizual la ceea ce face acolo.. Treaba lui e sa te intrebe ce si cum sa bifeze. Presupun ca uneori mai uita niste aspecte, special pentru a ciupi cite ceva.... Uitati-va in jur, pe aici, cite abuzuri si greseli fac..
La Telekom exista abonamente fara perioada minima contractuala. https://www.telekom....new/cat7200411/ Initiator, de ce te deranjeaza ca le-au trecut pe PrePay? E chiar ok, s-a rezolvat solicitarea ta. Nu-ti convine, nu le folosesti. Ma dernjeaza faptul ca mi-au facturat reincarcari pe acele prepay-uri, fara acordul meu. Edited by maxie0jazz, 08 May 2019 - 22:47. |
#11
Posted 08 May 2019 - 22:47

Acolo nu te contrazic, oricum eu nu am patit. Am reziliat si eu, dar online, de-acasa. S-a rezolvat imediat, fara alte probleme.
|
|
#12
Posted 08 May 2019 - 22:50

la Orange am scapat ieftin. m-am dus in magazin a facut aia ce a facut. m-au sunat sa-mi propuna super mega oferta. le-am zis ca nu. si aia a fost.
nu are rost agitatia pentru 2 euro. dar tu stii mai bine cat de valoros e timpul tau. iar telekom e cam in scadere, din cate stiu eu. mi se par dezorganizati si probabil mai naspa ca DIGI. deci nu mi se pare asta vreo faza nedemna de Telekom. si asa la next-gen care e tot telekom, mi-au majorat abonamentul cu 8 lei. Edited by bobitad, 08 May 2019 - 22:55. |
#13
Posted 08 May 2019 - 23:49

Zi sarumana ca ai scapat. Altii s-au chinuit mult si bine sa scape. Io am reziliat pe motiv de deces titular, a venit factura, telefon functional in continuare. ma duc inapoi la ei sa vad ce s-a intamplat de nu l-au inchis, si o tipa de acolo ca nu-mi poate spune nimic, ca sa vina titularul... Si eu am patit la fel. Le-am zis ca e cam greu sa vina, aveam certificatul de deces, dar voiau si ala de mostenitor pentru ca idioti... m-or scos din pepeni. Eu acum la orange din 12 mai trec pe prepay si mi-au zis ca imi baga si o incarcare de 5 euro automat in ultima factura ce o sa imi vina in 12 iunie , adevaru ca am nevoie de o incarcare de 5 euro, asa ca nu m-a enervat prea tare. |
#14
Posted 09 May 2019 - 03:07

#15
Posted 09 May 2019 - 06:22

![]() Daa..pe mine m-a amuzat mesajul lor...'Stimate Client, va informam ca sesizarea Dvs nu a putut fi analizata si solutionata. Multumim! Echipa Telekom' Edited by maxie0jazz, 09 May 2019 - 06:22. |
#16
Posted 09 May 2019 - 08:38

Tu ce dovada ai ca intr-adevar ai cerut rezilierea cu pierderea numerelor ? Toate chestiile astea se fac in scris. Sa zici mersi ca ti-au reziliat, se practica scuza cu "eroare de sistem" si curg facturile in continuare sau iti "pierde" numarul, desi tu ai cerut expres sa-l pastrezi la prepay si nu ai nici o dovada, te aburesc ca "asa apare in sistem", de aceea totul se face in scris, daca ceva nu e ok se rezolva la ANPC sau ANCOM.
|
#17
Posted 09 May 2019 - 08:39

Si eu am patit la fel. Le-am zis ca e cam greu sa vina, aveam certificatul de deces, dar voiau si ala de mostenitor pentru ca idioti... m-or scos din pepeni. Eu acum la orange din 12 mai trec pe prepay si mi-au zis ca imi baga si o incarcare de 5 euro automat in ultima factura ce o sa imi vina in 12 iunie , adevaru ca am nevoie de o incarcare de 5 euro, asa ca nu m-a enervat prea tare. vei primi direct oferta de 6 in locul celor 5 euro+plus 30 gb bonus Edited by ceanu1980, 09 May 2019 - 08:44. |
|
#18
Posted 09 May 2019 - 09:30

Tu ce dovada ai ca intr-adevar ai cerut rezilierea cu pierderea numerelor ? Toate chestiile astea se fac in scris. Sa zici mersi ca ti-au reziliat, se practica scuza cu "eroare de sistem" si curg facturile in continuare sau iti "pierde" numarul, desi tu ai cerut expres sa-l pastrezi la prepay si nu ai nici o dovada, te aburesc ca "asa apare in sistem", de aceea totul se face in scris, daca ceva nu e ok se rezolva la ANPC sau ANCOM. Asa, na, pot spune si eu..'ce dovada au ca nu am cerut pierderea numerelor?'...Putem divaga la nesfirsit. La intrebarea ta, daca e sa raspund serios, am doar un numar de inregistrare a cererii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users